heb ik ook nooit gezegdquote:Op donderdag 12 november 2015 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarentegen doe je net alsof degenen die uitgaan van de aanval van een wild dier niet helemaal goed zijn....
Maar wel het liefst een sappig scenario, waar je met een groepje eens lekker over kan kletsen.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
heb ik ook nooit gezegd
ik heb gezegd dat ik alle opties openhoud
net zoals de woordvoerder
We houden rekening met alle scenario's,'' zegt de woordvoerder
Met een soort wet van Godwin dat hoe langer de discussie duurt de kans groter wordt dat het woord 'onderbroekje' gepost gaat wordenquote:Op donderdag 12 november 2015 19:14 schreef mootie het volgende:
Maar wel het liefst een sappig scenario, waar je met een groepje eens lekker over kan kletsen.
???quote:Op donderdag 12 november 2015 19:40 schreef opgebaarde het volgende:
Ah ik begrijp uit het verwijderen van mijn vraag dat get vinden van een nderbroek bevestigd is en absoluut niet verward dient te worden met een gebeurtenis in een niet nader te noemen Zuid Amerikaans land.
Logisch dat zo'n vraag verwijderd wordt, was compleet ridicuul natuurlijk. Dat is hopelijk genote
Ik houd verder alle opties open, maar "ze" is een "hij" en hij is nooit in Uganda geweest en zodoende kan er ook geen lichaam gevonden worden.
Er zitten geen gorilla's of chimpansees in Murchisson Falls. Gorilla's zitten in Bwindi, ver van Murchisson Falls vandaan. Chimpansees in Kibale, ook ver van Murchisson Falls. Daarnaast heb ik in Oeganda nergens veiligheidswaarschuwingen gekregen, met uitzondering van Ziwa Rhino Sanctuary, waar je oog in oog komt te staan met (witte) neushoorns. In het Krugerpark in Zuid-Afrika krijg je deze waarschuwingen wel, maar goed dat is iets ontwikkelder.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:46 schreef StaceySinger het volgende:
dit las ik ook ergens dat er formulieren liggen bij alle toegangs poorten ,lodge's en dat gidsen die ook uitreiken
Primate tracking safety precautions
Deze had ik al eerder gepost: film van een hippo op de weg, net buiten het hek van Paraa lodge. Maw, ze kunnen vrij ver landinwaarts lopen:quote:Op donderdag 12 november 2015 16:55 schreef Tayu het volgende:
[..]
Geen idee, misschien weet iemand anders dat?
Maar er is toch helemaal geen sprake van dat ze landinwaarts, buiten de hekken is gegaan?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:26 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Deze had ik al eerder gepost: film van een hippo op de weg, net buiten het hek van Paraa lodge. Maw, ze kunnen vrij ver landinwaarts lopen:
Kijk bij 0:16
Dit is n.a.v. de vraag van Burdy: "Komen die wilde dieren eigenlijk ook op het terrein, of blijven die in de rivier?"quote:Op donderdag 12 november 2015 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar er is toch helemaal geen sprake van dat ze landinwaarts, buiten de hekken is gegaan?
Ik denk dat ze meer wilde weten of de krokodillen zo van de Nijl het park in konden wandelen.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:47 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dit is n.a.v. de vraag van Burdy: "Komen die wilde dieren eigenlijk ook op het terrein, of blijven die in de rivier?"
Nee, het ging om nijlpaarden:quote:Op donderdag 12 november 2015 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer wilde weten of de krokodillen zo van de Nijl het park in konden wandelen.
In de video kun je zien dat nijlpaarden vrij ver landinwaarts kunnen komen.quote:
Landinwaarts, maar buiten de hekken, in de video toch?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:57 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Nee, het ging om nijlpaarden:
[..]
In de video kun je zien dat nijlpaarden vrij ver landinwaarts kunnen komen.
quote:Op donderdag 12 november 2015 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Landinwaarts, maar buiten de hekken, in de video toch?
Maar ik zie dat de suites etc. soms vlak aan het water grenzen, meteretje of 25. Kan daar dan geen nijlpaard uithuppelen?
Als ze op het land zou zijn aangevallen door een dier, dan zal dat hoorbaar zijn geweest voor de anderen/er zou bloed gevonden zijn door de zoekers en eventueel door de honden.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:21 schreef Burdie het volgende:
Ik vroeg me af of ze per sé naar het water moet zijn gelopen om te zijn gegrepen door een wild dier. Maar dan zouden haar spulletjes daar weer niet gelegen hebben.
quote:Op donderdag 12 november 2015 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verdorie Moots, nou zie ik een huppelhippo voor me
Wel sneu, huppelhippo zeult ook al met een slipjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 03:03 schreef Tayu het volgende:
Om dergelijke natuurgebieden staan trouwens geen hekken.
Dat geloof ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 03:18 schreef zhe-devilll het volgende:
FF logisch hé?
Waarom zou je in het donker daar, naar de rivier gaan staan kijken, wetende dat er kroko's rondzwemmen?
Het Nairobi national park heeft aan de kant van de stad (bij Langata o.a.) een flink stuk electrified fence.quote:Op vrijdag 13 november 2015 08:30 schreef agter het volgende:
[..]
Idd.
Heb nog nooit een natuurgebied in Afrika gezien, waar hekken omheen staan.
Wel rangere bij sommige lodges, maar ook niet allemaal.
Al ken ik de situatie in Oeganda niet.
huh maar waarom denken ze dan dat ze mss in de rivier is gevallen Als ze haar onderbroek vinden.. wrm zou ze dat uit doen en waar is de rest van haar outfit .quote:Op donderdag 12 november 2015 17:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Langs de rivier de Nijl zijn onder meer een portemonnee, een tas en een onderbroek van de vrouw aangetroffen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)miste-studente.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |