abonnement Unibet Coolblue
pi_157961864
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:55 schreef Riparius het volgende:

[..]

De belichting bij Van Gils is tamelijk genadeloos, zeker als je in HD kijkt. Mij vielen vooral de rimpeltjes bij Kristel op (snik). De acne bij Kloofdiertje veel minder. Ik heb een poging gedaan daarvan een screenshot te maken, maar het lijkt beter zichtbaar op bewegend beeld.
Ja dat idee had ik ook wel inderdaad, het zal wel meevallen met die acne dan. Kristel heeft al aardig veel rimpels, maar ik vind het haar niet per se slecht staan. Het tekent haar gezicht wel mooi.
pi_157961890
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:31 schreef rowan634 het volgende:
ben eens op de fb aan het kijken die hier eerder geplaatst is, leuk al die oude foto's :D nog nooit gezien!

voor de fans:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kerst met k3 _O-

[ afbeelding ]

grappig, de ''originele Hallo K3'' met Marcel :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw wat een foto's van Kristel. Die eerste (met dat geweer) is ook echt zo'n 2005-2006 look, met zo'n petje op, halflang kapsel, blote schouders. Echt geweldig, dat herken je meteen uit die periode.
pi_157962823
Guys, nieuwe fotos. Ik vind Marthe hier toch wel de knapste, ze hebben haar goed geleerd hoe ze haar gezicht moet draaien zodat ze niet droopy lijkt en geen 8 onderkinnen heeft, wat mij betreft had ze hier wel in het midden mogen staan. Klaasje is nog steeds dead af.



Same voor dit. Misschien omdat Klaasje hoofd t grootst is dat ze daarom in t midden moet.



[ Bericht 16% gewijzigd door Poedelpoes op 02-12-2015 13:04:58 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157962969
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:59 schreef Poedelpoes het volgende:
Guys, een nieuwe fotos. Ik vind Marthe hier toch wel de knapste, ze hebben haar goed geleerd hoe ze haar gezicht moet draaien zodat ze niet droopy lijkt en geen 8 onderkinnen heeft, wat mij betreft had ze hier wel in het midden mogen staan. Klaasje is nog steeds dead af.

[ afbeelding ]

Same voor dit. Misschien omdat Klaasje hoofd t grootst is dat ze daarom in t midden moet.

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:59 schreef Poedelpoes het volgende:
Guys, een nieuwe fotos. Ik vind Marthe hier toch wel de knapste, ze hebben haar goed geleerd hoe ze haar gezicht moet draaien zodat ze niet droopy lijkt en geen 8 onderkinnen heeft, wat mij betreft had ze hier wel in het midden mogen staan. Klaasje is nog steeds dead af.

[ afbeelding ]

Same voor dit. Misschien omdat Klaasje hoofd t grootst is dat ze daarom in t midden moet.

[ afbeelding ]
Het is een bewerkte foto, maar ook absoluut een mooie foto. Zowaar moet ik toegeven dat Marthe er niet slecht opstaat. Klaasje vind ik er eerlijk gezegd ook fantastisch opstaan. (I'm sorry)

Edit: Oh ik zie nu pas je tweede foto. Ja dat vind ik eerlijk gezegd een beetje een kutfoto haha. Staat alleen Hanne leuk op.
pi_157963133
Marthe heeft zo'n koppie dat goed photoshopbaar is. Dat bedoel ik niet heel lullig, ik bedoel dat ze makkelijk na te bewerken is. Een dode blik of dode lach zijn veel lastiger, die kun je bijna niet shoppen.

Vond het overigens dodelijk saai, dat Van Gils en Gasten. Die meiden zeiden alleen maar ja en nee, de presentator vroeg niet door...
  woensdag 2 december 2015 @ 13:19:10 #81
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157963272
Die 2e foto is leuk! Alleen hadden ze Hanne misschien beter rechts naast Klimaatconferentie kunnen zetten.
Ben benieuwd wie er op de volgende single in het midden gaat staan. c_/
Schapen zijn relax.
pi_157963337
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:12 schreef Toeps het volgende:
Marthe heeft zo'n koppie dat goed photoshopbaar is. Dat bedoel ik niet heel lullig, ik bedoel dat ze makkelijk na te bewerken is. Een dode blik of dode lach zijn veel lastiger, die kun je bijna niet shoppen.
True, eigenlijk wel slecht dat Kristel daar niet door heen prikte. Maarja was een beter blondje dan?

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:12 schreef Toeps het volgende:
Vond het overigens dodelijk saai, dat Van Gils en Gasten. Die meiden zeiden alleen maar ja en nee, de presentator vroeg niet door...
Ben benieuwd wanneer ze bij RTL late night te zien zijn en hoe dat daar gaat lopen...

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Edit: Oh ik zie nu pas je tweede foto. Ja dat vind ik eerlijk gezegd een beetje een kutfoto haha. Staat alleen Hanne leuk op.
Same :Y Marthe der hoofd is hier weer zo dik. Beetje te veel hamster.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:19 schreef DumpTruck het volgende:
Die 2e foto is leuk! Alleen hadden ze Hanne misschien beter naast Komkommertje kunnen zetten.
Be benieuw wie er op de volgende single in het midden gaat staan.
Studio 100 kennende komen er hierna geen eens covers laat staan singles (van dit album). En als die t wordt wordt de volgende single/clip/ding dat regengat lied. En dan waarschijnlijk de 2de foto. (Had overigens wel iets beters verwacht; leuke regenjasjes ofzo ze ze in deze outfits nou niet direct in de regen dansen). Overigens is blijkbaar de cd cover van t album precies dezelfde als die van de single. -_-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 2 december 2015 @ 13:24:24 #83
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157963386
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:22 schreef Poedelpoes het volgende:True, eigenlijk wel slecht dat Kristel daar niet door heen prikte. Maarja was een beter blondje dan?
Justice4Demi, Jindra, Lauren-met-een-pruik, Lisa-met-bus-haarverf, Die-ene-met-haar-kasteeltje, Gordon, etc. :P
Schapen zijn relax.
pi_157963457
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:24 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Justice4Demi, Jindra, Lauren-met-een-pruik, Lisa-met-bus-haarverf, Die-ene-met-haar-kasteeltje, Gordon, etc. :P
Als er bij Kristel iemand in aanmerking kwam voor het 'K3 spelen ipv zijn' was het Jindra toch wel? Dat gebeurde zelfs voor de camera's.
  woensdag 2 december 2015 @ 13:32:31 #85
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157963557
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:27 schreef showtimer het volgende:

[..]

Als er bij Kristel iemand in aanmerking kwam voor het K3 spelen ipv zijn was het Jindra toch wel? Dat gebeurde zelfs voor de camera's.
Ik vind dat Klaasje netzogoed een beetje teveel speelt; en dat is niet eens kritiek op haar of Jindra. K&K zeiden het gisteren in die show ook min of meer: Je speelt toch altijd een soort uitvergrote versie van jezelf.
Maar vanuit wat we van Kristel's mening over Jindra, en de algemene appeal, weten snap ik haar de keuze van het publiek én de Jury echt wel.
Schapen zijn relax.
pi_157964127
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:32 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik vind dat Klaasje netzogoed een beetje teveel speelt; en dat is niet eens kritiek op haar of Jindra. K&K zeiden het gisteren in die show ook min of meer: Je speelt toch altijd een soort uitvergrote versie van jezelf.
Maar vanuit wat we van Kristel's mening over Jindra, en de algemene appeal, weten snap ik haar de keuze van het publiek én de Jury echt wel.
Ja ok, maar Kristel bekeek het spelen van Jindra wel uit een wat valse invalshoek. Terwijl Karen in Het Huis diezelfde invalshoek (bekendheid, beroemdheid, spotlights) gewoon schaamteloos toe gaf. Dat heeft er wellicht ook mee te maken dat K&K lang niet overal hetzelfde over denken.

Heb je dan ook een verklaring waarom Klaasje verreweg het populairst lijkt? Of is dat gewoon een combinatie van de kracht van blond haar en het 'top of mind' karakter van de naam Klaasje?
pi_157964384
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:00 schreef showtimer het volgende:

[..]

Heb je dan ook een verklaring waarom Klaasje verreweg het populairst lijkt? Of is dat gewoon een combinatie van de kracht van blond haar en het 'top of mind' karakter van de naam Klaasje?
Haar stralende blauwe ogen doen het goed, dat lijkt me wel een belangrijk argument. Verder heeft ze prachtig blond haar, een mooi (niet te grof) gezicht, een stralend wit gebit, en een mooi lichaam.

Kortom, het is toch gewoon een lekker mokkel zeer knap meisje. Knappe mensen zijn nou eenmaal populair in de wereld.

Oja en daarnaast vond ik haar altijd wel een beetje aandoenlijk, omdat ze een beetje onzeker is. Dat vond ik tijdens die bootcamps ook wel sympathiek.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2015 14:17:11 ]
  woensdag 2 december 2015 @ 14:25:44 #88
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157964553
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:50 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk nog wel benieuwd naar jouw verhalen Gtaboy107. Kom maar op.
Zal ik vanavond eens even uitlichten, is wel een leuk verhaal.
pi_157964650
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:25 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Zal ik vanavond eens even uitlichten, is wel een leuk verhaal.
Haha top!
  woensdag 2 december 2015 @ 14:31:48 #90
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157964673
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:58 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dan ga je er wel weer even van uit dat leden van dit soort bandjes vrienden en vriendinnen moeten zijn. Uiteindelijk zijn het gewoon collega's, zolang ze elkaar niet in de haren vliegen is er niets aan de hand.
Oasis heeft het lang volgehouden met de ruzies die Noel en Liam de hele dag hadden. Het kan dus wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 02:14 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik kijk nu Van Gils.

Pls nee blijf af van de oude liedjes. -O- Het is net een K3 tribute band.
Ik zocht laatst op Youtube naar Alle Kleuren, was de eerste hit gelijk een video met Josje. Man man man man. :'(

Edit: Zie nu bij Bol.com dat de tweede CD van het nieuwe album gewoon alle oude nummers zijn. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:30 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha top!
Onthoud het maar even want ik zal het vanavond wel weer vergeten zijn.
pi_157965030
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:00 schreef showtimer het volgende:

[..]

Heb je dan ook een verklaring waarom Klaasje verreweg het populairst lijkt? Of is dat gewoon een combinatie van de kracht van blond haar en het 'top of mind' karakter van de naam Klaasje?
Het Barbie-gevoel.

Het lijkt soms een kind in een groot lichaam.

  woensdag 2 december 2015 @ 15:01:41 #92
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157965226
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:31 schreef Gtaboy107 het volgende:Edit: Zie nu bij Bol.com dat de tweede CD van het nieuwe album gewoon alle oude nummers zijn. :')
Dat was bij MaMaSé met onze Jos ook zo. :Y
Schapen zijn relax.
  woensdag 2 december 2015 @ 15:02:24 #93
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157965241
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:01 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Dat was bij MaMaSé met onze Jos ook zo. :Y
Is ook drie keer niets dan, hou het lekker bij de nieuwe nummers en bij de live versies van de "hits".
pi_157965350

Ondertussen vermaak ik me met een hilarische Samson en Gert-aflevering uit mijn geboortejaar _O_ _O_ Dat waren nog eens tijden. (met een echte zwarte piet oO/ ) <O)
  woensdag 2 december 2015 @ 15:27:45 #95
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157965750
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:22 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ben benieuwd wanneer ze bij RTL late night te zien zijn en hoe dat daar gaat lopen...

[..]
Humberto gaat heus geen zware vragen stellen, alleen vragen in de trend van: Hoe is het? Is het zwaar? Hoe erg is je leven omgegooid? Beetje de standaard vragen.
pi_157965838
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:27 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Humberto gaat heus geen zware vragen stellen, alleen vragen in de trend van: Hoe is het? Is het zwaar? Hoe erg is je leven omgegooid? Beetje de standaard vragen.
Humberto en goede journalistiek gaan inderdaad niet samen. Paauw en goede journalistiek trouwens ook niet. Jinek gaat nog. Eigenlijk zouden ze Wilfred Genee hier op moeten zetten!
  woensdag 2 december 2015 @ 15:34:37 #97
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157965893
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:31 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Humberto en goede journalistiek gaan inderdaad niet samen. Paauw en goede journalistiek trouwens ook niet. Jinek gaat nog. Eigenlijk zouden ze Wilfred Genee hier op moeten zetten!
Die stelt de vragen wel met enthousiasme en passie. Maar in het begin gaan er geen zware vragen komen, dat doen ze nu alleen bij KKJ, gezien die ouder zijn, meer ervaring hebben en natuurlijk uit elkaar gaan zonder de echte reden(dus lekker roddelen en suggereren).

Desnoods ga ik wel mijn talkshow beginnen en even de dames interviewen. Gezellig.

:P
pi_157966213
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:34 schreef Gtaboy107 het volgende:

Maar in het begin gaan er geen zware vragen komen, dat doen ze nu alleen bij KKJ, gezien die ouder zijn, meer ervaring hebben en natuurlijk uit elkaar gaan zonder de echte reden(dus lekker roddelen en suggereren).
Voor een debuut in een (soort van live) talkshow vond ik de vragen aan Marthe over haar vader en een eventuele ooglift nog onverwacht vrij zwaar. Ik had niet gedacht dat Lieven daarover zou beginnen.
pi_157966228
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:51 schreef showtimer het volgende:

[..]

Voor een debuut in een (soort van live) talkshow.vond ik de vragen aan Marthe over haar vader en een eventuele ooglift nog onverwacht vrij zwaar. Ik had niet gedacht dat Lieven daarover zou beginnen.
Pfoe, inderdaad. Je moet het maar durven. Vragen stellen over een ooglift aan een negentien-jarig meisje, ik zou zwaar gekwetst zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2015 15:52:49 ]
  woensdag 2 december 2015 @ 15:52:49 #100
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157966232
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:51 schreef showtimer het volgende:

[..]

Voor een debuut in een (soort van live) talkshow.vond ik de vragen aan Marthe over haar vader en een eventuele ooglift nog onverwacht vrij zwaar. Ik had niet gedacht dat Lieven daarover zou beginnen.
Dat over haar vader had ik wel over gelezen maar inderdaad, dat was wel een beetje onverwacht. Kwam die vraag niet ook voort uit de vragen over roddels of geruchten die hij daarvoor stelde?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')