Gelderlanderbuikspek, hebben ze al eeuwen.quote:
Nee, mijn ALDI heeft wat ruimte gemaakt boven de vrieskisten en daar ligt o.a. dit inquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelderlanderbuikspek, hebben ze al eeuwen.
Klinkt goed, schwarzwalder roken is met vers sparren en dennenhout. Smaakt heel anders dan op eiken, beuken of ander hardhoutquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, mijn ALDI heeft wat ruimte gemaakt boven de vrieskisten en daar ligt o.a. dit in [ afbeelding ]
Nog nooit gezien, wel erg lekker
Ik heb het in stukjes gebakken door de pasta, of plakjes met een eitje. Of rauw als een kauwgompjequote:Op woensdag 13 juli 2016 17:44 schreef Molo het volgende:
Wat voor soort product is het en hoe te gebruiken?
CUL / Ladl, productnamen met een knipoogquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:57 schreef TUFKAL het volgende:
Gelachen om "girafnootjes" de Aldi variant van "tijgernootjes"
Import prijs; is een Amerikaans product. Kost hetzelfde als bij AH :pquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:36 schreef Molo het volgende:
Is lekker spul, maar die prijs gaat nergens over
veel te duur voor zo'n klein bakje in ieder gevalquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:04 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Import prijs; is een Amerikaans product. Kost hetzelfde als bij AH :p
Blij toe, al die achterlijke muntjes..quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:47 schreef Zana het volgende:
En waar moet ik nu nog de 1 en 2 cent stukjes uitgeven? Maar dat was al voor de vakantie dat ze nu ook afronden bij de kassa als je cash betaalt.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:56 schreef derLudolf het volgende:
Ik haal vaak scharrelkippendijfilet bij de Aldi. Heerlijke sateetjes maak ik er van. Verder geen specifieke producten die ik van de Aldi wens
7 jaren plan?quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Vervolg van het vorige deel.
Ik zal eens een OP maken hiervoor![]()
AH verkoopt Trader Joe?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:04 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Import prijs; is een Amerikaans product. Kost hetzelfde als bij AH :p
Dit topic is compleet vergeten. In anderhalf jaar 4 pagina's is ook wel triestquote:
Trader Joe's is een merk en winkelketen in de VS van Aldi-Nord (de blauwe aldi)quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Trader Joe's heeft een eigen fabriek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |