Daar heb ik op gestemdquote:
Idd... en de eerste versie lijk er uit te zijn.....quote:Op woensdag 2 december 2015 11:55 schreef laxus13 het volgende:
Snap nog steeds niet dat juist van Unforgiving de III versie is binnengekomen
Ik ook niet. Heb er op gestemd via de vrije keuze, maar dan zonder toevoeging.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:55 schreef laxus13 het volgende:
Snap nog steeds niet dat juist van Unforgiving de III versie is binnengekomen
quote:Op woensdag 2 december 2015 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
klopt
nieuw dit jaarDemons en radioactive vorig jaar al hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die heeft er nooit in gestaan zelfsquote:Op woensdag 2 december 2015 12:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Idd... en de eerste versie lijk er uit te zijn.....
Enige nummer dat echt jammer vind, mijn favoriet van The Byrds.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:43 schreef laxus13 het volgende:
De nummer die tussen 1800 - 2000 die eruit zijn gevallen:
byrds - eight miles high
quote:Prodigy – Smack My Bitch Up
Deze vind ik leuk, vooral gaaf dat Vandenberg er nu in staat, eigenlijk apart dat zo'n nummer er nu opeens in staat en niet al veel eerder.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nieuw dit jaar
2 Unlimited – No Limit
Blink 182 – All The Small Things
Bomfunk MC’s – Freestyler
Charlie Lownoise & Mental Theo – Wonderful Days
Coldplay – In My Place
Deus – Hotel Lounge
DJ Paul Elstak – Rainbow In The Sky
Echo & The Bunnyman – The Killing Moon
Elton John – Rocket Man
Eminem – Stan
Franz Ferdinand – Take Me Out
Gigi D’Agostino – L’Amour Toujours
Guns N Roses – Patience
Muse – Bliss /
Outkast – Ms. Jackson
Temper Trap – Sweet Disposition
The Smiths – How Soon Is Now
The Smiths - This Charming Man
Vandenberg – Burning Heart
Weezer – Buddy Holly
quote:Op woensdag 2 december 2015 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
klopt
nieuw dit jaarGigi D'AgostinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 Lento Violento nummer in de top 2000, om die stijl te vertegenwoordigen, prima toch.quote:
Weezer van hem is wel binnengekomen.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:19 schreef cafca het volgende:
Buddy Holly nu ook met Peggy Sue niet meer in de lijst
wake up. die draaien ze nog wel ns op r2 en stond als enige ooit in de keuzelijstquote:Op woensdag 2 december 2015 12:25 schreef Slobeend het volgende:
Weer geen Rebellion Lies, hoe is het toch mogelijkVolgend jaar Reflektor stemmen.
Veel wel, eigenlijk zie ik voornamelijk terechte binnenkomers. Alleen nóg meer van Coldplay en U2 zit ik niet op te wachten.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:11 schreef Fred_B het volgende:
De meeste nieuwe binnenkomers (zeker van > 5 jaar oud) zijn wel aanwinsten voor de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |