Hoe kom je nu weer bij stoppen met sport? Alsof er niet volop tussenoplossingen zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nouja, het is dat ik niet meer kan korfballen, maar ik zou echt mijn sport niet stoppen voor een relatie als er daarbuiten dus wel gewoon 2x per week elkaar gezien zou worden. Moet je san maar stoppen met je leven leiden tot je samenwoont? En dan, dan woon je samen en zit je iedere avond samen op de bank. Leuk...
Ik speelde op redelijk niveau. 2x per week trainen en in het weekend 1 of 2 wedstrijden. In een team waarbij je naar groei streeft ga je niet om de haverklap afmelden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je nu weer bij stoppen met sport? Alsof er niet volop tussenoplossingen zijn.
Ga dan een andere sport doen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik speelde op redelijk niveau. 2x per week trainen en in het weekend 1 of 2 wedstrijden. In een team waarbij je naar groei streeft ga je niet om de haverklap afmelden.
Je kan elkaar in het weekend toch ook na de wedstrijd zien?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik speelde op redelijk niveau. 2x per week trainen en in het weekend 1 of 2 wedstrijden. In een team waarbij je naar groei streeft ga je niet om de haverklap afmelden.
Ik nam mijn vriend gewoon mee op wedstrijd als het alternatief was dat we elkaar anders 2 weken niet zagen. Niet ideaal en ook niet super leuk voor hem, maar is gewoon de afweging die je dan maakt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Helaasquote:Op zaterdag 5 december 2015 09:31 schreef Gray het volgende:
Als je niet sport door je relatie, dan spoort je relatie niet.
Ja maar dan is het dus niet langer dan 12 uur achter elkaar. Dat was m'n punt dus juist.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:27 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Je kan elkaar in het weekend toch ook na de wedstrijd zien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |