Ik heb niet zoveel met dat albumquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
logischer dan Do I Wanna Know ook.
Ja! Hoop nog wel dat 505 er ook in komt, zou wel verdiend zijn. Voor zover dat waard is voor zequote:Op dinsdag 1 december 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel tof dat Arctic Monkeys met IBYLGOTD erin staat
Reken er maar niet op. Ik kan zo 20 nummers van ze opnoemen die goed genoeg zijn voor de lijst, maar die zijn te onbekend denk ik. Zie When The Sun Goes Down er wel nog inkomen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja! Hoop nog wel dat 505 er ook in komt, zou wel verdiend zijn. Voor zover dat waard is voor ze
Het lijkt me duidelijk dat er een hoop fans zijn van Pokemon en van dit nummer en die hem dan ook graag in de Top 2000 willen zien.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er geen georganiseerde stemactie was geweest had dit nummer NOOIT in de Top2000 gestaan natuurlijk. Mensen stemmen erop vanwege die nostalgische waarde en sommigen ook gewoon om de boel te fucken, dat lijkt me wel duidelijk.
Ik geloof niet dat jongeren, die tegenwoordig vooral hersenloos edm luisteren, een betere muzieksmaak hebben dan ouderen gemiddeld genomen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat er een hoop fans zijn van Pokemon en van dit nummer en die hem dan ook graag in de Top 2000 willen zien.
Dat zorgt ook weer voor meer aandacht onder jongeren voor de Top 2000 en dat geeft hoop voor een betere Top 2000 met meer kwaliteit.
Jullie oude mensen moeten niet zo arrogant en elitair doen want ook edm kan gewoon prachtige muziek zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jongeren, die tegenwoordig vooral hersenloos edm luisteren, een betere muzieksmaak hebben dan ouderen gemiddeld genomen.
Die had ik dus ook bij mijn vrije keuze gezet. Maar dit is ook prima. 2x in de lijst had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik had het liefst An Ocean Between The Waves van TWOD erin gezien maar Red Eyes is ook helemaal prima.
Ik baalde vorig jaar al een beetje dat TWOD er helemaal niet in stond, blijkbaar duurde het even voordat de plaat hier ook echt aansloeg.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die had ik dus ook bij mijn vrije keuze gezet. Maar dit is ook prima. 2x in de lijst had ik niet verwacht.
EDM is vooral gericht op verkopen, psychologische pakkendheid en technisch flinterdun. Ja, er zijn uitzonderingen maar dat is wel de algemene maatstaf.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie oude mensen moeten niet zo arrogant en elitair doen want ook edm kan gewoon prachtige muziek zijn.
Ja, ik heb het album Lost In The Dream ook pas dit voorjaar ontdekt. Als echte Dire Straits fan is dit heerlijk om naar te luisterenquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik baalde vorig jaar al een beetje dat TWOD er helemaal niet in stond, blijkbaar duurde het even voordat de plaat hier ook echt aansloeg.
De spanning?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Is er ook een reden dat ze niet gewoon nu de volledige lijst geven ipv dit houterige opzoeken van elk apart nummer?
208 denk ik.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De spanning?
De volledige lijst wordt overigens ook ruim een week van tevoren prijsgegeven. Die Pokemon-draak zal wel ergens rond 1700 belanden, gok ik. Zit je ergens midden in de nacht.
Ik ben ook voor die regel, er wordt teveel gestemd met de favorieten van dit moment in het achterhoofd. Die vinden mensen een jaar later ineens toch niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:10 schreef Grutsk het volgende:
Gottegottegod, Justin Bieber staat er wel in met zijn twee nieuwe nummers. Wanneer wordt nou eens de regel ingesteld dat nummers ouder moeten zijn dan een x aantal jaar?
Misschien zeur ik want natuurlijk is deze verkiezing van en voor iedereen, maar ik baal er oprecht van dat prachtige oude nummers worden ingeruild voor moderne niemendalletjes. Hiermee doel ik op nummers van artiesten als Justin Bieber en Katy Perry.
Goed, volgend jaar maar luisteren naar de evergreen top zoveel
Van de top 100 noteringen tussen 1995 en 2005 van vorig jaar zijn er maar 2 echt hits geweest volgens mij. (Angels en Clocks, in mindere mate Brabant nog)quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben ook voor die regel, er wordt teveel gestemd met de favorieten van dit moment in het achterhoofd. Die vinden mensen een jaar later ineens toch niet goed genoeg.
Echt goede nummers vinden mensen een jaar of vijf jaar later nog steeds goed of leuk genoeg voor hun stemlijst.
De PSY-fanclub heeft gestemd denk ik.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:14 schreef hhh38 het volgende:
Ook dit jaar mogen we weer van Gangnam Style genieten, die moet dus haast wel gestegen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |