Oh wow, ik zit in tekst-only layout en daar is het niet, maar ik zie nu inderdaad dat het bij de gewone layout zo is.. Vreemd, alle andere link-dingen zetten wel gewoon door in de tekst onlyquote:Op donderdag 17 december 2015 15:37 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan mag 'ie me onderhand een FOK!-abonnement cadeau doen.
[..]
Check bepaalde lijsten met die woorden die ik quotete. Het zijn nu links.
Ook in m'n eigen lijst, zie ik net.
Haha, ja, meer dan 400 uur alquote:Op woensdag 16 december 2015 11:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je heb L4D2 gespeeldis niks mis mee
[..]
Dat is helaas met meer titels. Earthbound zit een beetje in hetzelfde schuitje, al is het voor Fire Emblem pre-GBA natuurlijk nog veel ergerquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gek dat eigenlijk de grootste twijfel in mijn lijst zit tussen mijn nummer 1 en 2Ik ga het niet meer veranderen maar op dit moment zouden ze denk ik andersom staan.
Al moet gezegd worden, mijn nummer 2 heeft toch geen kans, al is het maar omdat ie niet buiten Japan is uitgekomen
Die is tenminste jaren later nog gereissued, voor Fire Emblem geldt dat alleen voor het waardeloze deel 1 (of eigenlijk 3, wat een remake is van 1), met afstand de minste Fire Emblem game.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is helaas met meer titels. Earthbound zit een beetje in hetzelfde schuitje, al is het voor Fire Emblem pre-GBA natuurlijk nog veel erger
Geen idee verder. Ik heb nog nooit een FE gespeeldquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is tenminste jaren later nog gereissued, voor Fire Emblem geldt dat alleen voor het waardeloze deel 1 (of eigenlijk 3, wat een remake is van 1), met afstand de minste Fire Emblem game.
Earthbound Beginnings heeft daar wel veel last van, al is die sowieso wel erg gedateerd, de game leidt je compleet niet zoals bij de meeste NES games met een onderzoekbare overworld
2, 4 en 5 zie ik ook nooit meer in het Engels komen, in het geval van 2 en 5 ook niet eens zo'n ramp want 2 is middelmatig en 5 bedient echt een niche. Alhoewel ze in Amerika natuurlijk weer niks heel laten van het... euhm, vrij lugubere plot van deel 4.
Alles behalve dat walgelijke Shadow Dragon kan ik aanraden, maar Awakenings heeft de serie wel een flinke boost gegeven, dus die titel lijkt me wel ideaal, zeker als je toch al een 3DS hebt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee verder. Ik heb nog nooit een FE gespeeldMisschien dat ik instap bij Fates voor 3DS volgend jaar.
Ah ja, je hebt 2 manieren om het te spellen en ik heb het niet opgezocht, het is Motherload inderdaad, ik pas hem aan. Wel de "oude" goldium edition trouwens, niet de remake.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedoelde je niet heel toevallig "Motherload"?
Die was ik trouwens vergeten, evenals Popeye
Is er een remake?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah ja, je hebt 2 manieren om het te spellen en ik heb het niet opgezocht, het is Motherload inderdaad, ik pas hem aan. Wel de "oude" goldium edition trouwens, niet de remake.
Ja, er is Super Motherload, maar die is lang niet zo goed. Zo kun je nu ook schade krijgen als je je 'kop' stoot bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is er een remake?
En ben het volledig met je eens, de oude goldium was super!
Ik weet nog toen ik voor het eerst op de bodem kwam en achter "die wahrheit" kwam en echt oprecht verrast was!![]()
![]()
![]()
Het is trouwens wel "load" omdat dat op het concept "lading" slaat, iets wat een centrale rol speelt in Motherload
Nee!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, er is Super Motherload, maar die is lang niet zo goed. Zo kun je nu ook schade krijgen als je je 'kop' stoot bijvoorbeeld.
Bij goudmijnen spreken ze altijd over 'the motherlode', vandaar mijn verwarring.
Ik heb Motherload nooit uitgespeeld trouwens, dus ik zou het niet weten
Ik heb er het geduld niet voor, ik speelde bovendien vaan de Flashversie op retroforum.nl en pas later de 'volledige'.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee!!!![]()
Gewoon je dingen blijven upgraden en bij twijfel altijd de diepte opzoeken.
En alles pakken wat je pakken kan en zodra je vol zit, al het goedkoopste spul dumpen zodat je ruimte hebt voor het echte spul!
En een beetje plannen ook, want op een gegeven moment ben je zo zwaar dat je niet meer omhoog kunt bewegen (dit moet je maar voor lief nemen). Vanaf een bepaalde diepte gewoon ALLES opblazen vanwege die gas dingen die onzichtbaar zijn en ontploffen (neem beide type explosieven), koop ook die repair nano dingen (heb dit spel echt al jaren niet meer aangeraakt) en neem die dure teleporter
En neem heel veel van die extra fuel tanks mee!
Volgens mij nam ik er minstens 100 mee of zo
edit: Ik heb hem volgens mij zelfs zeven keer uitgespeeld
Na elke keer worden die grondstoffen minder waard maar op een gegeven moment was het bijna niet meer te doen om winst te draaien
Geduld kun je lerenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb er het geduld niet voor, ik speelde bovendien vaan de Flashversie op retroforum.nl en pas later de 'volledige'.
Je moest hem dan ook opdrachten gevenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:42 schreef Beathoven het volgende:
Little Computer People.
Ik had m er bijna ingezet. Beetje een hele vroege versie van the Sims. Ik las dat het mannetje zn eigen leven leidde en wel iets aparts deed. Op de C64 deed hij nauwelijks iets buiten de routine.
write letter.. play piano.. en soms negeerde hij alles.quote:Op zondag 20 december 2015 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moest hem dan ook opdrachten geven![]()
PLAY C64
En optijd met het handje uit de muur achter zijn hoofd kriebelen![]()
Maar bij te veel opdrachten werd hij chagrijnig en ging hij zijn eigen gang.quote:Op zondag 20 december 2015 02:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
write letter.. play piano.. en soms negeerde hij alles.
maar ik las in een blad dat hij eens een speciale deur inging en dan met iets terugkwam, dat deed hij bij mij nooit. Het zal wel niet de atoombom geweest zijn, dat hij zo ontevreden was. Maar toch...
Ziet er al prima uit. Een top 28 of elk willekeurig nummer tussen de 5 en 100 is ok.quote:Op zondag 20 december 2015 17:25 schreef V1z0R het volgende:
1. Unreal Tournament
2. Mafia
3. Max Payne
4. Counter Strike 1.6
5. Need for speed Underground 2
6. Age of Wonders
7. Tactical Ops
8. GTA San Andreas
9. GTA Vice City
10. Doom II
11. Hexen
12. Colin McRae 04
13. Wacky Wheels
14. Stunts
15. Commander Keen 4
16. Golden Axe
17. Commandos
18. Lemmings
19. Cannon Fodder
20. The Incredible Machine
21. Myst
22. League of Legends
23. Warcraft II
24. World of Warcraft
25. Prince of Persia II
26. Skyrim
27. Portal II
28. ....
Godver, dit is onmogelijk... Reken maar alleen de top 10, daar ben ik het al is het discutabel enigszins mee eens.
Nu ben ik ook nog C&C vergeten, shit, dit is niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |