Die korten ze niet in toch?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Telegraph road niet te vergeten
Oh, ik dacht van wel.. Maar ja dat is ook alweer zo lang terug..quote:Op woensdag 9 december 2015 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die korten ze niet in toch?
t Lijkt iig een half uur te duren.
Die laatste, van Rod of van Bruce?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat betekent (als weer deze versie) dat ik volgend jaar niet meer op Free Bird zal stemmen, als ik weer een lijstje met albumafsluiters doe. Whole Lotta Rosie en Reason to Believe staan te dringen nu
Dacht ik wel, maar ik zat ineens met Bruce in mijn hoofd en bedacht me dat dat toevallig ook de albumafsluiter is....quote:
Genant.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze draaien deze singleversie, 4:55
http://www.discogs.com/Lynyrd-Skynyrd-Free-Bird/master/651072
Al diequote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand een uurlijstje?
wie doet de songteksten?
jammer van die drummer
zit er niet doorheen te lullen!![]()
die ingesproken berichten
ik vind het origineel van.. beter
ik zet 'm even op mute
afgebroken![]()
plaspauze na deze
de tune![]()
ow, dit was Diaan op peace zijn account
ow straks de Cats, is Jane er al?
Noem essnhills gewoon bij dr naamquote:Op woensdag 9 december 2015 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Al diebij de uurlijstjes van een bepaald iemand die ze vervolgens allemaal blijkt te kennen
Afkapradio!
Is dit de Top 2000 drinking game?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand een uurlijstje?
wie doet de songteksten?
jammer van die drummer
ik zet 'm even op mute
afgebroken![]()
plaspauze na deze
de tune![]()
elke keer als de DJ door een intro heen praat en daar een post over wordt gemaakt neemt n00bie een shotje.quote:
Ach, als Rood erin kan staan...quote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overigens komt Mooi ook binnen, persoonlijk vind ik dat niet echt een Mooi nummer.
Karaoke.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Kan niet wachten op Joke die weer gaat koken
Of hoe ging ie ook alweer?
Hey, die gozer van de Backstreet Boys weer.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand een uurlijstje?
wie doet de songteksten?
jammer van die drummer
ik zet 'm even op mute
afgebroken![]()
plaspauze na deze
de tune![]()
Lenny stond er inderdaad vaker in dan de welke artiest ook. Maar goed, alles beter dan de kachels van DRUquote:Op woensdag 9 december 2015 20:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Kan niet wachten op Joke die weer gaat koken
Of hoe ging ie ook alweer?
Wie is FritsFlits?quote:Op woensdag 9 december 2015 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hey, die gozer van de Backstreet Boys weer.![]()
Dit heeft ze naakt ingezongen.![]()
Diaan is oliebollen aan het bakken.
Een lijst waar Black Freddy & The Dallas Hooters* niet instaan, is niet serieus te nemen(*insert een willekeurige naam, waar nog nooit iemand van gehoord heeft).
Komt FritsFlits nog langs?
Hoeveel topics hadden we vorig jaar.
Innuendo is eigenlijk veel beter dan Bohemian Rhapsody.
En natuurlijk de grap over Frank Beard, die ondertussen nogal een baard heeft.
Mooi moment om te stoppenquote:Op woensdag 9 december 2015 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze hebben een radioprijs gewonnen http://www.nu.nl/media/41(...)gramma-top-2000.html
Deed Brian hier niet aan May?quote:Op woensdag 9 december 2015 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hey, die gozer van de Backstreet Boys weer.![]()
Dit heeft ze naakt ingezongen.![]()
Diaan is oliebollen aan het bakken.
Een lijst waar Black Freddy & The Dallas Hooters* niet instaan, is niet serieus te nemen(*insert een willekeurige naam, waar nog nooit iemand van gehoord heeft).
Komt FritsFlits nog langs?
Hoeveel topics hadden we vorig jaar.
Innuendo is eigenlijk veel beter dan Bohemian Rhapsody.
En natuurlijk de grap over Frank Beard, die ondertussen nogal een baard heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |