Punt bij mij is gewoon accepteren zoals ik ben (eerst van jezelf houden blablabla).quote:Op maandag 30 november 2015 08:33 schreef Molo het volgende:
Wie zegt dat dan tegen je? Ik vraag me namelijk (als ik je posts en topics zie) maar af of jouw tijd nog wel gaat komen.
Zelden zo'n jong iemand gezien die al zo zuur en bitter is.
Misschien moet je eerst eens kijken naar hoe je zelf over komt op anderen en jezelf een leuker mens maken, zodat anderen je ook leuk gaan vinden.
Lees even zijn Pohi, dan weet je dat ts een persoon is met teveel zelfmedelijden, dus tips geven etc heeft geen zin, bespaar jezelf de moeitequote:
Oh, dat was bekend hoorquote:Op maandag 30 november 2015 09:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lees even zijn Pohi, dan weet je dat ts een persoon is met teveel zelfmedelijden, dus tips geven etc heeft geen zin, bespaar jezelf de moeite
Ben jij nog steeds maagd, je had toch heel veel advies gekregen in je topic. En volgens mij lag het er niet zozeer aan dat mensen jou niet willen.quote:Op maandag 30 november 2015 09:05 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik voel me vooral ongewild, maar meer ook niet! 😂
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even vooropgesteld dat je ook prima eenzaam in een relatie kan zijn en single de wereld aan je voeten kan hebben, kan een relatie wel wat toevoegen ja.quote:Op maandag 30 november 2015 08:28 schreef Deezertje het volgende:
Al vaker zulke topics geopend over happy single of niet, maar nu blijft me bezig houden...
Voel jij je eenzaam zonder relatie, of heb je het gevoel dat de hele wereld aan je voeten ligt?
Motivatiedingetje dit, want je date niet om een leuk iemand tegen te komen en een leuke tijd te hebben, je date om degene te vinden die je eenzame kutleven komt redden. Dan is het ook niet zo raar dat die balans negatief uitvalt..quote:Online daten kost veel meer tijd dan het helaas oplevert.
Eens wat minder passief om je heen staren en dat negatief op jezelf betrekken zou best eens nuttig kunnen zijn.quote:Ik merk steeds vaker dat ik me klote voel als ik ergens een happy stelletje voorbij zie lopen. Ik gun ze aan de ene kant al het geluk van de wereld, maar aan de andere kant blijft het toch bij mij steken.
Deze focus gaat je echt nekken man.quote:Niet iedere relatie is perfect, maar op dat moment hebben ze het gezellig en weet je dat ze samen thuis op de bank liggen etc.
Begrijpelijk dat het niet leuk is, maar je kan ook moeilijk verwachten dat er een ander resultaat komt als jij niet wat meer uit probeert en niet zo blijft hangen in bepaalde denkwijzes en aannames. Dat is ook je eigen keuze hè, gezien je ook irl hulp van forumgenoten gewoon keihard negeert..quote:Ik onderneem ook pogingen om op date te gaan, mensen aan te spreken, maar keer op keer die afwijzing is niet leuk.
Kan me prima vermaken als single of bezette vrouw, dat is een state of mind. Heb ik met tieten natuurlijk makkelijk lullen, maar ik ben ook kritisch op met wie ik wel of niet meer aan ga. Feit blijft dat als ik goed in mijn vel zit, de wereld sowieso een stuk leuker en beter te behapstukken is. Dan maakt het al dan niet hebben van een relatie een stuk minder belangrijk, want die relatie is dan een aanvulling en geen opvulling..quote:Jullie eerlijke verhaal?
En daar dan troost of rust uit haalt? Ieder mens is anders, sommigen zullen het juist fijn vinden om vrijgezel te zijn en hebben een druk sociaal leven. En anderen zitten elke avond huilend alleen op de bank. Maar of TS snapt dat ieder mens en iedere situatie verschilt? Ik snap het nut niet van een dergelijk topic.quote:Op maandag 30 november 2015 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Wel beetje typisch dat TS met zijn 'jullie eerlijke verhaal' lijkt te verwachten dat we nu allemaal zeggen dat we ons ook eenzaam voelen buiten een relatie.
Dat niet, maar dat hele 'genieten als vrijgezel' snap ik niet echt. Wat valt er te genieten als je al jaaaaren vrijgezel bent? Als je net uit een relatie komt heb je weer de vrijheid als vrijgezel ja. Mocht ik geregeld daten of iemand hebben om de leuke/intieme dingen mee te doen had ik er ook niet zo mee gezeten, maar al die drogredenen van op elk potje past een dekseltje etc. tegen iemand die onafgebroken vrijgezel is helpt hem niet verder.quote:Op maandag 30 november 2015 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Wel beetje typisch dat TS met zijn 'jullie eerlijke verhaal' lijkt te verwachten dat we nu allemaal zeggen dat we ons ook eenzaam voelen buiten een relatie.
quote:Op maandag 30 november 2015 10:49 schreef Westerling het volgende:
Nee, ik voel me prima. En dan ben ik 25 jaar en heb ik nog nooit een relatie gehad. Zou er eigenlijk een topic over moeten openen
Je hebt gewoon een kutleven met idem kutinstelling dan. Daar gaat een relatie niets aan veranderen.quote:Op maandag 30 november 2015 10:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat hele 'genieten als vrijgezel' snap ik niet echt. Wat valt er te genieten als je al jaaaaren vrijgezel bent?
Ik heb inderdaad wel prima contact met vrouwen. Laten we zeggen dat dat de pijn verzachtquote:Op maandag 30 november 2015 10:53 schreef yats het volgende:
[..]
Had jij niet regelmatig een leuke dame in de buurt of haal ik je door de war met een andere user? Dat helpt ook wel denk ik, dat je gewoon geregeld date, dan maak je je minder druk ofzo...
Zou je ook met een date kunnen allemaal.quote:Op maandag 30 november 2015 09:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Nouja eenzaam is wel een groot woord, maar ik mis het intieme wel soms, het knuffelen, de leuke gesprekken, samen leuke dingen doen etc. heb ook nog regelmatig als ik moe ben dat ik besef dat ik vooral dat erg mis.
Ondanks dat ik 't mis zou ik momenteel geen relatie aangaan, maar dat is meer door persoonlijke omstandigheden.
Dat zou het idd zijn als ik 7 dagen per week eenzaam thuis zit, maar dat is niet het geval. Doe gewoon de dingen die moeten en dingen die ik leuk vindt. Vanmiddag weer hele poos tussen leeftijdsgenoten studeren en sportenquote:Op maandag 30 november 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kutleven met idem kutinstelling dan. Daar gaat een relatie niets aan veranderen.
Dan snap ik wel dat je het prima vind...quote:Op maandag 30 november 2015 11:00 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel prima contact met vrouwen. Laten we zeggen dat dat de pijn verzacht.
Wilde verder alleen even aangeven dat niet iedereen een relatie als een dwangmatig einddoel ziet.
is toch anders dan met een vriendinnetjequote:Op maandag 30 november 2015 11:04 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Zou je ook met een date kunnen allemaal.
Dit, het effect dat een relatie heeft op mijn gesteldheid is niet zo groot (terwijl ik heel veel van mijn vriendin hou). Een beetje regelmatig seks hebben helpt wel in vrijgezellentijd trouwens.quote:Op maandag 30 november 2015 10:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik voel me als vrijgezel precies hetzelfde als in een relatie. Met als enige verschil dat ik als vrijgezel wel eens het samenzijn mis en in een relatie wel eens het vrijgezel zijn mis.
Oei, ben je me even bustedquote:Op maandag 30 november 2015 09:18 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds maagd, je had toch heel veel advies gekregen in je topic. En volgens mij lag het er niet zozeer aan dat mensen jou niet willen.
Oh, boehoe. Slachtoffer zijn is wel makkelijk hè? Dan hoef je nooit de schuld bij jezelf te zoeken, en ligt het altijd maar aan de ander 'die je niet begrijpt'. Geen wonder dat je niet aan de man/vrouw komt zo.quote:
Met zo'n instelling niet nee.quote:Op maandag 30 november 2015 12:25 schreef Red-Pill het volgende:
Vervolgens op de terug weg en thuis, ga je alles weer analyseren, waardoor je nog kloter voelt en dan kom je opeens weer terug tot de realiteit, dat dit eenzijdig leven, niet meer zal veranderen.
Dat zegt ie toch niet ...quote:Op maandag 30 november 2015 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, boehoe. Slachtoffer zijn is wel makkelijk hè? Dan hoef je nooit de schuld bij jezelf te zoeken, en ligt het altijd maar aan de ander 'die je niet begrijpt'. Geen wonder dat je niet aan de man/vrouw komt zo.
Leuke vrouw? Zo te lezen heb jij een intense haat tegen vrouwen. Hoe moet dat ooit op iets leuks uitlopen?quote:Op maandag 30 november 2015 12:25 schreef Red-Pill het volgende:
Hilarisch hoe de vrouwen hier weer reageren: Ik voel me niet eenzaam zonder relatie, maar ik heb wel genoeg relaties en FWB's achter de rug.x oneindig
Ik zou het ook zo maar weg wuiven, als je alles zo makkelijk voor elkaar krijgt, zonder enige eigen moeite. Ze willen niet begrijpen, dat als zij nooit contact zoeken en als zij niks van je willen weten, als jij contact met ze zoekt, dat je als man niet verder komt. Jezelf hierdoor depressief voelt, je steeds onzekerder word over jezelf en dat je uiteindelijk zelf geen contact meer durft op te zoeken, terwijl je dat wel graag zou willen.
Het is een vicieuze cirkel, waar je niet meer uitkomt. Dit weekend kwamen de zelfmoord gedachten weer voorbij en nee dit is geen kreet voor hulp, maar de logische gedachten van een depressief en eenzijdig leven. Niemand begrijp het, je "leven'" gaat gewoon door en elke confrontatie, met een leuke vrouw, is een schepje er boven op.
Laatst nog in de winkel, kwam ik weer die leuke vrouw tegen, die ik af en toe zie en ik doe mijn ding en zodra ik in de kassa rij sta, kan ik opeens geen houding meer houden. Voel mij ongemakkelijk, kijk rustig rond, daarna weer even naar haar en ik zie haar ook af en toe kijken. Dan ben ik aan de beurt. overal gaan alarm bellen af, maar ik probeer uit alle macht, om het te forceren. Proberen om net te doen of alles normaal is. Ze vroeg of ik de bon wilde en ik zei met een lach: nee, is goed zo. Ze lachte even terug, maar ik wilde op dat moment niks anders, dan weg daar.
Vervolgens op de terug weg en thuis, ga je alles weer analyseren, waardoor je nog kloter voelt en dan kom je opeens weer terug tot de realiteit, dat dit eenzijdig leven, niet meer zal veranderen.
Dan lees je meer dan ik...quote:Op maandag 30 november 2015 12:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leuke vrouw? Zo te lezen heb jij een intense haat tegen vrouwen. Hoe moet dat ooit op iets leuks uitlopen?
Gaat hun eenzaamheid puur om intieme behoeften dan?quote:Op maandag 30 november 2015 12:35 schreef Jaeger85 het volgende:
Tl;dr, mensen die wanneer ze vrijgezel zijn wel in hun intieme behoeften kunnen voorzien zijn niet eenzaam, de mensen die dat niet kunnen zijn dat wel.
Ik loop er niet eenzaam bij, kijk mensen gewoon aan, lach en maak een praatje indien mogelijk. Dus nee ik straal naar mijn mening niet uit dat ik kansloos ben.quote:Op maandag 30 november 2015 12:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch niet ...
TS geeft aan dat hij eenzaam is omdat hij geen relatie heeft en dan komen er mensen posten die wel genoten van hun vrijgezelle bestaan. Ja gek he als je wél intiem contact kan regelen.
Daar doelt de poster op.
Dat ieder zelf verantwoordelijk is voor zijn of haar geluk spreekt wel voor zich en ik denk dat ts het ontbeert aan uitstraling als er wel mensen op zijn vrienden afstappen en dat hij dit dus niet door heeft.
Dat is de frustratie, dat is geen haat, maar jullie lezen alleen wat jullie willen lezen. Het is makkelijker voor vrouwen hier, om nog wat meer zout op de wonden te gooien, want o wee als er iets gezegd word over vrouwen, dat kan dan niet, want alle vrouwen zijn heilig.quote:
Dat zeg ik ook niet. Uitstraling is iets anders dan er 'gezellig' bij lopen. Dit is ook niet te beoordelen aan de hand van wat tekst op een scherm. Mijn zusje werd in de discotheek ook zelden tot nooit aangesproken terwijl haar vriendin de mannen van zich af moest slaan en mijn zusje is niet lelijk. Ze oogt gewoon minder toegankelijk dan haar vriendin.quote:Op maandag 30 november 2015 12:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik loop er niet eenzaam bij, kijk mensen gewoon aan, lach en maak een praatje indien mogelijk. Dus nee ik straal naar mijn mening niet uit dat ik kansloos ben.
Het is ook heel voorspelbaar wat jij zegt over vrouwen. Dat ze nooit om mannelijke belangstelling verlegen hoeven te zitten. Single vrouwen die naar een relatie verlangen maar bij wie dat ook frustrerend verloopt? Nee, dat bestaat niet.quote:Op maandag 30 november 2015 12:57 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Dat is de frustratie, dat is geen haat, maar jullie lezen alleen wat jullie willen lezen. Het is makkelijker voor vrouwen hier, om nog wat meer zout op de wonden te gooien, maar o wee als er iets gezegd word over vrouwen, dat kan dan niet, want alle vrouwen zijn heilig.
Voorspelbare reacties weer.
Je hebt die frustratie volledig aan jezelf te danken, zo te lezen.quote:Op maandag 30 november 2015 12:57 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Dat is de frustratie, dat is geen haat, maar jullie lezen alleen wat jullie willen lezen. Het is makkelijker voor vrouwen hier, om nog wat meer zout op de wonden te gooien, want o wee als er iets gezegd word over vrouwen, dat kan dan niet, want alle vrouwen zijn heilig.
Voorspelbare reacties weer.
Het bestaat wel, maar dat is een keuze die hij niet heeft.quote:Op maandag 30 november 2015 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Single vrouwen die naar een relatie verlangen maar bij wie dat ook frustrerend verloopt? Nee, dat bestaat niet.
Wat is een keuze?quote:Op maandag 30 november 2015 13:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het bestaat wel, maar dat is een keuze die hij niet heeft.
Ik volg je niet.quote:Op maandag 30 november 2015 13:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De mogelijkheid dat mannen wel vrouwen willen, maar vrouwen bepaalde mannen niet. Ofzo..
Bedoel je nu het verschil tussen helemaal geen opties hebben en wel opties hebben die je niet kunnen bekoren?quote:Op maandag 30 november 2015 13:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het bestaat wel, maar dat is een keuze die hij niet heeft.
Vast niet bij iedereen, maar wel bij de reguliere users hier.quote:Op maandag 30 november 2015 12:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gaat hun eenzaamheid puur om intieme behoeften dan?
Ik denk dat Red-Pil zoiets bedoelt ja, maar dat zal hij ongetwijfeld beter uit kunnen leggen dan ik..quote:Op maandag 30 november 2015 13:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Bedoel je nu het verschil tussen helemaal geen opties hebben en wel opties hebben die je niet kunnen bekoren?
Zou 'nemen', ja. Ik heb toch het idee dat dat voor een deel van de single vrouwen met behoefte aan een leuke relatie er echt niet minder eenzaam van zou worden om als een stuk neukvlees mee naar een hol gesleept te worden.quote:Op maandag 30 november 2015 13:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat er altijd wel een man zou zijn die een vrouw zou nemen zoals ze is..
Beetje vreemd om die reacties zo af te schepen, vind je ook niet? TS vraagt gewoon of men zich als single zijnde eenzaam voelt en dan kan je ook eerlijke reacties verwachten. Daarnaast is het echt onzin dat vrouwen zonder enige moeite alles voor elkaar krijgen. Ook sommige vrouwen missen heus wel eens die intimiteit of stappen niet zo makkelijk op iemand af. Je speelt hier wel heel erg de slachtofferrol. Beter kun je daarentegen aan je zelfvertrouwen proberen te werken, zodat je beter weet je een houding te geven bij dat leuke kassameisje o.i.d.quote:Op maandag 30 november 2015 12:25 schreef Red-Pill het volgende:
Hilarisch hoe de vrouwen hier weer reageren: Ik voel me niet eenzaam zonder relatie, maar ik heb wel genoeg relaties en FWB's achter de rug.x oneindig
Ik zou het ook zo maar weg wuiven, als je alles zo makkelijk voor elkaar krijgt, zonder enige eigen moeite. Ze willen niet begrijpen, dat als zij nooit contact zoeken en als zij niks van je willen weten, als jij contact met ze zoekt, dat je als man niet verder komt. Jezelf hierdoor depressief voelt, je steeds onzekerder word over jezelf en dat je uiteindelijk zelf geen contact meer durft op te zoeken, terwijl je dat wel graag zou willen.
Het is een vicieuze cirkel, waar je niet meer uitkomt. Dit weekend kwamen de zelfmoord gedachten weer voorbij en nee dit is geen kreet voor hulp, maar de logische gedachten van een depressief en eenzijdig leven. Niemand begrijp het, je "leven'" gaat gewoon door en elke confrontatie, met een leuke vrouw, is een schepje er boven op.
Laatst nog in de winkel, kwam ik weer die leuke vrouw tegen, die ik af en toe zie en ik doe mijn ding en zodra ik in de kassa rij sta, kan ik opeens geen houding meer houden. Voel mij ongemakkelijk, kijk rustig rond, daarna weer even naar haar en ik zie haar ook af en toe kijken. Dan ben ik aan de beurt. overal gaan alarm bellen af, maar ik probeer uit alle macht, om het te forceren. Proberen om net te doen of alles normaal is. Ze vroeg of ik de bon wilde en ik zei met een lach: nee, is goed zo. Ze lachte even terug, maar ik wilde op dat moment niks anders, dan weg daar.
Dusdanig mee eens, dat ik zelf ook al zoiets aangehaald had ja. Evengoed een keuze met meer opties dan wat Red-Pill beschrijft en als zo een overeenkomst uitmondt in een wedstrijdje wie het ergste is, schiet het z'n doel toch voorbij..quote:Op maandag 30 november 2015 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou 'nemen', ja. Ik heb toch het idee dat dat voor een deel van de single vrouwen met behoefte aan een leuke relatie er echt niet minder eenzaam van zou worden om als een stuk neukvlees mee naar een hol gesleept te worden.
Ze heeft gewoon gelijk, alleen veel beter verwoord dan ik. Je bekrompen antwoord hierop, geeft weer dat je onwetend of naïef bent.quote:Op maandag 30 november 2015 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou 'nemen', ja. Ik heb toch het idee dat dat voor een deel van de single vrouwen met behoefte aan een leuke relatie er echt niet minder eenzaam van zou worden om als een stuk neukvlees mee naar een hol gesleept te worden.
En wat is er dan bekrompen, onwetend of naïef aan? Misschien kun jij het gewoon niet van de kant van vrouwen bekijken zoals ik dat wel kan. Ik heb heel wat eenzaamheid en verdriet gezien bij vrouwen.quote:Op maandag 30 november 2015 13:29 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk, alleen veel beter verwoord dan ik. Je bekrompen antwoord hierop, geeft weer dat je onwetend of naïef bent.
Gezien je niet eens normaal je mond open kan trekken naar een kassamiep, ben je zelf onwetend en naief.quote:Op maandag 30 november 2015 13:29 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk, alleen veel beter verwoord dan ik. Je bekrompen antwoord hierop, geeft weer dat je onwetend of naïef bent.
Ik had genoeg zelfvertrouwen, maar dat is na al die jaren van alleen maar afwijzingen en negatieve ervaringen, niks meer van over. Hoe ik nu ben is het resultaat en dat ga je met zelf vertrouwen niet meer opkrikken.quote:Op maandag 30 november 2015 13:28 schreef rianne1994 het volgende:
[..]
Daarnaast is het echt onzin dat vrouwen zonder enige moeite alles voor elkaar krijgen. Ook sommige vrouwen missen heus wel eens die intimiteit of stappen niet zo makkelijk op iemand af. Je speelt hier wel heel erg de slachtofferrol. Beter kun je daarentegen aan je zelfvertrouwen proberen te werken, zodat je beter weet je een houding te geven bij dat leuke kassameisje o.i.d.
Ik zal het overleggen, met de vrouwen die geen actie ondernemen en telkens afwijzen. Geen opties tegenover genoeg opties is niet hetzelfde.quote:Op maandag 30 november 2015 13:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat is er dan bekrompen, onwetend of naïef aan? Misschien kun jij het gewoon niet van de kant van vrouwen bekijken zoals ik dat wel kan. Ik heb heel wat eenzaamheid en verdriet gezien bij vrouwen.
Je bekijkt het niet van zijn kant door verdriet te algemeniseren, wat misschien zelfs wat ontkennend of een soort van wedstrijdje over komt. Hij heeft er geen kut aan dat vrouwen zich ook kut kunnen voelen, omdat de juiste man hen niet wil. Hij voelt zich kut, omdat geen enkele vrouw hem zou willen. Dat is appels met peren vergelijken, ondanks dat het beide kut en fruit is.quote:Op maandag 30 november 2015 13:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat is er dan bekrompen, onwetend of naïef aan? Misschien kun jij het gewoon niet van de kant van vrouwen bekijken zoals ik dat wel kan. Ik heb heel wat eenzaamheid en verdriet gezien bij vrouwen.
Bedoel je nou een optie tot seks of een optie tot een relatie?quote:Op maandag 30 november 2015 13:38 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Ik zal het overleggen, met de vrouwen die geen actie ondernemen en telkens afwijzen. Geen opties tegenover genoeg opties is niet hetzelfde.
Kleine adjustment..quote:Op maandag 30 november 2015 13:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je nou een optie tot gratis seks of een optie tot een relatie?
Hoe denk je dat een relatie ontstaat???quote:Op maandag 30 november 2015 13:36 schreef Red-Pill het volgende:
Ik had genoeg zelfvertrouwen, maar dat is na al die jaren van alleen maar afwijzingen en negatieve ervaringen, niks meer van over. Hoe ik nu ben is het resultaat en dat ga je met zelf vertrouwen niet meer opkrikken.
Dat is wat jaren lang afwijzingen en negatieve ervaringen, met je doet. Je zoekt alleen maar om te etsen, altijd dezelfde bullshit.quote:Op maandag 30 november 2015 13:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Gezien je niet eens normaal je mond open kan trekken naar een kassamiep, ben je zelf onwetend en naief.
Je beeld en omgang met vrouwen zijn compleet van het padje. Het ergste is nog dat je je erin lijkt te berusten, maar ondertussen wel de schuld bij anderen legt. Vervolgens mogen zij jouw frustraties behendelen.
Met zo'n optiek zal je zelfs in een relatie eenzaam zijn, als iemand al zo van het padje af zou zijn om zo'n relatie aan te gaan.
Ik erken zijn frustratie wel. Maar ik verzet me tegen de manier waarop hij zijn frustratie projecteert op alle vrouwen en ontkent dat het voor vrouwen soms ook heel frustrerend kan zijn. Daar moet hij eens mee ophouden, want hij wordt er alleen maar verrotter van door er steeds zo mee om te gaan.quote:Op maandag 30 november 2015 13:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je bekijkt het niet van zijn kant door verdriet te algemeniseren, wat misschien zelfs wat ontkennend of een soort van wedstrijdje over komt. Hij heeft er geen kut aan dat vrouwen zich ook kut kunnen voelen, omdat de juiste man hen niet wil. Hij voelt zich kut, omdat geen enkele vrouw hem zou willen. Dat is appels met peren vergelijken, ondanks dat het beide kut en fruit is.
Maar zijn dat vrouwen die echt (bijna) niemand kunnen krijgen of vrouwen die krampachig vasthouden aan hun eisenlijstje en waar alleen de ideale man goed genoeg is? In dat laatst geval ben je toch echt zelf deels oorzaak van je eigen eenzaamheid en verdriet.quote:Op maandag 30 november 2015 13:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je aan jezelf te danken met zo'n manier van doen.quote:Op maandag 30 november 2015 13:41 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Dat is wat jaren lang afwijzingen en negatieve ervaringen, met je doet. Je zoekt alleen maar om te etsen, altijd dezelfde bullshit.
De eerste categorie. Vrouwen kunnen ook erg onzeker zijn. Newsflash!quote:Op maandag 30 november 2015 13:43 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Maar zijn dat vrouwen die echt (bijna) niemand kunnen krijgen of vrouwen die krampachig vasthouden aan hun eisenlijstje en waar alleen de ideale man goed genoeg is? In dat laatst geval ben je toch echt zelf deels oorzaak van je eigen eenzaamheid en verdriet.
Als je dat zo al stelt zal dat ook zeker niet gaan lukken nee... Het is maar hoe je erin staat. Ik zal niet ontkennen dat het niet rot is om veel afwijzingen te krijgen, maar inderdaad wat muhaha zegt:quote:Op maandag 30 november 2015 13:36 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Ik had genoeg zelfvertrouwen, maar dat is na al die jaren van alleen maar afwijzingen en negatieve ervaringen, niks meer van over. Hoe ik nu ben is het resultaat en dat ga je met zelf vertrouwen niet meer opkrikken.
quote:Op maandag 30 november 2015 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een relatie ontstaat???
Dat is voor beide personen ook een zoektocht geweest met veel afwijzingen of denk je dat ze iemand aanspreken en het meteen patsboem klikt?
Is het erkenning als de ander het niet zo ervaart?quote:
Maar zoals we weten heeft hij dus niet met alle vrouwen kunnen praten, want zo ver komt hij dus niet. Ook weer niet zo raar dat als hij geen medeleven ervaart en beperkte contacten heeft, dat het er zo uitkomt en zich een patroon is gaan vormen. Kunnen we wel zeggen dat hij er maar gewoon even uit moet snappen, maar dat is theoretisch makkelijker gezegd dan gedaan als er in de praktijk voor zijn gevoel niet te oefenen valt.quote:Maar ik verzet me tegen de manier waarop hij zijn frustratie projecteert op alle vrouwen en ontkent dat het voor vrouwen soms ook heel frustrerend kan zijn. Daar moet hij eens mee ophouden, want hij wordt er alleen maar verrotter van door er steeds zo mee om te gaan.
Jij doet alsof het alleen over seks gaat, maar dat is niet waar. Bij de meeste vrouwen die niemand hebben kunnen vinden,om een relatie mee te hebben, speelt het mee dat de mannen die best een relatie met ze hadden willen hebben niet leuk genoeg waren.quote:Op maandag 30 november 2015 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deezertje had wel een optie een tijdje terug, al zal dat voor zijn perceptie weinig verschil maken..quote:Op maandag 30 november 2015 13:53 schreef FlyDutchMan het volgende:
Nu wil ik niemand aanbevelen om dat zomaar te doen, maar het is wezenlijk anders dan de situatie van een Red-Pill of een Deezertje die het gevoel hebben dan letterlijk niemand ze wil.
Zie ook een antwoord op een vraag die mij later werd gesteld. Ik bedoel dus niet de vrouwen met hun zware eisenlijstjes. Wel vrouwen voor wie het ook heel moeilijk is om ergens een match te vinden. Volgens mij heeft RP hetzelfde probleem.quote:Op maandag 30 november 2015 13:53 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Jij doet alsof het alleen over seks gaat, maar dat is niet waar. Bij de meeste vrouwen die niemand hebben kunnen vinden,om een relatie mee te hebben, speelt het mee dat de mannen die best een relatie met ze hadden willen hebben niet leuk genoeg waren.
Zouden ze hun standaard verlagen zaten ze al in een relatie. Nu wil ik niemand aanbevelen om dat zomaar te doen, maar het is wezenlijk anders dan de situatie van een Red-Pill of een Deezertje die het gevoel hebben dan letterlijk niemand ze wil.
Nu geloof ik oprecht dat er best iemand zou zijn die ze wil, maar dat assertiviteit en een onzekere houding het héél moeilijk maken om deze te vinden. Alleen het is dus gewoon echt een andere situatie en het feit dat mensen (toevallig vooral vrouwen) dát niet begrijpen voedt deze jongens hun frustratie en wat sommigen zien als vrouwenhaat.
Maar dat was niet die perfecte droomvrouw met het lichaam van een model en die 3 moedervlekken strategisch geplaatst op haar superlichaam.quote:Op maandag 30 november 2015 13:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Deezertje had wel een optie een tijdje terug, al zal dat voor zijn perceptie weinig verschil maken..
Aha, dat is zonde en inderdaad eenmaal in dat negatieve gedachtenpatroon verandert het waarschijnlijk ook lastig.quote:Op maandag 30 november 2015 13:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Deezertje had wel een optie een tijdje terug, al zal dat voor zijn perceptie weinig verschil maken..
Ik bedoel ook geen vrouwen met een zwaar eisenlijstje. Ik bedoel vrouwen met een eisenlijstje die heel redelijk is, maar nog steeds ruimte biedt om je standaard te verlagen. Daarom zei ik het niet aan te bevelen, maar het creëert wel een ander gevoel. Of misschien creëert het niet eens zozeer een ander gevoel, maar als je dat aanschouwt ben je eerder geneigd het als een luxe te zien.quote:Op maandag 30 november 2015 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie ook een antwoord op een vraag die mij later werd gesteld. Ik bedoel dus niet de vrouwen met hun zware eisenlijstjes. Wel vrouwen voor wie het ook heel moeilijk is om ergens een match te vinden. Volgens mij heeft RP hetzelfde probleem.
Je weet uiteindelijk pas hoe een relatie is als je die aangaat, dat is de beperktheid van eisenlijstjes. En iedereen mag zelf bepalen wat ze in een relatie willen vinden. Ik zou niemand aanraden om een standaard te verlagen, wel om realistisch te zijn en je vooral niet blind te staren op wat de buitenwereld er misschien van zou kunnen vinden.quote:Op maandag 30 november 2015 14:10 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Aha, dat is zonde en inderdaad eenmaal in dat negatieve gedachtenpatroon verandert het waarschijnlijk ook lastig.
[..]
Ik bedoel ook geen vrouwen met een zwaar eisenlijstje. Ik bedoel vrouwen met een eisenlijstje die heel redelijk is, maar nog steeds ruimte biedt om je standaard te verlagen. Daarom zei ik het niet aan te bevelen, maar het creëert wel een ander gevoel. Of misschien creëert het niet eens zozeer een ander gevoel, maar als je dat aanschouwt ben je eerder geneigd het als een luxe te zien.
Verlagen lijkt me niet het goede woord. Gezien de ervaring van meerdere heren op dit onderwerp, denk ik dat het meer een kwestie is van verder willen kijken dan je neus en de potentiële date lang is. De grote klacht is totaal geen kans krijgen en niet zozeer dat iemand na enigszins beter leren kennen cq iets van een kans te geven het niet vindt klikken. De kans om überhaupt tot een klik te kunnen komen wordt als vrijwel afwezig ervaren, daar lijkt het beruchte eisenlijstje een hardnekkig symptoom van..quote:Op maandag 30 november 2015 14:10 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Ik bedoel ook geen vrouwen met een zwaar eisenlijstje. Ik bedoel vrouwen met een eisenlijstje die heel redelijk is, maar nog steeds ruimte biedt om je standaard te verlagen.
quote:Op maandag 30 november 2015 14:12 schreef Bananenpap het volgende:
Vooral nu met de feestdagen dat je met de familie aan tafel zit en de enige bent zonder partner. (en dus ook maar aan het hoofdeinde van de tafel moet zitten.)
Gast, wtf?? Ga hulp zoeken manquote:Op maandag 30 november 2015 12:25 schreef Red-Pill het volgende:
Daarin kan ik het enkel met je eens zijn en natuurlijk blijven proberen, al is het soms deprimerend.quote:Op maandag 30 november 2015 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet uiteindelijk pas hoe een relatie is als je die aangaat, dat is de beperktheid van eisenlijstjes. En iedereen mag zelf bepalen wat ze in een relatie willen vinden. Ik zou niemand aanraden om een standaard te verlagen, wel om realistisch te zijn en je vooral niet blind te staren op wat de buitenwereld er misschien van zou kunnen vinden.
Dat is inderdaad beter beschreven.quote:Op maandag 30 november 2015 14:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verlagen lijkt me niet het goede woord. Gezien de ervaring van meerdere heren op dit onderwerp, denk ik dat het meer een kwestie is van verder willen kijken dan je neus en de potentiële date lang is. De grote klacht is totaal geen kans krijgen en niet zozeer dat iemand na enigszins beter leren kennen cq iets van een kans te geven het niet vindt klikken. De kans om überhaupt tot een klik te kunnen komen wordt als vrijwel afwezig ervaren, daar lijkt het beruchte eisenlijstje een hardnekkig symptoom van..
Excuses, was even weg.quote:Op maandag 30 november 2015 13:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Red-Pill, zou er een manier zijn om jou iets gematigder te kunnen laten denken hierover? Wat heb jij nodig om uit deze impasse te komen?
Heb je wel eens overwogen om te laten bemiddelen? Dus zo'n ouderwets relatiebureau in te schakelen om een match voor je te zoeken?quote:Op maandag 30 november 2015 15:32 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Excuses, was even weg.
Positief contact en ervaringen met vrouwen en niet alleen als een beste vriend, maar ook een vrouw die mij ook leuk vind. Alleen is de situatie nu zo geëscaleerd, dat ik geen contact meer durf te zoeken met vrouwen.
Ik ben nu al bijna 3 jaar bezig met behandelingen, waaruit beide behandelingen mij tot nu toe, weinig echt positief hebben geholpen.
Ik heb ook nu al 2 jaar geprobeerd om via online advertenties, een vrouw te vinden voor FWB, maar 0 echte reacties van vrouwen op mijn advertenties gekregen en ook als ik uitgebreid reageerde op advertenties van vrouwen, kreeg ik ook nooit een reactie terug.
Dit was niet perse voor het intieme gedeelte, maar vooral om zonder relatie, meer contact ervaringen met vrouwen te krijgen en hopelijk uit dit oneindige diep gat te komen. Dus positieve ervaringen op doen, alleen ook hier kom ik niet verder.
Verder weet ik het ook niet meer.
quote:Op maandag 30 november 2015 10:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik voel me als vrijgezel precies hetzelfde als in een relatie. Met als enige verschil dat ik als vrijgezel wel eens het samenzijn mis en in een relatie wel eens het vrijgezel zijn mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |