Als het je teveel word trouwens,quote:
Vertel meer over die ene.quote:
Hehehe, neeeeee, het gaat nu allemaal prima tussen ons dus oprakelen is niet nodig.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vertel meer over die ene.
Hebben we eindelijk weer eens een goed verhaal in het datingtopic.
Daar komen soms huwelijken en kinderen van, dus pas er maar mee op.quote:
Dat klopt. Fijn dat je zo sympathiek reageert. Bedankt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja fijn voor je. Dit topic is volgens mij bedoelt voor mensen die wel willen daten.
NCIS? Tering echt?quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:17 schreef Moro het volgende:
Nou, de date met de buurvrouw ging toch door, desondanks wat misverstanden rondom het netflix and chill verhaal wat ik niet helemaal goed oppikte. Dat bleek het een geintje te zijn wat ik natuurlijk had moeten snappen.
Maar goed wat koffie gedronken bij haar, en NCIS zitten kijken min of meer. Ik verwacht dat er morgen wel een vervolg zal komen.
Hij heeft met meer mensen van FOK! gedate, haha...quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:40 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Jij date een fokker, hij kijkt ncis met n chick
Weer stoned als een konijn daar niet van. Maar dan gaat het zo....quote:
Het kan nog erger. Heb hier een paar mensen die zijn begonnen met een dickpic en niet opgeven. Telkens terugkomen op andere accounts, maar wel zelfde foto sturenquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:54 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Weer stoned als een konijn daar niet van. Maar dan gaat het zo....
Hey...
Reageer dan met hoi op want je weet al wat komen gaat.
Geil?
Zucht... Van mijn kant dan.
Bekend verhaal, rare is bij mij ben rond de 30 of ze zijn enorm jong, of juist enorm oud... Nooit eens iemand van rond de 25 jaar altijd of net 15 tot 20 jaar of juist vanaf de 40 jaar...quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Heb hier een paar mensen die zijn begonnen met een dickpic en niet opgeven. Telkens terugkomen op andere accounts, maar wel zelfde foto sturen
Weet ik dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |