abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157995767
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, ze wilde niet dat hij weg ging bij haar. Snap ook niet waarom je dat zou denken.
Tuurlijk wilde ze dat niet, want het is ook ronduit kut om te moeten scheiden als je kinderen hebt.
Nu kan het allemaal nog. De vrouw weet er geen fuck van af en jullie vinden het doodnormaal dat zij het niet weet, want haar man is toch zó lief en betrouwbaar, want een keer vreemdgaan is doodnormaal want bijna iedereen doet het ( :') ) en het is ook echt heel erg normaal dat de vrouw verder gaat met haar leven en haar man ondertussen meerdere kutten volspuit.

Die vrouw kan nu geen kant op. Het kind ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 21:09:41 ]
  donderdag 3 december 2015 @ 21:09:48 #277
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157995799
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:03 schreef Etsu het volgende:

[..]

En toen je vader uiteindelijk besloot dat hij niet voor je moeder wilde gaan, vond je moeder dat maar allemaal oke? Ondanks al die jaren?

Bijzonder.
Tsja dat is een zeker risico wat dr moeder ook heeft genomen door vader het gras bij de buren te laten inspecteren. Wellicht kwam hij er achter dat het niet alleen groener lijkt maar ook groener is. ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157995808
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

huh, hoezo zou ze dat niet gedaan hebben, hoe weet jij dat?

Die roze wolk is meestal wel voorbij als je al n kind hebt en ik heb t zelf meegemaakt dus. Ik wist t ook gewoon, zonder dat iemand t me vertelde. Ja, hij, uiteindelijk.
kun je me aub uitleggen hoe de fuck je bij een man zou willen blijven als je weet dat hij vreemdgaat?
pi_157995830
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

huh, hoezo zou ze dat niet gedaan hebben, hoe weet jij dat?

Die roze wolk is meestal wel voorbij als je al n kind hebt en ik heb t zelf meegemaakt dus. Ik wist t ook gewoon, zonder dat iemand t me vertelde. Ja, hij, uiteindelijk.
Ik heb zelf ook vreemdgaande ouders meegemaakt en ik weet zelf dondersgoed hoe het is om als 11-jarig kind in een gevecht van 7 jaar terecht te komen, omdat ze zijn vreemdgegaan.

En nu?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 21:12:29 ]
  donderdag 3 december 2015 @ 21:11:59 #280
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157995859
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:10 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

kun je me aub uitleggen hoe de fuck je bij een man zou willen blijven als je weet dat hij vreemdgaat?
En je kinderen laten opgroeien met het idee dat het compleet normaal is om zo over je heen te laten lopen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_157995865
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat klopt, weet je dat het vreemd gaan zelf mij ook niet het meeste zou kwetsen, maar het achterbakse gedoe, het gelieg en bedrieg, het achterhouden van, dat zou mij het meeste van alles kwetsen.
En dat zie je ook in die TED talk, dat de meeste dat zo ervaren.
En als je dat doet, dus bewust iemand zo behandelen, dan geloof ik niet dat je echt van doe persoon houdt.
Dat ben ik met je eens, daarom ageer ik tegen het vertellen. Iemand kan namelijk tot inkeer komen en door het als buitenstaander te vertellen ontneem je ze ook die kans.
pi_157995881
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

En je kinderen laten opgroeien met het idee dat het compleet normaal is om zo over je heen te laten lopen.
ja maar het valt me op dat ze dit dus ook van haar moeder heeft geleerd. dat het maar okay is om zo behandeld te worden door een man
  donderdag 3 december 2015 @ 21:14:38 #283
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157995933
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:12 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, daarom ageer ik tegen het vertellen. Iemand kan namelijk tot inkeer komen en door het als buitenstaander te vertellen ontneem je ze ook die kans.
En juist daarom zou ik het wel willen weten.

Stel voor mijn man gaat in een gekke bui vreemd, hij komt thuis en verteld het mij, dan grote kans dat we daar nog wel uit kunnen komen.
Zelfs een open relatie zou bespreekbaar kunnen zijn.

Maar, heeft hij een relatie achter mijn rug om, zegt tegen die vrouw dat hij bij haar wil zijn, liegt, bedriegt, haalt zelfs zijn vrienden er bij die voor hem liegen, dan wil ik het weten en is het klaar dan is hij duidelijk niet de man met wie ik getrouwd wil zijn.

Eerlijkheid, openheid en vertrouwen, dat zijn voor mij de belangrijkste elementen in een goede relatie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_157995944
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

pi_157995972
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:12 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Daarom een maand de tijd geven, wat eerder werd gezegd. Niet langer.
  donderdag 3 december 2015 @ 21:18:58 #286
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157996058
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:12 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ja maar het valt me op dat ze dit dus ook van haar moeder heeft geleerd. dat het maar okay is om zo behandeld te worden door een man
Inderdaad, ik wil niet dat mijn dochters opgroeien met het idee dat als je partner iets doet wat je echt niet leuk vind je je hoofd maar in het zand moet steken en mooi weer moet gaan spelen zodat hij er verder mee kan gaan.
Echt niet! Voor jezelf opkomen en het vertrouwen in jezelf hebben dat je het zonder die persoon ook wel red.
pi_157996084
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat klopt, weet je dat het vreemd gaan zelf mij ook niet het meeste zou kwetsen, maar het achterbakse gedoe, het gelieg en bedrieg, het achterhouden van, dat zou mij het meeste van alles kwetsen.
En dat zie je ook in die TED talk, dat de meeste dat zo ervaren.
En als je dat doet, dus bewust iemand zo behandelen, dan geloof ik niet dat je echt van doe persoon houdt.
en ik geloof niet dat dat perse iets zegt over de liefde die je voor n ander voelt.
compact en kleverig.
pi_157996112
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

Tuurlijk wilde ze dat niet, want het is ook ronduit kut om te moeten scheiden als je kinderen hebt.
Nu kan het allemaal nog. De vrouw weet er geen fuck van af en jullie vinden het doodnormaal dat zij het niet weet, want haar man is toch zó lief en betrouwbaar, want een keer vreemdgaan is doodnormaal want bijna iedereen doet het ( :') ) en het is ook echt heel erg normaal dat de vrouw verder gaat met haar leven en haar man ondertussen meerdere kutten volspuit.

Die vrouw kan nu geen kant op. Het kind ook niet.
Als jij denkt dat dat is wat ik zeg, moet je misschien eens investeren in n cursus begrijpend lezen :')
compact en kleverig.
pi_157996115
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

en ik geloof niet dat dat perse iets zegt over de liefde die je voor n ander voelt.
Tuurlijk niet, want de vent in kwestie wil liever bij z'n zwangere vrouw zijn dan met z'n weekendtas bij TS zijn.

Zet je roze bril eens af.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 21:28:30 ]
pi_157996147
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:10 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

van hem houden oa?
Weet niet hoor.
compact en kleverig.
pi_157996186
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:10 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook vreemdgaande ouders meegemaakt en ik weet zelf dondersgoed hoe het is om als 11-jarig kind in een gevecht van 7 jaar terecht te komen, omdat ze zijn vreemdgegaan.

En nu?
cmijn ouders vochten niet, ook al was m'n vader vreemdgegaan.
Op de een of andere manier weegt dat kennelijk n stuk minder zwaar dan jouw ervaring :')
compact en kleverig.
pi_157996206
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:10 schreef Etsu het volgende:

[..]

En nu?
Dit hele "mijn ouders gingen vreemd" begon ermee dat snakelady aangaf het wel kut te vinden. JB geeft slechts haar eigen ervaringen. Uiteindelijk is het allemaal anekdotisch en zegt het niks over hoe het voor deze kinderen zou zijn, goed of slecht.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

En juist daarom zou ik het wel willen weten.

Stel voor mijn man gaat in een gekke bui vreemd, hij komt thuis en verteld het mij, dan grote kans dat we daar nog wel uit kunnen komen.
Zelfs een open relatie zou bespreekbaar kunnen zijn.

Maar, heeft hij een relatie achter mij rug om, zegt tegen die vrouw dat hij bij haar wil zijn, liegt, bedriegt, haalt zelfs zijn vrienden er bij die voor hem liegen, dan wil ik het weten en is het klaar dan is hij duidelijk niet de man met wie ik getrouwd wil zijn.
Ik begrijp dat gevoel, de eerste situatie zou ik ook minder erg vinden.

Alleen ik kan me voorstellen dat de eerste ook niet direct einde verhaal hoeft te zijn, als er echt spijt is en we eraan werken, maar als je het van een ander hoort is de ruimte voor twijfel toch veel kleiner.
pi_157996213
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Als jij denkt dat dat is wat ik zeg, moet je misschien eens investeren in n cursus begrijpend lezen :')
Tuurlijk ligt het weer aan mij, terwijl jij degene bent die onzin loopt te spuwen.

Je moeder had de keus om weg te gaan bij hem. Deze vrouw niet, want dat mag niet van jou want 'het is zo oneerlijk want ja je weet het niet want ze houdt echt zoveel van hem en ze wilt het echt niet weten want ja roze bril en alles en hij is echt zo lief en betrouwbaar en alles :'( boehoehoehoe'.

Kijk naar jouw vader, kijk naar mijn ouders, kijk naar snakelady's ouders. Als je vreemdgaat, hou je gewoon niet van je partner. Zo simpel is het.
  donderdag 3 december 2015 @ 21:25:12 #294
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157996255
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

De man waar TS het over heeft geeft zelf aan liever bij haar te zijn dan bij zijn vrouw en jij geloofd echt dat hij van zijn vrouw houdt.

Ook al zou hij het niet menen, het is enorm neerbuigend naar zijn vrouw toe, mij kan je niet wijsmaken dat als je echt van iemand houdt je dat zou doen.
Misschien hou je wel op een bepaalde manier van die persoon, maar niet op de manier zoals het hoort in een relatie.
pi_157996264
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

cmijn ouders vochten niet, ook al was m'n vader vreemdgegaan.
Op de een of andere manier weegt dat kennelijk n stuk minder zwaar dan jouw ervaring :')
Jij begint met je 'ik heb dit en dat meegemaakt', terwijl dat irrelevant is.

Het gaat erom dat jij de keuze voor de vrouw wilt wegnemen door te gaan lopen verzwijgen.
  donderdag 3 december 2015 @ 21:27:28 #296
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157996323
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

van hem houden oa?
Weet niet hoor.
Waar houd je dan van? Van zijn betrouwbare karakter? Vertrouwen is toch wel een basis element van een relatie. Lijkt mij dan, maar kennelijk bij jou niet.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157996336
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Tuurlijk ligt het weer aan mij, terwijl jij degene bent die onzin loopt te spuwen.

Je moeder had de keus om weg te gaan bij hem. Deze vrouw niet, want dat mag niet van jou want 'het is zo oneerlijk want ja je weet het niet want ze houdt echt zoveel van hem en ze wilt het echt niet weten want ja roze bril en alles en hij is echt zo lief en betrouwbaar en alles :'( boehoehoehoe'.

Kijk naar jouw vader, kijk naar mijn ouders, kijk naar snakelady's ouders. Als je vreemdgaat, hou je gewoon niet van je partner. Zo simpel is het.
Het enige dat simpel is is jouw redenering. De maatschappij is gelukkig wat complexer en zoals ik zei begonnen de ervaringen bij snakelady, niet bij JB.
pi_157996374
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:23 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Dit hele "mijn ouders gingen vreemd" begon ermee dat snakelady aangaf het wel kut te vinden. JB geeft slechts haar eigen ervaringen. Uiteindelijk is het allemaal anekdotisch en zegt het niks over hoe het voor deze kinderen zou zijn, goed of slecht.
Ik gun geen enkel kind een vreemdgaande ouder toe, al helemaal niet na zoveel jaar vol met gelieg, bedrieg en bedrog. Dat is wat ik probeer te vertellen.
pi_157996420
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik gun geen enkel kind een vreemdgaande ouder toe, al helemaal niet na zoveel jaar vol met gelieg, bedrieg en bedrog. Dat is wat ik probeer te vertellen.
Je stelt je eigen ervaringen boven die van een ander. Daarbij claim je het beste met mensen voor te hebben, maar dat houdt op wanneer die mensen er anders instaan dan jij, dan moet het zoals jij het graag ziet, of dat nou het beste is voor hun of niet.
  donderdag 3 december 2015 @ 21:31:02 #300
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157996422
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Inderdaad, dat bedoel ik ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')