Snoyl zag ik ook nog.quote:Op zondag 6 december 2015 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Zitten een paar mooie tussen
Maar ik moet altijd lachen als ik goals zie van Kalou of Kuyt in hun periode samen. Dan zie je eerst Kuyt of Kalou juichen, en die ander erbij lopen en denk je "Fuck, aardige voorhoede hoor". Maar dan komt Ali Boussabon in beeld, Lucius, en nog 5/6 andere spelers waarvan je direct denkt "hoe de fuck zijn we nooit gedegradeerd in die jaren".
Bijna alle goals van Pelle waren echt op kracht, ook bij de schoten gewoon. Vol op de wreef steeds.quote:Op zondag 6 december 2015 12:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snoyl zag ik ook nog.
Beste goal uit die compilatie vind ik denk die van Pelle (1:44). Wat een heerlijke goals heeft die gozert toch gemaakt.
Misschien is het omdat ik naar een compilatie van Feyenoord-goals zit te kijken, maar volgens mij speelt dat achtergrondmuziekje de hele tijd de naam "Tiendalli" af. Of ben ik de enige?quote:Op zondag 6 december 2015 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Zitten een paar mooie tussen
Maar ik moet altijd lachen als ik goals zie van Kalou of Kuyt in hun periode samen. Dan zie je eerst Kuyt of Kalou juichen, en die ander erbij lopen en denk je "Fuck, aardige voorhoede hoor". Maar dan komt Ali Boussabon in beeld, Lucius, en nog 5/6 andere spelers waarvan je direct denkt "hoe de fuck zijn we nooit gedegradeerd in die jaren".
Ik had het niet, maar nu wel. Dank hequote:Op zondag 6 december 2015 12:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik naar een compilatie van Feyenoord-goals zit te kijken, maar volgens mij speelt dat achtergrondmuziekje de hele tijd de naam "Tiendalli" af. Of ben ik de enige?
quote:Op zondag 6 december 2015 12:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik naar een compilatie van Feyenoord-goals zit te kijken, maar volgens mij speelt dat achtergrondmuziekje de hele tijd de naam "Tiendalli" af. Of ben ik de enige?
quote:Op zondag 6 december 2015 12:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat shirt was echt prachtig. Samen met het uitshirt waren dat de enige twee Puma shirts die ik echt mooi vond. Lekker simpel. Ik had graag zo'n Blijdorpshirt gehad, maar ze waren direct uitverkocht.quote:Op zondag 6 december 2015 13:25 schreef Merkie het volgende:
Dat shirt met Blijdorp als sponsor was toch wel echt heel mooi. Mooie pasvorm, subtiele logo's. Ja. Niks mis mee.
Ik heb dat shirt met ASR-logo aan het einde van het seizoen voor ¤25 gekocht toen nog. Erg blij meequote:Op zondag 6 december 2015 13:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat shirt was echt prachtig. Samen met het uitshirt waren dat de enige twee Puma shirts die ik echt mooi vond. Lekker simpel. Ik had graag zo'n Blijdorpshirt gehad, maar ze waren direct uitverkocht.
Toen kon je nog een shirt voor ¤25 kopen aan het eind van het seizoen. Met Adidas zijn die tijden voorbij.quote:Op zondag 6 december 2015 13:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb dat shirt met ASR-logo aan het einde van het seizoen voor ¤25 gekocht toen nog. Erg blij mee.
Het gevoel blijft, helaasquote:Op zondag 6 december 2015 14:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat kan je wel elke week zeggen, maar daar is laatste tijd toch relatief weinig sprake van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |