abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158161727
Franny, wat klinkt dat leuk en humoristisch. Lekker lachen met elkaar
Kwak jammer van de functie .
Sinds de bv maar kort is, heb ik weinig tijd tot bij lezen. Mijn baan is zo super en thuis op mobiel wil R ook scrollen hahahha.

Sterkte twinkle!

Hmm veel foto's blijf je houden dus. Maar misschien iets minder in het fotoboek maar misschien ook niet. We gaan het zien. Voor nu eerst maar 2 dezelfde. En anders hem later zelf foto's geven van red je maar, kies maar uit.

Als kerstpakket heb ik wereldwinkel bon uitgekozen. Weinig keuze in onze hoofdstad zeg. ;( wou iets voor mezelf maar die prullaria vind ik niets. Gaat stofvangen. Wel van plan zo'n beeldje met drie van die poppetjes omarmd te kopen, als teken van gezin (ipv werpgoud wat ik wou haha :+ ) en 2 puzzels van hout maar ja is weer niet voor mezelf...
  donderdag 10 december 2015 @ 22:13:01 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_158161905
potverdomme Always wat een heerlijk duo heb je toch O+!
disclaimer
  donderdag 10 december 2015 @ 22:16:03 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_158161973
En ik kom ook niet aangehaakt tussen werk, kind, alle kerst en sint en buurtwerkverplichtingen en alle andere feestelijkheden door, maar dat is inmiddels oud nieuws. Dus ik zie vooral graag foto's O+

Mauw O+ kerstboom:

[ Bericht 44% gewijzigd door SQ op 10-12-2015 22:23:19 ]
disclaimer
pi_158162314
Mauwtje O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158162381
Mauwtje wat groei je hard meid O+
pi_158163025
Gewoon O+ voor lieve dreumesjes O+

En mag ik ook bij het clubje... :') ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158166664
Oh, dat koppie O+
Kwak
pi_158166713
en gewoon, omdat deze O+
https://goo.gl/photos/C1xsw4VpmcuMZGaz7
wandeltoastje

en bolognesetoastje
Kwak
pi_158166801
Mauw O+

Jeetje Kwak, wat doet 'ie dat rustig en beheerst zeg :o knap!
Eet hij ook weer wat beter nu?
pi_158166852
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 08:41 schreef Skittles het volgende:
Mauw O+

Jeetje Kwak, wat doet 'ie dat rustig en beheerst zeg :o knap!
Eet hij ook weer wat beter nu?
Ja! hij heet vrolijk met ons mee (flikkert herkenbare groente nog wel op de grond) en eet weer met plezier potjes (ook zelf met lepel af en toe, als wij het op de lepel doen). heel fijn, veel gezelliger ook.

af en toe als hij al te moe is lukt het niet om gewoon te eten, dan wil hij niks.
Kwak
pi_158167885
Boaz eet de laatste tijd ook best slecht. Hij kan het hebben, maar het voelt niet goed. Begrijp ik het goed dat jij zo nu en dan weer potjes geeft kwak? Ik zit daar namelijk wel over na te denken, want hoe jammer ook, die eet ie wel met smaak op.

En bolognesemondje :D
  vrijdag 11 december 2015 @ 10:45:15 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_158168098
Jeetje kwak, wat loopt ie al goed zeg :o en die tomatensausbakkes :D O+

Mauw heeft gisteravond weer een stuk of 40 pogingen gedaan, maar het is zo'n houten Klaas :') valt steeds na 2-3 stappen om.
Dat hebben we gevierd met feest tot 4 uur vannacht trouwens *O*
disclaimer
  vrijdag 11 december 2015 @ 10:47:19 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_158168135
Oh en crumpette, je mag officieel meedoen nu. Gefeliciteerd met je knappe GVR O+ *O*
disclaimer
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:52:18 #289
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158169015
Het smaakt hem goed zo te zien, kwak! Fijn dat hij zo lekker eet :Y.

Crump, gefeliciteerd! *O*.

Oh jongens, Kuiken is geloof ik door naar het volgende level. Hij zit nu aan tafel in de tripptrap zonder beugel, waar hij zelf op en af kan klimmen. Hij eet zelf met een lepel (ineens kon hij het :? *O*), drinkt uit een bekertje die hij zelf bij de kraan vult met water... Hij maakt puzzels, kan kleien, tekent rondjes (I kid you not!) :o wil graag lopen in de winkel en houdt daarbij lief m'n hand vast, maakt korte zinnetjes, kan de treinbaan goed leggen, helpt met opruimen, verzint zelf spelletjes (hij heeft een onzichtbaar paard :o :'))... Waar is mijn baby gebleven :? :') O+.
(En hoe vaak zullen we dat de komende jaren nog gaan roepen?! :D)
Uiteraard hoort er heel veel 'nee' en gepiep bij, dus het is hier alrijd reuze gezellig :+.
KuikenGuppy
pi_158169064
Smiley overkill Burd O+
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:59:28 #291
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158169139
Ik mag dat :Y.
KuikenGuppy
pi_158169203
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Boaz eet de laatste tijd ook best slecht. Hij kan het hebben, maar het voelt niet goed. Begrijp ik het goed dat jij zo nu en dan weer potjes geeft kwak? Ik zit daar namelijk wel over na te denken, want hoe jammer ook, die eet ie wel met smaak op.

Hier gaan de potjes op t moment ook beter dan vers... :') behalve pasta.. want pasta is saar dr lieflings. O+

Wat word hij groot burdie!

Saar doet de olifant na... compleet met slurf O+
Die kan dus is t rijtje met

Waf waf
Hihihi
Kwakwak
Ggggggk (geit/schaap)
Hokkok (kip)
Waaaa (leeuw/tijger/beer)

Verder is bijten, knijpen en slaan als je iets niet mag de bom, en is op de grond gaan liggen extra dramatisch.
Ik hou zo van dat kind O+
S. 2014
J. 2016
pi_158169263
Als je zó trots en vol liefde bent zekers ^O^
pi_158169432
Hier at iemand gisteravond een bord leeg dat ik iets te vol had gedaan met gekookte aardappeltjes, wortel en appelmoes.
Ik had er ook stukjes hamburger op gelegd en die waren meteen weg.
Had van de rest niks verwacht meer maar kreeg het bord schoon terug met het vorkje erop en de triomfantelijke blik met het woordje KA!
Veeg me maar op dan O+
pi_158169472
Ik vraag vaak expres en ook tien keer achter elkaar aan I wat de haan doet. Kukulukulele. O+ . Dat vind ik ook bij de tiende keer nog geweldig. Vooral dat ernstige gezichtje erbij. Ze doet echt haar best. _O_ .

Mauwtje, met open mond naar de kerstboom kijken. Jullie hebben het duidelijk zo gezellig samen. O+ . I kan ook precies zo kijken naar iets.

Fijn dat toastje lekker in z'n vel zit. En kwak, bijna kerstvakantie!!

Burdie, heel herkenbaar. Het is zo leuk, en het gaat zo snel. I is goed geworden in het benoemen van kleuren en negen van de tien keer zegt ze het nog goed ook. Roze, blauw, rood, groen (dat is dan wel 'oen'), geel. Ze begint nu ook steeds meer hoe het thuis gaat te benoemen. Dus 's ochtends als ze naar het kdv gaat, zegt ze: 'mama werken, papa werken, I spelen.' Het is gewoon zo tof allemaal. Ze noemt het kdv nu ook 'het andere huisje'. Ik geloof dat we wel kunnen stellen dat ze het er fijn heeft. O+ . Geeft de leidsters ook steeds een knuffel en een kusje als ze weer naar huis gaat.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 11 december 2015 @ 12:35:28 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158169701
Blue, wat lief, KA! O+.

Knappe I O+.
Het lijkt ook wel alsof ze nu een heel klein beetje besef van dag en volgorde op de dag gaan krijgen he?

Dreumesen O+.
KuikenGuppy
pi_158169992
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:25 schreef Twinkle20 het volgende:

Hij krijgt een potje als ik te laat met hem thuis ben om nog te koken voor hij naar bed moet -O-

Uit een potje eet hij de groente ook wel op, op zn bordje een stuk minder. Vind samen eten veel gezelliger, maar hij is al zo moe als we dan om kwart over zes thuiskomen, en uitgehongerd, dus als ik dan nog moet gaan koken is het drama... Dus sowieso drie keer per week een potje.

wat knap dat hij dat allemaal al kan Burd!

Melba begint t ook door te krijgen, als we nu s avonds hem optillen om naar boven te gaan begint hij al te zwaaien naar J of mij zo van "doei, trusten!". hij gebaart de halve dag "lamp" naar alles wat lichtgeeften wijst de poesjes aan in zijn boekje als ik vraag "waar is de poes?" O+

hij zegt kekka als hij wil eten (cracker) en ekka als t lekker is. en ka als hij klaar is. O+ t worden net echte mensjes!
Kwak
pi_158170835
Zo Burdie dat klinkt zeker als the next level :o *O*

O en ik zeg ook nog heel vaak tegen peuter dat ze mijn kleine baby is :') O+ ... vindt ze overigens meestal niet leuk natuurlijk :')

Brood gaat momenteel ook heel slecht. Krentenbollen daarentegen eet ie zo een hele zak achter elkaar leeg als het aan hem ligt. Het is maar tijdelijk hoop ik.. je moet toch iets.

Kwak klinkt begrijpelijk jouw situatie :Y
pi_158174039
Burdie :o jeetje wat knap allemaal

Kwak O+ oh heerlijk aan het eten

SQ O+ knappe M.

E was vannacht van 23:30 tot minstens 3uur wakker. Huilenhuilenhuilen.. Ze wil geen fles meer -O-
Heb haar uiteindelijk bij S in bed gedaan (die werd rond half3 pas wakker gelukkig) . Beide vrolijk en lachen, rond 3u heb ik de diaprojector aangezet, E in haar eigen bedje en toen waren ze stil :? :Z
Pff..
pi_158174246
Oef, pittige nacht Zoë :{ Hoop dat het vannacht beter gaat!

En Burd, wat gaat-ie hard O+

Kwak, je toastje, wat goed O+ En hier ook wel 's potjes hoor!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')