Hij huillachte het feit dat Fylax een relatie had. Ik wees hem er daarna alleen op dat hij nooit verder is gekomen dan een ex-date die hij later zelf nog afkraakte en dat hij eerder al eens heeft aangegeven juist jaloers te zijn op mensen die plezier hebben. That's all.quote:

quote:Op donderdag 3 december 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
Hoe noem je WCH als je hem gebruikt als benzine?
Fossiele brandstof
 lol
 lol

Oh zo voelt het dus!quote:Op donderdag 3 december 2015 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Chai whiteknight montelly
Ik zie iets moois bloeien

Vond dp gewoon niet de persoon om daar stoer over te doen, maar hij was zelfbewust genoeg.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Chai whiteknight montelly
Ik zie iets moois bloeien

2nutz is minder triestquote:Op donderdag 3 december 2015 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
die paus doet me echt denken aan 2nutz

quote:Op donderdag 3 december 2015 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij huillachte het feit dat Fylax een relatie had. Ik wees hem er daarna alleen op dat hij nooit verder is gekomen dan een ex-date die hij later zelf nog afkraakte en dat hij eerder al eens heeft aangegeven juist jaloers te zijn op mensen die plezier hebben. That's all.

Fossiele brandstof

srs??quote:Op donderdag 3 december 2015 20:53 schreef Crip het volgende:
2Nutz gaat hij als hij net zn bakkie koffie op werk heeft gepakt posten dat ik weer mad ben en waarom ik fok zo srs moet nemen en dat het typisch moslim gedrag is. En dat ik moet overwegen om FOK! niet zo srs te nemen net zoals hij dat niet doet. hihi

zou alles precies hetzelfde doenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
denk dat dp graag weer op 16 zou willen beginnen eigk

Fossiele brandstof

lolquote:Op donderdag 3 december 2015 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou alles precies hetzelfde doen

Scheelt niet veel hoor.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet heel zorgvuldig zijn met dergelijke uitspraken.

het is dat je nageslacht hebt en een kale kop anders had ik je ook veel jonger ingeschat aan de hand van je postsquote:Op donderdag 3 december 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat wist ik wel zeker... wat erg voor hem

Je weet dat er een avondklok is ingevoerd door z'n vriendin?quote:

hahahaahha shiiiitquote:Op donderdag 3 december 2015 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weet dat er een avondklok is ingevoerd door z'n vriendin?
Vandaar dat ie 's ochtends alles moet teruglezen en inhalen. Beetje zoals de mensen die de volgende ochtend elke detail willen horen nadat ze niet meegegaan zijn de vorige avond.

dat wist ik niet neequote:Op donderdag 3 december 2015 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vandaar dat ie 's ochtends alles moet teruglezen en inhalen. Beetje zoals de mensen die de volgende ochtend elke detail willen horen nadat ze niet meegegaan zijn de vorige avond.

Niet weten dat betaald FOK!ken stoer is en FOK!ken in je vrije tijd voor nerds XDquote:Op donderdag 3 december 2015 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]

dan was jij nu miljonairquote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
betaald FOK!ken lijkt me wel fucking chill

ja zo brengt hij het ookquote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dacht dat hij juist stoer deed alleen onder werktijd te postten.

Betaald worden sowieso toch, in jouw geval danquote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:

quote:

hij gaat al onze reacties quoten. Veel werk gaat hij hebben xDquote:Op donderdag 3 december 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als 2nutz dit echt terugleest wordt hij waarschijnlijk mad.
Tevens zal hij deze reactie waarschijnlijk ook wel weer quoten

niet zo hè, je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 december 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Betaald worden sowieso toch, in jouw geval dan

Moet je niet te laat komen.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:

Hou toch van je schmoepiequote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo hè, je snapt wat ik bedoel

Yeah right, dat verklaart natuurlijk ook z'n postaantalquote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dacht dat hij juist stoer deed alleen onder werktijd te postten.

oja 1 maand wat minder geld en al het geld meteen weg aan pepquote:Op donderdag 3 december 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee nee nee
hij is hier nu minder
hij heeft nog maar 1500 posts per maand

of gwn 1 multiqoutequote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hij gaat al onze reacties quoten. Veel werk gaat hij hebben xD

teleurstelling, wast eof money.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |