http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/gasten/ivan-perotiquote:Op maandag 7 december 2015 11:30 schreef Cue_ het volgende:
Iets met achtergrondzangeres die op de voorgrond wil
en een Brace die weer een carriere wil als zanger.
Voordeel is wel dat je dan mensen hebt die ook echt kunnen zingen.
Welke zit bij DWDD dan?
waarom weet jij dat?quote:Op maandag 7 december 2015 11:29 schreef Godtje het volgende:
Zeg! Dat the voice of holland.... ik kijk dat eigenlijk al jaren niet.
Volgens mij alleen seizoen 1 redelijk gezien en daarna niet tot nauwelijks.
Nu zag ik een nieuw seizoen vrijdag langs komen in de live rondes.
Daar staan dus 3 reeds bekende zangers/zangeressen?!?! Wat doen die daar?
Die ene zit elke week bij DWDD, De andere heb ik al zien optreden (jenny Lane) en Brace ...? De top40 crimineel zit bij zijn vriend Ali B!
WTF?!
Waar gaat dit nog over?
Brace.... criminelen en vriendjes een podium gevenquote:Op maandag 7 december 2015 11:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik geloof best dat the Voice voor bepaalde wegen kan zorgen waar je zelf niet op beland zou zijn. En dat het in die zin makkelijker kan worden gemaakt om een single uit te brengen en op de radio te komen bv.
Alleen zijn dat vaak kortdurige successen.
De nieuwe generatie kent een Brace bv niet, dus als dat nu aanslaat, heeft hij weer een nieuwe groep fans.
Ken z'n geschiedenis niet, maar vind het qua performer niet erg dat hij ertussen zit.quote:Op maandag 7 december 2015 11:39 schreef Godtje het volgende:
Brace.... criminelen en vriendjes een podium geven
Kerstpakket uitzoeken is dan ook een privegebeuren.quote:Op maandag 7 december 2015 11:45 schreef DrMarten het volgende:
Whehehe we krijgen net envelop met kerstgeschenk. We mogen weer wat uitzoeken op zo'n site. Is de site geblokkeerd. Mogen we niet op met de werklaptop
O ik niet, dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie kent brace niet....
Jenny Lane live zien optreden
Ik kijk DWDD
De Jumbo hier had gister nog een heleboel sinterklaas spul. Nog even 3 zakken kruidnoten meegenomen.quote:Op maandag 7 december 2015 11:47 schreef CherryLips het volgende:
En nergens meer chocoladepepernoten te vindenEerst lag het altijd met 50% korting in de bakken maar nu niet hoor
Boni, Action en Kruidvat hadden gisteren niksquote:Op maandag 7 december 2015 11:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De Jumbo hier had gister nog een heleboel sinterklaas spul. Nog even 3 zakken kruidnoten meegenomen.
Het Duitser-alarm ging eerst af dus ik was voorbereid.quote:Op maandag 7 december 2015 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Nou, NL Alert doet het op m'n telefoon, zit weer tegen het plafond.
lol hier ook ja, hoor buiten het alarm gaan, gaat 3 seconden later de telefoon van mijn collega af. Schrok me lamquote:Op maandag 7 december 2015 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Nou, NL Alert doet het op m'n telefoon, zit weer tegen het plafond.
Op mijn iPhone 6 kreeg ik gewoon bericht binnen. Heb je het wel aan staan?quote:Op maandag 7 december 2015 12:12 schreef HarveySpecter het volgende:
Hier niets binnen gekregen. Maar ja, ik heb ook een Apple hé
Daar zat een paar minuten tussenquote:Op maandag 7 december 2015 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het Duitser-alarm ging eerst af dus ik was voorbereid.
Ik ben blij dat ik niet in de auto zatquote:Op maandag 7 december 2015 12:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
lol hier ook ja, hoor buiten het alarm gaan, gaat 3 seconden later de telefoon van mijn collega af. Schrok me lam
straks in het nieuws. Lange files door NL Alert. Mensen zijn massaal de vangrail in gereden om 12 uur.quote:Op maandag 7 december 2015 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet in de auto zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |