Fantastischquote:Op donderdag 3 december 2015 14:04 schreef puzziepie het volgende:
Romana wil de hele keet vol hangen als het kerst is
alles in kerststijl
reuzeleuk
De verlichting ging terug, de rest weet ik nietquote:Op donderdag 3 december 2015 14:05 schreef Inca het volgende:
[..]
Hebben ze dat nog of heeft de hornbach het weer meegenomen?
ja laat maar als je zelf niet meer weet hoe en wat je postquote:
De aangerandde kerstman verdween iig over het hekquote:Op donderdag 3 december 2015 14:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De verlichting ging terug, de rest weet ik niet
Dat ja. En persoonlijk vind ik zo'n kerstboom die ze nu aan het maken zijn leuker.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Waar ze toen ook met veel respect mee omgingen.
lijkt mij wel leuk om ze een keer aan de hond te geven, dan wordt het buiten ook gezelligquote:Op donderdag 3 december 2015 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En allemaal van die lawaaimeuk.
Ik heb wel een ander idee voor ze. Al die schijtwonders:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan lijkt me lichtgevende shit dan wel weer een nuttig ideequote:Op donderdag 3 december 2015 14:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
lijkt mij wel leuk om ze een keer aan de hond te geven, dan wordt het buiten ook gezellig
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
lijkt mij wel leuk om ze een keer aan de hond te geven, dan wordt het buiten ook gezellig
er zijn maar weinig bomen niet van houtquote:
Ik heb ooit een (wilde) vogel naar de opvang gebracht. En zij gaven aan dat ik kon bellen op bepaalde dag en bepaalde tijd. Gewoon omdat ze het veel te druk hebben met de verzorging.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat ene opvang iets meer te doen heeft dan een basje uit utopia te bellen, als je wat wil weten omdat je zo bezorgd bent bel je zelf.
dat gaat hier bij 2 drukke dierenarts praktijken ook zo, btw is bij vaak ook lastig in te schatten hoe het gaat of zal gaan, je kan nml maar tot ene bepaalde hoogte onderzoeken en al helemaal niet vragen dus ja, dan houden ze zo'n beestje apart, geven hem wat meds, en kijken ze hoe het hersteld, je moet nml erg oppassen voor besmetting.
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat vind jij weer natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2015 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rare kerstbomenquote:
planken danquote:Op donderdag 3 december 2015 14:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn maar weinig bomen niet van hout
hoe op heurquote:Op donderdag 3 december 2015 14:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dat vind jij weer natuurlijk![]()
Als Naomi haar nagel straks glittert, dan weten we dat het waar is
ja dat is ook leuk glow in de darkquote:Op donderdag 3 december 2015 14:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan lijkt me lichtgevende shit dan wel weer een nuttig idee
Krijg ik vriendelijk van FOK! zo op mijn vleesboek, net 3 kwartier geledenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:08 schreef Urb het volgende:
[..]
De aangerandde kerstman verdween iig over het hek
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
omg jaquote:Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gifje van Danique...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |