abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157919625
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Single vrouwen die naar een relatie verlangen maar bij wie dat ook frustrerend verloopt? Nee, dat bestaat niet.
Het bestaat wel, maar dat is een keuze die hij niet heeft.
  maandag 30 november 2015 @ 13:05:28 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157919637
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:04 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat is een keuze?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 30 november 2015 @ 13:05:40 #53
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_157919641
Zit nu al tijden in een vaste relatie, maar als single heb ik het nooit als eenzaam ervaren. Kwam misschien ook wel doordat ik toen student was en je dan zoveel andere dingen aan je kop hebt en nog niet in dat huiselijke sfeertje zit. _O-
En natuurlijk gewoon wat dates en scharrels in die tijd en veel met vrienden op stap waardoor je eigenlijk geen tijd hebt om je eenzaam te voelen.

Denk dat ik er nu wel wat meer moeite mee zou hebben al heeft het natuurlijk ook tal van voordelen.
pi_157919687
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 13:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is een keuze?
De mogelijkheid dat mannen wel vrouwen willen, maar vrouwen bepaalde mannen niet. Ofzo..
  maandag 30 november 2015 @ 13:08:39 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157919698
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:07 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

De mogelijkheid dat mannen wel vrouwen willen, maar vrouwen bepaalde mannen niet. Ofzo..
Ik volg je niet.
pi_157919719
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 13:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik volg je niet.
Dat er altijd wel een man zou zijn die een vrouw zou nemen zoals ze is..
pi_157919729
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:04 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Bedoel je nu het verschil tussen helemaal geen opties hebben en wel opties hebben die je niet kunnen bekoren?

quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 12:50 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Gaat hun eenzaamheid puur om intieme behoeften dan?
Vast niet bij iedereen, maar wel bij de reguliere users hier.
  maandag 30 november 2015 @ 13:10:48 #58
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_157919742
Ben nu bijna twee jaar single, maar voel me niet eenzaam. Ik kan het erg waarderen om alleen te zijn. Maar ik sta op dit moment zeker open voor een relatie.
pi_157919804
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:10 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Bedoel je nu het verschil tussen helemaal geen opties hebben en wel opties hebben die je niet kunnen bekoren?
Ik denk dat Red-Pil zoiets bedoelt ja, maar dat zal hij ongetwijfeld beter uit kunnen leggen dan ik..
pi_157919880
Heb onlangs een periode gehad waar ik me heel eenzaam voelde.
Nu kruip ik daar gelukkig langzaam uit, maar de intimiteit mis ik wel erg soms.

>:O
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_157919924
Nee, maar seks is wel duurder als je single bent.
  maandag 30 november 2015 @ 13:23:53 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157919964
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:09 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat er altijd wel een man zou zijn die een vrouw zou nemen zoals ze is..
Zou 'nemen', ja. Ik heb toch het idee dat dat voor een deel van de single vrouwen met behoefte aan een leuke relatie er echt niet minder eenzaam van zou worden om als een stuk neukvlees mee naar een hol gesleept te worden.
pi_157920059
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 12:25 schreef Red-Pill het volgende:
Hilarisch hoe de vrouwen hier weer reageren: Ik voel me niet eenzaam zonder relatie, maar ik heb wel genoeg relaties en FWB's achter de rug. :') x oneindig

Ik zou het ook zo maar weg wuiven, als je alles zo makkelijk voor elkaar krijgt, zonder enige eigen moeite. Ze willen niet begrijpen, dat als zij nooit contact zoeken en als zij niks van je willen weten, als jij contact met ze zoekt, dat je als man niet verder komt. Jezelf hierdoor depressief voelt, je steeds onzekerder word over jezelf en dat je uiteindelijk zelf geen contact meer durft op te zoeken, terwijl je dat wel graag zou willen.

Het is een vicieuze cirkel, waar je niet meer uitkomt. Dit weekend kwamen de zelfmoord gedachten weer voorbij en nee dit is geen kreet voor hulp, maar de logische gedachten van een depressief en eenzijdig leven. Niemand begrijp het, je "leven'" gaat gewoon door en elke confrontatie, met een leuke vrouw, is een schepje er boven op.

Laatst nog in de winkel, kwam ik weer die leuke vrouw tegen, die ik af en toe zie en ik doe mijn ding en zodra ik in de kassa rij sta, kan ik opeens geen houding meer houden. Voel mij ongemakkelijk, kijk rustig rond, daarna weer even naar haar en ik zie haar ook af en toe kijken. Dan ben ik aan de beurt. overal gaan alarm bellen af, maar ik probeer uit alle macht, om het te forceren. Proberen om net te doen of alles normaal is. Ze vroeg of ik de bon wilde en ik zei met een lach: nee, is goed zo. Ze lachte even terug, maar ik wilde op dat moment niks anders, dan weg daar.

Vervolgens op de terug weg en thuis, ga je alles weer analyseren, waardoor je nog kloter voelt en dan kom je opeens weer terug tot de realiteit, dat dit eenzijdig leven, niet meer zal veranderen.
Beetje vreemd om die reacties zo af te schepen, vind je ook niet? TS vraagt gewoon of men zich als single zijnde eenzaam voelt en dan kan je ook eerlijke reacties verwachten. Daarnaast is het echt onzin dat vrouwen zonder enige moeite alles voor elkaar krijgen. Ook sommige vrouwen missen heus wel eens die intimiteit of stappen niet zo makkelijk op iemand af. Je speelt hier wel heel erg de slachtofferrol. Beter kun je daarentegen aan je zelfvertrouwen proberen te werken, zodat je beter weet je een houding te geven bij dat leuke kassameisje o.i.d.
pi_157920063
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 13:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zou 'nemen', ja. Ik heb toch het idee dat dat voor een deel van de single vrouwen met behoefte aan een leuke relatie er echt niet minder eenzaam van zou worden om als een stuk neukvlees mee naar een hol gesleept te worden.
Dusdanig mee eens, dat ik zelf ook al zoiets aangehaald had ja. Evengoed een keuze met meer opties dan wat Red-Pill beschrijft en als zo een overeenkomst uitmondt in een wedstrijdje wie het ergste is, schiet het z'n doel toch voorbij..
  maandag 30 november 2015 @ 13:29:32 #65
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157920084
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 13:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon gelijk, alleen veel beter verwoord dan ik. Je bekrompen antwoord hierop, geeft weer dat je onwetend of naïef bent.
pi_157920127
Eenzaam voelen kan ook komen door naar plekken te gaan waar veel mensen samen zijn waar je naar mijn idee niet zo snel stelletjes verwacht. Voel je je daarna toch weer iets opkomen.
  maandag 30 november 2015 @ 13:32:31 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157920135
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:29 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon gelijk, alleen veel beter verwoord dan ik. Je bekrompen antwoord hierop, geeft weer dat je onwetend of naïef bent.
En wat is er dan bekrompen, onwetend of naïef aan? Misschien kun jij het gewoon niet van de kant van vrouwen bekijken zoals ik dat wel kan. Ik heb heel wat eenzaamheid en verdriet gezien bij vrouwen.
pi_157920140
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:29 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Gezien je niet eens normaal je mond open kan trekken naar een kassamiep, ben je zelf onwetend en naief.

Je beeld en omgang met vrouwen zijn compleet van het padje. Het ergste is nog dat je je erin lijkt te berusten, maar ondertussen wel de schuld bij anderen legt. Vervolgens mogen zij jouw frustraties behendelen.
Met zo'n optiek zal je zelfs in een relatie eenzaam zijn, als iemand al zo van het padje af zou zijn om zo'n relatie aan te gaan.
  maandag 30 november 2015 @ 13:36:25 #69
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157920207
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:28 schreef rianne1994 het volgende:

[..]

Daarnaast is het echt onzin dat vrouwen zonder enige moeite alles voor elkaar krijgen. Ook sommige vrouwen missen heus wel eens die intimiteit of stappen niet zo makkelijk op iemand af. Je speelt hier wel heel erg de slachtofferrol. Beter kun je daarentegen aan je zelfvertrouwen proberen te werken, zodat je beter weet je een houding te geven bij dat leuke kassameisje o.i.d.
Ik had genoeg zelfvertrouwen, maar dat is na al die jaren van alleen maar afwijzingen en negatieve ervaringen, niks meer van over. Hoe ik nu ben is het resultaat en dat ga je met zelf vertrouwen niet meer opkrikken.
  maandag 30 november 2015 @ 13:38:36 #70
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157920248
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 13:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wat is er dan bekrompen, onwetend of naïef aan? Misschien kun jij het gewoon niet van de kant van vrouwen bekijken zoals ik dat wel kan. Ik heb heel wat eenzaamheid en verdriet gezien bij vrouwen.
Ik zal het overleggen, met de vrouwen die geen actie ondernemen en telkens afwijzen. Geen opties tegenover genoeg opties is niet hetzelfde.
pi_157920269
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 13:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je bekijkt het niet van zijn kant door verdriet te algemeniseren, wat misschien zelfs wat ontkennend of een soort van wedstrijdje over komt. Hij heeft er geen kut aan dat vrouwen zich ook kut kunnen voelen, omdat de juiste man hen niet wil. Hij voelt zich kut, omdat geen enkele vrouw hem zou willen. Dat is appels met peren vergelijken, ondanks dat het beide kut en fruit is.
  maandag 30 november 2015 @ 13:39:51 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157920278
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:38 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Ik zal het overleggen, met de vrouwen die geen actie ondernemen en telkens afwijzen. Geen opties tegenover genoeg opties is niet hetzelfde.
Bedoel je nou een optie tot seks of een optie tot een relatie?
pi_157920295
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 13:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bedoel je nou een optie tot gratis seks of een optie tot een relatie?
Kleine adjustment..
pi_157920308
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:36 schreef Red-Pill het volgende:

Ik had genoeg zelfvertrouwen, maar dat is na al die jaren van alleen maar afwijzingen en negatieve ervaringen, niks meer van over. Hoe ik nu ben is het resultaat en dat ga je met zelf vertrouwen niet meer opkrikken.
Hoe denk je dat een relatie ontstaat???
Dat is voor beide personen ook een zoektocht geweest met veel afwijzingen of denk je dat ze iemand aanspreken en het meteen patsboem klikt?
  maandag 30 november 2015 @ 13:41:50 #75
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157920317
quote:
2s.gif Op maandag 30 november 2015 13:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Gezien je niet eens normaal je mond open kan trekken naar een kassamiep, ben je zelf onwetend en naief.

Je beeld en omgang met vrouwen zijn compleet van het padje. Het ergste is nog dat je je erin lijkt te berusten, maar ondertussen wel de schuld bij anderen legt. Vervolgens mogen zij jouw frustraties behendelen.
Met zo'n optiek zal je zelfs in een relatie eenzaam zijn, als iemand al zo van het padje af zou zijn om zo'n relatie aan te gaan.
Dat is wat jaren lang afwijzingen en negatieve ervaringen, met je doet. Je zoekt alleen maar om te etsen, altijd dezelfde bullshit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')