abonnement Unibet Coolblue
pi_157946716
Dief! topic-kaper! je had geen lapo!

Wat is dit voor OP overigens? Ga je nou gewoon weer overnieuw beginnen?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157946734
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:42 schreef Divje het volgende:
Dief! topic-kaper! je had geen lapo!

Wat is dit voor OP overigens? Ga je nou gewoon weer overnieuw beginnen?
Deze OP is gewoon overgenomen uit een bericht van het voorgaande topic hoor. Maak je geen zorgen.
-
pi_157946761
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kan jij ons nog een gebouw met die unieke constructie aanwijzen, waar een grote hoeveelheid puin op is gevallen, lange tijd in de brand heeft gestaan, en niet in is gestort? Kom op, doe eens je best om ons de mond te snoeren!
Hier je voorbeeld: 1 gebouw valt tegen de andere, echter de ander blijft gewoon keurig overeind staan:
Is ook wel logisch, anders zouden alle gebouwen in een stad als dominostenen omvallen toch?
-
pi_157946773
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:43 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Deze OP is gewoon overgenomen uit een bericht van het voorgaande topic hoor. Maak je geen zorgen.
Uhh oke. Maar ik dacht dat er normaal gesproken in een reeks een standaard OP is. En niet dat iemand steeds een andere OP toepast. ;)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157946806
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:44 schreef Divje het volgende:

[..]

Uhh oke. Maar ik dacht dat er normaal gesproken in een reeks een standaard OP is. En niet dat iemand steeds een andere OP toepast. ;)
Het is mijn topic, en vond deze OP eigenlijk wel even relevant in het vervolgdeel.

Hoop niet dat je nu overstuur bent? :)
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:46:39 #7
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157946807
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:44 schreef Divje het volgende:

[..]

Uhh oke. Maar ik dacht dat er normaal gesproken in een reeks een standaard OP is. En niet dat iemand steeds een andere OP toepast. ;)
Dit kan beter gewoon weer dicht. Er is niet voor niets een centraal 911 topic.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:48:04 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157946840
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:42 schreef Divje het volgende:
Dief! topic-kaper! je had geen lapo!

Wat is dit voor OP overigens? Ga je nou gewoon weer overnieuw beginnen?
_O- heel herkenbaar!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157946853
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dit kan beter gewoon weer dicht. Er is niet voor niets een centraal 911 topic.
Deze hoeft niet dicht, het voorgaande deel is toch ook niet gesloten?

Maar goed, zou je nog even op post #4 willen ingaan welke ik aan jou gericht heb?

Je vroeg om een voorbeeld en hebt 'm nu gekregen ook; wil je mij svp een vergelijkbaar voorbeeld van een instorting van WTC 7 terugsturen? Deze zou je toch makkelijk moeten kunnen vinden..? ;)
-
pi_157946854
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:46 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het is mijn topic, en vond deze OP eigenlijk wel even relevant in het vervolgdeel.

Hoop niet dat je nu overstuur bent? :)
Dit is allemaal bespreekbaar in het algemene 9/11 topic idd :) Ook al is het daar al zoooovaak besproken. Dat dit 'jouw' topic is boeit me niet zoveel :') ongelofelijk..
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157946882
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:48 schreef Divje het volgende:

[..]

Dit is allemaal bespreekbaar in het algemene 9/11 topic idd :) Ook al is het daar al zoooovaak besproken. Dat dit 'jouw' topic is boeit me niet zoveel :') ongelofelijk..
Helaas voor jou, maar in het vorige topic werd dit al besproken en mocht gewoon van de moderatie open blijven.

Ik snap dat de discussie je niet zint omdat je het niet kan winnen, maar dan hoeft het topic toch niet meteen gesloten te worden?
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:52:06 #12
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157946917
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:48 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Deze hoeft niet dicht, het voorgaande deel is toch ook niet gesloten?

Maar goed, zou je nog even op post #4 willen ingaan welke ik aan jou gericht heb?

Je vroeg om een voorbeeld en hebt 'm nu gekregen ook; wil je mij svp een vergelijkbaar voorbeeld van een instorting van WTC 7 terugsturen? Deze zou je toch makkelijk moeten kunnen vinden..? ;)
Leg maar eens uit dan waarom je dat een relevant voorbeeld vind voor hetgeen wat ik vroeg.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157946936
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Helaas voor jou, maar in het vorige topic werd dit al besproken en mocht gewoon van de moderatie open blijven.

Ik snap dat de discussie je niet zint omdat je het niet kan winnen, maar dan hoeft het topic toch niet meteen gesloten te worden?
Er valt sowieso niks te winnen als de ene partij compleet blind is voor argumenten en steeds in hetzelfde patroon van herhalen valt :') daarom is dit topic nutteloos imo.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:53:52 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157946955
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:52 schreef Divje het volgende:

[..]

Er valt sowieso niks te winnen als de ene partij compleet blind is voor argumenten en steeds in hetzelfde patroon van herhalen valt :') daarom is dit topic nutteloos imo.
Precies dat ja :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157946963
Ik zie die Guyver en Tuinhek al als een wezenloos zoeken naar een vergelijkbaar voorbeeld voor de instorting van WTC 7.... rofl

Helaas jongens! Gaan jullie niet vinden. ;)

Kortom; WTC 7 was met explosieven neergehaald, daar er niet 1 vergelijkbaar voorbeeld is.
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:57:48 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157947028
BNW / 9/11 #100 - Deep learning networks are learning

Vorige topic zullen we maar ff beschouwen als een 'special'. nu weer verder in de normale reeks :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')