Dat zal ongetwijfeld lukkenquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik weet niet, ik zou er bijna een voor Deventer willen aanvragen en in oosterhout willen laten bezorgen. Kijken of dat lukt...
Dat zal niet gebeuren want die gegevens mogen ze niet koppelen. Dat is ook de reden dat je elke maand opnieuw je geslacht, je haarkleur, je schoenmaat en wat je gisteren gegeten hebt, moet opgeven, voordat je een nieuw abo mag kopen.quote:Maar aan de andere kant ben ik bang dat ze zeggen: U heeft al dalvoordeel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee dus:quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik weet niet, ik zou er bijna een voor Deventer willen aanvragen en in oosterhout willen laten bezorgen. Kijken of dat lukt...
quote:
OMGquote:
"Eeehhh meneer Fles, waarom vraagt u 30 kaarten aan?"quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Fles ik stel voor dat je gewoon een stapeltje besteld voor ons allen. Ik maak de portokosten alvast over...
Echt niets te doen daarquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:27 schreef James1988 het volgende:
ProRail had in het kader van 'het wisselgesprek' aan een aantal reizigers de vraag gesteld "Waar zou je willen dat de trein je nog eens heen brengt?". Daarop kwamen antwoorden zoals "Legoland" en "Azië".
BredaVandaag.nl is maar eens in de reisplanner gedoken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zo zie je maar, dat ding is verzonnen ontwikkelt door iemand die nooit het OV neemt....quote:Op woensdag 2 december 2015 02:51 schreef Prins_Pils het volgende:
Als ik op fietse ben en ik moet het spoor kruisen, dan pak ik altijd de wegen en ga ik nooit door het station. Maar dat komt puur door mijn geografische ligging pal aan het spoor nabij Snipperling Aansluiting, ik kruis het spoor nooit op het station, ik kom alleen in het station als ik daar moet zijn. Maar stel dat het wel mijn kortste route was? Dan moest ik ineens gaan omrijden. Ik ga binnenkort verhuizen en wie weet hoe mijn routes dan gaan liggen.
Als mijn moeder op bezoek komt haal ik haar soms op, maar meestal niet want ze weet de bus naar mijn huis te vinden. Ik breng haar wel altijd weg naar de trein. Maar omdat NS dat zegt is het in het vervolg dus altijd 'ho mam, wacht even, ik moet eerst passagerecht opladen'. Als we uit de bus komen van mijn huis hebben we zeven minuten, maar als het gigantisch druk is aan de automaat haal ik dat misschien niet eens. Omdat ik van NS geen passagekaart mag hebben.
ik zie het drama niet zo eigenlijk. Als je iemand naar Schiphol brengt mag je ook op gegeven moment niet verder en aangezien moeders niet dement of gehandicapt is kan ze de laatste paar meters naar de trein best zelf afleggenquote:Op woensdag 2 december 2015 05:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Zo zie je maar, dat ding is verzonnen ontwikkelt door iemand die nooit het OV neemt....
Dan moeten ze niet in die brief zeggen dat die passagepas bedoeld is om uitzwaaien mogelijk te maken. Want dat is dus gewoon gelogen.quote:Op woensdag 2 december 2015 06:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik zie het drama niet zo eigenlijk. Als je iemand naar Schiphol brengt mag je ook op gegeven moment niet verder en aangezien moeders niet dement of gehandicapt is kan ze de laatste paar meters naar de trein best zelf afleggen
Dat is wel vreemd: een ov-chipkaart mag tot 4 euro in de min komen, maar dan moet bij het inchecken het saldo nog wel positief zijn. Blijkbaar mist daar een check op bij de IC-defect paaltjes. Zal wel zijn omdat je al ingecheckt bent dan, en met dat paaltje het borgbedrag alleen verhoogd wordt of zo?quote:Op woensdag 2 december 2015 05:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Overigens kon ik vorige week tot mn grote verbazing op een anonieme kaart met -0.47 Saldo gewoon een toeslag ICD direct laden op de paal aan het perron...
Nee, ik was met mn persoonlijke kaart ingetjekt...quote:Op woensdag 2 december 2015 12:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd: een ov-chipkaart mag tot 4 euro in de min komen, maar dan moet bij het inchecken het saldo nog wel positief zijn. Blijkbaar mist daar een check op bij de IC-defect paaltjes. Zal wel zijn omdat je al ingecheckt bent dan, en met dat paaltje het borgbedrag alleen verhoogd wordt of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |