Alles goed gegaan?quote:Op donderdag 10 december 2015 12:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Heftig exode. Zeker als je weet dat er weer iets aan zit te komen maar er gewoon niks tegen te doen is.
De kindjes zijn bij de gastouder en ik ben aan het herstellen van de operatie van gisteren. Kan niet echt mijn rust vinden en het voelt zo raar zonder hen. Maar rust is nu wel even belangrijk voor het herstelproces. Maar leuk is anders.
Vertel dan maar gewoon iets leuks over je toastjequote:Op donderdag 10 december 2015 16:00 schreef kwakz0r het volgende:
het lukt me niet om aan te haken damesvind ik jammer...
ja, en dat we dan nooit postenquote:Op donderdag 10 december 2015 16:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vertel dan maar gewoon iets leuks over je toastje![]()
(Mij lukt het ook niet meerclubje oprichten?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! hij heet vrolijk met ons mee (flikkert herkenbare groente nog wel op de grond) en eet weer met plezier potjes (ook zelf met lepel af en toe, als wij het op de lepel doen). heel fijn, veel gezelliger ook.quote:Op vrijdag 11 december 2015 08:41 schreef Skittles het volgende:
Mauw![]()
Jeetje Kwak, wat doet 'ie dat rustig en beheerst zegknap!
Eet hij ook weer wat beter nu?
Hier gaan de potjes op t moment ook beter dan vers...quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Boaz eet de laatste tijd ook best slecht. Hij kan het hebben, maar het voelt niet goed. Begrijp ik het goed dat jij zo nu en dan weer potjes geeft kwak? Ik zit daar namelijk wel over na te denken, want hoe jammer ook, die eet ie wel met smaak op.
En bolognesemondje
Hij krijgt een potje als ik te laat met hem thuis ben om nog te koken voor hij naar bed moetquote:Op vrijdag 11 december 2015 10:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Boaz eet de laatste tijd ook best slecht. Hij kan het hebben, maar het voelt niet goed. Begrijp ik het goed dat jij zo nu en dan weer potjes geeft kwak? Ik zit daar namelijk wel over na te denken, want hoe jammer ook, die eet ie wel met smaak op.
En bolognesemondje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |