Maatschappelijk werkster Jenny Zwijnenburg.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
ik geef het op, dit is saai
doei
Veel plezier met utopia.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
ik geef het op, dit is saai
doei
Ik wil best voor mijn oma een keer in de week langs komen om de was te doen, de ramen te lappen en te stofzuigen. Maar no way dat ik dat voor wildvreemden ga doen.quote:
Zo denken ze in Afrika ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ok, geen kinderen is gewoon je doodsvonnis.
quote:Op donderdag 3 december 2015 23:08 schreef Confetti het volgende:
Ah, weer een avondje azijnpissen op een van de beste landen op aarde qua gezondheidszorg.
Uitkeringen verhogen is gewoon schadelijk voor de economie. Ze hebben nog nooit gehoord van een concurrerende economie bij de SP.quote:Om de armoede te bestrijden stelt de SP een structurele verhoging van het wettelijk minimumloon en daaraan gekoppelde uitkeringen voor van 5 procent voor de komende vier jaar. (SP)
jij steelt van je ouders ja?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:10 schreef Joezi het volgende:
Wordt veel gesjoemeld met geld van den oudjes, ze worden bestolen door hun eigen kinderen
Klopt. En hier lopen we achter de feiten aan. Je moet gewoon zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren, wil je nog verzorgd worden als je oud en hulpbehoevend bent.quote:
Ik ook, maar dat betekent niet dat er daarnaast ook niet een hoop wantoestanden kunnen plaatsvinden in - met name - de thuiszorg toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:10 schreef Joezi het volgende:
Wel apart, ken ook wat hele oudjes, die hebben het prima hoor
Niet goed voor het milieuquote:Op donderdag 3 december 2015 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. En hier lopen we achter de feiten aan. Je moet gewoon zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren, wil je nog verzorgd worden als je oud en hulpbehoevend bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |