quote:Caitlyn Jenner says “The Hardest Part about being a Woman is Figuring out What to Wear”
Ik heb eindelijk plinten gelegd.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zijn er nou echt geen mensen geweest dit jaar die daadwerkelijk iets belangrijk hebben gedaan.
Had van mij niet per se gehoeven.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:16 schreef DrDentz het volgende:
Justin Bieber maakte wel de comeback van het jaar
Vastbinden aan de Fernsehturm.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Merkel moeten ze kaalscheren en op een strontkar door Berlijn rijden.
Nou nou nouquote:Op woensdag 2 december 2015 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Merkel moeten ze kaalscheren en op een strontkar door Berlijn heel Europa rijden.
Also also also!quote:
quote:Op woensdag 2 december 2015 19:15 schreef Monolith het volgende:
Godver ik dacht dat hoe ze in South Park werd afgebeeld een persiflage was, maar het is in het echt nog erger.
Iemand met enige algemene ontwikkeling weet dat soort dingen.quote:
Jij moest ff Googlen?quote:Op woensdag 2 december 2015 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iemand met enige algemene ontwikkeling weet dat soort dingen.
Bosch is nog wel interessant. Beter dan al die vreselijke moderne kunst.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rot nou eens op met onderwerpen over schilders
Ok, dit is best te pruimen idd.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bosch is nog wel interessant. Beter dan al die vreselijke moderne kunst.
Op zich wel, maar iedereen zit daar voor zijn eigen kraampje. Dat is het hele principe van DWDD.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:29 schreef Makamba_ het volgende:
Dat kut wijf moet even haar eigenlijk werk benoemen hoorVertel godverdomme gewoon wat het schilderij in zou moeten houden los van je eigen geweldigheid
Eens maar dit was wel schrijnendquote:Op woensdag 2 december 2015 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Op zich wel, maar iedereen zit daar voor zijn eigen kraampje. Dat is het hele principe van DWDD.
Je moet even een andere username kiezen.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:31 schreef Intellectueel het volgende:
Ik val net binnen maar wat is dit voor elitair onzin-verhaal?
Want? Je dacht dat een intellectueel zich bezighoudt met kunstzinnige futiliteiten? Ha.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je moet even een andere username kiezen.
Ze lijkt ietwat valsig te zingen.quote:
Dit wel jaquote:Op woensdag 2 december 2015 19:38 schreef richolio het volgende:
Klinkt zo live niet al te best, maar geloof wel dat leuk kan klinken op plaat ofzo
Het klonk inderdaad niet heel.. Goed, nee.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze lijkt ietwat valsig te zingen.
Memphis is een profeet.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Wat doet een man met een hoed? Die zet ie op.
~ Memphis
Als ik dit kon doen had ik het ook gedaanquote:Op woensdag 2 december 2015 19:42 schreef Cee het volgende:
Gast heeft dus gewoon wat overlast staan bezorgen in random restaurantjes in New York.
En een nieuwe hoed gekocht.
quote:Op woensdag 2 december 2015 19:42 schreef Cee het volgende:
Gast heeft dus gewoon wat overlast staan bezorgen in random restaurantjes in New York.
En opgetreden bij de kennis van zijn producer die een appartement in NY heeft.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:42 schreef Cee het volgende:
Als het niet zo is, doet hij in ieder geval alsof.quote:
In Iran doen ze niet aan dit soort flauwekulletjes.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:45 schreef Intellectueel het volgende:
Gebrek aan karakter dat wordt gecompenseerd door bewuste acts van kansloze blanken tienerjongetjes die net doen alsof ze nog in de Woodstock-tijdperk leven.
quote:Op woensdag 2 december 2015 19:42 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2015 19:43 schreef Intellectueel het volgende:
Jeuk, weer zo'n kunstzinnige figuur die middels zo'n kijk-mij-eens-verstrooid-zijn wat rock-and-roll credits probeert te krijgen. Rot toch op man pauper.
quote:Op woensdag 2 december 2015 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van dit soort gasten.
In Iran worden ze opgehangen. En terecht.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In Iran doen ze niet aan dit soort flauwekulletjes.
Elk programma moet zijn huisgek hebben, vandaag zijn er het er twee met nico dus...quote:Op woensdag 2 december 2015 19:47 schreef Postbus100 het volgende:
Bij deze vent denk ik altijd: waarom krijgt hij een podium? Wat een kansloos figuur dat onterecht wordt opgehemeld.
Ja dat dacht de gevestigde orde in 1955 ook over Elvis Presley.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:47 schreef Postbus100 het volgende:
Bij deze vent denk ik altijd: waarom krijgt hij een podium? Wat een kansloos figuur dat onterecht wordt opgehemeld.
P&W had er heel veel, dat was nog leuk. Die ene vadsige moslim vond ik altijd grappigquote:Op woensdag 2 december 2015 19:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Elk programma moet zijn huisgek hebben, vandaag zijn er het er twee met nico dus...
Elvis was real. Deze idioot is een parodie.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat dacht de gevestigde orde in 1955 ook over Elvis Presley.
En je ziet wat er van Jagger is geworden, deze man wordt nog watquote:Op woensdag 2 december 2015 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft een beetje de Jagger 1981 look.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2015 19:49 schreef richolio het volgende:
[..]
P&W had er heel veel, dat was nog leuk. Die ene vadsige moslim vond ik altijd grappig
Maar wat heeft deze knul dan te bieden?quote:Op woensdag 2 december 2015 19:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat dacht de gevestigde orde in 1955 ook over Elvis Presley.
Wel iets, maar ik ben al weer vergeten wat.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2015 19:48 schreef Pedroso het volgende:
Door mensen als Matthijs gaat ie zelf ook nog denken dat ie heel wat voorstelt.
Maar zonder de nummers.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft een beetje de Jagger 1981 look.
[ afbeelding ]
Was jacco gardner er?lquote:Op woensdag 2 december 2015 19:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Blijft een Syd Barrett kopie. Een hele slechte.
quote:‘Happy Cycling is Safe Cycling'
Fietsende toeristen in Amsterdam: ineens stoppen om foto’s te maken, in grote groepen fietsen en slingeren over de gracht. Het wordt er niet veiliger op. De gemeente Amsterdam heeft er iets op bedacht. Er zijn filmpjes gemaakt waarin Maxim Hartman de basisregels voor ‘happy fietsen’ uitlegt. Zo moet de bezoeker van de hoofdstad bekend worden met de Amsterdamse fietsjungle. De filmpjes worden straks vertoond op social media, fietsverhuurbedrijven en hotels. De slogan: ‘Happy cycling is Safe Cycling’. Aan tafel: Maxim Hartman.
quote:Mart Smeets over Steph Curry
Een nieuw record voor de Golden State Warriors: het team heeft voor de twintigste keer op een rij de Amerikaanse basketbalcompetitie NBA gewonnen. Topscorer van het team is Steph Curry. Met zijn onnavolgbare dribbels en driepunters op cruciale momenten, maakte hij het verschil voor de Golden State Warriors. Aan tafel praten we met onze sportkenner Mart Smeets.
Voor de twintigste keer op rij de NBA gewonnen?quote:
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:54 schreef Sked het volgende:
Matthijs zegt nu al twee keer Stephen verkeerd
Sta je klaar om met de heggenschaar af te reizen?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:01 schreef Mani89 het volgende:
Gadverdamme wat heeft dat wijf een ranzig matje in haar nek.
Ik blijf op zolder.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sta je klaar om met de heggenschaar af te reizen?
Beter laten ze wat Conan zien.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:03 schreef KingRoland het volgende:
Davy en ik vinden dit niet grappig
Disney Dating! wij kennen wel iemand die single en in de 30 is die dat goed kan gebrukenquote:
JR kan andere mensen vinden die op Lion King rukkenquote:Op donderdag 3 december 2015 19:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Disney Dating! wij kennen wel iemand die single en in de 30 is die dat goed kan gebruken
Ik houd niet van mensen.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je echt niet de #unieketalenten meeten?
Jullie zijn pixels voor mij.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zit je dan op dit forum?
Amsterdammer hier, can confirm.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:11 schreef VXXLL het volgende:
Ik word ook schijtziek van die buitenlandse toeristen die niet kunnen fietsen
Wij worden schijtziek van jou.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:11 schreef VXXLL het volgende:
Gewoon niet naar die schijtstad gaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:11 schreef VXXLL het volgende:
Ja ik ookquote:Op donderdag 3 december 2015 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Amsterdammer hier, can confirm.
We hebben het niet over Almere.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gewoon niet naar die schijtstad gaan.
Die is niet echt geschikt voor radio inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gewoon niet naar die schijtstad gaan.
Is Kempi vuurwapengevaarlijk?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:12 schreef Buitendam het volgende:
Hebben we in Eindhoven geen last van. Als je iets fout doet kankeren we je de stad uit en sturen Kempi achter je aan.
Nee, over Amsterdam. Ik weet het... schijtstad.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We hebben het niet over Almere.
Is de Paus katholiek?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Kempi vuurwapengevaarlijk?
quote:Op donderdag 3 december 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij een mongoloïde persoon?
Ik vind je weer veel te opstandig.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks, ik vond het even een leuk grapje tussendoor.
Hoe weet hij überhaupt als newbie dat jij in Oss woont?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaan we onszelf nou voorstellen?
Ik heb genoeg vrienden op dit forum inmiddels die mij hebben geinformeerdquote:Op donderdag 3 december 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet hij überhaupt als newbie dat jij in Oss woont?
Kneuzen als Herqulez die iedereen mijn facebook DM'tquote:Op donderdag 3 december 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet hij überhaupt als newbie dat jij in Oss woont?
Hoi HMFquote:Op donderdag 3 december 2015 19:15 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vrienden op dit forum inmiddels die mij hebben geinformeerd
Ik heb nooit een DM van Herqules gehad.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kneuzen als Herqulez die iedereen mijn facebook DM'tIs mij verteld.
Waarom vind je dat? Leg dat eens uit.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het echt de grootste engnek van de televisie.
Niet zo overdrijven.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het echt de grootste engnek van de televisie.
Omdat ie de belichaming van vies dik is.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Leg dat eens uit.
Vind ik ook hoorquote:Op donderdag 3 december 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Leg dat eens uit.
Dit overtuigt niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ie de belichaming van vies dik is.
Mart is de belichaming van goede televisie.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ie de belichaming van vies dik is.
Hij heeft wel eens van die bijdehante tv-momenten gehad waarvan je dan dacht "wat een kwal". Verder heb ik niks met hem, en zijn dit ook weer van die non feitjes heel de tijdquote:
Dat dan weer wel, maar hem als persoon blehquote:Op donderdag 3 december 2015 19:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mart is de belichaming van goede televisie.
Hoezo? Omdat hij zijn mening niet onder stoelen of banken steekt?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens van die bijdehante tv-momenten gehad waarvan je dan dacht "wat een kwal".
Supervermakelijke fragmentjes zijn dat hoor, maar hem als mens mag ik gewoon niet, kan het niet zo goed uitleggen.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat hij zijn mening niet onder stoelen of banken steekt?
Ik houd van mensen die eerlijk in hun mening zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Supervermakelijke fragmentjes zijn dat hoor, maar hem als mens mag ik gewoon niet, kan het niet zo goed uitleggen.
Kluivert had een inlegkruisje in zijn rechter toen ie punterde in Wenenquote:Op donderdag 3 december 2015 19:24 schreef Buitendam het volgende:
Bijbelteksten in zijn schoen. Beter komt ie Pepe een keer tegen.
Dat kan ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik houd van mensen die eerlijk in hun mening zijn.
Adele by far.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:28 schreef VXXLL het volgende:
Sam Smith is de allergrootste kutmuziek van dit moment
Hopelijk heb je morgen tegenwind.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Nou wat een leuke aflevering was dit. TOT. MORGEN.
Ik moet heen en terug dus dat zou best eens kunnen!quote:Op donderdag 3 december 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je morgen tegenwind.
Misschien heb je wel zijwind, dat kan ook. Op de heenweg heb ik meestal de wind mee.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet heen en terug dus dat zou best eens kunnen!
Dan heb je hopelijk twee keer tegenwindquote:Op donderdag 3 december 2015 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet heen en terug dus dat zou best eens kunnen!
Wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 3 december 2015 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
Curry vergelijken met MJ. Schande, schande, schande. Afschaffen dit programma. Blasphemous. Cringeworthy.
Waar gaat dit over mensen?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
Curry vergelijken met MJ. Schande, schande, schande. Afschaffen dit programma. Blasphemous. Cringeworthy.
Denk niet dat iemand dat ook werkelijk boeitquote:Op donderdag 3 december 2015 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
Davy vond het hilarischquote:Op donderdag 3 december 2015 19:35 schreef Tagliano het volgende:
Wat een bijzonder matige TVDD overigens
Over DWDD, beetje opletten gaarne.quote:
Dat sluit ik niet uit, Nederland is een smakeloos land.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand dat ook werkelijk boeit
Al geweestquote:Op donderdag 3 december 2015 19:37 schreef Joezi het volgende:
Is Maxim al geweest of komt ie nog
#durftevragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |