Wel zacht mag ik hopen?quote:Op maandag 30 november 2015 17:29 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb vier eieren gekookt. #ChefkokYoki
Momenteel zijn het inderdaad alleen Sinterklazen en Zwarte Pieten wat de klok slaat.quote:Op maandag 30 november 2015 17:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Scheelt dat er geen vrouwen op Fok! zitten.
Vond het wel wat hebbenquote:Op maandag 30 november 2015 17:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]Zijn we hopelijk snel niet meer met zijn 2'en, vind het een beetje eng.
Klinkt goed, maak maar even een foto.quote:Op maandag 30 november 2015 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga voor boerenkool die eruit ziet en smaakt als macaroni.
Ik eet stamppot bruine bonen met gehaktballen en jus.quote:Op maandag 30 november 2015 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
Zie Mani89 eens de Specularium uithangen mensen.
Harry is meer van de spaghetti.quote:Op maandag 30 november 2015 18:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik eet stamppot bruine bonen met gehaktballen en jus.
Uit de blender?quote:Op maandag 30 november 2015 18:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik eet stamppot bruine bonen met gehaktballen en jus.
quote:Op maandag 30 november 2015 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uit de blender?
Ik eet mijn laatste bak moussaka.
quote:
Ik was even aan het bellen met mijn mama.quote:
Dan ben je nog snel.quote:Op maandag 30 november 2015 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was even aan het bellen met mijn mama.
ja mijn vader kwam thuis, dus ze ging koken.quote:
Uccie zou zeggen dat het de ergste belediging is die je kunt krijgen.quote:Op maandag 30 november 2015 18:23 schreef Mani89 het volgende:
Mijn vader zei net tegen mij: jij bent een beetje onze Arie Boomsma.
Moet ik dit als compliment opvatten?
quote:Op maandag 30 november 2015 18:23 schreef Mani89 het volgende:
Hangt een beetje af van het referentiekader van je vader.quote:Op maandag 30 november 2015 18:23 schreef Mani89 het volgende:
Zo hoort het.quote:Op maandag 30 november 2015 18:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja mijn vader kwam thuis, dus ze ging koken.
Zal wel iets Gronings zijn, maar het moet wel gezond zijn want mijn opa van 90 probeert nog steeds de thuishulp te versieren.quote:Op maandag 30 november 2015 18:33 schreef Specularium het volgende:
Bruine bonen eten, alsof het oorlog is.
Kom jij nu ineens uit Groningen?quote:Op maandag 30 november 2015 18:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zal wel iets Gronings zijn, maar het moet wel gezond zijn want mijn opa van 90 probeert nog steeds de thuishulp te versieren.
quote:Op maandag 30 november 2015 18:33 schreef Specularium het volgende:
Bruine bonen eten, alsof het oorlog is.
Alleen mijn familie.quote:Op maandag 30 november 2015 18:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom jij nu ineens uit Groningen?
Goor zeker?quote:Op maandag 30 november 2015 18:37 schreef Specularium het volgende:
Dit bestaat dus gewoon, kwam ik deze week achter.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2015 18:35 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een lasagne in de oven.
Nog 12 minuten.
Lijkt mij best wel een goed verhaal.quote:Op maandag 30 november 2015 18:37 schreef Specularium het volgende:
Dit bestaat dus gewoon, kwam ik deze week achter.
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op maandag 30 november 2015 18:44 schreef YokiKater het volgende:
Peter R zit zichzelf even op de dodenlijst te praten, wat een topshow.
Lekker chemisch dan?quote:
Vanavond is hij ook weer bij Pauw.quote:Op maandag 30 november 2015 18:44 schreef YokiKater het volgende:
Peter R zit zichzelf even op de dodenlijst te praten, wat een topshow.
Wat een mikmak. Zelf samengesteld ofzo?quote:Op maandag 30 november 2015 18:44 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb gewoon een pizza besteld met tomaat, kaas, salami, ham, spek, ui, ei,
en champignons.
Ah, ik slinger de teevee aan, eens even kijken.quote:Op maandag 30 november 2015 18:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
RTL Boulevard, over zijn samenwerking met de zussen van Holleeder.
Chemisch is goor, net als die Turkse appelthee.quote:
Nee, dat is de carbonara speciale.quote:Op maandag 30 november 2015 18:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een mikmak. Zelf samengesteld ofzo?
Tering, misschien ga ik wel kijken.quote:Op maandag 30 november 2015 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanavond is hij ook weer bij Pauw.
Ik heb al chips.
Ik heb nu zin in appeltaart.quote:Op maandag 30 november 2015 18:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lekker chemisch dan?
Ik had Dutch applepie thee gekocht, was niet zo lekker.
Kan ik toevallig heel goed makenquote:
Maak maar dan.quote:Op maandag 30 november 2015 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan ik toevallig heel goed maken
Jammer van die ham, verder is het prima. Wat is er met de lasagna gebeurd?quote:Op maandag 30 november 2015 18:44 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb gewoon een pizza besteld met tomaat, kaas, salami, ham, spek, ui, ei,
en champignons.
Dat was Specu.quote:Op maandag 30 november 2015 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jammer van die ham, verder is het prima. Wat is er met de lasagna gebeurd?
Dat was specularium.quote:Op maandag 30 november 2015 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jammer van die ham, verder is het prima. Wat is er met de lasagna gebeurd?
Wij hadden macaroni.quote:Op maandag 30 november 2015 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga voor boerenkool die eruit ziet en smaakt als macaroni.
quote:
Oh, dat verklaart een boel.quote:
Kliekjesdag dus.quote:Op maandag 30 november 2015 18:48 schreef Uccie het volgende:
De moussaka was matig, 20 min in de oven en nog niet helemaal warm
Gelukkig heb ik ook nog matige quiche, ga ik daar straks een stukje van nemen.
Hoezo hebben jullie die niet?quote:Op maandag 30 november 2015 18:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat Elfletering dat nu denkt wil niet zeggen dat we echt een date hebben.
Klinkt wel prima.quote:Op maandag 30 november 2015 18:49 schreef Mani89 het volgende:
Mijn moeder heeft pepernotentaart meegenomen. Dat ga ik maar niet proberen denk ik.
Wij hadden van het weekend speculaasvlaai en die was erg lekker.quote:Op maandag 30 november 2015 18:49 schreef Mani89 het volgende:
Mijn moeder heeft pepernotentaart meegenomen. Dat ga ik maar niet proberen denk ik.
Oh, dat vindt Yoki ook niet zo leuk om te horen.quote:
En een vlassig vrouwenbaardje?quote:
Ja de bodem was inderdaad matig.quote:
Zolang er geen stukjes in hangen vind ik het wel best.quote:Op maandag 30 november 2015 18:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En een vlassig vrouwenbaardje?
Oh noem je dat tegenwoordig zo?quote:
quote:Op maandag 30 november 2015 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb een Pizza Specularium besteld. Een pizza belegd met hete vlammetjes in de vorm van een sip kijkend gezichtje.
Ik laat nog weten hoe het smaakt.
Nee, serieus een echte banketstaaf. Zo'n roomboteramandelbladerdeegding .. in de vorm van een staaf dus.quote:
Daar hou ik dus helemaal niet van.quote:Op maandag 30 november 2015 18:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, serieus een echte banketstaaf. Zo'n roomboteramandelbladerdeegding .. in de vorm van een staaf dus.
Hoezo?quote:Op maandag 30 november 2015 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Een pizza Specularium moet bezaaid zijn met ananas.
Geen zin in, te ver weg en heb er toch niets te zoeken. Sta je ook alleen maar in de weg of je moet bij een zooi simpele zielen gaan staan die dan meteen gaan vragen wat er aan de hand isquote:Op maandag 30 november 2015 18:54 schreef Fokker89 het volgende:
Hee Yoki, dikke fik bij jou, moet je niet naar buiten?
Die van de week was schuinachter een rokerij ... illuminati!quote:Op maandag 30 november 2015 18:56 schreef Fokker89 het volgende:
P 1 Brand industrie (VK: 1) (Grote brand) Meij S.H. Visrokerij B.V. Loggerstraat 27 IJmuiden
De ironie.
quote:Op maandag 30 november 2015 18:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, serieus een echte banketstaaf. Zo'n roomboteramandelbladerdeegding .. in de vorm van een staaf dus.
quote:Op maandag 30 november 2015 18:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar hou ik dus helemaal niet van.
Urkers zijn mad denk ik.quote:Op maandag 30 november 2015 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die van de week was schuinachter een rokerij ... illuminati!
Omdat Specularium zuur is en ananas zoet, isnt it ...quote:
Ja dat gaat wel prima, geloof ik.quote:Op maandag 30 november 2015 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij kunnen het wel aardig vinden op culinair gebied.
Warme ananas op je pizza is gewoon vies en Specu vindt dat denk ik ook.quote:Op maandag 30 november 2015 18:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat Specularium zuur is en ananas zoet, isnt it ...
Ik vind het wel lekker, eerst even in de oven.. hmmmquote:Op maandag 30 november 2015 18:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar hou ik dus helemaal niet van.
Ik ben daar ook niet echt dol op, appeltaart bijvoorbeeld wel, maar vlaai of van die roomtaartenquote:Op maandag 30 november 2015 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik taart niet lekker vind? Ik heb er nooit iets aan gevonden.
Er is geen enkele soort taart die je lekker vindt?quote:Op maandag 30 november 2015 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik taart niet lekker vind? Ik heb er nooit iets aan gevonden.
Ja het is een beetje raar om te zeggen, ik ben in ieder geval nog nooit taart tegen gekomen die mij kan bekoren.quote:Op maandag 30 november 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is geen enkele soort taart die je lekker vindt?
Ik ken wel mensen die gewoon niet van zoet houden, maar specifiek geen taart niet.
Kan hoor, ik weet niet wat jij allemaal wel en niet hebt geprobeerd.quote:Op maandag 30 november 2015 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja het is een beetje raar om te zeggen, ik ben in ieder geval nog nooit taart tegen gekomen die mij kan bekoren.
Je moet niet de hele taart opeten in 1x.quote:Op maandag 30 november 2015 19:04 schreef Mani89 het volgende:
Mokka was eigenlijk de enige die ik dan wel kon verdragen, alleen kon mijn maag dat wat minder. Super machtig is dat.
Ok dit is wel iets om te onthouden dan.quote:Op maandag 30 november 2015 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet niet de hele taart opeten in 1x.
Nou, als je mij een lekkere warme appeltaart geeft.....quote:Op maandag 30 november 2015 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet niet de hele taart opeten in 1x.
quote:Op maandag 30 november 2015 19:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, als je mij een lekkere warme appeltaart geeft.....
Ik zie nu die scene in American Pie voor me.quote:Op maandag 30 november 2015 19:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, als je mij een lekkere warme appeltaart geeft.....
Niemand vind dit leuk.quote:Op maandag 30 november 2015 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, het ziet er niet echt smakelijk uit, die Pizza Specularium. Toch een beetje een tegenvaller. Ik vroeg nog aan de bezorger waarom ik maar driekwart pizza krijg terwijl ik een hele had besteld. "Het is de Pizza Specularium", zegt -ie. "Dat is extra weinig waar voor je geld."
1 x WTS, het valt allemaal wel mee denk ik.quote:19:06:21 30-11-15 GROUP-1 P 1 Brand industrie (VK: 1) (Grote brand) (wts 1000,verzorging klein) Meij S.H. Visrokerij B.V. Loggerstraat 27 IJmuiden 3001 1205
GB 0107070 BRW Kennemerland (Coördinator SLB)
GB 0107027 BRW Kennemerland (Haarlem West) (Logistiek ploeg 1)
GB 0107081 BRW Kennemerland (Haarlem West) (Lichtkrant)
GB 0107084 BRW Kennemerland (Haarlem West) (Kazernetechniek)
quote:Op maandag 30 november 2015 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Net op NL 2 een stukje over een boer die afgedankte koeien opvangt. Meerdere koeien waren ooit ontsnapt uit een slachthuis.
http://www.koeienrusthuis.nl/
Het komt door die UI, ik denk dat je iedereen bent, behalve jezelf of Njos.quote:
Doe dat lelijke ding, met die niet-bewegende, wél oplichtende vlammen maar weer.quote:Op maandag 30 november 2015 19:16 schreef Specularium het volgende:
Ik raak in de war van mijn eigen UI.
Ik heb het weer normaal gezet.quote:Op maandag 30 november 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het komt door die UI, ik denk dat je iedereen bent, behalve jezelf of Njos.
Ik ookquote:Op maandag 30 november 2015 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het weer normaal gezet.
Mani is hier erg blij mee.
quote:Op maandag 30 november 2015 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe dat lelijke ding, met die niet-bewegende, wél oplichtende vlammen maar weer.
Mani wil nog graag weten wat je hier van vindt: NWS / [nws-sC] 50.105 posts voor Fokker89!quote:Op maandag 30 november 2015 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het weer normaal gezet.
Mani is hier erg blij mee.
quote:
Mani Boomsma.quote:Op maandag 30 november 2015 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mani wil nog graag weten wat je hier van vindt: NWS / [nws-sC] 50.105 posts voor Fokker89!
Dat vindt Geert Wilders ook, dus.quote:
Die mensen doen niet meer mee.quote:Op maandag 30 november 2015 19:26 schreef YokiKater het volgende:
Dus .. mensen berichten op Facebook dat er een brand is in een visrokerij in de Loggerstraat in IJmuiden en dan gaan mensen vragen waar die brand is. Dat zijn toch wel de momenten dat je hard met je hoofd op het toetsenbord wilt bonken.
Het stelt allemaal niet zoveel voor, is gewoon middelbrand. Maar ik moet dat ding nog wel eens in actie zien, vind ik mooi. Alleen vind ik het nu niet echt de moeite waard.quote:
Grote brand toch?quote:Op maandag 30 november 2015 19:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het stelt allemaal niet zoveel voor, is gewoon middelbrand. Maar ik moet dat ding nog wel eens in actie zien, vind ik mooi. Alleen vind ik het nu niet echt de moeite waard.
Nee. Die opschaling gaat automatisch aan de hand van inzet. Er waren problemen met een blusvoertuig en daarom moest er een extra komen, en dat veroorzaakte een automatische opschalingquote:
Nou zoveel inzet bij een middelbrand lijkt me ook stug, maar jij zult het wel weten met je broodje ei.quote:Op maandag 30 november 2015 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee. Die opschaling gaat automatisch aan de hand van inzet. Er waren problemen met een blusvoertuig en daarom moest er een extra komen, en dat veroorzaakte een automatische opschaling. Prachtig systeem.
Nu krijg je toch weer een verhaal.quote:Op maandag 30 november 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
Elflettering zal wel weer groot fan zijn van Herman van Veen.
Nee. Iemand die een ring weggeeft aan Claudia de Breij scoort dikke minpunten.quote:Op maandag 30 november 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
Elflettering zal wel weer groot fan zijn van Herman van Veen.
Wat een lelijke UI, trouwens.quote:Op maandag 30 november 2015 19:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu krijg je toch weer een verhaal.
Die van jou was het ook niet, sorry.quote:Op maandag 30 november 2015 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat een lelijke UI, trouwens.
quote:Op maandag 30 november 2015 19:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die van jou was het ook niet, sorry.
Ik deze.quote:Op maandag 30 november 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:
Ik ga deze weer een uurtje proberen.
Valt best mee met de inzet. Volgens mij staat er nu 4 x TAS, 1 hoogwerker en de cobracutter. + 1 x watertransport.quote:Op maandag 30 november 2015 19:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou zoveel inzet bij een middelbrand lijkt me ook stug, maar jij zult het wel weten met je broodje ei.
Nou dat is groot.quote:Op maandag 30 november 2015 19:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Valt best mee met de inzet. Volgens mij staat er nu 4 x TAS, 1 hoogwerker en de cobracutter. + 1 x watertransport.
Als die in bad moet dan heb je wel een WTS nodig ja.quote:Op maandag 30 november 2015 19:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bijna net zo groot als de moeder van david.
Wat is dat nou weerquote:
Een film over gespierde halfnaakte mannen die hun handen niet van elkaar af kunnen houden.quote:
Vrij homofobe post dit.quote:Op maandag 30 november 2015 20:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een film over gespierde halfnaakte mannen die hun handen niet van elkaar af kunnen houden.
Ik zit morgen te kijkenquote:
Ze moeten die Spartacus serie maar weer gaan herhalen.quote:
Oh, ja van zulke films houdt teamRTL7 wel natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2015 20:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een film over gespierde halfnaakte mannen die hun handen niet van elkaar af kunnen houden.
Ja wat moet je?quote:
Ben je Turks?quote:Op maandag 30 november 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
ik ben benieuwd of Specularium ook trots op mij is.
Op wie ben ik trots dan?quote:Op maandag 30 november 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
ik ben benieuwd of Specularium ook trots op mij is.
Dat moet je lekker zelf weten, of alleen doen om Henk op zijn kast te krijgen.quote:Op maandag 30 november 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op mij, omdat ik de laatste tijd de punt achter de emoticon zet.
Niet liegen, jij bent gewoon zo'n vuige Armeen.quote:Op maandag 30 november 2015 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heden kom ik er voor uit, lang genoeg verborgen gehouden, maar idd.
Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 30 november 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet liegen, jij bent gewoon zo'n vuige Armeen.
Oprotten naar Casablanca dan, vuige kutturk.quote:Op maandag 30 november 2015 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Okquote:
Den Bosch is veel spannender.quote:Op maandag 30 november 2015 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oprotten naar Casablanca dan, vuige kutturk.
Heb je daar ook een moskee?quote:Op maandag 30 november 2015 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Den Bosch is veel spannender.
Van Gülen-aanhanger naar erdo fanaatquote:Op maandag 30 november 2015 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Godsamme, kom je nou ook hier stalken.quote:Op maandag 30 november 2015 22:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Van Gülen-aanhanger naar erdo fanaat
Lekker met de wind mee
Lekker in je eigen land houden.quote:Op maandag 30 november 2015 22:08 schreef Triggershot het volgende:
Sorry, SC, zoals jullie merken neem ik vaak afval mee als ik hier kom posten.
Dus je ontkent wat er in mijn vorige bericht staat?quote:Op maandag 30 november 2015 22:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Godsamme, kom je nou ook hier stalken.
Je moet minder Stimorol ballen, dan hebben jullie beiden meer tijd om de dingen die jullie lezen te begrijpen.
Dit is toch mijn land?quote:
Ik zeg niets zonder mijn advocaat, maar je ontkent dus wat in mijn vorige bericht staat?quote:Op maandag 30 november 2015 22:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus je ontkent wat er in mijn vorige bericht staat?
Hij gebruikt liever de term 'kwestie' ipv 'ontkennen'.quote:Op maandag 30 november 2015 22:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus je ontkent wat er in mijn vorige bericht staat?
Hij is van afvallig naar extremistquote:Op maandag 30 november 2015 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij gebruikt liever de term 'kwestie' ipv 'ontkennen'.
Ik heb sindsdien toen ik inhoudelijk begon te falen mijn standpunten bijgesteld, inmiddels ben ik van mening dat het de Koerden zijn die alles hebben gedaan.quote:Op maandag 30 november 2015 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij gebruikt liever de term 'kwestie' ipv 'ontkennen'.
Fix jij nou maar gewoon eerst die baklava voordat je met je mening komt aanzetten.quote:Op maandag 30 november 2015 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb sindsdien toen ik inhoudelijk begon te falen mijn standpunten bijgesteld, inmiddels ben ik van mening dat het de Koerden zijn die alles hebben gedaan.
Ewa, dm je mail ff.quote:Op maandag 30 november 2015 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fix jij nou maar gewoon eerst die baklava voordat je met je mening komt aanzetten.
Alleen omdat jij nu in matige relmodus bent.quote:Op maandag 30 november 2015 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
inmiddels ben ik van mening dat het de Koerden zijn die alles hebben gedaan.
Krijg ik dan zeker ook gelijk allemaal nieuwsbrieven van organisaties met twijfelachtige motieven?quote:
quote:Op maandag 30 november 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen omdat jij nu in matige relmodus bent.
Kan het onderbouwen tho.quote:De Hamidiye-regimenten (volledige naam Turkse naam: "Hamidiye Hafif Süvari alayları" - "de hamidiye lichte ruiterregimenten" - waren door de Osmaanse Sultan Abdul Hamid II in 1891 opgerichte hulptroepen van het Osmaanse leger. De naam ¨Hamidiye¨ is afgeleid van de naam van de sultan zelf. De regimenten werden gerekruteerd uit voornamelijk Koerdische, maar ook enige Turkse, Tsjerkessische en Arabische stammen in het huidige oosten van Turkije. De oprichting van deze regimenten is vaak uitgelegd als een poging om een tegenwicht te bieden tegen de Armeniërs in deze regio, onder wie na de Russisch-Osmaanse oorlog van 1877-78 bewegingen ontstonden, die een onafhankelijk Armenië nastreefden. De hamidiye is inderdaad ingezet tegen de Armeniërs tijdens de "opstand" en massamoord van Sasun (destijds in de provincie Bitlis) in 1894 en ook tijdens de anti-Armeense onlusten van 1895-1896, hoewel niet op grote schaal.[1] Op haar hoogtepunt telde de hamidiye enige tienduizenden leden. Een militaire kracht van betekenis is het nooit geworden, mede door de vermaarde slechte discipline van de leden.
ewa lan, mail dan je spammail.quote:Op maandag 30 november 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg ik dan zeker ook gelijk allemaal nieuwsbrieven van organisaties met twijfelachtige motieven?
Gewoon mijn username met @fok.nl erachterquote:Op maandag 30 november 2015 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ewa lan, mail dan je spammail.
Luie Turk Van De Kapsalon ff onthouden als je nick dan, heb er altijd moeite mee.quote:Op maandag 30 november 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon mijn username met @fok.nl erachter
quote:Op maandag 30 november 2015 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Luie Turk Van De Kapsalon ff onthouden als je nick dan, heb er altijd moeite mee.
Noem je me nu een Turk.quote:Op maandag 30 november 2015 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Luie Turk Van De Kapsalon ff onthouden als je nick dan, heb er altijd moeite mee.
quote:Op maandag 30 november 2015 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dat geen pleonasme?quote:Op maandag 30 november 2015 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Luie Turk om precies te zijn.
hahhahaha allemaal buitenlanders. Lekker puh.quote:Op maandag 30 november 2015 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is dit allemaal?
[ afbeelding ]
Confronterend weer zeker?quote:Op maandag 30 november 2015 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is dit allemaal?
[ afbeelding ]
Of dönertent, of beiden.quote:Op maandag 30 november 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet echt, hebben allemaal een eigen kapperszaak.
Bedankt Henk.quote:Op maandag 30 november 2015 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarom gewoon 'kapsalon' noemen, zit je altijd goed.
He lan, hoe gaat het met de kapsalon?quote:
quote:Op maandag 30 november 2015 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
He lan, hoe gaat het met de kapsalon?
Ik denk dat de döner straks met tsartsaarsaus is ipv knoflooksausquote:
Wat is dit voor iets vreselijks.quote:Op maandag 30 november 2015 23:00 schreef Specularium het volgende:
Nou jongens, dit is natuurlijk weer helemaal kut.
Ikquote:
Ik ga slapen, ik krijg van haar de neiging om deuren te bewerken yoki-style.quote:Op maandag 30 november 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
Ik zit gezellig in het Pauwtopic.
quote:Op maandag 30 november 2015 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga slapen, ik krijg van haar de neiging om deuren te bewerken yoki-style.
TNT is helemaal niet heet, paardenlul.quote:Op maandag 30 november 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Atom bomb baby, little atom bomb,
I want her in my wigwam.
She's just the way I want her to be,
A million times hotter than TNT!
Kookpunt is 240 graden zie ik, dat keer een miljoen is best warmquote:Op maandag 30 november 2015 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
TNT is helemaal niet heet, paardenlul.
Neequote:Op dinsdag 1 december 2015 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn hier nog vrienden van mij?
🛀quote:Op dinsdag 1 december 2015 07:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet in bad in ieder geval, want daar ben ik al en ik zie hem niet
Dat blijkt ja.quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien staat -ie gewoon een keertje laat op?
Eindelijk!quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of hij is dit topic gewoon zat, dat kan natuurlijk ook.
Daar komen we vanzelf wel achter dan.quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of hij is dit topic gewoon zat, dat kan natuurlijk ook.
Pjo heeft wat vaderlijk advies nodig, hij pleegt regelmatig terreuraanslagen in de kooi.quote:Op dinsdag 1 december 2015 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn hier nog vrienden van mij?
Elke dag NWS-SC is al meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:21 schreef Specularium het volgende:
Als jullie je even flink willen ergeren moet je Late Tan terugkijken.
Ik wil ook.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:54 schreef Specularium het volgende:
Remqo is mod, nu moemoe nog op TRU.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:47 schreef Specularium het volgende:
Wibi zegt gewoon verstandige dingen zie ik net.
Als moemoe mod wordt, gaat ze zeker modmod heten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:54 schreef Specularium het volgende:
Remqo is mod, nu moemoe nog op TRU.
o.a.quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij was toch in de middeleeuwen mod op F&L of zo?
quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als moemoe mod wordt, gaat ze zeker modmod heten.
Dit is toch wel zorgwekkend.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben geen leider maar een volger, dus ik heb geen enkele ambitie om mod te worden. Ik beschik ook niet over de benodigde intellectuele bagage.
ook daar hebben we een forum voor. SHOquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben geen leider maar een volger, dus ik heb geen enkele ambitie om mod te worden. Ik beschik ook niet over de benodigde intellectuele bagage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |