abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:29:44 #151
416020 K44S
The bearded man
pi_157951601
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Omdat je moet betalen ?
Zou jij voor 50 cent liever buiten, in die kou en dat soort onstuimig weer, als dame, buiten gaan plassen?

Sluit niks uit natuurlijk, maar is wel bizar.

Ovengoed een vreemd verhaal dat -volgens media- de politie de stekker er uit wilde halen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157951655
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:29 schreef K44S het volgende:

[..]

Zou jij voor 50 cent liever buiten, in die kou en dat soort onstuimig weer, als dame, buiten gaan plassen?

Ovengoed een vreemd verhaal dat -volgens media- de politie de stekker er uit wilde halen.
Als ik bier drink wel ja. Plus dames wc's zijn er vaak één /twee in vergelijking met mannen 10 pisbakken
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:34:38 #153
416020 K44S
The bearded man
pi_157951746
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:31 schreef Soury het volgende:

[..]

Als ik bier drink wel ja. Plus dames wc's zijn er vaak één /twee in vergelijking met mannen 10 pisbakken
Oke, kan ik natuurlijk niets over kwijt(als jongen).

Maar goed, treinstation Sportpark is ruim 10 minuten lopen. Dus het kán niet anders zijn dat er in de tussentijd wat gebeurt is.

Ik qoute van LGD fb:

"mijn dochter komt zelf vaak in deze club haar vrienden club heeft een regel geen drank van vreemde aan nemen , samen naar de wc , samen naar buiten en als ze weg gaan elkaar melden hoe of wat , ik vind niet dat je een portier of de club als schuldige aan kan wijzen , zelfs de opmerkingen die je bij sommige , pagina,s leest van wat doet een 16 jarig zo laat buiten . kom op hoor we leven in 2015 en je kan niet verw8 dat een 16 jarig om 10 uur thuis is in het weekend terwijl der vrienden langer mogen . wel zeg ik van af nu gewoon iedereen die naar binnen wilt fouilleren zakken leeg enz enz . dat is de enige kans om dit misschien voor de volgende keer te voorkomen"
pi_157951805
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:34 schreef K44S het volgende:

[..]

Maar goed, treinstation Sportpark is ruim 10 minuten lopen. Dus het kán niet anders zijn dat er in de tussentijd wat gebeurt is,
Dat ontken ik toch nergens? Ik snap het buiten pissen wel. Trouwens schandalig dat een tent er geld voor vraagt,
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:38:03 #155
416020 K44S
The bearded man
pi_157951843
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat ontken ik toch nergens? Ik snap het buiten pissen wel. Trouwens schandalig dat een tent er geld voor vraagt,
Als je het idee dat ik je "aanval" is dat niet mijn bedoeling.

Net als veel mensen is het allemaal een merkwaardig verhaal.
pi_157951865
quote:

[..]

Maar goed, treinstation Sportpark is ruim 10 minuten lopen. Dus het kán niet anders zijn dat er in de tussentijd wat gebeurt is.

Ik qoute van LGD fb:

"mijn dochter komt zelf vaak in deze club haar vrienden club heeft een regel geen drank van vreemde aan nemen , samen naar de wc , samen naar buiten en als ze weg gaan elkaar melden hoe of wat , ik vind niet dat je een portier of de club als schuldige aan kan wijzen , zelfs de opmerkingen die je bij sommige , pagina,s leest van wat doet een 16 jarig zo laat buiten . kom op hoor we leven in 2015 en je kan niet verw8 dat een 16 jarig om 10 uur thuis is in het weekend terwijl der vrienden langer mogen . wel zeg ik van af nu gewoon iedereen die naar binnen wilt fouilleren zakken leeg enz enz . dat is de enige kans om dit misschien voor de volgende keer te voorkomen"
Nou ja dat slaat nergens op :D
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:40:42 #157
416020 K44S
The bearded man
pi_157951918
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat slaat nergens op?
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:41:30 #158
6941 APK
Factual, I think.
pi_157951938
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:

Er is geen lichaam meer om te identificeren en naar aanleiding van de vondsten is de conclusie getrokken dat het om Dascha ging.

Hoe en wat weten we niet, maar onderkleding, schoenen, haren en sieraden en misschien foto's van lichaamsdelen met moedervlekjes zeggen genoeg voor identificatie. DNA-testen geven dan alleen de bevestiging.
Oeh, bijna!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:27 schreef APK het volgende:

Met een soort wet van Godwin dat hoe langer de discussie duurt de kans groter wordt dat het woord 'onderbroekje' gepost gaat worden :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_157951997
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Die bezorgde vaders die ineens weten wat hun dochters uitvreten :)
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:44:33 #160
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_157952016
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:29 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee is niet gevonden..
oké dank je wel voor je antwoord.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_157952022
quote:

[..]

Ik qoute van LGD fb:

Wat een naieve doos. :') denken dat men elkaars hand vast heeft in een drugshol. 8)7
Tot s'morgens vroeg vol op de drugs uitgaan is blijkbaar heel normaal in hun gezin. Geen middenweg. Alles of niets..maarja, 2015 he
pi_157952023
quote:

[..]

Ik qoute van LGD fb:

Angstaanjagend dat mensen die zo schrijven gewoon kinderen hebben.
pi_157952104
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Die bezorgde vaders die ineens weten wat hun dochters uitvreten :)
Oh? Het is nog een vent ook? Die weet al he-le-maal- niks van zijn dochter[s]! :W
pi_157952135
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:48 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Oh? Het is nog een vent ook? Die weet al he-le-maal- niks van zijn dochter[s]! :W
Nee :7
pi_157952276
Ik denk dat ze iets in haar drankje (GHB ofzo) heeft gekregen en mee is gelokt naar die
hangplek bij de Maartensdijkse weg.In de buurt van dat voormalige politiehonden trainingsclubhuis
is ze ook onder de trein gekomen. afstand spoor-clubhuis is 150 meter.
Op die hangplek komen dit soort jongeren :
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157952753
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:55 schreef StaceySinger het volgende:
Ik denk dat ze iets in haar drankje (GHB ofzo) heeft gekregen en mee is gelokt naar die
hangplek bij de Maartensdijkse weg.In de buurt van dat voormalige politiehonden trainingsclubhuis
is ze ook onder de trein gekomen. afstand spoor-clubhuis is 150 meter.
Op die hangplek komen dit soort jongeren :
[ afbeelding ]
Ja post het nog een keer ^O^
pi_157952871
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja post het nog een keer ^O^
voor de avondploeg :)

Repetitio mater scientiae est

[ Bericht 2% gewijzigd door StaceySinger op 01-12-2015 20:43:57 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157953465
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:29 schreef Longcat. het volgende:

[..]

Zeker XTC?
Na het lezen van het verhaal was het eerste waar ik aan dacht ook: die was waarschijnlijk stevig onder invloed van eoa goedje.

Met bekenden ook wel vaker dan één keer meegemaakt dat ze uren 'kwijt' waren vroeger en zonder jas de kou in waren gegaan. Dat was altijd onder invloed van (een heleboel) alcohol en/of drugs.

Dat ze problemen had waar niemand vanaf wist en daarom zelfmoord pleegde is ook prima mogelijk. Als je daar mee in je kop loopt zal je ook vast niet zo happy over de dansvloer lopen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_157953499
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:41 schreef APK het volgende:

[..]

Oeh, bijna!

[..]

Haha, scherp!
pi_157953919
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Na het lezen van het verhaal was het eerste waar ik aan dacht ook: die was waarschijnlijk stevig onder invloed van eoa goedje.

Met bekenden ook wel vaker dan één keer meegemaakt dat ze uren 'kwijt' waren vroeger en zonder jas de kou in waren gegaan. Dat was altijd onder invloed van (een heleboel) alcohol en/of drugs.

Ik herken dat, veel drank op en dan gewoon naar buiten zonder jas.
De temperatuur was in de nacht van vrijdag op zaterdag rond de 8 graden lijkt me niet extreem koud.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_157954325
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:50 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Ik herken dat, veel drank op en dan gewoon naar buiten zonder jas.
De temperatuur was in de nacht van vrijdag op zaterdag rond de 8 graden lijkt me niet extreem koud.
Niet heel koud, de combinaties regen en wind zorgen ervoor dat je binnen een uur nat bent tot in je onderkleding. Dan wordt het net en ander verhaal.
pi_157955346
hier zie je de ingang en daarnaast de parkeerplaats (moet je daar dan buiten plassen ? )

dinsdag 1 december 2015 @ 21:41:46 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157955433
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:38 schreef StaceySinger het volgende:
hier zie je de ingang en daarnaast de parkeerplaats (moet je daar dan buiten plassen ? )

[ afbeelding ]
Zie post 138.

Die kan ik wel quoten maar dan valt de daarin gequote tekst toch weg.
The love you take is equal to the love you make.
pi_157955505
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:38 schreef StaceySinger het volgende:

[ afbeelding ]
Virtual tour?

. http://partyflock.nl/en/virtualtour/34:Lets-Get-Down
pi_157955602
Je hoeft daar niet naar buiten om te plassen. de toiletgelegenheden zijn daar prima. en van horen zeggen bij mij op het werk: er wordt daar zowel binnen als buiten in van alles en nog wat gehandeld (weed, paddo's, xtc, etc.) ik weet uit eigen ervaring dat je van paddo's aardig uit je plaat kunt gaan, gelukkig had ik vrienden die mij niet alleen lieten vertrekken anders weet ik niet of ik hier nu nog geweest was.

http://www.powned.tv/nieu(...)n_dascha_16_vir.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')