Zelfverdedingsmechanisme.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:02 schreef DjinN het volgende:
Wat een ongeïnteresseerde eikel zeg. Bah.
Ben er ook bang voor dat het te laat is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik zie het niet gebeuren bij hem. Hij is al verpest.
Mwa, te laat klinkt wel heel definitief maar ik denk niet dat hij er nu echt klaar voor is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor dat het te laat is.
Hij deelt ook de lakens uit, iedereen loopt achter hem aan en hoopt op zijn sympathie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn zus zegt dat hij straalt, maar dat zie ik helemaal niet.
Ja, dat is het.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij deelt ook de lakens uit, iedereen loopt achter hem aan en hoopt op zijn sympathie.
Het draait ook heel erg om hem.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij deelt ook de lakens uit, iedereen loopt achter hem aan en hoopt op zijn sympathie.
Het klopt ook niet, meestal gaan ze een na een paar weken langs. Nu gelijk uit Zuid Afrika. Ja dan ben ik ook cleanquote:Op woensdag 9 december 2015 01:20 schreef golfer het volgende:
Deze gast met z'n eeuwige ranzige Nike-pet manipuleert een heel TV-programma en is absoluut niet helemaal afgekickt.
Volgens mij belazert ie iedereen nog steeds.
Vond ik ook raar ja. Waarschijnlijk omdat hij dan al helemaal niet mee zou werken.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klopt ook niet, meestal gaan ze een na een paar weken langs. Nu gelijk uit Zuid Afrika. Ja dan ben ik ook clean
Klopt maar die uitzending gaat over de deelnemers uit het eerste en tweede seizoen.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
Waarschijnlijk is dit pas zeer recent opgenomen. Volgende week is al de 'hoe is het met'.
Ik bedoel dat het seizoen nu af is en dat bijvoorbeeld pas een week geleden die gast is teruggekomen uit Zuid-Afrika. Dan is het lastig om hem een test te laten doen 4 weken na terugkomst want hij is nog niet zo lang terugquote:Op donderdag 10 december 2015 13:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Klopt maar die uitzending gaat over de deelnemers uit het eerste en tweede seizoen.
wilde het net gaan typenquote:
Ik wilde exact hetzelfde gaan zeggenquote:
Echt wtf,quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik wilde exact hetzelfde gaan zeggen![]()
![]()
Hij drinkt alleen nog bier en gebruikt cannabis. Maar dat is om goed te kunnen slapen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:29 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb geen vertrouwen in deze twee.
Ja, vooral omdat er kinderen zonder moeder bij zijn betrokken. En het is gewoon link.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah fijn!
Dit is wel heel triest he?
Haha, ik dacht al.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
Oh er gaat iets mis met postendubbel
Wat een waardeloze vent, afgezien van zijn drankgebruik nogquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
Hij heeft zijn vrouw niet gesteund en nu laat hij zijn kinderen ook aan hun lot over.
Past ook echt helemaal niet bij die familiequote:Op dinsdag 1 november 2016 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
Oh jasses schilderenKan me zo goed voorstellen dat ze daar geen trek in hebben.
En alweer volop aan de drank. Waardeloze kerel zeg. Doe het dan voor je kinderen. Egoïst.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:13 schreef Disana het volgende:
Drinken in het bijzijn van je kinderen. Wat voor vader ben je dan.
Zeg dat wel: egoïst.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En alweer volop aan de drank. Waardeloze kerel zeg. Doe het dan voor je kinderen. Egoïst.
Heb er ook weinig vertrouwen in. Valt mij al mee dat ie het een maand volgehouden heeft tot aan het einde van de opnames voor deze uitzending.quote:
quote:
Ik vermoed dat het er een paar meer zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
2 biertjes en 2 jointjes... amateur
Moeder moet nog wakker worden... Ik hoop dat ze hem alsnog het huis uit zal zetten, anders komt het inderdaad niet goedquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
Die moeder werkt tegen ipv mee. Zo gaat het nooit lukken. Als hij thuis komt gaat het meteen weer mis.
Moeder wil hem helemaal niet beter hebben. Die wil hem gewoon thuis en verslaafd houden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Moeder moet nog wakker worden... Ik hoop dat ze hem alsnog het huis uit zal zetten, anders komt het inderdaad niet goed
Het lijkt me ook waanzinnig moeilijk omdat je bang bent dat hij er anders aan dood gaat. Knap dat het je toch gelukt isquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
Daar lijkt het wel op.. Maar ik kan je vertellen (uit eigen ervaring) dat dat het moeilijkste is in de hele aanpak... Heb mijn zoon vaak buiten gezet, maar ook weer vaak binnen gelaten... Totdat ook ik
overtuigd was
En hij is er me nog dankbaar voor. Hij heeft zelfs een heel goede vriend overtuigd mee te werken aan dit programma. Dat wordt de uitzending van volgende weekquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me ook waanzinnig moeilijk omdat je bang bent dat hij er anders aan dood gaat. Knap dat het je toch gelukt is
Heel blij voor jou én voor je zoonquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
En hij is er me nog dankbaar voor. Hij heeft zelfs een heel goede vriend overtuigd mee te werken aan dit programma. Dat wordt de uitzending van volgende week
Helaas, toch niet gelukt. Sneu hoor deze familie is helemaal uit elkaar gevallen. Die oudste zoon gaat z'n eigen leven leiden, heel sneu voor die dochter die er nog middenin zit, maar zodra die het huis uitkan zal ook zijn het contact verbreken denk ik. Triest ditquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:23 schreef kaatje50 het volgende:
Harry is toch zelf terug gegaan. Blij voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |