Omdat dat heel zeer doet. Net onder z'n borstbeen, als ik het goed zag. Is erg pijnlijk, blijft nog wel ff doorzeuren (de pijn dan)quote:Op zondag 6 december 2015 15:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar waarom die gozer nou een half uur blijft liggen?
Fledderus is ook wel een erkende aansteller inderdaad.quote:Op zondag 6 december 2015 15:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb bij amateur ballen hardere ellebogen in m'n buik gekregen een liep gewoon door.
Natuurlijk moet Gustafson dat niet doen, maar zo ontzettend erg was het nu ook weer niet.quote:
Schopte zelf gisteren nog iemand op dezelfde plek per ongeluk bij het uitverdedigen, die merkte het volgens mij niet eens.quote:Op zondag 6 december 2015 15:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb bij amateur ballen hardere ellebogen in m'n buik gekregen een liep gewoon door.
Lijkt me inderdaad sterk dat we de Staaf vrij weten te pleiten.quote:
Ja, doet me echt pijn om te lezen dat ze Achahbar weg willen doen, mag je lekker hele tweede seizoenshelft met Kramer en Kazim aankloten. MJA KRAMER WEL DRIE KEER GESCOORD VORIGE WEEK HE, dan heeft die weer 20 weken krediet en worden al zijn mankementen volledig genegeerd.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 15:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaan we de rest van de wedstrijd continu horen dat Gustafson niet meer op het veld had moeten staan.
Ach ja, wij hadden de laatste Klassieker ook moeten winnen als die blinde die uitbal zag.quote:Op zondag 6 december 2015 15:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaan we de rest van de wedstrijd continu horen dat Gustafson niet meer op het veld had moeten staan.
Yup, ben ook benieuwd hoe vaak ze het gaan herhalen in de rustquote:Op zondag 6 december 2015 15:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Die commentator heeft het nu ook al 3 keer herhaald op momenten dat Gustafson in beeld is dat hij rood had moeten hebben.quote:Op zondag 6 december 2015 15:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]Na 3 keer heeft iedereen het ook wel gezien idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |