SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet ze zelf of voer je haar? S laat zich namelijk eventjes voeren en MOET dan zelf eten anders zegt ze *neenee*.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:05 schreef Dyre het volgende:
Pfoe, al die slechte nachten hier... Een dikkevoor iedereen die het nodig heeft.
Klinkt als een goed plan DaD!
Hier zijn de nachten ook nog steeds niet helemaal zoals het hoort. Vooral het slapen gaan is echt drama ineens. Normaal was het lekker boekje lezen en hup het bed in, nog een kusje en dan zat die duim er al in.
Nu is het huilenhuilenhuilen. En honger lijkt het wel? Gisteren heeft ze na bedtijd nog een hele boterham op en vandaag een banaan geprobeerd, die vloog erin.
Maar haar avondeten eet ze niet op, na een half bordje is het echt klaar. "Neeneenee" en ze zwaait zo het bordje weg. Daarna eet ze natuurlijk nog wel een toetjeén een beker melk voor het slapen gaan. Dus echt uithongeren doen we ook niet... Lastig.
Maar afgezien van 1 of 2 keertjes wakker 's nachts gaat het wel goed als ze eenmaal slaapt en heb ik helemaal niks te zeuren als ik andere verhalen lees.
SPOILER: griekse kindjes die in ziekenhuizen wonenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 2 december 2015 20:02 schreef Zoë23 het volgende:
GM
Werkt jou man snachts?
Hobbelpaardsuperleuk!
DaD
Lief van jeNee hoor, maar als die eenmaal slaapt kan t hele huis ontploffen en hij slaapt door...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saar is erg op mama gericht en huileriger dan normaal, dan gaat vent zuchten, en kan dan weinig hebben. En dan heb ik haar eindelijk is slaap en dan denkt hij dat we t nu gezellig gaan maken...![]()
pleurt n end op.
Valt in t niet bij alle slaapproblemen maar moest t ff ergens kwijt.S. 2014
J. 2016
Mja aan de vraag die er aan voorafging maakte ik op dat kind lastig slaapt / veel gebroken nachten.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:01 schreef AwayTL het volgende:
Blegh ik snap dat niet. Hoezo over is. Kind is toch gewoon verdrietig. Doet het niet om je te pesten ofzo.
Waarom je dat zo aan zou pakken zodat je er zelf het minst last van hebt gaat echt compleet aan mijn inlevingsvermogen voorbij.
Nou ja, dat is ook niet zo gek met 4/5 maand toch. En geppie, ik vind jullie aanpak echt wel wat anders dan de hele nacht gewoon je oren dicht houden en dat vervolgens op het kdv verkondigenquote:Op donderdag 3 december 2015 08:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mja aan de vraag die er aan voorafging maakte ik op dat kind lastig slaapt / veel gebroken nachten.
Maar toch, wat jij zegt.
En t was zo'n lief blij snoetje![]()
arm kind...
die moeder kwam ook best intelligent over, zou toch denken dat je je informeert over dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |