O ik niet, dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie kent brace niet....
Jenny Lane live zien optreden
Ik kijk DWDD
De Jumbo hier had gister nog een heleboel sinterklaas spul. Nog even 3 zakken kruidnoten meegenomen.quote:Op maandag 7 december 2015 11:47 schreef CherryLips het volgende:
En nergens meer chocoladepepernoten te vindenEerst lag het altijd met 50% korting in de bakken maar nu niet hoor
Boni, Action en Kruidvat hadden gisteren niksquote:Op maandag 7 december 2015 11:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De Jumbo hier had gister nog een heleboel sinterklaas spul. Nog even 3 zakken kruidnoten meegenomen.
Het Duitser-alarm ging eerst af dus ik was voorbereid.quote:Op maandag 7 december 2015 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Nou, NL Alert doet het op m'n telefoon, zit weer tegen het plafond.
lol hier ook ja, hoor buiten het alarm gaan, gaat 3 seconden later de telefoon van mijn collega af. Schrok me lamquote:Op maandag 7 december 2015 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Nou, NL Alert doet het op m'n telefoon, zit weer tegen het plafond.
Op mijn iPhone 6 kreeg ik gewoon bericht binnen. Heb je het wel aan staan?quote:Op maandag 7 december 2015 12:12 schreef HarveySpecter het volgende:
Hier niets binnen gekregen. Maar ja, ik heb ook een Apple hé
Daar zat een paar minuten tussenquote:Op maandag 7 december 2015 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het Duitser-alarm ging eerst af dus ik was voorbereid.
Ik ben blij dat ik niet in de auto zatquote:Op maandag 7 december 2015 12:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
lol hier ook ja, hoor buiten het alarm gaan, gaat 3 seconden later de telefoon van mijn collega af. Schrok me lam
straks in het nieuws. Lange files door NL Alert. Mensen zijn massaal de vangrail in gereden om 12 uur.quote:Op maandag 7 december 2015 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet in de auto zat
Welke?quote:Op maandag 7 december 2015 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Leuke sneak preview vanavond, zal ik gaan of niet gaan
Gaan!quote:Op maandag 7 december 2015 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Leuke sneak preview vanavond, zal ik gaan of niet gaan
Ik drink het alleen als ik niet naar de wc kanquote:
Nope, heb vanaf 1 januari nieuwe teamleider en die vindt nu al dat er teveel thuisgewerkt wordt. Kan ze niet controleren of iedereen wel hard genoeg werkt.quote:
In jouw geval wel terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope, heb vanaf 1 januari nieuwe teamleider en die vindt nu al dat er teveel thuisgewerkt wordt. Kan ze niet controleren of iedereen wel hard genoeg werkt.
Ja, dat wel. Maar op kantoor doe ik ook niets. Alleen moet ik hier meer moeite doen om dat te verbergen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
In jouw geval wel terecht natuurlijk
Hopelijk gaat ze dan ook op resultaten sturenquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar op kantoor doe ik ook niets. Alleen moet ik hier meer moeite doen om dat te verbergen.
Ik hoop voor die tijd weg te zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze dan ook op resultaten sturen
Voor mij is het nooit goed, dat zou je moeten weten inmiddels.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er eindelijk iemand die op je werk let is het ook weer niet goed
Klopt. Blijf me wel verbazenquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mij is het nooit goed, dat zou je moeten weten inmiddels.
Zal mijn account ook binnenkort aan de wilgen hangen voor er geen wilgen meer zijn.quote:
Haal je wel eerst de lijken van de wilgen af? Half R&P heeft zich er al aan opgehangen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal mijn account ook binnenkort aan de wilgen hangen voor er geen wilgen meer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |