Aahh vandaar dat die zo als synoniemen gebruikt worden.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Truvada van Gilead is momenteel het enige prep middel dat op de markt is.
Wat zou je dan willen? Besmetting? Eeuwige veilige seks?quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken dagelijks een pil in m'n waffel te moeten gooien.
Zowel niet omdat ik HIV heb als om HIV te voorkomen.
Dat zijn altijd zulke irritante dingenquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:42 schreef Rezania het volgende:
Tevens wilde ik nog even JC3 spelen voordat ik wegga, moet hij 15 minuten uitpakken na preload.
Ja, dan illustreert dit onderzoek toch nog steeds dat condooms minder veilig zijn bij man man contacten dan prep.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:38 schreef Brammetjuh94 het volgende: [..] Dat ook, maar intern bij de ontvanger/bottom ontstaan er gemakkelijker scheurtjes/bloedingen, etc. HIV wordt niet over gebracht door in iemands kont te spuiten, HIV wordt overgebracht doordat je in iemands kont spuit waar het bij bloed kan komen. Je kan ook geen HIV krijgen van bijvoorbeeld pijpen, tenzij je een open wond hebt in je mond en je daar direct een slap sperma/voorvocht tegen krijgt. HIV gaat van "lichaams sap op lichaams sap".
Ik vind veilige seks (wat niet bestaat) niet zo'n ramp nee.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat zou je dan willen? Besmetting? Eeuwige veilige seks?
Kom dat ook niet gewoon door gebrek aan kennis? Vraag me echt af of iedere man weet wat voor condooms je moet gebruiken voor anaal en wat voor glijmiddel, kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:45 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja, dan illustreert dit onderzoek toch nog steeds dat condooms minder veilig zijn bij man man contacten dan prep.
De tijd dat er "special anaal condooms" waren is echt wel voorbij. Ja ze zijn er nog, maar de "normale" zijn ook prima.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom dat ook niet gewoon door gebrek aan kennis? Vraag me echt af of iedere man weet wat voor condooms je moet gebruiken voor anaal en wat voor glijmiddel, kan het me niet voorstellen.
Nee, ook bij male-female contacten. En het onderzoek verwijst ook perfect gebruik. Condooms kunnen gewoon scheuren.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom dat ook niet gewoon door gebrek aan kennis? Vraag me echt af of iedere man weet wat voor condooms je moet gebruiken voor anaal en wat voor glijmiddel, kan het me niet voorstellen.
Ik (+ 2 vrienden van me) probeer mezelf aan te wennen vaker de tests te laten doen. Zeker met al wat er op HIV gebied gebeurd is dit afgelopen jaar. Toevallig hebben we onszelf afzonderlijk laten testen met 1 dag verschil (kwam 1 van hen zelfs bij de kliniek tegenquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:47 schreef tofastTG het volgende:
Er zijn trouwens best wat Europeanen die voor 40/60,- per maand generieke truvada kopen in India.
Moet je alleen zelf om de 3 maanden je nierenwaardes laten controleren/hiv test doen.
Ja en in je pil kan ook een fabricage foutje zitten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:48 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nee, ook bij male-female contacten. En het onderzoek verwijst ook perfect gebruik. Condooms kunnen gewoon scheuren.
Je kan ook een meteoor op je hoofd krijgen tijdens het neuken, dus beter draag je voortaan een helm.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en in je pil kan ook een fabricage foutje zitten.
Het is me echt nog NOOIT voorgekomen dat een condoom is gescheurd. Nooit. En ik draai toch echt al een tijdje meeMaar goed, het kan gebeuren ja.
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:50 schreef Rezania het volgende:
Ik hou het gewoon bij condooms. Goed beschikbaar, en je hoeft het niet iedere dag te slikken.
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook een meteoor op je hoofd krijgen tijdens het neuken, dus beter draag je voortaan een helm.
Ik kan condooms bij de zorgverzekeraar declareren?quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.
Al vind ik dat het voor jongeren echt gratis zou moeten zijn. Toch een drempel. Kassa, geld, etc etc. Waarom niet alle drempels die je kunt verlagen voor condoomgebruik alvast verlagen?
Die 50 condooms bij bepaalde zorgverzekeraars -->
Ik heb dat onderzoek niet gedaan hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en in je pil kan ook een fabricage foutje zitten.
Het is me echt nog NOOIT voorgekomen dat een condoom is gescheurd. Nooit. En ik draai toch echt al een tijdje meeMaar goed, het kan gebeuren ja.
Nee, maar sommige types verzekeringen daar krijg je gratis een doos van 50 bij.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan condooms bij de zorgverzekeraar declareren?
Nou. Eerlijk gezegd geloof ik 95% kans verminderend niet. Het is zo lastig te onderzoeken. Want je weet niet hoe goed men de condooms gebruikt, wat de HIV status is, viral load, situatie van seks. Standjes, etc. Er zijn zo veel variabelen. Hetero's hebben een super kleine kans om via vaginale seks HIV over te dragen. Dat gecombineerd met condooms.... Lastig een conclusie uit te trekken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:45 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja, dan illustreert dit onderzoek toch nog steeds dat condooms minder veilig zijn bij man man contacten dan prep.
Ik zal altijd condooms gebruiken met wisselend contact. Maar met mijn vriend / vaste partners mag het wel onveilig.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind veilige seks (wat niet bestaat) niet zo'n ramp nee.
En natuurlijk "gebeurt er wel eens wat" en ja dan loop je risico. Maar meestal doe ik t veilig. Ik neem dat laatste beetje risico wat ik loop voor lief. En sowieso zeggen ze dus dat je naast die prep gewoon door moet gaan met condooms. Qua HIV maar idd ook de "andere soa's". Dus je houdt het condom toch.
Dat is ook het probleem. + Stealthers. Anders was condoom 100% veilig.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er hele gesprekken over gehad met de GGD en hoe voorzichtig je ook bent, er zit ALTIJD een risico in op SOA's. Al-Tijd. Als je geen risico wil lopen, dan moet je dus geen seks hebben. En nee, zelfs droogneuken is niet veilig.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:53 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik heb dat onderzoek niet gedaan hoor.
Erg onbetrouwbaar. Had laatst ook een verhaal gelezen van iemand die claimde dat hij het ervan had gekregen. (lijkt me sterk though.)quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:47 schreef tofastTG het volgende:
Er zijn trouwens best wat Europeanen die voor 40/60,- per maand generieke truvada kopen in India.
Moet je alleen zelf om de 3 maanden je nierenwaardes laten controleren/hiv test doen.
Condooms kunnen niet 5% scheuren. Daar staan echt extreme zorg qua keuring op binnen de EU. Condooms met 5% scheurkans komen ABSOLUUT niet in de winkels.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:48 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nee, ook bij male-female contacten. En het onderzoek verwijst ook perfect gebruik. Condooms kunnen gewoon scheuren.
Ja, maar bij dat laatste ga je er dan dus ook, truvada of niet, vanuit dat ie niks doet verderquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zal altijd condooms gebruiken met wisselend contact. Maar met mijn vriend / vaste partners mag het wel onveilig.
Oh, nooit gekregen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar sommige types verzekeringen daar krijg je gratis een doos van 50 bij.
De buurvrouw heeft die van haar aan mij gegevenZij gebruikt ze toch niet (wat wel blijkt, aangezien ze nu zwanger is).
Weet niet welke ze heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, nooit gekregen.Niet dat ik ze tot nu toe nodig heb gehad.
Oh echt?quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mortaxx probeert jou op te zetten tegen mij. Niet aan toegeven he.
Zo is het, dank je.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh echt?
Wat een relnicht dan
Maar ik weet dat je een goede jongen bent
Ik begin daar steeds meer aan te twijfelen, met al die hedonistische uitspattingen waar we nu achter komenquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh echt?
Wat een relnicht dan
Maar ik weet dat je een goede jongen bent
Omdat ik niemand kan vertrouwen behalve mezelf in the end en vreemdgaan in de meest perfecte relaties gebeurd.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar bij dat laatste ga je er dan dus ook, truvada of niet, vanuit dat ie niks doet verderDus wat is dan de toegevoegde waarde van zo'n pil bij jou? Ik prober het te begrijpen, want misschien zie ik iets over het hoofd bij mezelf en denk ik "O... ja, zo had ik t nog niet bekeken".
Nou, dat valt ook reuze mee. Maar Berghain lijkt me gewoon wel leuk.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik begin daar steeds meer aan te twijfelen, met al die hedonistische uitspattingen waar we nu achter komen
Een koel kaasjequote:
Neem niet alles wat ik zeg serieus. Ik druip vaak van t sarcasme (en dat is geen SOA).quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook reuze mee. Maar Berghain lijkt me gewoon wel leuk.
Maar dan ga je hem dus wel genoeg vertrouwen om de condoom weg te doen, maar dan slik je vervolgens truvada just in case he cheats?quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omdat ik niemand kan vertrouwen behalve mezelf in the end en vreemdgaan in de meest perfecte relaties gebeurd.
As if that's ever gonna happenquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:07 schreef Kaas- het volgende:
Als je dan direct zegt jij ook is dat zo klef en onspontaan, dus ik wacht daar ff mee tot een betere timing. Na het studeren ofzo.
Oh doe ik niet ik misbruikte jouw post enkel ff om de rest hier duidelijk te maken dat het wel meevalt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem niet alles wat ik zeg serieus. Ik druip vaak van t sarcasme (en dat is geen SOA).
Godver nog amper iets gedaan en inmiddels heb ik wel gewoon echt haast zie ik opeens! Moet het per se voor 7 uur opsturen en ben nog lang niet klaar. Die tweede opdracht doe ik wel na middernacht of morgen heel vroeg voor het opstaan.quote:
Ik paai hem natuurlijk alleen zodat hij foto's blijft postenquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik begin daar steeds meer aan te twijfelen, met al die hedonistische uitspattingen waar we nu achter komen
Oef op de valreep qua tijdsmogelijkheden nog eentje voor Paxconquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik paai hem natuurlijk alleen zodat hij foto's blijft posten
"Don't make me get my slipper!"quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Godver nog amper iets gedaan en inmiddels heb ik wel gewoon echt haast zie ik opeens! Moet het per se voor 7 uur opsturen en ben nog lang niet klaar. Die tweede opdracht doe ik wel na middernacht of morgen heel vroeg voor het opstaan.
Man wat is internet ook slecht voor studie soms.
Ga NU echt bezig
quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oef op de valreep qua tijdsmogelijkheden nog eentje voor Paxcon
....en raus!
Ja doei he!quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oef op de valreep qua tijdsmogelijkheden nog eentje voor Paxcon
....en raus!
Dat is zeker waar, hiv is natuurlijk niet de enige soa.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er hele gesprekken over gehad met de GGD en hoe voorzichtig je ook bent, er zit ALTIJD een risico in op SOA's. Al-Tijd. Als je geen risico wil lopen, dan moet je dus geen seks hebben. En nee, zelfs droogneuken is niet veilig.
Ik vond t een beangstigend en tegelijkertijd eniogszins gersuststellend gesprek (aangezien ik toen een SOA had en me echt afvroeg hoe in godesnaam dan).
Al is de rest met een prikje of kuurtje zo te genezen natuurlijk. Ook weer niet the end of the world.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:15 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, hiv is natuurlijk niet de enige soa.
Als ik twijfel zeker.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan ga je hem dus wel genoeg vertrouwen om de condoom weg te doen, maar dan slik je vervolgens truvada just in case he cheats?
Dus dan is condooms blijven gebruiken een beetje het "openbaar twijfelen aan je vriend" en de truvada is dan meer geheim achter z'n rug om wantrouwen?quote:
Over pics gesproken, m'n tindermatch vond me in het echt niet lijken op die pics van tinderquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:19 schreef Rezania het volgende:
Zitten Pax en Kaas nou pics uit te wisselen?
Ja, je bent niet echt fotogeniek.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over pics gesproken, m'n tindermatch vond me in het echt niet lijken op die pics
maar wel in positieve zin
quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je bent niet echt fotogeniek.Maar goed dat hij het positief bedoelde.
Beter dan andersom idd. Super fotogeniek, maar als je er naast loopt denk je "Was het photoshop of zo, met je grafbek?"quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over pics gesproken, m'n tindermatch vond me in het echt niet lijken op die pics van tinder
maar wel in positieve zin
Die zou hier toch Sinterklaas komen vieren, wanneer landt ie?quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Don't make me get my slipper!"
Dat gilt "the indian boyfriend" als ik iets niet doe
quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beter dan andersom idd. Super fotogeniek, maar als je er naast loopt denk je "Was het photoshop of zo, met je grafbek?"
Maandag 14 December.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zou hier toch Sinterklaas komen vieren, wanneer landt ie?
quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:29 schreef Ang3l het volgende:
"Was het photoshop of zo, met je grafbek?"
Tof, het aftellen kan dus nu serieus beginnenquote:
Stuur wat snaps om hem af te leidenquote:
En toch is de besmettingskans 5% bij perfect gebruik van condooms (bij male-female verkeer weliswaar), dat onderzoek zit volgens mij prima in elkaar. Vocht kan ook aan de buitenkant van een condoom terechtkomen, of erlangs aflopen oid. Ik heb het onderzoek trouwens niet helemaal gelezen, dus ik ben niet heel zeker mbt. de oorzaken. Scheuren is een van de dingen waar je totaal geen invloed op hebt, maar het zijn er denk ik meer.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Erg onbetrouwbaar. Had laatst ook een verhaal gelezen van iemand die claimde dat hij het ervan had gekregen. (lijkt me sterk though.)
[..]
Condooms kunnen niet 5% scheuren. Daar staan echt extreme zorg qua keuring op binnen de EU. Condooms met 5% scheurkans komen ABSOLUUT niet in de winkels.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stuur wat snaps om hem af te leiden
Het zou geniaal zijn als er een homo-fokker met de username Ham zou zijn die met hem zou matchenquote:
Misschien dat zijn vriend van zes jaar een Ham- account aan kan maken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou geniaal zijn als er een homo-fokker met de username Ham zou zijn die met hem zou matchen
Je moet nooit met een geladen geweer op stap gaanquote:
Het lastige aan HIV is natuurlijk dat vrij veel mensen het niet weten op het moment dat ze het meest besmettelijk zijn. Vandaar dat men in Amerika erg pro truvada is in de scene.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan ga je hem dus wel genoeg vertrouwen om de condoom weg te doen, maar dan slik je vervolgens truvada just in case he cheats?
Hehe. Aan de andere kant ga ik me wel anders gedragen als ik een paar dagen niet heb gefapt, sneller flirten en zo, weet niet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet nooit met een geladen geweer op stap gaan
Beter wel, anders bespring je je date straks nog. En als je nu al niet meer hitsig kunt worden tijdens de date, kun je maar beter kappen met daten.quote:
Verleid hem!quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hehe. Aan de andere kant ga ik me wel anders gedragen als ik een paar dagen niet heb gefapt, sneller flirten en zo, weet niet.
Dat noemen we geilquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hehe. Aan de andere kant ga ik me wel anders gedragen als ik een paar dagen niet heb gefapt, sneller flirten en zo, weet niet.
Vorige keer was het hem meer dan prima gelukt enkel met zijn lippen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:38 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Beter wel, anders bespring je je date straks nog. En als je nu al niet meer hitsig kunt worden tijdens de date, kun je maar beter kappen met daten.
Op de tweede date?quote:
Ja, oké, maar wel andere gedrag dus.quote:
Hehe nee ik meende het niet serieusquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vorige keer was het hem meer dan prima gelukt enkel met zijn lippen.
[..]
Op de tweede date?Weet niet, ik wil hem niet afschrikken of zo. Aan de andere kant is het ook gewoon een jongen vol met hormonen.
[..]
Ja, oké, maar wel andere gedrag dus.
Als we bij hem thuis eindigen weet ik het in ieder geval zeker.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe nee ik meende het niet serieus
Volgens mij kun jij wel aanvoelen van wat hij wel of niet wil donderdag
Man man man, m'n huidige vriend eindigde na onze 2e ontmoeting ook hier in bed. Toen we beide naakt waren, en erg dronken, bedacht hij zich dat het allemaal wel snel ging. Dus toen gingen we naakt knuffelen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als we bij hem thuis eindigen weet ik het in ieder geval zeker.
Ik vond dat ene gifje van gister trouwens erg grappigquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:47 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Man man man, m'n huidige vriend eindigde na onze 2e ontmoeting ook hier in bed. Toen we beide naakt waren, en erg dronken, bedacht hij zich dat het allemaal wel snel ging. Dus toen gingen we naakt knuffelen.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond dat ene gifje van gister trouwens erg grappig
Volgens mij was jij dat
Zo'n wijf dat met popcorn hard op haar muil ging
Superschattig vind ik dat eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:47 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Man man man, m'n huidige vriend eindigde na onze 2e ontmoeting ook hier in bed. Toen we beide naakt waren, en erg dronken, bedacht hij zich dat het allemaal wel snel ging. Dus toen gingen we naakt knuffelen.
Grgrquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:50 schreef Rezania het volgende:
Naar vrienden, sinterklaas vieren. Later.
Was ook wel heel schattig hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Superschattig vind ik dat eigenlijk.
ik ben ook niet anti truvada, maar voor mij persoonlijk zie ik t "nut" niet. Ja natuurlijk, nog meer risico beperking. Maar dan moet je wel iedere fokking dag die pil slikken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:37 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het lastige aan HIV is natuurlijk dat vrij veel mensen het niet weten op het moment dat ze het meest besmettelijk zijn. Vandaar dat men in Amerika erg pro truvada is in de scene.
hij heeft sinds gisteren vakantie. Dus ja, voor beide begint nu t aftellen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tof, het aftellen kan dus nu serieus beginnen
Die pil beperkt het risico tot nagenoeg 0. Bedoel, condooms zijn gewoon niet je van het. Dat wijzen alle cijfers wel uit, aangezien het aantal besmettingen ook in Nederland al jaren stabiel ligt. Ik begrijp je argumenten overigens wel, ze zijn grotendeels vergelijkbaar met argumenten (in het verleden) tegen de pil en andere nieuwe anticonceptiemiddelen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik ben ook niet anti truvada, maar voor mij persoonlijk zie ik t "nut" niet. Ja natuurlijk, nog meer risico beperking. Maar dan moet je wel iedere fokking dag die pil slikken.
Ik snap t bv wel voor een van m'n beste vrienden, wiens scharrel positief is. Dat je dan t risico nog eens extra beperkt. Ook al kun ke dat ook op andere manieren.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:51 schreef Peter het volgende:
Ik word zo moe van de Truvada-johova's. Alsof zo'n pil het hosanna is en je daardoor rond kan neuken en alle andere risico's mag vergeten.. En condooms de snoepjes van de duivel zijn enzo.
Tja, als jij houdt van bareback neuken met vreemden, dan kan zo'n pil iets voor je zijn.. maar voor de doorsnee-homo lijkt me dat wel erg overbodig.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar sommige types verzekeringen daar krijg je gratis een doos van 50 bij.
De buurvrouw heeft die van haar aan mij gegevenZij gebruikt ze toch niet (wat wel blijkt, aangezien ze nu zwanger is).
CZ Jongerenverzekering krijg je ze bij. Gewoon, zo'n doos vol elk jaar. En volgens mij kun je nog een doos bijbestellen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, nooit gekregen.Niet dat ik ze tot nu toe nodig heb gehad.
Oja moet ik weer eens doenquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:57 schreef Steve het volgende:
[..]
CZ Jongerenverzekering krijg je ze bij. Gewoon, zo'n doos vol elk jaar. En volgens mij kun je nog een doos bijbestellen.
Net wat je nodig had, toch?quote:Op woensdag 2 december 2015 00:11 schreef Rezania het volgende:
Leuke sinterklaas gehad.Dobbelspel gedaan. Geëindigd met een waterbidon, een schaar, aardappelmesjes, tupperwarebakjes en zo'n systeem om rietjes aan elkaar te verbinden.
Altijd handig als je net op jezelf gaatquote:Op woensdag 2 december 2015 00:11 schreef Rezania het volgende:
Leuke sinterklaas gehad.Dobbelspel gedaan. Geëindigd met een waterbidon, een schaar, aardappelmesjes, tupperwarebakjes en zo'n systeem om rietjes aan elkaar te verbinden.
aja, vooral die laatste. We gaan checken of we lauw bier koud kunnen maken door het door ijswater te laten stromen.quote:
Bèta's...quote:Op woensdag 2 december 2015 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
aja, vooral die laatste. We gaan checken of we lauw bier koud kunnen maken door het door ijswater te laten stromen.
quote:Op woensdag 2 december 2015 01:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Bèta's...
Gewoon lauw drinken, Duh.
Gewoon viagra in zijn koffie gooien.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:54 schreef tofastTG het volgende:
God wat kan ik een frustie zijn als m'n vriend geen zin heeft.
Hij is niet impotent.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon viagra in zijn koffie gooien.
Omdat de makers ervan geen benul van hun publiek hebben.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:32 schreef Rezania het volgende:
Waarom zijn presentaties altijd zo saai?
"Is de verkrachter te sterk, ga liggen en geniet van zijn werk"quote:Op woensdag 2 december 2015 11:54 schreef tofastTG het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2015 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Is de verkrachter te sterk, ga liggen en geniet van zijn werk"
Wat doet 'ie moeilijk, hij hoeft alleen maar te liggen met z'n reet in de lucht.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:54 schreef tofastTG het volgende:
Face own, ass up!quote:Op woensdag 2 december 2015 12:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat doet 'ie moeilijk, hij hoeft alleen maar te liggen met z'n reet in de lucht.
Haha man.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat doet 'ie moeilijk, hij hoeft alleen maar te liggen met z'n reet in de lucht.
Heb je dat vakerquote:Op woensdag 2 december 2015 16:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Sodeju. Ik ben een dagje niet online en het valt compleet stil hier
Kheb 't drukquote:Op woensdag 2 december 2015 16:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Sodeju. Ik ben een dagje niet online en het valt compleet stil hier
Je moet de fb pagina van de paaseditie van rr eens lezenquote:Op woensdag 2 december 2015 16:58 schreef Kaas- het volgende:
Al hele werkdag amper tijd om berichtjes te posten helaas.
Want, je studeert?quote:Op woensdag 2 december 2015 16:58 schreef Kaas- het volgende:
Al hele werkdag amper tijd om berichtjes te posten helaas.
Lol direct uitverkocht?quote:Op woensdag 2 december 2015 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet de fb pagina van de paaseditie van rr eens lezen
Als de moeder van Rez al opkijkt van een tweepersoonsbed, dan vraag ik me af hoe die zou reageren op een doos met 50 condooms.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:57 schreef Steve het volgende:
[..]
CZ Jongerenverzekering krijg je ze bij. Gewoon, zo'n doos vol elk jaar. En volgens mij kun je nog een doos bijbestellen.
quote:Op woensdag 2 december 2015 20:13 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon doosje dat door brievenbus gaat waar geen "hier zitten 50 condooms in' opstaatquote:Op woensdag 2 december 2015 20:25 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Als de moeder van Rez al opkijkt van een tweepersoonsbed, dan vraag ik me af hoe die zou reageren op een doos met 50 condooms.
Daarom dus ook zo snel mogelijk uit huis.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:25 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Als de moeder van Rez al opkijkt van een tweepersoonsbed, dan vraag ik me af hoe die zou reageren op een doos met 50 condooms.
Wat nou oké?quote:
Oeh, je kijkt hem illegaal! Crimineel!quote:Op woensdag 2 december 2015 20:28 schreef Kaas- het volgende:
Al half uur pauze midden in de film, omdat die fucking laptop uitviel en niet weer aan de praat raakt.
Dat zou echt awkward zijn.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon doosje dat door brievenbus gaat waar geen "hier zitten 50 condooms in' opstaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranen in mijn ogen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik bedoelde "oke ik moest lachen".quote:Op woensdag 2 december 2015 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom dus ook zo snel mogelijk uit huis.
[..]
Wat nou oké?
[..]
Oeh, je kijkt hem illegaal! Crimineel!
[..]
Dat zou echt awkward zijn.
quote:Op woensdag 2 december 2015 21:40 schreef Rezania het volgende:
Gaat het slecht met je hondje dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranen in mijn ogen.
Nee, maar toch greep die comic me heel erg.quote:
Awwquote:Op woensdag 2 december 2015 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar toch greep die comic me heel erg.
Moet me niet voorstellen dat ik dat met mijn hond mee moet maken.quote:
Maar hondjes gaan dan naar de hondenhemel heb ik geleerd van een tekenfilm.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet me niet voorstellen dat ik dat met mijn hond mee moet maken.![]()
Ik heb al 2 begraven, waarschijnlijk binnenkort de 3e.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:18 schreef Peter het volgende:
Softie
(Dat heeft iedere hondenbezitter)
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb al 2 begraven, waarschijnlijk binnenkort de 3e.
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:33 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, ga nu voor het eerst in weken op tijd slapen en niet echt vroeg eraf (8 uur). Fuuuucking chill, vet veel zin in.
Nee hoorquote:Op woensdag 2 december 2015 22:18 schreef Peter het volgende:
Softie
(Dat heeft iedere hondenbezitter)
All dogs go to heavenquote:Op woensdag 2 december 2015 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar hondjes gaan dan naar de hondenhemel heb ik geleerd van een tekenfilm.
Met dat stomme kind en die grote herdershondquote:
Die film was magisch man. Mijn moeder had er een afgestofte videoband van en die heb ik supervaak gekeken.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met dat stomme kind en die grote herdershond
Die moet Rez echt niet kijken want dat wordt huilen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week komt Hachi op TV, over zielige hondenfilms gesproken
Ja da's de originele Japanse variant, Hachi is de Amerikaanse remakequote:Op donderdag 3 december 2015 10:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die moet Rez echt niet kijken want dat wordt huilen.
Ik werd van die film ook wel echt somber trouwens. Wel fantastisch beest.
Het heet btw toch Hachiko?
Ja, die Amerikaanse remake heb ik gezien.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja da's de originele Japanse variant, Hachi is de Amerikaanse remake
Die is geniaal ja, daar kan Expeditie Robinson nog een puntje aan zuigenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, die Amerikaanse remake heb ik gezien.
Over Japanse films gesproken. Keek gisteravond Battle Royale, godverdomme zeg. Groep schoolkindertjes die elkaar een voor een op brute wijze om zeep helpen.
Jongen, Hunger Games?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Over Japanse films gesproken. Keek gisteravond Battle Royale, godverdomme zeg. Groep schoolkindertjes die elkaar een voor een op brute wijze om zeep helpen.
Ik wa smeer van Fievelquote:Op donderdag 3 december 2015 10:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die film was magisch man. Mijn moeder had er een afgestofte videoband van en die heb ik supervaak gekeken.
Pre-Hunger Games mangaquote:Op donderdag 3 december 2015 11:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Battle Royale was er eerst. En een giga success in Azie. En het vervolg (BR2, verbazingwekkend) ookquote:
Ja, weet ik. Maar als je Hunger Games al kent, is Battle Royal nog steeds zo van wtf dan?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Battle Royale was er eerst. En een giga success in Azie. En het vervolg (BR2, verbazingwekkend) ookEn daarna hier zo ook bets een cult following gekregen. Kan me niet voorstellen dat mevrouw Hunger Games er niets van "geleend" heeft
Hunger Games was daarna pas en is lang zo bruut nietquote:
Battle Royale is wel een stuk grover dan HG ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar als je Hunger Games al kent, is Battle Royal nog steeds zo van wtf dan?
Ja, postnataal aborteren schijnt niet te Mogenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:27 schreef sebastiansdrawings het volgende:
En dat heeft dus ook gewoon kiesrecht.
Te laat, idd. En het plant zich gewoon voort, want je hoeft niet slim te zijn om kinderen te krijgen.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, postnataal aborteren schijnt niet te Mogen
Ik vraag me dan echt wat zij denkt dat draadloos betekent...quote:
Ik moest net aan MBO'ers vertellen hoe je mensen opbelt. Beat that.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:26 schreef Rezania het volgende:
Pls help. Biofysica van lipiden is totaal niet interessant imo.
De handeling of de techniek er achter?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moest net aan MBO'ers vertellen hoe je mensen opbelt. Beat that.
Ja maar aan mijn draadloos modem zit ook een kabel!11!quote:Op donderdag 3 december 2015 14:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me dan echt wat zij denkt dat draadloos betekent...
Ik heb ook gewoon een curses acquisitie gevolgd hoor.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moest net aan MBO'ers vertellen hoe je mensen opbelt. Beat that.
Wat?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een curses acquisitie gevolg hoor.
Cursus 'Ik bel een bedrijf en vraag om geld'.quote:
Stap 1 Is de persoon die je wil bellen wel jouw doelgroep?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De handeling of de techniek er achter?
Want kom, een kind van 5 kan al bellen.
Awesome.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een curses acquisitie gevolgd hoor.
Ik heb geen idee waar je voor werkt, maar t klinkt als callcenter gedoe.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stap 1 Is de persoon die je wil bellen wel jouw doelgroep?
Zo niet, niet bellen Ang3l.Dat had je zelf niet bedacht he?
Ja ja, de toekomstige elite wordt door mij opgeleid.
Nog maar 9 nachtjes slapen en dan heb ik vakantie!quote:
Deze moet ik bewaren zodat ik hem kan quoten als ik een operatiedatum hebquote:Op donderdag 3 december 2015 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog maar 9 nachtjes slapen en dan heb ik vakantie!
Nog maar 11 nachtjes slapen en dan heb ik piemel!
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deze moet ik bewaren zodat ik hem kan quoten als ik een operatiedatum heb
Wow. Dit wist ik nietquote:Op donderdag 3 december 2015 14:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deze moet ik bewaren zodat ik hem kan quoten als ik een operatiedatum heb
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Nu heb je nog 10 minuten over om in de UB te gaan spelen?
Het is een school. Toetsjestraining voor het vak sales.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je voor werkt, maar t klinkt als callcenter gedoe.
Dus je hebt MBO'ers niet opgeleid hoe ze moeten bellenje hebt ze opgeleid hoe het werken bij een callcenter werkt.
Doe ze nou niet dommer voor dan ze al zijn he! Da's gemeen
Bah #perviequote:Op donderdag 3 december 2015 15:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Nu heb je nog 10 minuten over om in de UB te gaan spelen?
En jij denkt dat een WO'er dat niet moet "leren" de eerste keer als ze achter zo'n salesdesk zouden zitten?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is een school. Toetsjestraining voor het vak sales.
Echt niet normaal, de onzin die ze moeten 'leren'.
Pics.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:38 schreef wonderer het volgende:
Ik heb in een opwelling zo'n jaren 80 hardloopbroekje gekocht...Wanneer moet ik dat in godsnaam aan.
Vanavond.quote:
Goede sales heeft weinig met intelligentie te maken. Je kunt wel precies weten wat je moet doen volgens de theorie, maar dan nog.... Ik haat koud bellen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is een school. Toetsjestraining voor het vak sales.
Echt niet normaal, de onzin die ze moeten 'leren'.
Die neem ik nooit opquote:Op donderdag 3 december 2015 16:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
En anonieme bellers zijn helemaal het ergste uitschot. Jij stoort me, je wilt mij iets verkopen, maar je wilt van te voren niet kenbaar maken wie je bent... Dat is gewoon verbale aanranding.
Meestal blijven ze het dan proberen, en als ik dan uiteindelijk opneem, dan ben ik echtquote:Op donderdag 3 december 2015 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die neem ik nooit op
zoek het maar uit
Rapido. Funhouse. La Demence.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:38 schreef wonderer het volgende:
Ik heb in een opwelling zo'n jaren 80 hardloopbroekje gekocht...Wanneer moet ik dat in godsnaam aan.
Ik haat bellen ook. Mijn vader ook. Familie fobie?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Goede sales heeft weinig met intelligentie te maken. Je kunt wel precies weten wat je moet doen volgens de theorie, maar dan nog.... Ik haat koud bellen.
Eigenlijk haat ik bellen. Het idee dat je zo maar iemand stoort bij wat die op dat moment aan het doen is... Het is eigenlijk verschrikkelijk onbeleefd om zo maar een vreemde op te bellen. Alsof je je piemel aan een wildvreemde op straat laat zien.
Die neem ik nooit op.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
En anonieme bellers zijn helemaal het ergste uitschot. Jij stoort me, je wilt mij iets verkopen, maar je wilt van te voren niet kenbaar maken wie je bent... Dat is gewoon verbale aanranding.
Dat heb ik echt precies zo geleerd bij die cursus.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Wat, dat het aanranding is? Of hoe je mensen moet aanranden?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heb ik echt precies zo geleerd bij die cursus.
Dat laatste. Maar ik bel enkel bedrijven, dus dan mag het.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:29 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Wat, dat het aanranding is? Of hoe je mensen moet aanranden?
Zolang het geen eenmanszaken of VOF's zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar ik bel enkel bedrijven, dus dan mag het.
Vertel eens, wat is de meest exotische plek waar je dat hebt gedaan?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:42 schreef Peter het volgende:
[..]ik heb nooit in een bibliotheek gerukt.
Die hebben toch geen geld.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:36 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Zolang het geen eenmanszaken of VOF's zijn.
Als pubertje wel eens buiten of in een treintoiletquote:Op donderdag 3 december 2015 16:43 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is de meest exotische plek waar je dat hebt gedaan?
Eerlijk? Ik heb hier wel eens wat met iemand gedaan. En dat was wel iets meer dan rukken... (Het was nacht, dus het liep niet heel erg in de gaten.)quote:Op donderdag 3 december 2015 16:43 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is de meest exotische plek waar je dat hebt gedaan?
Whehe ik ookquote:Op donderdag 3 december 2015 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die neem ik nooit op
zoek het maar uit
Ja, dat "ik heb nog nooit" spelletje ken ik.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:42 schreef Peter het volgende:
[..]ik heb nooit in een bibliotheek gerukt.
Een treintoilet is toch niet bijzonder?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Als pubertje wel eens buiten of in een treintoilet
En de rest?
Met meneer Schoepen?quote:
Ik iets meer naar t noorden in Cairns. In het zwembad van zijn appartementen complex... wat voor aan de straat lagquote:Op donderdag 3 december 2015 17:44 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik heb hier wel eens wat met iemand gedaan. En dat was wel iets meer dan rukken... (Het was nacht, dus het liep niet heel erg in de gaten.)
Iets meer? Daar zit meer dan 2500 km tussen...quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik iets meer naar t noorden in Cairns. In het zwembad van zijn appartementen complex... wat voor aan de straat lagEn ja dat was ook wel iets meer dan dat! Ook dat was nacht, maar soms waren er voorbijgangers. "Move aloooong, nothing going on here! NO WORRIES MATE!"
Ja, da's niksquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Iets meer? Daar zit meer dan 2500 km tussen...![]()
Een vriendin van mij heeft daar een puik boek over geschreven, het heet Goede Dagen, van Helga Warmels. Wil je dat even aan je docent doorgeven?quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:27 schreef Rezania het volgende:
College gaat maar weer eens over Alzheimer voor de verandering.
Misschien is de docent vergeten dat het onderwerp al eens aan bod is geweest?quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:27 schreef Rezania het volgende:
College gaat maar weer eens over Alzheimer voor de verandering.
Tenzij het wetenschappelijke literatuur is, nee. Tevens kan hij geen Nederlands.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft daar een puik boek over geschreven, het heet Goede Dagen, van Helga Warmels. Wil je dat even aan je docent doorgeven?
Moet ie gvd leren!! ITNEGRASIE!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tenzij het wetenschappelijke literatuur is, nee. Tevens kan hij geen Nederlands.
Dammitquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tenzij het wetenschappelijke literatuur is, nee. Tevens kan hij geen Nederlands.
#sarcasmquote:
En als je dat nou niet erg vindt?quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Zonder kloppen naar binnen
De pickupline van Brammetje werkt niet ("Heey, op fok zeiden ze dat ik je moest vragen of je samen op dat bureau wil neuken").quote:
Teleurstellend.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De pickupline van Brammetje werkt niet ("Heey, op fok zeiden ze dat ik je moest vragen of je samen op dat bureau wil neuken").
Zeer verrassend.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De pickupline van Brammetje werkt niet ("Heey, op fok zeiden ze dat ik je moest vragen of je samen op dat bureau wil neuken").
En toen dacht jij 'Daar wil ik mijn worst wel in opwarmen'?quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deed presentatie met hem en stond als hij sprak enkel naar z'n lippen te kijken.
Perfecte moment om in joggingbroek een chille film te kijken met goede bieren en besteld eten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:42 schreef Rezania het volgende:
Man, vrijdagavond en ik heb niks te doen.
Nou dat is wel ongeveer wat ik me zo voorstelde ja.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toen dacht jij 'Daar wil ik mijn worst wel in opwarmen'?
vies ventjequote:Op vrijdag 4 december 2015 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou dat is wel ongeveer wat ik me zo voorstelde ja.
In mijn eentje? Nee, bedankt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Perfecte moment om in joggingbroek een chille film te kijken met goede bieren en besteld eten.
Perv.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou dat is wel ongeveer wat ik me zo voorstelde ja.
Wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
In mijn eentje? Nee, bedankt.
[..]
Perv.
nooitquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Smoel houwe, mosselprikker
Jij kijkt en denkt ook wel eens naar/aan tieten
Beetje zielig achter mijn PC zitten. Heb wel een nieuw spel, maar ook geen zin in. Ik wil sociaal doen en anders niks.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje zielig achter mijn PC zitten. Heb wel een nieuw spel, maar ook geen zin in. Ik wil sociaal doen en anders niks.
Duurt vooral heel lang, maar goed, wel zin in.quote:
Zou wat zijn als je met tegenzin gingquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duurt vooral heel lang, maar goed, wel zin in.
Senseo is niet lekker, dus die in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:06 schreef Rezania het volgende:
Jongens, wat kan je als student het beste nemen qua kosten? Senseo, Dolce Gusti, Nespresso? Zolang het maar geen filterkoffie is.
Alles beter dan filterkoffie.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Senseo is niet lekker, dus die in ieder geval niet.
Nespresso is duur. Als je 2 espresso's per dag drinkt, dan is bonen + een espressomachine van 500 euro voordeliger. Je hebt binnen drie jaar het verschil eruit. Als je meer dan 2 kopjes op een dag drinkt, dan eerder.quote:
Veel te veel gedoe. Het moet goedkoop, redelijk te zuipen en snel zijn. Ben student hè.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Nespresso is duur. Als je 2 espresso's per dag drinkt, dan is bonen + een espressomachine van 500 euro voordeliger. Je hebt binnen drie jaar het verschil eruit. Als je meer dan 2 kopjes op een dag drinkt, dan eerder.
Nespresso:
0.35 cent per cup * 2 kopjes per dag * 365 = 255,5 per jaar
50 euro voor apparaat
na drie jaar: 816,50 euro
Bonen:
38 kopjes uit 250 gram 5,30 euro => 0,14 cent per kopje * 2 kopjes per dag * 365 = 102 euro
500 euro voor apparaat
na drie jaar: 806 euro
En dan hebben we het over hele goede vers gebrande bonen en een nieuwe volautomatische machine, bijvoorbeeld eentje van Philips (http://www.philips.nl/c-m(...)espressomachine.html). Natuurlijk komen er nog kosten bij voor schoonmaakspul, maar die heb je zowel bij Nespresso als bij een normale machine, dus kun je tegen elkaar wegstrepen.
Wat dacht je van water?quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veel te veel gedoe. Het moet goedkoop, redelijk te zuipen en snel zijn. Ben student hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |