Ik moest het ook even terug luisteren hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die titel zegt me wel wat maar kan er geen liedje bij bedenken. Had er nooit zoveel mee, alhoewel meer dan met velvet revolver
Fijn. Kan ik van genieten.quote:
Foster the Peoplequote:Op zaterdag 5 december 2015 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
was de intrede van Pumped Up Kicks eigenlijk al bekend?
en waarom wel die Kicks en niet de Teenage?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
3.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:37 schreef laxus13 het volgende:
Voor zover TCL nog steeds met 2 nummers in de lijst.
Love Goes On en Calm, welke dan nog meer?quote:
oh verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:53 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Love Goes On en Calm, welke dan nog meer?
Die versie van Jeroen had niet gehoeven..quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:54 schreef laxus13 het volgende:
En alsof 1x Wit Licht niet genoeg is, zijn er dit jaar 2 binnen gekomen
Ja, maar de versie van Jeroen had ECHT niet gehoeven..quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar de versie van Jeroen had ECHT niet gehoeven..
Wat is daar eigenlijk de reden van? Want het is zelfs naar Borsato-maatstaven een bijzonder matige plaat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:54 schreef laxus13 het volgende:
En alsof 1x Wit Licht niet genoeg is, zijn er dit jaar 2 binnen gekomen
The Passion.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk de reden van? Want het is zelfs naar Borsato-maatstaven een bijzonder matige plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |