abonnement Unibet Coolblue
pi_168609773
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

AH verkoopt Trader Joe?
yup, in elk geval ook iets van nootjes meen ik me te herinneren
pi_168609807
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 09:28 schreef Erasmo het volgende:
De Lidl is toch wel populairder hier :P
was 'ie bij mij ook, maar heb nu alleen een Aldi op loopafstand, waar ik eerder precies tussen Aldi en Lidl in woonde en meestal de Lidl koos. Aldi heeft de meeste dingen die ik nodig heb, ik kom nog 1 keer in de 6 weken ofzo bij de Lidl hier.
pi_168613917
Eerlijk gezegd kom ik ook niet meer zo vaak bij de aldi sinds ze de halve winkel volgestouwd hebben met a-merken en de groente/fruitaanbiedingen vooral een wassen neus zijn geworden.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  donderdag 2 februari 2017 @ 13:26:36 #104
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168613939
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

yup, in elk geval ook iets van nootjes meen ik me te herinneren
Grappig want dat is een Aldi huismerk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168614076
Vroeger vond ik de lasagne verde de enige best lekkere k&k lasagne maar die is veranderd denk want hij is niet lekker meer -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_168615237
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Grappig want dat is een Aldi huismerk
oh wacht, ik las niet goed, hoofd vol snot. Nee, tuurlijk heeft de AH dat niet. Denk ik, want ik kom er nooit
  donderdag 2 februari 2017 @ 14:31:06 #107
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_168615263
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:25 schreef stavromulabeta het volgende:
Eerlijk gezegd kom ik ook niet meer zo vaak bij de aldi sinds ze de halve winkel volgestouwd hebben met a-merken en de groente/fruitaanbiedingen vooral een wassen neus zijn geworden.
Dat irriteert me wel ja, ik wil gewoon goede huismerken bij de Aldi/Lidl, donder op met je A-merken.
pi_168615266
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:25 schreef stavromulabeta het volgende:
Eerlijk gezegd kom ik ook niet meer zo vaak bij de aldi sinds ze de halve winkel volgestouwd hebben met a-merken en de groente/fruitaanbiedingen vooral een wassen neus zijn geworden.
groente en fruit is er standaard goedkoper dan bij de Dekamarkt die hier naast de Aldi zit en de aanbiedingen vind ik nog steeds de moeite waard. Zo kocht ik deze week een schaaltje met 6 kiwi's voor ¤0,79
  donderdag 2 februari 2017 @ 15:27:58 #109
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_168616508
de lekkere dingen zijn altijd instant uitverkocht in de lidl :(

ik wil de XXL schnitzels!
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator donderdag 2 februari 2017 @ 15:37:20 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168616707
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 08:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Trader Joe's is een merk en winkelketen in de VS van Aldi-Nord (de blauwe aldi)
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Trader_Joe's
Oh dat wist ik niet, grappig.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 2 februari 2017 @ 15:55:04 #111
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_168617169
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:27 schreef junkiesietze het volgende:
de lekkere dingen zijn altijd instant uitverkocht in de lidl :(

ik wil de XXL schnitzels!
Volgens mij zit je in het verkeerde topic :P
  donderdag 2 februari 2017 @ 18:18:44 #112
104963 ETA
European Travel Author
pi_168619983
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 14:31 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dat irriteert me wel ja, ik wil gewoon goede huismerken bij de Aldi/Lidl, donder op met je A-merken.
Het is wat de gemiddelde consument wil. Als je Europa wijd naar de discounters kijkt, iedereen die A-merken heeft ingevoerd is er op vooruit gegaan. Het is om de verstokte A-merk koper te helpen zodat hij niet speciaal naar de AH moet gaan voor zijn Coca Cola.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_168621642
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:27 schreef junkiesietze het volgende:
de lekkere dingen zijn altijd instant uitverkocht in de lidl :(

ik wil de XXL schnitzels!
de Lidl is best gestegen met de prijzen.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 07:19:33 #114
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_168633376
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:55 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Volgens mij zit je in het verkeerde topic :P
:o how did i get here :{
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_168814184
sinaasappelsap, mijn bek staat er krom van, al 3 dagen :(
  vrijdag 10 februari 2017 @ 22:34:10 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_168814390
Vandaag gekocht: meergranen volkorenbrood, de laatste 3 zakjes gedroogde judasoren, pure chocolade en kippenbouillon blokjes (heeft echt een mooie kipsmaak)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_179671813
Bij ons is vandaag de Aldi nieuwe stijl geopend en ik vind het prachtig geworden. Je komt binnen en hebt meteen een afdeling met broodjes en brood wat je door de snijmachine kunt gooien. Alle koelingen en diepvriezers staan nu langs de wanden, mooie kleuren, andere verlichting, overzichtelijke indeling. https://www.aldi.nl/aldi-vernieuwt/vernieuwingen.html
Binnenkort maar eens rustig rondkijken, het was me nu nog iets te chaotisch zo op de openingsdag. Ze hebben wel een feestje van de heropening gemaakt, met een podiumpje en foodtruck buiten en bij besteding van ¤20 kreeg je een boodschappentas met een kraslot. Wij wonnen een waardebon voor een fotoboek van de fotoservice, verder won men bosjes rozen, bananen, pakken groentesap en nog meer.
De Aldi is echt de supermarkt waar ik het meest kom, op korte loopafstand en toen hij deze week dicht was vanwege de verbouwing voelde dat echt raar, niet even naar de Aldi lopen voor wat boodschappen.
pi_179671878
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij ons is vandaag de Aldi nieuwe stijl geopend en ik vind het prachtig geworden. Je komt binnen en hebt meteen een afdeling met broodjes en brood wat je door de snijmachine kunt gooien. Alle koelingen en diepvriezers staan nu langs de wanden, mooie kleuren, andere verlichting, overzichtelijke indeling. https://www.aldi.nl/aldi-vernieuwt/vernieuwingen.html
Binnenkort maar eens rustig rondkijken, het was me nu nog iets te chaotisch zo op de openingsdag. Ze hebben wel een feestje van de heropening gemaakt, met een podiumpje en foodtruck buiten en bij besteding van ¤20 kreeg je een boodschappentas met een kraslot. Wij wonnen een waardebon voor een fotoboek van de fotoservice, verder won men bosjes rozen, bananen, pakken groentesap en nog meer.
De Aldi is echt de supermarkt waar ik het meest kom, op korte loopafstand en toen hij deze week dicht was vanwege de verbouwing voelde dat echt raar, niet even naar de Aldi lopen voor wat boodschappen.
Oh, ik ben benieuwd! Naast de winkel waar ik wekelijks met mijn moeder kom wordt nu een Aldi gebouwd. Iemand had het al over de geweldige broodafdeling en ik dacht nog 'dat was toch de Lidl, met al die verse broodjes?'. Maar ook de nieuwe Aldi dus?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179671909
Nieuwe Aldi heeft een superlekker meergranenbrood (ongesneden) met zonnebloempitten enzo. Lekkerder dan alle Lidlbroden. De croissants en zoete meuk vind ik wel weer lekkerder bij Lidl.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_179675277
We kopen er trouwens ook regelmatig non-food, met name kleding (net als bij de Lidl trouwens), zo nam Symph vandaag een broek mee die thuis bij het passen zo goed beviel dat hij er meteen nog een is gaan halen. Ze hadden kennelijk vanalles aan restanten uit het magazijn getrokken en afgeprijsd, de broeken waren maar ¤6 per stuk. Hij heeft ook al een hele verzameling t-shirts en sokken van de Aldi
pi_179676171
Edit

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2018 16:38:34 ]
pi_179832793
Ik gok dat ze onze vernieuwde Aldi snel weer moeten gaan verbouwen, het werkt voor geen meter dat die broodafdeling direct bij de ingang zit, je kunt de winkel gewoon bijna tot helemaal niet in als er bijgevuld wordt of er iemand met een kar staat die broodjes uitzoekt of een brood snijdt. Ik snapte al niet helemaal hoe ze alles in de bestaande ruimte wilden proppen, maar dit was in elk geval een erg domme zet. Erg jammer, want verder is de winkel er in mijn ogen behoorlijk op vooruit gegaan, zeker qua overzichtelijkheid. Oh en ze hebben nu voor een deel losse groentes, ook een vooruitgang.
pi_180530007
Hier ook een nieuwe, verbouwde Aldi, met inderdaad het brood direct bij de ingang. Ik heb alleen nog geen opstopping meegemaakt.

De non-food is nu wel heel slordig. Maar ik begreep dat ze maar beperkt personeel mogen inzetten op een dag . Kan me voorstellen dat het opruimen/ netjes houden van het non-food gedeelte dan geen prioriteit heeft.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_180530024
En deze week hebben ze eindelijk eindelijk weer ijskoffiepoeder!

Voorheen had alleen de Duitse Lidl het, maar daar is het een paar jaar geleden uit het assortiment gegaan.

Heb nu 1 blik, denk dat ik nog gauw eentje ga bijhalen :@
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 10:21:45 #125
104963 ETA
European Travel Author
pi_180531139
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 09:04 schreef Syrena het volgende:
Hier ook een nieuwe, verbouwde Aldi, met inderdaad het brood direct bij de ingang. Ik heb alleen nog geen opstopping meegemaakt.

De non-food is nu wel heel slordig. Maar ik begreep dat ze maar beperkt personeel mogen inzetten op een dag . Kan me voorstellen dat het opruimen/ netjes houden van het non-food gedeelte dan geen prioriteit heeft.
Meestal is het daar druk de eerste dagen na opening. Iedereen is nieuwsgierig en wil het uitproberen. Vaak zijn de weken na opening ook het drukst, daarna neemt het vaak ietsjes af en heb je minder mensen die de gangpaden blokkeren.

Ze mogen inderdaad maar beperkt personeel inzetten, afhankelijk van hoe druk ze het verwachten te worden. Dat kan soms maar 2 man zijn bij de kleine filialen in rustige gebieden. Ze hebben een prioriteitenlijstje, het ordenen van de non-food staat erop, maar inderdaad niet bovenaan ;)
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')