Ja leuk allemaal, WAAR IS MIJN CADEAU!quote:Op donderdag 3 december 2015 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Lieve daters,
We vinden het natuurlijk niet zo fijn
Als jullie hier aan het ruzieën zijn
Dat zorgt voor gelazer, gescheld en gekut
Dat heeft toch, lieve mensen, helemaal geen nut?
De een neukt z'n handpalm, de ander 10 wijven
zo is 't nu eenmaal, stop met kijven
Silkjen zei al, maak 't allemaal niet te zot
Anders is deze reeks weer zo op slot
Liefs,
SinterMo
Rustig wachten, gaat allemaal van zelf.quote:Op donderdag 3 december 2015 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben de dagen aan het aftellen tot m'n date
Ga de stad in dan. Studentenavondje.quote:Op donderdag 3 december 2015 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Hoeveel dagen nog?quote:Op donderdag 3 december 2015 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Dat is een synoniem voor neuken man. Letterlijk dusquote:Op donderdag 3 december 2015 22:54 schreef Moro het volgende:
Mijn date voor morgen staat nog ze was er nog niet helemaal uit wat we gingen doen, netflix en chillen vond ik dan toch te saai. Maar voorgesteld om te gaan poolen aangezien dat vrij dichtbij zit en ik het niet te laat wil maken.
10 minuten?!! Nou, dan kun je het wel vergeten joh. Die ligt ondertussen met een andere vent te neuken, als ze al niet getrouwd is. Of ze moet er even over denken, ze is even naar de wc of ze is gewoon de hond uitlaten. Maar hoe groot is die kans?quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:20 schreef Deezertje het volgende:
Die van vanmiddag reageert nog steeds trouwenswel wat kortaf en ik weet dat ze meerdere lijntjes heeft lopen dus heb net recht op de man uhh vrouw afgevraagd wanneer ze een date wilt plannen en 10 minuten later is het nog steeds stil
... Sowieso knap als date er komt want we botsen al op verschillende vlakken dus ik denk ook dat het bij 1 date zou blijven dan, maar anders sta ik weer op 0 lol.
Nee 10 minuten dat ze wel gewoon online is en blijft komenquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
10 minuten?!! Nou, dan kun je het wel vergeten joh. Die ligt ondertussen met een andere vent te neuken, als ze al niet getrouwd is. Of ze moet er even over denken, ze is even naar de wc of ze is gewoon de hond uitlaten. Maar hoe groot is die kans?
Roep het maar niet te hard....quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
10 minuten?!! Nou, dan kun je het wel vergeten joh. Die ligt ondertussen met een andere vent te neuken, als ze al niet getrouwd is. Of ze moet er even over denken, ze is even naar de wc of ze is gewoon de hond uitlaten. Maar hoe groot is die kans?
Volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoeveel dagen nog?
Ik ga denk ik voor een pre-date, vind twee weken te lang. Ook al zie ik hem dagelijks
Och, zolang hij het maar niet doodeng vindt zit je wel goedquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag![]()
En ergens vind ik het doodeng dat ik nu al zo enthousiast ben
Vermoedelijk wel ja. Heb wel met hem gebeld, beviel goed ^^quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Och, zolang hij het maar niet doodeng vindt zit je wel goed
Ik las pooienquote:Op donderdag 3 december 2015 22:54 schreef Moro het volgende:
Mijn date voor morgen staat nog ze was er nog niet helemaal uit wat we gingen doen, netflix en chillen vond ik dan toch te saai. Maar voorgesteld om te gaan poolen aangezien dat vrij dichtbij zit en ik het niet te laat wil maken.
quote:Op donderdag 3 december 2015 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Lieve daters,
We vinden het natuurlijk niet zo fijn
Als jullie hier aan het ruzieën zijn
Dat zorgt voor gelazer, gescheld en gekut
Dat heeft toch, lieve mensen, helemaal geen nut?
De een neukt z'n handpalm, de ander 10 wijven
zo is 't nu eenmaal, stop met kijven
Silkjen zei al, maak 't allemaal niet te zot
Anders is deze reeks weer zo op slot
Liefs,
SinterMo
Geef het gewoon op. Accepteer dat je niet geschikt bent voor dit wereldjequote:Op vrijdag 4 december 2015 00:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee 10 minuten dat ze wel gewoon online is en blijft komenOf wss met iemand aan het overleggen wat ze hier mee aanmoet of ze gaat over op de negeermodus en dan moet ik de hint maar snappen.. Edit: op mijn subtiele hint dat ik zo ga slapen: 'je mag er nog wel een nachtje over slapen
... ' antwoord ze: ik slaap er nog wel]meerdere nachtjes over denk ik..
Maar ik vind het na 3 weken appen wel welletjesIk zit er op voor een date en dat heb ik in het begin ook wel duidelijk gemaakt, dus veel langer appen wil ik niet en uiteindelijk heb ik niks aan die 3 weken appen als er geen date komt óf als er gewoon geen klik is offline. Ben al ooit eens 2 maanden aan het lijntje gehouden, nooit een date gekomen en een maand later had ze ineens een vriend
Zeg dan gewoon dat je met een ander date, maar ga niet twee maanden lang doorappen als je weet dat 't wss niks wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |