Mono is een harde eindbaasSPOILER: Foto's van een bazenMono die een Moira ten huwelijk vraagt O+ :D 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warehouse werkzaamheden. Onder andere ook in een cleanroom.quote:
Gewoon vragen of ze die op maat maken.quote:Op maandag 30 november 2015 18:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Had echt een hekel aan labjassenDingen zijn veel te groot voor mij, irritant tijdens proefjes
Enkel op de middelbare gebruiktquote:Op maandag 30 november 2015 18:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ze die op maat maken.
Hai LBquote:
sup?quote:
not much. bijna vakantiequote:
Bijna jarigquote:Op maandag 30 november 2015 18:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
not much. bijna vakantie
en bij jou?
wanneer?quote:
woensdagquote:
hoe jong wordt LB?quote:
20quote:
als je eenmaal in de tig zit kom je er niet meer uit xD xDquote:
Preciesquote:Op maandag 30 november 2015 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
als je eenmaal in de tig zit kom je er niet meer uit xD xD
Ik zit er al 5 jaar in. Als iemand mag huilen.quote:
nou nouquote:
haha oudquote:Op maandag 30 november 2015 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zit er al 5 jaar in. Als iemand mag huilen.
Boogschuttertje.quote:
moemoequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop