SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
28-11-2015 Stemmen op drie nieuwe kandidaten
30-11-2015 Publiek mag nomineren
01-12-2015 Nominatie bewoners
02-12-2015 Twee visumhouders betreden Utopia
06-12-2015 Bewoners beslissen wie van de visumhouders mag blijven
07-12-2015 Eliminatie, een Utopiaan moet vandaag de loods verlatenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
3 voor wim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Drie voor Wim van Bas.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
bas geeft wim er drieA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Bas 3 op Wim.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als dat zo is stop ik met utopia volgenquote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
wat????? vol op Wim?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
hoop niet dat het net als met isa is vorig jaar dat bas eruit gaat omdat hij op 1 staat in de popi pol.![]()
Ik krijg ineens het gevoel dat de stemmen op Bas gemanipuleerd zijn .
Zij zullen ook niet op hem gaan stemmen voor de verkiezing .
Op wim toch 3 stemmen?![]()
En wat een prachtige onderbouwing.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Bas!Gaat die ineens drie op Wim doen! Niet dat ik het er niet mee eens ben, maar daar gaat mijn TT.
Wie verandert even heel lief Gina in Wim?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Die onderbouwing van Bas![]()
![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Als JdM een spannende stemming wilt... dan krijgt JdM een spannende stemmingquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:03 schreef miertje36 het volgende:
hoop niet dat het net als met isa is vorig jaar dat bas eruit gaat omdat hij op 1 staat in de popi pol.
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
de onderbouwing op wim klopt wel van basA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Nee, denk het echt niet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:03 schreef miertje36 het volgende:
hoop niet dat het net als met isa is vorig jaar dat bas eruit gaat omdat hij op 1 staat in de popi pol.![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Keiharde ware woorden van Bas voor WIM
HULDEwat was de onderbouwing?quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:03 schreef PoezeligDing het volgende:
En wat een prachtige onderbouwing.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Doe even een TR of een melding in FB.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:04 schreef mazaru het volgende:
Bas!Gaat die ineens drie op Wim doen! Niet dat ik het er niet mee eens ben, maar daar gaat mijn TT.
Wie verandert even heel lief Gina in Wim?![]()
Wat een geweldige gifjes maak je.quote:
''shit hij heeft me door''quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Meeloper, lui, geen doel, knufflen om aandacht en jaloersquote:Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gina: Bas 2 Cees 1
Stiff: Rowena 1 Bjorn 2
Naomi: Rob 1 Stiff 2
Nicole: Bas 1 Armanda 1 Stiff 1 (bedankt publiek voor haar publieksstem)
Armanda: Gabs 1 Naomi 1 Wim 1
Rowena: Wim 3
Gabs: Rob 1 Stiff 2
Rob: Rowena 3
Mark: Bas 1 Naomi 1 Stiff 1
Wim: Bas 1 Armanda 2
Ben: Stiff 1 Bas 1 Armanda 1
Bas: Wim 3
Bjorn: Stiff 3![]()
nou bjorn drie stemmen op stiffA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meeloper, lui, geen doel, knufflen om aandacht en jaloers
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Denk het ookquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat eens zou kunnen. Maar ik denk dat Armanda gaat.![]()
![]()
Bla bla bla blaaaaaa bla bla blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bla bla bla bla...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Bla bla bla![]()
Wie zitten er op de bank?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Vuile vieze rat, gister zei hij "echt Stif ik stem niet op jou" Van mij mag hij nu ter plekke neervallen![]()
![]()
![]()
Steff zal wel verrekken dan....Silence breaks apart, Brightness comes to life
Tot nu toe.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Bla bla bla![]()
Wie zitten er op de bank?![]()
![]()
dat meen je niet ???quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:06 schreef danaqui het volgende:
Vuile vieze rat, gister zei hij "echt Stif ik stem niet op jou" Van mij mag hij nu ter plekke neervallen![]()
![]()
![]()
Gedaan! Beetje verwarrend voor de nalezersquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe even een TR of een melding in FB.
dat is het spelletje joh...denk om je bloeddruk....quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:06 schreef danaqui het volgende:
Vuile vieze rat, gister zei hij "echt Stif ik stem niet op jou" Van mij mag hij nu ter plekke neervallen
daarom moest ivan natuurlijk zeggen dat er niet gereageerd mocht worden, ze waren bang voor stiff haar reaktiesA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Wat kan die Bjorn lang lullenKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Wim , Stef en Bas zoals het er nu uitzietquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Bla bla bla![]()
Wie zitten er op de bank?![]()
is Bjorn nog aan het lullen?
Ik heb de onderbouwing van Bas voor Wim gemist
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Wat een janlul is het ook he, geef ze dan niet eikel.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:05 schreef Disana het volgende:
Bjorn drie op Stiff. Maar hij vindt het jammer.![]()
Net klaar gelukkig, nu Ceesquote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:08 schreef renevanlaaren het volgende:
kom op op rowena dan is bas veilig![]()
![]()
Cees 3 op Gina!!Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Bjorn: Stiff 3
Cees: Gina 3![]()
echt ..zover ben ik nog nietquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:08 schreef doodmoe het volgende:
Cees: Gina 3![]()
3 stemmen voor Gina...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat betekent dit? Wie op de bank?Silence breaks apart, Brightness comes to life
infaam dat is de naam die hij aan het gedrag van gina geeft drie stemmen dus van ceesA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Teken dat ze in de groep heel gewaardeerd wordt. En valt mij juist op dat stefanie in de groep helemaal niet goed ligt. En er veel dezelfde problemen met haar hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:05 schreef rowan634 het volgende:
Jammer geen andere stemmen voor nicole![]()
owj....zijn we er nóg niet.....quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ivan op Cees denk ikKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Hij zei van de week van nietquote:----------------------------
in elk geval 1, zo niet stem ik in de popupoll op Ivan de volgende keerquote:
Volg je hart, want dat klopt....![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:10 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Die kop van die plofkip.![]()
![]()
Tactisch he, Ook een vieze rat, grote bek over niet tactisch stemmen maar hij doet het zelf ook.quote:![]()
Kan iemand foto's maken van Nicole .
Ivan kan nu niet bas meer stemmen , hij houd niet van tactisch stemmen![]()
![]()
Niet vol op Cees, 1 stem dus?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Pffffff. Leuter niet zo.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ivan is altijd alert.
Vast wel... maar zijn conclusies zijn meestal het nèt niet.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
hij kan ook op Bas stemmen omdat die zichzelf vaak buiten de groep plaatstquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:11 schreef DeNiAs het volgende:
Kan iemand foto's maken van Nicole .
Ivan kan nu niet bas meer stemmen , hij houd niet van tactisch stemmenTEAM TAFEL![]()
Ivan is de laatste toch? Anders zit ik hier 5 uur later nogKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
vorig jaar met joey op gioquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:11 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tactisch he, Ook een vieze rat, grote bek over niet tactisch stemmen maar hij doet het zelf ook.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Floriaans gesprokenquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:12 schreef Punkman het volgende:
Tjonge jonge jonge, wat een lul verhaal.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
![]()
heeft met die mail te makenquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:13 schreef Ranah het volgende:
toch 1 op cees? alles ging toch 180 graden beter?TEAM TAFEL![]()
Ik had gelijkquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:13 schreef Ranah het volgende:
toch 1 op cees? alles ging toch 180 graden beter?
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Je ziet Cees denken: ojee. wat heb ik fout gedaan....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Publieksstemmen: Gina 1 Nicole 1 Armanda 1
Cees: Gina 3
Ivan: Cees 1 Wim 1![]()
1 op Wim.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ivan ook een aan die nul wimA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Wim op de bank. Mooi.
Harde werker, hou toch op.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nou hij verteld een flop verhaal over de paraplu maar Nicole dan die maakt niets af ?quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ivan denkt verdomme dat hij heilig is?![]()
De hardste werker ? Wim ??
Geef die lui eens een weekje streams !
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Wim op de bank. Mooi.
Harde werker, hou toch op.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog erger dan Bjorn dit, knap hoor
Die gaat straks huilen die Wim ...een stem van zijn Ivan...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Indd alleen die op kutgnoom nogquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:14 schreef rowan634 het volgende:
Op wim?? Omggggg nooit verwacht, zo blind is ie dan toch niet![]()
hahaha Wim krijg een stem van Ivan...trauma's worden dat.....Silence breaks apart, Brightness comes to life
als het goed is zijn officieel genomineerd...
stef - 11 stemmen
wim - 8 stemmen
bas - 6 stemmen
hoop dat ik goed geteld heb...Esmarelda, AKA Red, Die Rooie, Essie etc.etc.![]()
Publieksstemmen: Gina 1 Nicole 1 Armanda 1
Cees: Gina 3
Ivan: Cees 1 Wim 1 Stiff 1![]()
Op de bank en weg ermee!quote:![]()
![]()
Dacht dat zijn tactiek van meelopen,meelachen en slijmen hielp.. mooi niet dus
welke fansquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:15 schreef Klapskaats het volgende:
En dan nu de wim fans eens in de gaten houden, wat die gaan zeuren over deze uitslag haha.
Twinning = boring![]()
Jep, dat wordt de bank.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:15 schreef Esmarelda het volgende:
stef - 11 stemmen
wim - 8 stemmen
bas - 6 stemmen
hoop dat ik goed geteld heb...Allemaal cabaretteketet!![]()
Zijn die er?quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:15 schreef Klapskaats het volgende:
En dan nu de wim fans eens in de gaten houden, wat die gaan zeuren over deze uitslag haha.
quote:
Geloof me: ze zijn er echt !! Die vonden dat wim zo'n harde werker was, geloof op fb of zo. Maar ze zijn er echtquote:![]()
![]()
qua regie denk ik dat ze stefanie wellaten blijven of ze zijn klaar met borderline, wim is nietszeggend, en als blas blijft is de stemming qua sms natuurlijk minder bij oud en nieuw,
dus ik weethet niet wie naar buiten gaatA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
hij is de baas daar hequote:Op dinsdag 1 december 2015 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Meneer vindt zijn mening belangrijk.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
oeioei...quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
armanda?quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:15 schreef Esmarelda het volgende:
stef - 11 stemmen
wim - 8 stemmen
bas - 6 stemmen
hoop dat ik goed geteld heb...![]()
Nee he.....quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:16 schreef rowan634 het volgende:
Haha lekker voor de haters die dachten dat hij op Bas ging![]()
Doet mijn ivan niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ja vind het niet gek, die meid krijgt een paar messen in haar rug daat word je niet vrolijk vanquote:![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:16 schreef rowan634 het volgende:
Doet mijn ivan niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:16 schreef rowan634 het volgende:
Doet mijn ivan nietMooi zo, Wim mag wegquote:![]()
![]()
Zeg dit eens tegen dat Waaif van je. Daar is het meer op van toepassing.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Verrassend uitslag dit....Steff had ik erop verwacht....Bas en Wim niet.
Ik denk vertrek van Steff,.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Als hij gaat is dat niet goed voor het programma dus hij blijft sowieso..quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bas is niet perfect...
Maar verdiend ook de Bank nietKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Het zou me niets verbazen als ze ook zelf weg wil.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:17 schreef Prisha het volgende:
Verrassend uitslag dit....Steff had ik erop verwacht....Bas en Wim niet.
Ik denk vertrek van Steff,.
En Ivan lult nog even door.![]()
hahaha ik ook...back to work....bedankt voor het verslaan van de stemming everyonequote:Op dinsdag 1 december 2015 13:16 schreef rowan634 het volgende:
Okee ik ga nu weer opletten, veel stream plezier![]()
![]()
hetzelfde als vorig jaar met isaquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als hij gaat is dat niet goed voor het programma dus hij blijft sowieso..A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Zo lijkt het wel met in ene die ommezwaaiquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze ook zelf weg wil.
En Ivan lult nog even door.![]()
die heeft er maar 5 gekregen en dus niet op de bankquote:Esmarelda, AKA Red, Die Rooie, Essie etc.etc.![]()
![]()
Zit je dan, tussen alle Judassen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Jammer maar misschien wel beter voor Stiff als ze lekker naar huis gaat, weg bij die smerige backstabbers en vega-kut.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:18 schreef chufi het volgende:
Armanda heeft ook 6 maar wordt door Ivan vergeten of klopt de sheet nietKlopt dus niet...quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:18 schreef chufi het volgende:
Armanda heeft ook 6 maar wordt door Ivan vergeten of klopt de sheet nietAllemaal cabaretteketet!![]()
Dus Steff, Wim en Bas op de bank?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Met je borderline. Je zult het maar hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je dan, tussen alle Judassen.![]()
En toch vrees ik voor de populaire Bas..
Vorig jaar moest ook de populairste 'wieberen'en dus eruit...
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
zoals meestalquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
En de grootste huichelaars staan nu vooraan om stiff te troosten?![]()
Ik dacht 5, was eerst de elite voor haar vergeten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:18 schreef chufi het volgende:
Armanda heeft ook 6 maar wordt door Ivan vergeten of klopt de sheet niet
5 dus![]()
Ga maar lekker thuis borderlinen en val de groep er niet mee lastig...bye bye man, bye byeAllemaal cabaretteketet!![]()
Mijn Ivanquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:16 schreef rowan634 het volgende:
Doet mijn ivan niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor wie het gemist heeft, er staat een SVWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
naomi gaat bij stiff zitten maar heeft er wel 2 aan haar gegeven, ik had gezegd opdonderen naomiA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Schijnheilen, die op Stef gestemd hebben , nu haar troosten de judassen!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Nee heb mee geturfd, armanda had er maar 5 gekregenquote:Esmarelda, AKA Red, Die Rooie, Essie etc.etc.![]()
Dankjewel Dot.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:19 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie het gemist heeft, er staat een SV![]()
Zou je best gelijk in kunnen hebben. Hij is heel populair, net als Isa.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:19 schreef Scherzo het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:19 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie het gemist heeft, er staat een SV![]()
![]()
Ze was zelf anders ook lekker aan het judassenquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je dan, tussen alle Judassen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wil je dat? Of denk je dat?quote:
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Gammaquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:19 schreef Scherzo het volgende:
![]()
Echt hé ..de lafbekken! Ik had ze allemaal een hoek gegeven nu als ik Steff was..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Hoezo fijne groep. Het zijn een stel teringlijers bij elkaar en dan vooral Ivan, Nicole, Bjorn en Naomi.Ja, we hebben naar een academie geluisterd over borderline, maar heey je moet veranderen en beter je best doen.
O en Naomi daar verlangen we niets van, want die heeft een spierzoekte. Zum kotsen gewoon.![]()
![]()
![]()
![]()
ja, maar dat er op je gestemd wordt weet je van te voren. Het is niet zo omdat je het hebt je vrij bent van stemmen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Met je borderline. Je zult het maar hebben.![]()
Kutgnoom is ook een vies goor wijfquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
naomi gaat bij stiff zitten maar heeft er wel 2 aan haar gegeven, ik had gezegd opdonderen naomi![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: