Hopelijk dit jaar 's nachtsquote:Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef Ferdo het volgende:
Ik hoor deze, ik denk: hij zal toch niet...
En ja hoor...
http://www.staatieindetop(...)for-christmas-is-you
-edit- Oh, al sinds 2006 onafgebroken genoteerd, en altijd op dusdanige plekken dat de kerstdagen al verstreken zijn.
Prima nummer.quote:Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef Ferdo het volgende:
Ik hoor deze, ik denk: hij zal toch niet...
En ja hoor...
http://www.staatieindetop(...)for-christmas-is-you
-edit- Oh, al sinds 2006 onafgebroken genoteerd, en altijd op dusdanige plekken dat de kerstdagen al verstreken zijn.
Ik zou haast zeggen:quote:Op maandag 7 december 2015 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
TOP 2000 QUIZZZZZZZZ
Dit jaar debuteren in de lijst 2 nummers; zowel het origineel als een nummer waar de muziek van dit origineel in gesampled wordt.
Om welke 2 nummers gaat het?
de winnaar krijgt een duim van de quizmaster
Is dan ook niet correct.quote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen:
Bruce Hornsby - The way it is & 2Pac - Changes.
Alleen staat The way it is er al jaren in.
bizar.....quote:Op maandag 7 december 2015 14:46 schreef laxus13 het volgende:
Volbeat staat er ook in met Lola Montez
Nog nooit van dat nummer gehoord
Ducksauce & Boney M...?quote:Op maandag 7 december 2015 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
TOP 2000 QUIZZZZZZZZ
Dit jaar debuteren in de lijst 2 nummers; zowel het origineel als een nummer waar de muziek van dit origineel in gesampled wordt.
Nee, zo erg is 't nog niet met die lijstquote:
No diggity en Grandma's handsquote:Op maandag 7 december 2015 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
TOP 2000 QUIZZZZZZZZ
Door deze hint wist ik het origineel, maar ik moest wel opzoeken welk nummer het gesampled heeft.quote:Op maandag 7 december 2015 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn 3 mensen betrokken bij deze 2 nummers. Allen overleden, in resp. 1970, 1984 en 2011.
Doe nog maar een cryptisch hintje...quote:Op maandag 7 december 2015 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal ik 't maar bekend maken of wil er iemand heel graag die duim?
De club van 24, de club van op 1 dag na net niet 45 en de club van 27quote:Op maandag 7 december 2015 15:43 schreef Burnett het volgende:
[..]
Doe nog maar een cryptisch hintje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Ah! De club van 44...quote:Op maandag 7 december 2015 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De club van 24, de club van op 1 dag na net niet 45 en de club van 27
Is dubbelop. Het is op één dag na 45 of net niet 45quote:
helemaal mee eens. Gelukkig hebben we Bløf nog wel...quote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Superjammer dat we dit jaar wel een paar Nederlandse parels verliezen. Twee meisjes is natuurlijk prachtig en ook KL 204 kan me goed smaken.
Marco ook nogquote:Op maandag 7 december 2015 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Gelukkig hebben we Bløf nog wel...
JAAA!!!!JAHAAA!!!quote:
twitter:Queen_UK twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 14:29:10Day 8: #12daysofchristmas at one's shop. Freepost (UK) and free socks. Code: SPECIALMADE https://t.co/oz0DFmTfI7 https://t.co/p5NM0zCr0b reageer retweet
Die draaien ze meestal helemaal. 't is altijd wel de live-versiequote:
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:21 schreef laxus13 het volgende:
Gaan ze dan ook elk nummer van Yes volledig draaien
Nou, de laatste 3 jaar in ieder geval nietquote:Op woensdag 9 december 2015 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die draaien ze meestal helemaal. 't is altijd wel de live-versie
[..]
Dan breken ze 'm zelf af, 't is niet dat de volledige versie niet klaar stondquote:Op woensdag 9 december 2015 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, de laatste 3 jaar in ieder geval niet
Ze doen altijd de volledige dacht ik.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan breken ze 'm zelf af, 't is niet dat de volledige versie niet klaar stond
Best leuk, dat liedje van Coldplay/Dire Straits, ik snap alleen niet waarom het zo váák in de top 2000 staatquote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand een uurlijstje?
wie doet de songteksten?
jammer van die drummer
zit er niet doorheen te lullen!![]()
die ingesproken berichten
ik vind het origineel van.. beter
ik zet 'm even op mute
afgebroken![]()
plaspauze na deze
de tune![]()
ow, dit was Diaan op peace zijn account
ow straks de Cats, is Jane er al?
You too are always thinkin' about this bird, right?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:00 schreef cafca het volgende:
Een bepaalde iemand die altijd een opmerking moet maken bij een bepaald liedje van the Scorpions
Nee hoor, ik luister dat nummer 100 keer per jaar, dus ik hoor het zo als er een paar minuten ontbrekenquote:Op woensdag 9 december 2015 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze doen altijd de volledige dacht ik.
Ze draaien deze singleversie, 4:55quote:Op woensdag 9 december 2015 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik luister dat nummer 100 keer per jaar, dus ik hoor het zo als er een paar minuten ontbreken
quote:Op woensdag 9 december 2015 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze draaien deze singleversie, 4:55
http://www.discogs.com/Lynyrd-Skynyrd-Free-Bird/master/651072
Telegraph road niet te vergetenquote:Op woensdag 9 december 2015 12:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeker bij Magic Man, Purple Rain, In a Gadda da Vida, Black Betty en Whola Lotta Love wel welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |