Breaking op CNN.twitter:SBCityFire twitterde op woensdag 02-12-2015 om 20:14:17SBFD units responding to reports of 20 victim shooting incident in 1300 block of S. Waterman. SBPD is working to clear the scene. reageer retweet
twitter:Conflicts twitterde op woensdag 02-12-2015 om 20:46:08MORE: Police are confirming 1 to 3 possible suspects, local news channels are reporting they could be wearing military gear reageer retweet
twitter:News_Executive twitterde op woensdag 02-12-2015 om 20:46:43UPDATE: Police are searching for a dark colored SUV seen driving out of parking lot. 12 fatalities confirmed so far, up to 3 gunman reageer retweet
quote:Op woensdag 2 december 2015 20:45 schreef LXIV het volgende:
Als iedereen daar met wapens liep dan was het nooit zover gekomen
De brandweer wordt op een schietpartij afgestuurd?quote:Op woensdag 2 december 2015 20:45 schreef YazooW het volgende:
Breaking op CNN.twitter:SBCityFire twitterde op woensdag 02-12-2015 om 20:14:17SBFD units responding to reports of 20 victim shooting incident in 1300 block of S. Waterman. SBPD is working to clear the scene. reageer retweet
Livestream KTLA: http://ktla.com/on-air/live-streaming/
twitter:thebencormier twitterde op woensdag 02-12-2015 om 20:41:11San Bernardino Police searching for a dark colored SUV seen driving out of parking lot. 12 fatalities, multiple shooters reported by police. reageer retweet
twitter:thebencormier twitterde op woensdag 02-12-2015 om 20:46:17SWAT teams clearing buildings, evacuating hostages. Reports of potential suspicious device in one building, SWAT with K-9 investigating reageer retweet
Hoe dicht precies?quote:Op woensdag 2 december 2015 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
Zeker 12 doden al.
Dader(s) op de vlucht.
Zit in de buurt van een Planned Parenthood centrum.
In de buurt, maar het zit ook in de buurt van een golfbaan. Dus wellicht voorbarige conclusie vooralsnog.quote:
Gaat om witmensen mannen (of hoe zeg je dat tegenwoordig politiekcorrect?) in een camouflagepak, las ik ergens.quote:
twitter:allahpundit twitterde op woensdag 02-12-2015 om 20:54:09“Officers are currently searching for 3 white males dressed in military gear” https://t.co/OAqhbsmI5h reageer retweet
twitter:News_Executive twitterde op woensdag 02-12-2015 om 20:53:33UPDATE: Shooting happened at Inland Regional Center, which provides services for people with disabilities. Search ongoing for the gunman reageer retweet
Genoeg berkeerde Amerikanen in de US hoor.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat om witmensen mannen (of hoe zeg je dat tegenwoordig politiekcorrect?) in een camouflagepak, las ik ergens.
K-9quote:
Ik moest googlenquote:Op woensdag 2 december 2015 20:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
K-9
Kee nine
Canine
Dat kwartje viel bij mij laatst pas.
Ik ben bijna 39.
Development disabilities om volledig te zijn.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:56 schreef Infection het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op woensdag 02-12-2015 om 20:53:33UPDATE: Shooting happened at Inland Regional Center, which provides services for people with disabilities. Search ongoing for the gunman reageer retweet
Ik vond hem best logisch eigenlijk. Zo logisch dat het absurd is dat ik daar zelf op mijn 28ste achter moest komenquote:
Is nog helemaal niet bekend.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:59 schreef NoXia het volgende:
Geen islam dit keer. Geen groot nieuws dus.
Je zou bijna blij worden: eindelijk een aanslag zonder moslims.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
Is nog helemaal niet bekend.
Op Twitter wat berichten dat op de scanner de naam Said Farook genoemd is.
Als het een lonely wolf is hebben we een paar journaals en actualiteiten programma's gevuld als het IS word het nieuws wekenlang uitgekauwd en zullen er weer maatregelen komen om ons te beschermen voor de terreurdreiging.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zei IS laatst niet dat de VS aan de beurt was
Ik had 'm pas door nadat ik die film met James Belushi had gezien.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
K-9
Kee nine
Canine
Dat kwartje viel bij mij laatst pas.
Ik ben bijna 39.
Ik moest aan een vechtsport denkenquote:Op woensdag 2 december 2015 20:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vond hem best logisch eigenlijk. Zo logisch dat het absurd is dat ik daar zelf op mijn 28ste achter moest komen![]()
twitter:L0gg0l twitterde op woensdag 02-12-2015 om 21:00:54Rumors that Teva Pharmaceuticals was targeted in San Bernadino shooting. Teva is an Israeli company so could hint a terrorism nexus reageer retweet
Je snapt natuurlijk dat deze grafiek niks zegt he? Of wat is hier het verband volgens jou?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:01 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als het een lonely wolf is hebben we een paar journaals en actualiteiten programma's gevuld als het IS word het nieuws wekenlang uitgekauwd en zullen er weer maatregelen komen om ons te beschermen voor de terreurdreiging.
[ afbeelding ]
twitter:News_Executive twitterde op woensdag 02-12-2015 om 21:05:29UPDATE: Bomb squad will try to neutralize a possible explosive device in San Bernardino, CA reageer retweet
De periode dat in Europa de minste aanslagen plaatsvinden viert de angst cultuur hoogtij en worden burgerrechten en grondrechten in rap tempo afgebroken om ons te beschermen tegen de zogenaamde dreiging.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat deze grafiek niks zegt he? Of wat is hier het verband volgens jou?
Mee eens. Maar het is toch ook niet gek dat er tegenwoordig bijvoorbeeld veel meer veredeld wordt? Ja, dat komt enerzijds door die fascistische maatregelen, maar anderzijds ook gewoon de technische vooruitgang van de inlichtingendiensten.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De periode dat in Europa de minste aanslagen plaatsvinden viert de angst cultuur hoogtij en worden burgerrechten en grondrechten in rap tempo afgebroken om ons te beschermen tegen de zogenaamde dreiging.
Hetzelfde geld overigens voor de andere NAVO landen.
Nogmaals als het een lonely wolf is zal dit item snel uit het nieuws zijn, als het ISIS dan zal het tot in den treuren uitgekauwd worden.
Lone wolf, een einzelgänger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |