Zonde idd, normaal gesproken kijk ik wel graag naar Emma Stone en McAdams.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik ga 'm waarschijnlijk ook wel eens kijken en qua boxoffice maakt me dat ook niets uit maar deze werd ook finaal afgekraakt. Op rottentomatoes heeft ie 13% en van kijkers beviel maar 30% hem. En dat terwijl regisseur Cameron Crowe en de cast er normaal gesproken wel goed opstaan.
Hoe dan ook, als het een kassucces was geweest stond ie nog niet op netflix
Die had ik ooit op hbo gezien.quote:Op zondag 13 december 2015 03:11 schreef richolio het volgende:
Jullie vonden Spring Breakers goed?Ik weet er niet heel veel meer van, maar wat een onwijs vage film was dat.
ik dacht eerst dat het de echte Riff Raff was. James franco speelde zijn rol wel echt goed.quote:Op zondag 13 december 2015 03:11 schreef richolio het volgende:
Jullie vonden Spring Breakers goed?Ik weet er niet heel veel meer van, maar wat een onwijs vage film was dat.
Spring Breakers voelt aan als een donkere psychedelische trip met een prachtige neon-lit stijl, waar ik sowieso al een zwak voor heb. Daarnaast is het een scherpe satire op de leegte en oppervlakkigheid van niet alleen de hele Spring Break, maar ook de "gangster" hiphop cultuur, zonder ook maar ergens moraliserend te worden. En zoals al gezegd is James Franco geniaal in de film.quote:Op zondag 13 december 2015 03:11 schreef richolio het volgende:
Ik heb de film niet gezien - misschien nuquote:Op zondag 13 december 2015 11:45 schreef Cikx het volgende:
[..]
Spring Breakers voelt aan als een donkere psychedelische trip met een prachtige neon-lit stijl, waar ik sowieso al een zwak voor heb. Daarnaast is het een scherpe satire op de leegte en oppervlakkigheid van niet alleen de hele Spring Break, maar ook de "gangster" hiphop cultuur, zonder ook maar ergens moraliserend te worden. En zoals al gezegd is James Franco geniaal in de film.![]()
Maar goed, het is zeker geen film die iedereen zal kunnen waarderen.
Interessant, ga ik kijken.quote:
+1!quote:
Dit!quote:Op zondag 13 december 2015 20:43 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Season 4 maakt het dubbel en dwars goed! Trinity-killer
Helaas ging het daarna enkel nog bergafwaarts.quote:Op zondag 13 december 2015 20:43 schreef JayHovah het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 13 december 2015 20:43 schreef JayHovah het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voel me vooral oud als ik naar die serie kijk hij is opgenomen in 1990 en als ik naar de technologie kijk die daar nog wordt gebruikt (geen mobiele telefoons bijvoorbeeld) Maar dan bedenk ik me dat ik die tijd bewust heb meegemaaktWords are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
Helemaal dit.quote:Op zondag 13 december 2015 11:45 schreef Cikx het volgende:
[..]
Spring Breakers voelt aan als een donkere psychedelische trip met een prachtige neon-lit stijl, waar ik sowieso al een zwak voor heb. Daarnaast is het een scherpe satire op de leegte en oppervlakkigheid van niet alleen de hele Spring Break, maar ook de "gangster" hiphop cultuur, zonder ook maar ergens moraliserend te worden. En zoals al gezegd is James Franco geniaal in de film.![]()
Maar goed, het is zeker geen film die iedereen zal kunnen waarderen.
Dexter hoor ik zoveel goede verhalen over. Zie er echter tegenop om weer 8 seizoenen in te moeten halen.quote:Op maandag 14 december 2015 13:39 schreef roos85 het volgende:
Net begonnen met seizoen 6 van Dexter.
Ik zou het geen inhalen noemen, de serie is ruim twee jaar geleden al gestopt.quote:Op maandag 14 december 2015 14:19 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dexter hoor ik zoveel goede verhalen over. Zie er echter tegenop om weer 8 seizoenen in te moeten halen.
Dat is zo. Maar het idee dat ik 8 seizoenen moet kijken om alles gezien te hebben vind ik al vervelendquote:Op maandag 14 december 2015 14:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik zou het geen inhalen noemen, de serie is ruim twee jaar geleden al gestopt.
Inhalen klinkt net of je alle voorgaande afleveringen wilt kijken om vervolgens de afleveringen te gaan volgens als ze uitgezonden worden.
Ik vind dat soort dingen juist fijn, dan kan ik zo veel of weinig kijken als ik wil. Ik baal als ik steeds een week moet wachtenquote:Op maandag 14 december 2015 14:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar het idee dat ik 8 seizoenen moet kijken om alles gezien te hebben vind ik al vervelend
Elk nadeel heeft z'n voordeel he.quote:Op maandag 14 december 2015 14:58 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen juist fijn, dan kan ik zo veel of weinig kijken als ik wil. Ik baal als ik steeds een week moet wachten
ik kijk altijd per seizoen. dus eest seizoen 1 van een serie en dan vervolgens een andere serie en dan later weer terugkomen voor seizoen 2 want anders wordt het een beetje overkill als je alles achter gaat bekijken.quote:Op maandag 14 december 2015 14:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar het idee dat ik 8 seizoenen moet kijken om alles gezien te hebben vind ik al vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |