abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157946123
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat wil jij mijn beste, want die gebouwen die jij aanhaalden hadden die ook een instortend ander gebwou er naast staan???

NOU!!!???
Nee, maar maakt dat uit dan? WTC 7 was lang niet genoeg beschadigd om als een kaartenhuis in elkaar te doen zakken. Alle voorbeelden die ik gaf waren achteraf VELE malen erger beschadigd, zoals je duidelijk kan zien, echter zijn allemaal keurig overeind blijven staan.

Ra-ra hoe kan dat?
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:15:47 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157946143
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:13 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Geen appels (wolkenkrabber) met peren (winkelcentrum) gaan vergelijken nu he?

Neem aan dat je wel een beter voorbeeld zou moeten kunnen vinden dan dat.

P.S. ik zie je al dm'en met je sidekick tuinhek 'verrek, hij heeft gelijk!' ;)
Weer fout..

Aanames mooi man!

Dingen verdraaien

Er om heen lullen.

Zelf dingen afwijzen door vergelijkingen maar zelf nu afwijzen door vergelijken.

Weet je hoe stupide dit nu over komt..

man man man :N
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157946174
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:09 schreef jogy het volgende:
En nu heb ik er wel weer genoeg van voor de komende 8 maanden, die 11 september discussie is net een soort snacktrek, elke keer denk ik dat het geweldig interessant (n het geval van snacken lekker dus) is maar toch wordt hetzelfde gezegd als 10 jaar geleden(Smaakt het teleurstellend). Logisch wel, maar toch elke keer weer een micro deceptie.
tot je over 2uur terugkomt vd wc en denkt "mwoah, ik heb wel weer trek"
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_157946190
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat heb je fout. De constructie blijft weliswaar ongeveer intact, maar de kracht die deze kan dragen neemt flink af. De sterkte van staal (en elk ander metaal wat dat betreft) hangt direct af van de temperatuur. Bij 600 graden C ben je ongeveer de helft van de sterkte al kwijt. Staal hoeft niet te smelten om het te verzwakken tot het punt dat het instort.
Maar hoe kan het dan dat al die gebouwen die ik je liet zien, en veelal minder sterk gebouwd als WTC 7, gewoon nog overeind bleven staan dan? Een torenbrand is niet heet genoeg om de integriteit van een stalen constructie te doen begeven, anders zou ELKE wolkenkrabber die in de brand staat moeten instorten. En dat doen ze niet, behalve WTC 7... ra-ra hoe kan dat?
-
pi_157946211
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:17 schreef kalinhos het volgende:

[..]

lol!
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:19:07 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157946217
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:17 schreef kalinhos het volgende:

[..]

2 minuten bedoel je.
pi_157946268
Komop dames... jullie kunnen toch vast wel een soortgelijk voorbeeld vinden van een gebouw wat net zo instort als WTC 7? Er zijn legio voorbeelden van 'omvallende' torens, dus moeten er toch ook voorbeelden zijn van 'instortende' torens/wolkenkrabbers?

Het moet toch HEERLIJK zijn voor jullie als jullie zo'n voorbeeld kunnen geven om mij voor eens en voor altijd de mond te kunnen snoeren? :) Doe jullie best! ;)
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:21:19 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157946275
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:17 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Maar hoe kan het dan dat al die gebouwen die ik je liet zien, en veelal minder sterk gebouwd als WTC 7, gewoon nog overeind bleven staan dan? Een torenbrand is niet heet genoeg om de integriteit van een stalen constructie te doen begeven, anders zou ELKE wolkenkrabber die in de brand staat moeten instorten. En dat doen ze niet, behalve WTC 7... ra-ra hoe kan dat?
Je hebt zelf nota bene een voorbeeld gegeven waar de brand genoeg was om de integriteit van de stalen constructie zo ver te verzwakken dat deze het heeft begeven :D En je negeert nog steeds dat hele stuk over de constructie van, en de schade aan wtc7. Waarom doe je dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:22:31 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157946301
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:20 schreef Lichtkogel het volgende:
Komop dames... jullie kunnen toch vast wel een soortgelijk voorbeeld vinden van een gebouw wat net zo instort als WTC 7? Er zijn legio voorbeelden van 'omvallende' torens, dus moeten er toch ook voorbeelden zijn van 'instortende' torens/wolkenkrabbers?

Het moet toch HEERLIJK zijn voor jullie als jullie zo'n voorbeeld kunnen geven om mij voor eens en voor altijd de mond te kunnen snoeren? :) Doe jullie best! ;)
Ik heb dit eerder gehoord maar dan andersom.

:D
pi_157946310
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je hebt zelf nota bene een voorbeeld gegeven waar de brand genoeg was om de integriteit van de stalen constructie zo ver te verzwakken dat deze het heeft begeven :D En je negeert nog steeds dat hele stuk over de constructie van, en de schade aan wtc7. Waarom doe je dat?
Een stuk viel eraf ja, echter dus niet het HELE gebouw, wat in enkele seconden in de footprint inzakt. Kom op... zoek eens naar goed vergelijkend materiaal. Er zijn talloze voorbeelden van omvallende torens... dus moeten er ook voorbeelden zijn van gebouwen die net zo instorten als WTC 7? :)
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:23:37 #286
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157946332
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:22 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Een stuk viel eraf ja, echter dus niet het HELE gebouw, wat in enkele seconden in de footprint inzakt. Kom op... zoek eens naar goed vergelijkend materiaal. Er zijn talloze voorbeelden van omvallende torens... dus moeten er ook voorbeelden zijn van gebouwen die net zo instorten als WTC 7? :)
En daar is de moving goalpost weer.
Onikaan ni ov dovah
pi_157946355
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik heb dit eerder gehoord maar dan andersom.

:D
Zoek nou gewoon eens een voorbeeld net zoals WTC 7... bewijs me het tegendeel dan, en dan zal je me nooit meer horen erover ;)
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:26:30 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157946391
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:24 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zoek nou gewoon eens een voorbeeld net zoals WTC 7... bewijs me het tegendeel dan, en dan zal je me nooit meer horen erover ;)
Oke doei!
heb je al gehad :W
pi_157946396
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oke doei!
heb je al gehad :W
Waar dan?
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:27:23 #290
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157946407
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:26 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Waar dan?
Jij zou weg gaan...

agian ... doei :W
pi_157946420
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En daar is de moving goalpost weer.
Moeilijk he, een vergelijkbaar voorbeeld te zoeken van een WTC 7 instorting? ;)
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:28:16 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157946426
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:24 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Een voorbeeld van een uniek gebouw, in een unieke situatie... Kan jij ons nog een gebouw met die unieke constructie aanwijzen, waar een grote hoeveelheid puin op is gevallen, lange tijd in de brand heeft gestaan, en niet in is gestort? Kom op, doe eens je best om ons de mond te snoeren!
Onikaan ni ov dovah
pi_157946436
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jij zou weg gaan...

agian ... doei :W
Ik vraag me echt af welk voorbeeld je nou bedoelde, want dan kan ik er nog eens naar kijken. :D
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:32:23 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157946518
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af welk voorbeeld je nou bedoelde, want dan kan ik er nog eens naar kijken. :D
Probleem is, ondanks de tig voorbeelden die we je gegeven hebben..

Kan je je muil wel mooi dicht houden, maar het zijn je vingers die het werk doen.

pi_157946537
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een voorbeeld van een uniek gebouw, in een unieke situatie... Kan jij ons nog een gebouw met die unieke constructie aanwijzen, waar een grote hoeveelheid puin op is gevallen, lange tijd in de brand heeft gestaan, en niet in is gestort? Kom op, doe eens je best om ons de mond te snoeren!
'Uniek gebouw'? Wolkenkrabbers bestaan ALLEMAAL uit een stalen frame, ondersteund met betonnen pilaren. Alleen de vorm kan anders zijn. Overigens waren de WTC torens architectonische hoogstandjes.. niet 'zomaar' wolkenkrabbers die simpel gebouwd waren. Ze waren de 'trots' van de VS... dacht je dat ze daar wat 'lege melk karton'-gebouwen zouden neerzetten?

Ja, er is wat puin tegen WTC 7 aan gevallen, echter er was alleen wat schade aan de BUITENKANT van het gebouw en liet het BINNENWERK (stalen frame, betonnen pilaren) dus gewoon nog volledig intact.

Kortom, onmogelijk dat WTC 7 zo instortte als het deed. En jullie kunnen niet eens met vergelijkbare voorbeelden komen blijkt maar weer. Jammer jongens, maar de feiten liegen er niet om.
-
pi_157946555
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Probleem is, ondanks de tig voorbeelden die we je gegeven hebben..

Kan je je muil wel mooi dicht houden, maar het zijn je vingers die het werk doen.

[ afbeelding ]
Ah, het ontbreekt je aan inhoudelijke argumenten, dus gaan we maar weer de clown lopen uithangen zie ik? :D
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:35:11 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157946572
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:33 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

'Uniek gebouw'? Wolkenkrabbers bestaan ALLEMAAL uit een stalen frame, ondersteund met betonnen pilaren. Alleen de vorm kan anders zijn. Overigens waren de WTC torens architectonische hoogstandjes.. niet 'zomaar' wolkenkrabbers die simpel gebouwd waren. Ze waren de 'trots' van de VS... dacht je dat ze daar wat 'lege melk karton'-gebouwen zouden neerzetten?

Ja, er is wat puin tegenaan gevallen, echter er was alleen wat schade aan de BUITENKANT van het gebouw en liet het BINNENWERK (stalen frame, betonnen pilaren) dus gewoon nog volledig intact.

Kortom, onmogelijk dat WTC 7 zo instortte als het deed. En jullie kunnen niet eens met vergelijkbare voorbeelden komen blijkt maar weer. Jammer jongens, maar de feiten liegen er niet om.
Heb je dat stuk over de constructie van WTC7 nou nog niet gelezen? Ga dat nou eerst maar eens doen voor je meer domme dingen zegt.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:36:32 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157946595
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:34 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ah, het ontbreekt je aan inhoudelijke argumenten, dus gaan we maar weer de clown lopen uithangen zie ik? :D
Nee ik meld alvast hoe je straks weer terug gaat komen op je woorden..

;)
pi_157946625
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kan jij ons nog een gebouw met die unieke constructie aanwijzen, waar een grote hoeveelheid puin op is gevallen, lange tijd in de brand heeft gestaan, en niet in is gestort?
Hier je voorbeeld: 1 gebouw valt tegen de andere, echter de ander blijft gewoon keurig overeind staan:
Is ook wel logisch, anders zouden alle gebouwen in een stad als dominostenen omvallen toch?
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:38:36 #300
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157946628
Topic is alweer bijna vol. Ik denk dat het iedereen wel duidelijk is dat Lichtkogel totaal geen interesse heeft in een discussie, de achtergrond kennis mist, en al helemaal niet op zoek is naar dingen om te leren.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')