gepasseerd?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik dacht dat je zelfmoord had gepleegd nu je weer was gepasseerd
voor remqo nog wel
weet ikquote:Op donderdag 3 december 2015 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dat mijn doel is plaats ik toch niet zulke debiele dingen.
ik wil helemaal geen mod meer wordenquote:
oh... niet gemerktquote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen mod meer wordenben amper nog online
uhuhquote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen maar omdat je viesmad en jelly bent op huge en remqoquote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja goed is ie ook niet, maar vind die oudere nummers wel chillerquote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
dp op de track die jij poste was Polska ook al slecht
whahahahaaaaa shiiit manquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0y5gClDApGF
Deze lyrics dan
lekker de stronthoop die klb tegenwoordig is bijhouden, joepiequote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
alleen maar omdat je viesmad en jelly bent op huge en remqo
quote:
jij zou wat kunnen doen aan die aids die paus isquote:Op donderdag 3 december 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker de stronthoop die klb tegenwoordig is bijhouden, joepie
altijd lol hebben om Paus zijn pareltjesquote:Op donderdag 3 december 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker de stronthoop die klb tegenwoordig is bijhouden, joepie
is niet alleen door paus en zoals je weet heb ik verder ook niet echt iets tegen hemquote:Op donderdag 3 december 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zou wat kunnen doen aan die aids die paus is
Dingen hopen op FOK!quote:Op donderdag 3 december 2015 20:38 schreef Che_ het volgende:
Ik hoopte dat mijn beeld bij chai verkeerd was
die vocaroo bevestigt alles
ja dat is echt niks vergeleken met eerstquote:
Kijk maar uit, straks komt hij hier weer janken.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zou wat kunnen doen aan die aids die paus is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |