Ik dacht ook al, wat een kut, ze zingen het zelf regelmatig in de nummers zoals een goed hiphopper betaamt...quote:Op woensdag 2 december 2015 12:25 schreef alors het volgende:
Zulke luisteraarsNet als die ene met haar a-NA-nas uitspraak terwijl het pineapple is
!
Muis!quote:
Awh...quote:Op woensdag 2 december 2015 12:37 schreef ChatGirl het volgende:
Die sollicitatie van gisteren is vandaag een afwijzing![]()
quote:
Nogal ja.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2015 12:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nogal ja.
Als ik al niet eens uitgenodigd kan worden voor een sollicitatiegesprek bij de bios dan is er nog maar weinig hoop
quote:
Ze duwt ze volgens mij met dr ellebogen omhoog en naar voren.quote:
Ja verdacht.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:12 schreef ChatGirl het volgende:
Wel toevallig dat jullie gaan faxen vlak na een fashonpost.
Denk't niet, heb de foto zojuist uitgebreid bestudeerd tijdens het faxen.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze duwt ze volgens mij met dr ellebogen omhoog en naar voren.
quote:Kinderen voor Kinderen - Ik ben toch zeker Sinterklaas niet
Henk & Henk - Sinterklaas wie kent hem niet
Ome Henk - Sinterklaas is here to stay
Verdomme. Zal wel omdat Mark er toevallig bij was.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:41 schreef ChatGirl het volgende:
Jimmy: gisteren heeft Guy wél een Elbow nummer gespeeld. Samen met Mark deed 'ie Great Expectations.
Nee helemaal niet. Ik denk dat het eerder afbreuk had gedaan aan de hele avond.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme. Zal wel omdat Mark er toevallig bij was.
Maar goed, ik heb het niet gemist. Jij wel dan?
Dat denk ik ook. Was nu juist uniek.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik denk dat het eerder afbreuk had gedaan aan de hele avond.
En het was idd omdat hij er bij zat.
Die heb ik dit jaar nog niet op.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Pepernoten
Pepernoten
Pepernoten
Pepernoten
Pepernoten
Pepernoten
Pepernoten
Pepernoten
Pepernoten
Pepernoten
Pepernoten
Pepernoten
quote:Op woensdag 2 december 2015 15:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die heb ik dit jaar nog niet op.
quote:
D'r beha is te klein.quote:
Dat kan wel zijn, maar het draagt onnoemelijk vervelend.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:37 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dit vinden mannen leuk, zo lijken ze nog dikker
Die heeft mint allang gedeeld op de app.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zulks een jetsers
Mag je deze foto wel delen van mint?
Zeg dat nou niet, die arme jongen mist al zoveel...quote:Op woensdag 2 december 2015 17:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die heeft mint allang gedeeld op de app.
Zit jij in de app groepquote:
Nee laat je geen oor aannaaien hoorquote:Op woensdag 2 december 2015 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit jij in de app groep
Ik wil ook in de app groep
logisch dat je dan toegeeftquote:Op woensdag 2 december 2015 20:38 schreef wolfrolf het volgende:
Doormiddel van een zeer uitdagende foto DM van minthy
onderquote:Op woensdag 2 december 2015 20:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verkapte hahahahahah ik lig nu naast mint in bed patspost
daar pas ik niet onderquote:Op woensdag 2 december 2015 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je ligt onder het bed van Mint
Maar jij onder en Mint boven dus. Spannend.quote:
Na 2 jaar is de spanning nog steeds aanwezig!quote:Op woensdag 2 december 2015 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar jij onder en Mint boven dus. Spannend.
Tofquote:Op woensdag 2 december 2015 20:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Na 2 jaar is de spanning nog steeds aanwezig!
Ik moest heel erg lachenquote:Op woensdag 2 december 2015 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tof
En da's ook alles wat ik er over wil weten.
Integenstelling tot andere mensen ben ik niet geïntresseerd in het seksleven van anderen.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest heel erg lachen
En fijn, geen zin in typewerk
Seks?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Integenstelling tot andere mensen ben ik niet geïntresseerd in het seksleven van anderen.
Niet?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Integenstelling tot andere mensen ben ik niet geïntresseerd in het seksleven van anderen.
En daarom vind ik het zo fijn dat je opgekruld op het voeteneind wil liggenquote:Op woensdag 2 december 2015 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op woensdag 2 december 2015 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
En daarom vind ik het zo fijn dat je opgekruld op het voeteneind wil liggen
En hij komt 'spontaan' langs bij SR en veilt tickets voor een van zijn optredens.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jett Rebel komt met een nieuw album. Dus de komende weken zal 3FM "ineens" weer ontzettend lyrisch zijn over deze kerel en 'm elk uur 3 keer draaien. [/voorspelling]
En tickets strooien voor zijn eigen festival.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jett Rebel komt met een nieuw album. Dus de komende weken zal 3FM "ineens" weer ontzettend lyrisch zijn over deze kerel en 'm elk uur 3 keer draaien. [/voorspelling]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |