daar pas ik niet onderquote:Op woensdag 2 december 2015 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je ligt onder het bed van Mint
Maar jij onder en Mint boven dus. Spannend.quote:
Na 2 jaar is de spanning nog steeds aanwezig!quote:Op woensdag 2 december 2015 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar jij onder en Mint boven dus. Spannend.
Tofquote:Op woensdag 2 december 2015 20:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Na 2 jaar is de spanning nog steeds aanwezig!
Ik moest heel erg lachenquote:Op woensdag 2 december 2015 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tof
En da's ook alles wat ik er over wil weten.
Integenstelling tot andere mensen ben ik niet geïntresseerd in het seksleven van anderen.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest heel erg lachen
En fijn, geen zin in typewerk
Seks?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Integenstelling tot andere mensen ben ik niet geïntresseerd in het seksleven van anderen.
Niet?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Integenstelling tot andere mensen ben ik niet geïntresseerd in het seksleven van anderen.
En daarom vind ik het zo fijn dat je opgekruld op het voeteneind wil liggenquote:Op woensdag 2 december 2015 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op woensdag 2 december 2015 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
En daarom vind ik het zo fijn dat je opgekruld op het voeteneind wil liggen
En hij komt 'spontaan' langs bij SR en veilt tickets voor een van zijn optredens.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jett Rebel komt met een nieuw album. Dus de komende weken zal 3FM "ineens" weer ontzettend lyrisch zijn over deze kerel en 'm elk uur 3 keer draaien. [/voorspelling]
En tickets strooien voor zijn eigen festival.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jett Rebel komt met een nieuw album. Dus de komende weken zal 3FM "ineens" weer ontzettend lyrisch zijn over deze kerel en 'm elk uur 3 keer draaien. [/voorspelling]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |