Vergeet het tijdsverschil niet. In Israel is het 1 uur later.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:49 schreef swimmie86 het volgende:
Leuk dat de NOS uitzend. Via in OP gezette link zenden ze live uit om half 7 's avonds. Programma begint om half 5, is om half 7 vrijwel afgelopen.
Verder staat dat hele artikel vol met fouten.
Morgen kan ik helaas niks zien, moet om half 5 de deur uit. Donderdag om 5 uur, dus ook niet veel, vrijdag weer meer, dan pas om half 6. In ieder geval de 100 vrij.
Zaterdag alles, zondag ligt het eraan of de wedstrijd doorgaat, zo ja, of ik dan op tijd thuis ben. Vorig jaar met WK kort was ik om kwart voor 4 thuis, WK begon om 4 uur.
Alles stond erinquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:18 schreef Nattekat het volgende:
Karige OP
Dat ben ik niet van je gewend
Je kunt je afvragen wat de schaatsbond hiermee te maken heeftquote:Op woensdag 2 december 2015 07:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Alles stond erin. Inclusief linkjes naar de echte site, NOS en toernooigids van de KNSB
Koninklijke Nederlandse Swimming Bond natuurlijkquote:Op woensdag 2 december 2015 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen wat de schaatsbond hiermee te maken heeft
Ome Joop wilde Zwem in Swimming veranderen voor de internationale uitstralingquote:Op woensdag 2 december 2015 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen wat de schaatsbond hiermee te maken heeft
Het zou me ook niks verbazen eigenlijkquote:Op woensdag 2 december 2015 11:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ome Joop wilde Zwem in Swimming veranderen voor de internationale uitstraling
/kutsmoes
Weet ik, als het in Israėl half 6 is, is het hier half 5. Dus nutteloos om pas om half 7 uit te gaan zenden. Ondertussen is het al aangepast. Maar eerst stond er toch echt wel dat ze elke dag om 18.30 live erbij waren.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet het tijdsverschil niet. In Israel is het 1 uur later.
Ik vergiste me stiekem, telde de andere kant op.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:06 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Weet ik, als het in Israėl half 6 is, is het hier half 5. Dus nutteloos om pas om half 7 uit te gaan zenden. Ondertussen is het al aangepast. Maar eerst stond er toch echt wel dat ze elke dag om 18.30 live erbij waren.
Ik moet het ook altijd opzoeken, ik ben daar heel slecht in.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vergiste me stiekem, telde de andere kant op.
Dus...quote:Nijhuis en Brzoskowski naar de avondsessies EK kortebaan
Moniek Nijhuis en Maarten Brzoskowski hebben zich geplaatst voor de halve finales op het Europees kortebaan zwemkampioenschap. Nijhuis was op de vijftig meter schoolslag met een 30.36 derde van haar heat, goed voor een vierde plaats in totaal. Maarten Brzoskowski eindigde op de vierhonderd meter vrije slag met een 3:40.87 op een vijfde plek in zijn sessie. Sebas van Lith kwam ook in actie op de vijftig meter schoolslag, maar kwam ondanks een derde plek in zijn heat niet verder dan een 33e plek in totaal.
Een opmerkelijke gebeurtenis tijdens de vierhonderd meter wisselslag. De Hongaar Katinka Hosszu verbrak het wereldrecord met een 4:19.46, vier tienden sneller dan het oude wereldrecord dat nog op de naam stond van de Spanjaard Mireia Belmonte Garcia. Met deze tijd was Hosszu ruim negen seconden sneller dan de concurrentie en groot kanshebber voor de gouden medaille.
Vanmiddag vanaf 16:30 vinden de finales plaats. Moniek Nijhuis zwemt om 16:38 de halve finale en Maarten Brzoskowski zal om 17:02 in actie komen in de finale. Als Moniek Nijhuis er opnieuw in slaagt om bij de beste acht te komen, zal ze de finale om 17:39u zwemmen.
Complete uitslagen in bron
Sowieso goud op de 100, 200 en 400 wissel, 200 vlinder, 100 en 200 rug (en de 50 zal ook nog wel) en sowieso een medaille op de 200 en 400 vrij.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:08 schreef swimmie86 het volgende:
Hoeveel records gaat Hosszu dit EK verbreken, en hoeveel medailles?
Hebben de anderen die 6x in actie komen ook een te uitgebreid programma?quote:Op woensdag 2 december 2015 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Alberda die vindt dat Marrit een te uitgebreid programma heeft. Man man man
Hij moet toch wat verzinnen. Straks is ze sneller dan Kromoquote:Op woensdag 2 december 2015 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Mhua ze zwemt toch de 100 wissel en die blijkt wat dichter op de 100 vrij te zitten dan de planning was. En die series van de 100 vrij komt ze met Kromo en Femke toch nooit door. In dit geval een terechte keuze vind ik.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Mee eens, op de 100 wissel heeft ze het in eigen hand. Bij de 100 vrij zou ze idd Femke of Ranomi voorbij moeten zwemmen. Dat gaat haar nog niet lukken.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua ze zwemt toch de 100 wissel en die blijkt wat dichter op de 100 vrij te zitten dan de planning was. En die series van de 100 vrij komt ze met Kromo en Femke toch nooit door. In dit geval een terechte keuze vind ik.
Een beetje de lijn der verwachtingen dus.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:05 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nee.
200 school Sebas van Lith niet
200 vrij Ben Schwietert niet
100 vrij Robin Neumann niet
Prima, als derde naar de finale.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een beetje de lijn der verwachtingen dus.
Hoe ging het bij de estafette?
Allebei volkomen begrijpelijkquote:Op donderdag 3 december 2015 14:48 schreef swimmie86 het volgende:
Verdorie, de wedstrijd waar ik zondag als trainer/coach mee zou gaan is verplaatst naar een ander bad, dat betekend buiten de tijd van de wedstrijd 45 minuten meer reistijd.
Bad heeft maar 4 banen, dus meer series. Dus langere duur van de wedstrijd.
Kan ik dus van de 5 dagen maar 1 finalesessie helemaal zien, alleen zaterdag.
Vanavond en morgenavond zelf trainen, om nou niet te gaan is ook weer zo iets.
Vind het zelf belachelijk als anderen thuis bleven of eerder weggingen omdat NL moest voetballen op het WK. Dat is heel normaal.
Maar als ik thuis zou blijven voor een EK/WK zwemmen word ik uitgelachen.
Dat stond er dus niet bij in het eerste bericht wat ik erover las. Telegraafquote:Op donderdag 3 december 2015 09:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua ze zwemt toch de 100 wissel en die blijkt wat dichter op de 100 vrij te zitten dan de planning was. En die series van de 100 vrij komt ze met Kromo en Femke toch nooit door. In dit geval een terechte keuze vind ik.
Ja hč, voetbal is het allerbelangrijkste wat er is, en zwemmen is maar wat dom baantjes zwemmen.quote:
Volgende keer kunnen zij dus ook een nee verwachten, zo simpel is hetquote:Op donderdag 3 december 2015 15:48 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ja hč, voetbal is het allerbelangrijkste wat er is, en zwemmen is maar wat dom baantjes zwemmen.
En dat voor een zwemclub
Vorig jaar met WK voetbal bleef de helft van de trainers thuis, want we MOETEN voetbal kijken.
Wordt doodleuk gezegd, als jij een keer thuis wil blijven als je training moet geven, bij een EK/WK/OS, dan nemen wij de training wel over.
Bij de langebaan toernooien is het altijd zomervakantie. En als het puntjebijpaaltje komt moet ik toch komen als het EK/WK kort is.
Ach ja. Ben vandaag gewoon gefrustreerd over alles. Alles gaat mis en fout en dan komt zoiets er ook nog eens bovenop.
Scheelt dat NL niet aan het volgende EK meedoet.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende keer kunnen zij dus ook een nee verwachten, zo simpel is het
De estafette is toch pas vanavond?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:43 schreef swimmie86 het volgende:
GRRR, Belgiė EN Duitsland doen het vooralsnog beter dan Nederland.
Jack van der Voorn?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:48 schreef DeLuna het volgende:
Hoe heet die Nederlandse speaker nou? Ik weet zijn naam niet meer.
Goud voor Hosszu!!quote:Op donderdag 3 december 2015 17:27 schreef DeLuna het volgende:
Ustinova en Baumrtova vallen me hier toch wel tegen. Wel een medaille voor Gustafsdottir
Ze geeft ook aan tegen overtraindheid aan te zitten. Daarom neemt ze na deze week ook even voor een flinke tijd gas terug.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:18 schreef Nattekat het volgende:
Brons
Helaas zakte het een beetje in de laatste 50m, maar gelukkig was haar opgebouwde voorsprong groot genoeg
Helaas niet genoeg voor een medaille.... te veel verloren aan eht beginquote:
Nu is het wachten op de eerste man onder de 14 minutenquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:12 schreef wimderon het volgende:
Paltrinieri zwemt het record van Hackett uit de boeken. Was verreweg het oudste record op de korte baan.
Daar kun je nog wel even op wachtenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de eerste man onder de 14 minuten
Doet Sjöström niet mee op de 200?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Programma voor straks.
16:46 - 100m schoolslag:
Moniek Nijhuis had in de voorronde de snelste tijd neergezet, en is dan ook absoluut kanshebber voor de gouden medaille.
16:51 - 100m vrije slag (hf):
Maarten Brzoskowski staat op de reservelijst, bij uitval van één van de gekwalificeerden komt hij in actie.
17:22 - 200m vrije slag:
Femke Heemskerk is met ruim een seconde voorsprong op de rest naar de finale gegaan, en is favoriet voor de eerste plaats.
17:40 - 100m vlinderslag:
Inge Dekker is in de voorronde derde geworden, doorgaan naar de finale moet geen probleem zijn.
18:09 - 4x50m vrije slag mix:
Tweede naar de finale dus, met een hele kleine voorsprong op de Finnen. Het gat naar de Zweden is wat groter, maar het zit allemaal heel dicht bij elkaar.
Place your bets
Wie?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doet Sjöström niet mee op de 200?
Dé vrouw bij het zwemmen naast Hosszuquote:
Kleine teleurstelling die achterstand. Maar zilver is ook mooiquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:45 schreef Max23 het volgende:
Nijhuis zilver
Komt ruim tekort voor goud
Zie het ook net... gewoon 6 tienden langzamer dan vanochtendquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:05 schreef DeLuna het volgende:
Tijd van Moniek valt ook gewoon erg tegen
Marrit en Sharon zijn volgensmij sowieso twee zwemsters die s middags altijd beter presteren dan sochtends.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:43 schreef Riofan83 het volgende:
Mix-team 4x50 meter vrije slag als tweede naar de finale. Medaille wordt moeilijk, want we hebben maar één snelle heer.
Steenbergen en Van Rouwendaal vallen tegen op de 200 meter. Steenbergen zal wel veel energie hebben verspild aan haar bronzen optreden van gisteren, want twee weken terug zwom ze nog achteloos 1.55,91 en nu 1.57,34. Van Rouwendaal moet snel naar bed, want haar zwemmen deed zeer aan je ogen. Ik weet nog dat ze vorig jaar in de 1.52 splitte op het WK kortebaan. Dan is 1.57 half, een jaar later, niet best.
Wel leuk dat Neumann de finale haalt. Nieuwe Nederlandse gegadigde voor de estafetteploeg die mogelijk geformeerd gaat worden voor Rio.
Was met de schoolslagfinale ook alquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Hé, ze lopen flink voor op schema volgens mij
Een sprinter is toch ideaal?quote:Op zondag 6 december 2015 00:29 schreef DeLuna het volgende:
Dat Nederlandse heren 4x50 wisselslag team![]()
![]()
Een sprinter, een 200m zwemmer, een 200/400m bc (!) zwemmer en een jonkie. Ik ben benieuwd wat dat wordt
Ze heeft zeker nog last van haar demonen.quote:Op zondag 6 december 2015 00:42 schreef TheVulture het volgende:
Femke gaat nooit meer een killer worden, is al jaren hetzelfde verhaal op het moment supreme
Ze kan beter gelijk vertrekken, want de finale wordt ook niet geweldig. Hopelijk is ze niet echt overtraind.quote:Op zondag 6 december 2015 09:39 schreef Max23 het volgende:
Nou maar goed dat Van Rouwendaal hierna twee weken verplicht rust moet nemen. Op de 400m stond ze als snelste ingeschreven, maar ze haalt op het nippertje als laatste de finale.
Heemskerk wel als 3e keurig trouwens.
Nou ja, ik denk dat het voor Steenbergen ook een erg lang seizoen geweest is zo.quote:Op zondag 6 december 2015 09:44 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Ze kan beter gelijk vertrekken, want de finale wordt ook niet geweldig. Hopelijk is ze niet echt overtraind.
Leuk dat Heemskerk zich mengt om de prijzen op deze afstand. Het begint er op te lijken dat zij richting volgend jaar de focus toch weer méér verlegt naar het langere werk. Dat zou betekenen dat Steenbergen wellicht op de 100 meter kwalificatie kan afdwingen voor Rio. Al lijkt Steenbergen na haar bronzen medaille op vrijdag ook ineens stil te staan. De 200 en 50 waren namelijk niet best.
Aah, kan dat niet iets eerder? Alsjeblieft?quote:Op zondag 6 december 2015 11:20 schreef borisz het volgende:
Ome Joop vertrekt na de Spelen van Rio http://nos.nl/artikel/207(...)io-bij-zwembond.html
Maarten Brzoskowski die de vlinder zwemt, kan een aardige 100 en 200 vlinder zwemmen. 50 is wellicht wat te kort.quote:Op zondag 6 december 2015 00:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een sprinter is toch ideaal?
Een borstcrawler op de vlinderslag is nog wel de vaagste keuze... maar het werkt vast wel, want er is geen heren 4x50 vrije slag team omdat die niet geformeerd kon worden.
Ik wilde alleen even aangeven wat voor mix aan heren we hier hebben. Maar Maarten kan prima vlinderslag hoor, hoewel 50m wat aan de korte kant is.quote:Op zondag 6 december 2015 00:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een sprinter is toch ideaal?
Een borstcrawler op de vlinderslag is nog wel de vaagste keuze... maar het werkt vast wel, want er is geen heren 4x50 vrije slag team omdat die niet geformeerd kon worden.
quote:Het piept en kraakt in het lijf van Sharon van Rouwendaal. Al maanden kampt ze met extreme spierpijn. Een gevolg van het spartaanse trainingsregime van haar Franse coach Philippe Lucas, die sinds kort ook Femke Heemskerk onder zijn hoede heeft.
Bij de EK kortebaan in Netanya zwemt ze met kinetisch tape om haar gewrichten te ontlasten. Desondanks zwom ze in Israėl naar het brons op de 800 meter vrije slag en plaatste ze zich voor de finale van de 400 meter vrij.
Maar op de 800 meter was vooraf gerekend op goud. Op de halve afstand ziet Van Rouwendaal geen kansen voor zichzelf. En daar baalt ze flink van.
"Ik heb gewoon rust nodig", verzucht Van Rouwendaal. "Ik voel dat ik geen kracht heb, moe ben. Vorige week hebben we superveel gedaan en ook de weken ervoor. Het is gewoon teveel. Of ik boos ben? Ja."
Van Rouwendaal groeide op in Frankrijk, maar kwam in 2009 naar Eindhoven om te trainen onder Jacco Verhaeren. In 2013 zocht ze haar heil bij kampioenenmaker Philippe Lucas, die eerder Laure Manaoudou naar de wereldtop leidde.
In Narbonne kon ze langer en harder trainen. Daar schortte het aan in Nederland, vond Van Rouwendaal.
De investeringen betaalden zich uit. Deze zomer maakte het 22-jarige multitalent indruk bij de wereldkampioenschappen in Kazan met drie zilveren plakken in het open water en een tweede plaats in het zwembad op de 400 meter vrije slag'
Het hoofddoel dit seizoen is natuurlijk een olympische medaille in Rio, maar ook bij de EK kortebaan wilde Van Rouwendaal oogsten. Daar dacht haar coach anders over.
"Hij zegt: maakt mij het uit hoe je zwemt op het EK, dat is helemaal niet belangrijk. Maar ja, ik wil hier gewoon goed zwemmen en dan gaat hij dit doen. Kan ik een keer winnen, ben ik niet uitgerust."
Precies.quote:Op zondag 6 december 2015 13:39 schreef franklop het volgende:
Hij zegt: maakt mij het uit hoe je zwemt op het EK, dat is helemaal niet belangrijk.
maar goed, als zwemmer zelf heb je toch ook doelen? Daar kunnen ze toch gewoon overeenstemming over bereiken, dat ze even weekje rustig aan kan doen voor het EK en daarna door richting Rioquote:
Dat wordt allemaal vergeten als ze in Rio medailles pakt. Ik kan me wel vinden in die trainer, Rio telt 100%, het WK was ook leuk, maar de rest stelt geen flikker voor, of ze het nou leuk vindt of niet.quote:Op zondag 6 december 2015 13:42 schreef franklop het volgende:
[..]
maar goed, als zwemmer zelf heb je toch ook doelen? Daar kunnen ze toch gewoon overeenstemming over bereiken, dat ze even weekje rustig aan kan doen voor het EK en daarna door richting Rio
Sjöström gaat op een schema zwemmen hoor ik net.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Swimoff? Hier gaat gewoon de fotofinish erbij gepakt worden.
Kans op een finale met 9 lijkt me dan groterquote:
Dan hou ik het wel bij mijn stream...quote:Op zondag 6 december 2015 16:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze schakelen steeds over als er een Nederlander komt
Ja nu niet meerquote:
Gewoon de stream die ik net postte dusquote:
Waarom kijk ik hier naar?quote:Op zondag 6 december 2015 16:52 schreef heywoodu het volgende:
Jezus wat is dat "Stand up for the champions" steeds toch gruwelijk afgezaagd, alsof je naar de 9-jarigen bij de lokale ZC Startblok zit te kijken
Is al bevestigdquote:Op zondag 6 december 2015 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd wat Inge nu gaat doen. Met een goede tijd denk ik dat ze de 50m straks laat schieten.
Ga eens gewoon streams kijken svpquote:
Goed toernooi voor de Belgenquote:
twitter:KNZB_Live twitterde op zondag 06-12-2015 om 16:52:23Inge Dekker zal de swim-off om de 50 meter vrij niet zwemmen. Ze komt zo in actie op de 100 meter vlinder en straks nog in de estafette. reageer retweet
Dat doen ze al het hele toernooi, zo irritant. Of de hele tijd van boven baan 4 en 5 in beeld hebben.quote:Op zondag 6 december 2015 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Sterke regie wel. Bij het ingaan van de laatste 25 meter even een paar seconden overschakelen naar een shot van mensen op de tribune.
Vrijwillig de NOS kijkenquote:Op zondag 6 december 2015 17:13 schreef heywoodu het volgende:
"Een swim-off zo vlak voor de finale is eigenlijk in het voordeel van de andere finalisten, die geen swim-off hebben gezwommen."
OMG echt?
Beter dan vrijwillig 40 seconden achterlopenquote:
Zeg me wat je nu ziet, dan tel ik de tijd tot ik het ziequote:Op zondag 6 december 2015 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beter dan vrijwillig 40 seconden achterlopen
Hoeft niet, want ik heb de stream op het scherm naast m'n laptop en NOS op de tv, dus ik zie dat het verschil ruim een halve minuut isquote:Op zondag 6 december 2015 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg me wat je nu ziet, dan tel ik de tijd tot ik het zie
Ik loop voor op de NOS streamquote:Op zondag 6 december 2015 17:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoeft niet, want ik heb de stream op het scherm naast m'n laptop en NOS op de tv, dus ik zie dat het verschil ruim een halve minuut is
Ja je moet ook niet naar de NOS stream kijkenquote:
Die gaat nog best lekker eigenlijkquote:Op zondag 6 december 2015 17:17 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt wel of Van Rouwendaal al bezig is aan de laatste baan.
En dan heb je Hosszu, die is juist van alle afstandenquote:Op zondag 6 december 2015 17:20 schreef heywoodu het volgende:
Vergeet niet dat Heemskerk vooral van de 100 en 200 is, terwijl Van Rouwendaal, Carlin en Kapas allemaal juist van de langere afstanden zijn.
ze had een dik pr moeten zwemmen..quote:Op zondag 6 december 2015 17:20 schreef Nattekat het volgende:
En weg
Echt... zo'n slechte eigenschap van Femke dit.
Dat kun je haar hier echt niet kwalijk nemen denk ikquote:Op zondag 6 december 2015 17:20 schreef Nattekat het volgende:
En weg
Echt... zo'n slechte eigenschap van Femke dit.
Op z'n minst een betere opbouw van de hele ritquote:Op zondag 6 december 2015 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kun je haar hier echt niet kwalijk nemen denk ik
Het is helemaal geen ritquote:Op zondag 6 december 2015 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op z'n minst een betere opbouw van de hele rit
Of Sjöström haalt dat WR na 15 jaar terug naar Zwedenquote:Op zondag 6 december 2015 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Kromo gaat nu gewoon even een PR neerzetten
Nah, doe maar niet.quote:Op zondag 6 december 2015 17:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of Sjöström haalt dat WR na 15 jaar terug naar Zweden
Maar dat denk ik niet.
Laat die maar op naam van Schreuder staanquote:Op zondag 6 december 2015 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, doe maar niet.
Ik zie een CR dat nog gemakkelijk aangescherpt kan worden en nog niet op de naam van Ranomi staat
Dus geen PR voor Ranomi?quote:Op zondag 6 december 2015 17:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laat die maar op naam van Schreuder staan
Als Ranomi met 0,01 een CR had gezwommen dan nog had ze geen PR.quote:
Zelfs ER!quote:Op zondag 6 december 2015 17:42 schreef heywoodu het volgende:
Het viel me trouwens op dat Robin van Aggele hier zelfs nog een CR heeft/had staan
Als het is zal het wel op zwemsport.tv gestreamd worden. Hoop het wel.quote:Op zondag 6 december 2015 18:25 schreef heywoodu het volgende:
Wordt de Amsterdam Swim Cup doorgaans ergens gestreamd? (komend weekend)
Ja johquote:Op zondag 6 december 2015 18:15 schreef swimmie86 het volgende:
Deze estafette goud had ik niet verwacht!
Dat is wel redelijk normaal (voor iedereen, niet alleen voor haar)quote:Op zondag 6 december 2015 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Ranomi zwom tijdens de estafette sneller dan tijdens de 50m
Hoe precies?quote:Op zondag 6 december 2015 19:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk normaal (voor iedereen, niet alleen voor haar)
Omdat de 2e, 3e en 4e zwemmer niet vanuit stilstand start, maar gewoon mag bewegen op het startblok. Dan kun je dus, zoals Moniek Nijhuis, al in 0.02 van het blok zijn. En dat is echt onmogelijk voor een persoonlijk nummer omdat je niet mag bewegen voor het startsignaal heeft geklonken.quote:Op zondag 6 december 2015 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe precies?
(reactietijden meeberekend natuurlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |