quote:Op woensdag 2 december 2015 18:12 schreef hhh38 het volgende:
Meest complete lijst met binnenkomers (nummers die er vorig jaar niet in stonden) die ik heb kunnen vinden tot nu toe:Ik heb inderdaad het gevoel dat er aan de onderkant nog best wel wat meer uit is dan dat Laxus heeft aangegeven, ik heb er sowieso al een tiental gezien van boven 1800 die eruit zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn er 148 en vorig jaar waren het er 189 in totaal. Ik denk dat er nog meer dan 50 missen, maar daar komen we vanzelf wel achter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]

Sour Times juist niet toch?quote:Op woensdag 2 december 2015 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
Typhoon - Hemel Valt staat er ook in.
Portishead - Sour Times
The Black Keys - Lonely Boy

Met die kuffer van Borsato?quote:Op woensdag 2 december 2015 17:53 schreef laxus13 het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge ook in de lijst zie ik

Ow. Toen ik op Glory Box zocht stond die rechts bij 'ook van Portishead', dus ging ik ervanuit dat hij er in zou zitten. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sour times gaf bij mij een 'nee?

Kwien, waarin Brian Maydoet.quote:

Niet???? En ik heb nog zó op gestemd. 10 keer met al m'n vrije keuzes.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:24 schreef D. het volgende:
Ik geloof dat ie bij de 'verras me' lijst ook alle typo's en foute titels van de stemmers meeneemt
Mamma van Queen staat er ook niet in nl.

Volgend jaar beterquote:Op woensdag 2 december 2015 18:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet???? En ik heb nog zó op gestemd. 10 keer met al m'n vrije keuzes.

Toch nog steeds wel 10x beter dan 3FM.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de laatste 200 van vorig jaar zijn er 119! uitgevallen. Dus ik denk dat er wel 200 nieuwe nummers in staan. Die omslag zal toch ook te maken hebben met dat radio 2 steeds meer het nieuwe 3fm wordt..

quote:Op woensdag 2 december 2015 18:12 schreef hhh38 het volgende:
Meest complete lijst met binnenkomers (nummers die er vorig jaar niet in stonden) die ik heb kunnen vinden tot nu toe:De twee Muse-singles van dit jaar (Mercy en Psycho) missen hier nog in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn er 148 en vorig jaar waren het er 189 in totaal. Ik denk dat er nog meer dan 50 missen, maar daar komen we vanzelf wel achter.

misten die maar echt...quote:Op woensdag 2 december 2015 19:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
De twee Muse-singles van dit jaar (Mercy en Psycho) missen hier nog in.

Wel beter dan Uprising en Supermassive Black Hole, maar had er wel mee kunnen leven als ze er niet in hadden gestaan.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |