Dit doen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef clixplicity het volgende:
een ultimatum stellen: je vertelt het haar voor het einde van de maand, anders doe ik het.
Maar hoe controleer je dat?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef clixplicity het volgende:
Lastig, maar het is niet aan jou om haar in te lichten. Dat moet hij zelf doen.
Vind je de situatie ondraaglijk, dan kun je hem een ultimatum stellen: je vertelt het haar voor het einde van de maand, anders doe ik het.
je spreekt jezelf wel een beetje tegen hequote:Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef clixplicity het volgende:
Lastig, maar het is niet aan jou om haar in te lichten. Dat moet hij zelf doen.
Vind je de situatie ondraaglijk, dan kun je hem een ultimatum stellen: je vertelt het haar voor het einde van de maand, anders doe ik het.
Erger nog: voor hun kinderen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:46 schreef Bananenpap het volgende:
Je kunt je afvragen wat je ermee opschiet. Ik kan goed voorstellen dat je met wraakgevoelens zit, hij heeft jou immers bedonderd. Alleen zou zo'n wraakactie niet alleen nadelig voor hem zijn, maar ook zijn zwangere vrouw.
Met de eerste twee opties bereikt ze eigenlijk hetzelfde als met de derde optie. Tenminste, ik ga er vanuit dat TS ook niet meer verder wilt met deze man.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:47 schreef kree het volgende:
Er zijn ook maar 3 opties
- Je laat het hem opbiechten
- Je verteld het zelf
- Je verbreekt het contact en laat het verder voor wat het is.
pick one
Het bereikt hetzelfde ja, maar toch zijn het wel twee heel verschillende dingen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:49 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Met de eerste twee opties bereikt ze eigenlijk hetzelfde als met de derde optie. Tenminste, ik ga er vanuit dat TS ook niet meer verder wilt met deze man.
Ik zou als ik die vrouw was wel willen weten dat mijn partner een onbetrouwbare vreemdganger is. Dus je kunt jezelf afvragen of het wel zo nadelig is, of dat je haar er uiteindelijk een plezier meedoet. De kans is groot dat hij haar vaker heeft belazerd of nog vaker gaat doen. Door het haar te vertellen kan ze tenminste de keuze maken dat ze wel op zoek gaat naar iemand die haar wel trouw blijft. Nu heeft ze door haar onwetendheid die optie niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:46 schreef Bananenpap het volgende:
Je kunt je afvragen wat je ermee opschiet. Ik kan goed voorstellen dat je met wraakgevoelens zit, hij heeft jou immers bedonderd. Alleen zou zo'n wraakactie niet alleen nadelig voor hem zijn, maar ook zijn zwangere vrouw.
Ik snap de gedachte maar heb geen rancuneuze gevoelens. Ik schiet er niks eme op maar vind het gewoon kut voor haar.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:46 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als ze de happy family spelen. De uitkomst maakt mij niet zoveel uit. Ik heb dan mijn "plicht" gedaan al is het dus de vraag of het mijn plicht wel is..quote:Op donderdag 3 december 2015 15:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Lastig dit. Je loopt wel een risico dat je straks zelf de gebeten hond bent terwijl zij weer lekker de happy family spelen. En sowieso is het natuurlijk niet fijn om zoiets te vertellen.
Je moet niet vergeten dat die vrouw zwanger is en je zo wel haar (schijn)geluk afpakt.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:52 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik zou als ik die vrouw was wel willen weten dat mijn partner een onbetrouwbare vreemdganger is. Dus je kunt jezelf afvragen of het wel zo nadelig is, of dat je haar er uiteindelijk een plezier meedoet. De kans is groot dat hij haar vaker heeft belazerd of nog vaker gaat doen. Door het haar te vertellen kan ze tenminste de keuze maken dat ze wel op zoek gaat naar iemand die haar wel trouw blijft. Nu heeft ze door haar onwetendheid die optie niet.
Kan ik mij voorstellen. In dat geval zou ik mij bedenken of jij het als zwangere vrouw fijn zou vinden om dit te horen te krijgen. Heeft hij veel spijt van actie?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:52 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik snap de gedachte maar heb geen rancuneuze gevoelens. Ik schiet er niks eme op maar vind het gewoon kut voor haar.
Ik bedoel dat je moet oppassen dat het jou geen shit gaat opleveren.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als ze de happy family spelen. De uitkomst maakt mij niet zoveel uit. Ik heb dan mijn "plicht" gedaan al is het dus de vraag of het mijn plicht wel is..
Ik denk dat als je die gozer een limiet gaat stellen dat hij het zelf wel opbiecht.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als ze de happy family spelen. De uitkomst maakt mij niet zoveel uit. Ik heb dan mijn "plicht" gedaan al is het dus de vraag of het mijn plicht wel is..
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Stel er staat op een dag een vreemde voor de deur die beweerd dat je partner met hem/haar vreemd gaat. Wie zou dat zomaar voor waar aannemen?
Nou ja, ik heb heel evident bewijs.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Stel er staat op een dag een vreemde voor de deur die beweerd dat je partner met hem/haar vreemd gaat. Wie zou dat zomaar voor waar aannemen?
Je moet niet vergeten dat je voor haar wel 'de ander' in dit hele verhaal bent. Ze zal jou ook het en en ander kwalijk kunnen nemen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, ik heb heel evident bewijs.
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zou me verre houden van hun problemen. Daarin wil je niet meegesleurd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |