Ja en dan in het Nederlands zekerquote:Op donderdag 3 december 2015 19:10 schreef VeerEli het volgende:
''Is my vagina crying or are you just sexy?''![]()
deze ga ik een keer inzetten met uitgaan
Huilt mijn vaginaquote:Op donderdag 3 december 2015 19:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja en dan in het Nederlands zeker
Nee schuurt gwn beter als het droog is.quote:
Moet me kut nou huilen of ben jij gwn zo lekkerquote:Op donderdag 3 december 2015 19:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja en dan in het Nederlands zeker
ben je jihadist want je bent gewoon de bomquote:Op donderdag 3 december 2015 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet me kut nou huilen of ben jij gwn zo lekker
gesproken door een eckte maagdquote:Op donderdag 3 december 2015 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee schuurt gwn beter als het droog is.
heb een hekel aan natte honden, die stinkenquote:Op donderdag 3 december 2015 19:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hetero mannen die niet van natte poesjes houden____________________
trkte klagtquote:Op donderdag 3 december 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb een hekel aan natte honden, die stinken
ik zie dubbel wanneer ik naar je post kijk xDquote:
noem jij sg's puni nu een hond?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb een hekel aan natte honden, die stinken
Nee de vleeslapjes ruiken er enkel naar omdat Bello er altijd aan likt.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noem jij sg's puni nu een hond?
"vleeslapjes"quote:Op donderdag 3 december 2015 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee de vleeslapjes ruiken er enkel naar omdat Bello er altijd aan likt.
hmm, dat genre hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 3 december 2015 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee de vleeslapjes ruiken er enkel naar omdat Bello er altijd aan likt.
Nee nee nee maar het ging over neuken en dan denk ik altijd automatisch aan hondenquote:Op donderdag 3 december 2015 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noem jij sg's puni nu een hond?
Ja kan er niks aan doen dat jij beef curtains hebt hequote:
Jammer, zou graag in contact komen met mensen met dezelfde fetisj.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat genre hou ik niet zo van
mooi nee opwindend jaquote:Op donderdag 3 december 2015 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo is dat gay? Moet je als heteroman elke kut mooi vinden omdat kut?
chai heeft vast nog wel ergens een linkje voor jequote:Op donderdag 3 december 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer, zou graag in contact komen met mensen met dezelfde fetisj.
hhhhhhhquote:Op donderdag 3 december 2015 19:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
ik zie dubbel wanneer ik naar je post kijk xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |