Oh kak, mijn evaluatie komt in maart ofzo. Mag hopen dat ik geen verslag hoef te schrijvenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoeft hij bij zijn nieuwe werkgever niet meer op oefening/weg, Zoë? Wat fijn!
Het gaat hier vandaag echt lekker, trouwens! I heeft vanochtend lief gespeeld, is vrolijk, begon niet te krijsen toen ik even naar de gang liep, heeft lekker gegeten... Fijn.. En ik heb net een verslag verstuurd waarvan mede afhangt of ik in mijn salarisschaal mag blijven of een stap terug moet doen. Duimen jullie voor me?
.
Hier is het een verslag, lesbezoek en beoordelingsgesprek, en dan uiteindelijk een advies aan de sectordirecteur.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh kak, mijn evaluatie komt in maart ofzo. Mag hopen dat ik geen verslag hoef te schrijven
Heftig. Nou ja, op zich ben ik wel juist aan de LD kant allemaal dingen aan t ontwikkelen en gaat die kant van het lesgeven wel beter ook.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier is het een verslag, lesbezoek en beoordelingsgesprek, en dan uiteindelijk een advies aan de sectordirecteur.
Veel scholen hebben ivm het entreerecht wel dat soort eisen aan promotie naar LD gehangen. Recht om erin te komen, geen recht om bij niet voldoende functioneren het te houden, zoiets.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Dot. het volgende:
Maar dat mogen ze toch helemaal niet doen?
Het huis ruikt nu wel lekker naar pepernotenVandaar dat ik dus ook niet in de gaten had dat ze aanbrandden
Bij mij op school hebben ze gezegd dat alle docenten periodieke beoordelingen gaan krijgen. Als dan blijkt dat je niet voldoende op niveau functioneert dan wordt er een plan gemaakt en dan moet je ook laten zien dat je jezelf verbetert. Als je dat niet doet, dan volgen er maatregelen. (Halleluja!) Scholen moeten dat natuurlijk ook gaan doen, want is gewoon onderdeel van een professioneel personeelsbeleid. Je kunt als school echt niet meer wegkomen met docenten die jarenlang niet goed functioneren en daar niet op worden aangesproken, maar wel een riant salaris opstrijken. Ik merk in ieder geval bij mij op school dat nieuwe/jongere collega's, ouders en leerlingen dat niet meer 'pikken'. De tijden lijken gelukkig te veranderen. (Daar ben ik dus inderdaad echt blij mee, want ik heb zelf jarenlang met een collega moeten samenwerken die reeds jaren in LD zat, totaal niet op dat niveau functioneerde en ik mocht alles wat hij krom maakte, weer recht proberen te breien. Met mijn toendertijd LB-salarisje.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
Vind t alleen wat suf tegenover collega's die ooit daarheen gepromoveerd zijn zonder al die eisen... Die ook niet allemaal zo voldoen zeg maar
/offtopic.
Blaas ik het even leven in na een rondje bedden (meervoud jaquote:
Mmmmquote:Op zaterdag 5 december 2015 06:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Blaas ik het even leven in na een rondje bedden (meervoud ja) verschonen wegens manlief én dochter aan de racekak. Meteen in een aanval van hormonale smetvrees alle toiletten kranen en deurklinken met chloor ontsmet. Heerlijk begin van de dag zo! Koffie, iemand
?
Ik geloof dat wij Sinterklaas bij de fam in het noorden maar even overslaan vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:44 schreef Butterflower het volgende:
Oh jouw S is heel anders dan mijn S met Sinterklaas GM
Nou dat was de reactie die ik verwachtte...ze wilde alleen wel mn hand vasthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |