SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat komt onze prestaties in de competitie alleen maar ten goede en met deze selectie heeft Ajax niets te zoeken in Europa.quote:Op zondag 29 november 2015 23:41 schreef Rickertman96 het volgende:
Uit Europa met twee vingers in de neusOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zondag 29 november 2015 23:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat komt onze prestaties in de competitie alleen maar ten goede en met deze selectie heeft Ajax niets te zoeken in Europa.![]()
![]()
In de competitie lijden ze er niet echt onder volgens mijquote:Op zondag 29 november 2015 23:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat komt onze prestaties in de competitie alleen maar ten goede en met deze selectie heeft Ajax niets te zoeken in Europa.RED ONS HENNIEGOD![]()
Aldus Cruijff in De Telegraafquote:'Verder ben ik erachter gekomen dat de vorige directeur (inmiddels vertrokken Michael Kinsbergen, red.) al bijna een jaar geleden de opdracht kreeg om Jonk te ontslaan. Hij weigerde dat en is inmiddels uit zijn functie gezet, ondanks het feit dat hij met het binnenhalen van Ziggo het beste sponsorcontract uit de clubgeschiedenis heeft afgesloten. De directeur en hoofd opleidingen zijn nu ontslagen. Twee mensen die Ajax geholpen hebben er financieel weer bovenop te komen. Is het dan vreemd dat ik denk dat ik gepiepeld word?'Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een vreselijk rancuneus mannetje kan het toch zijn.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat hij wil willen we allemaal wel denk ik en dat is Jonk gewoon behouden en van daaruit je organisatie verbeteren, de manier waarop is niet de juiste denk ik maar misschien heeft hij het al meerdere malen op de normale manier geprobeerd.quote:Op maandag 30 november 2015 08:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een vreselijk rancuneus mannetje kan het toch zijn.![]()
Mocht Flappie willen, al zal het wel bijgedragen hebben, dat hebben BNers nu eenmaal mee.quote:Op maandag 30 november 2015 08:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Flappie Ziggo binnengehaald.![]()
Nope. Flap kwam net kijken toen.quote:Op maandag 30 november 2015 08:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Flappie Ziggo binnengehaald.![]()
Ik blijf er bij, 6 punten los de winterstop in.quote:Op maandag 30 november 2015 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, vier wedstrijden nog te gaan en ik zie alleen puntverlies gebeuren tegen FC Utrecht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
is dat uit of thuis?quote:Op maandag 30 november 2015 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, vier wedstrijden nog te gaan en ik zie alleen puntverlies gebeuren tegen FC Utrecht.![]()
Dat is op zich wel goed, dan heb je alle zware uitwedstrijden zo'n beetje gehad in de eerste seizoenshelft en PSV is uit in principe makkelijker dan thuis (dat zegt niet dat je die automatisch wint)quote:![]()
Gelijk: FC Twente, Feyenoordquote:Op maandag 30 november 2015 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is op zich wel goed, dan heb je alle zware uitwedstrijden zo'n beetje gehad in de eerste seizoenshelft en PSV is uit in principe makkelijker dan thuis (dat zegt niet dat je die automatisch wint)
Winst: AZ, NEC, PEC Zwolle, Vitesse, Excelsior, Heracles
Ten opzichte van vorig seizoen hebben we NEC // FC Dordrecht +3, Feyenoord -2, PEC +2, Vitesse +3. Toch een positief saldo van zes.
En dan hebben we nog te gaan..
FC Utrecht, FC Groningen, ADO, SC Heerenveen, De Graafschap, PSV, Willem II, SC Cambuur, Roda JC.
Alleen PSV, FC Utrecht en Groningen zijn écht lastig.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik word doodmoe van Cruyff
Alsof Jonk die opleiding in zijn eentje draagt, volgens mij wordt er al sinds de revolutie meer individueel getraind en dat gaat echt niet veranderen als Jonk weg is.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Yup, hetzelfde geldt voor Cernyquote:Op maandag 30 november 2015 09:14 schreef Monolith het volgende:
Prima speler die v/d Beek in mijn ogen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
opvolger Klaassen over jaar of 2, of gewoon naast Klaassen ipv Gudelj?quote:Op maandag 30 november 2015 09:14 schreef Monolith het volgende:
Prima speler die v/d Beek in mijn ogen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Youness - Milik - Ghazi
-- Klaassen -- vd Beek
---------- Bazoer -------
meningen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En Overmars doet de aankopen niet in z'n eentje, Frank het eerste elftal niet in z'n eentje. Maar het lijkt me niet vreemd om naar de hoofdverantwoordelijke te kijken bij beoordelingen.quote:Op maandag 30 november 2015 09:14 schreef TheVulture het volgende:
Alsof Jonk die opleiding in zijn eentje draagt, volgens mij wordt er al sinds de revolutie meer individueel getraind en dat gaat echt niet veranderen als Jonk weg is.![]()
Dat dus. Ik kan me best voorstellen dat Jonk toegevoegde waarde heeft hoor en dat het jammer is dat hij weggaat, maar als iemand een continue stoorzender is in je organisatie en alleen maar z'n eigen gang gaat, dan is dat doorgaans ook niet bevorderlijk. Ook al is het iemand die het 'juiste beleid' wil voeren. Bij dat laatste heb ik overigens ook nog wel m'n twijfels. Het beeld dat ik krijg is dat Jonk enkel eigen jeugd wil, aangevuld met wat aankopen die op Europees topniveau meekunnen. Dat laatste is simpelweg niet realistisch. Ik ben niet blij met het transferbeleid van de afgelopen jaren, maar hopelijk is het nu een beetje voorbij met de zinloze breedte-aankopen.quote:Op maandag 30 november 2015 09:14 schreef TheVulture het volgende:
Alsof Jonk die opleiding in zijn eentje draagt, volgens mij wordt er al sinds de revolutie meer individueel getraind en dat gaat echt niet veranderen als Jonk weg is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Niet met je eens, die vd Beek kan ik nog niet beoordelen maar Klaassen is het zeker nietquote:Op maandag 30 november 2015 09:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beiden zijn het dravertjes dus snap wel dat ze elkaar leuk vinden.![]()
Cerny is nog wel wat onstuimig. Begon ook doodleuk even aan een solo bij het eigen strafschopgebied. Maar heeft zeker potentie.quote:Op maandag 30 november 2015 09:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, hetzelfde geldt voor Cerny
Ik vond v/d Beek eigenlijk al heel volwassen spelen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
je bent het er mee oneens?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nee denk ook dat jullie simpel kampioen worden, maar dat je zelf weer te koop moet lopen dat jullie zo'n grote hebben...quote:![]()
Is vaak satire hè zo'n TT, echter zit er een kern van waarheid in. We zijn ook gewoon de beste en grootste club van Nederland.quote:Op maandag 30 november 2015 09:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee denk ook dat jullie simpel kampioen worden, maar dat je zelf weer te koop moet lopen dat jullie zo'n grote hebben...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
NEUSquote:Op maandag 30 november 2015 09:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Is vaak satire hè zo'n TT, echter zit er een kern van waarheid in. We zijn ook gewoon de beste en grootste club van Nederland.![]()
Bij valse bescheidenheid is ook niemand gebaat natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2015 09:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee denk ook dat jullie simpel kampioen worden, maar dat je zelf weer te koop moet lopen dat jullie zo'n grote hebben...Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Welke club support jij precies?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oei, er zijn zó veel voorbeelden van "stoorzenders" in organisaties die uiteindelijk zeer succesvol worden... Een slecht draaiende organisatie is ook moeilijk te veranderen zonder stoorzenders.quote:Op maandag 30 november 2015 09:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat dus. Ik kan me best voorstellen dat Jonk toegevoegde waarde heeft hoor en dat het jammer is dat hij weggaat, maar als iemand een continue stoorzender is in je organisatie en alleen maar z'n eigen gang gaat, dan is dat doorgaans ook niet bevorderlijk. Ook al is het iemand die het 'juiste beleid' wil voeren. Bij dat laatste heb ik overigens ook nog wel m'n twijfels. Het beeld dat ik krijg is dat Jonk enkel eigen jeugd wil, aangevuld met wat aankopen die op Europees topniveau meekunnen. Dat laatste is simpelweg niet realistisch. Ik ben niet blij met het transferbeleid van de afgelopen jaren, maar hopelijk is het nu een beetje voorbij met de zinloze breedte-aankopen.![]()
Fischer is onze Immers aan het worden. Tien 100% kansen en misschien één goal.quote:Op maandag 30 november 2015 10:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nu volhouden en we worden kampioen! En man wat heeft Fischer het niet dit seizoen...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar heeft wel dreiging!11!!!1!!!!11!!quote:Op maandag 30 november 2015 10:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Fischer is onze Immers aan het worden. Tien 100% kansen en misschien één goal.![]()
dreiging waar de volgende doeltrap terecht gaat komen ja.quote:Op maandag 30 november 2015 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar heeft wel dreiging!11!!!1!!!!11!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Beetje loze kreten zo natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2015 09:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oei, er zijn zó veel voorbeelden van "stoorzenders" in organisaties die uiteindelijk zeer succesvol worden... Een slecht draaiende organisatie is ook moeilijk te veranderen zonder stoorzenders.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vind die argumentatie gewoon niet sterk. Je moet een inhoudelijke beoordeling maken.quote:Op maandag 30 november 2015 10:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje loze kreten zo natuurlijk.
Om een voorbeeld te geven. Als de TH vergaderingen echt van het niveau waren waar het op lijkt, dan is het bij wijze van spreken productiever als Hoofd Jeugdopleiding om naar een training van de E2 te kijken dan naar die vergaderingen te gaan. Als die vergaderingen wel van hoog niveau waren, en Jonk alleen weg bleef omdat hij zijn zin niet kreeg, is het een ander verhaal. Maar per definitie een stoorzender als iets negatiefs zien... Nee.![]()
Dat maak jij er echter van. Ik zei niet dat een stoorzender zijn per definitie negatief is. Ik zeg dat het doorgaans niet bevorderlijk is. Het is me ook niet helemaal duidelijk wat nou de grote verdiensten van Jonk zouden zijn, behalve dat hij in het 'kamp Cruijff' zit. Kan best zijn dat hij een flinke positieve bijdrage heeft geleverd hoor, maar kan niet zeggen dat dat nou direct aantoonbaar is.quote:Op maandag 30 november 2015 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind die argumentatie gewoon niet sterk. Je moet een inhoudelijke beoordeling maken.
Om een voorbeeld te geven. Als de TH vergaderingen echt van het niveau waren waar het op lijkt, dan is het bij wijze van spreken productiever als Hoofd Jeugdopleiding om naar een training van de E2 te kijken dan naar die vergaderingen te gaan. Als die vergaderingen wel van hoog niveau waren, en Jonk alleen weg bleef omdat hij zijn zin niet kreeg, is het een ander verhaal. Maar per definitie een stoorzender als iets negatiefs zien... Nee.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oké, dus je bent met me eens dat al dan niet een stoorzender zijn in principe niet veel zegtquote:Op maandag 30 november 2015 12:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat maak jij er echter van. Ik zei niet dat een stoorzender zijn per definitie negatief is. Ik zeg dat het doorgaans niet bevorderlijk is. Het is me ook niet helemaal duidelijk wat nou de grote verdiensten van Jonk zouden zijn, behalve dat hij in het 'kamp Cruijff' zit. Kan best zijn dat hij een flinke positieve bijdrage heeft geleverd hoor, maar kan niet zeggen dat dat nou direct aantoonbaar is.. Blijft staan dat volgens jullie de invloed van Jonk beperkt is (als ik dat goed interpreteer?). Dat zou natuurlijk kunnen, maar het is wat mij betreft logischer om iemand die ergens hoofdverantwoordelijk voor is, ook daadwerkelijk verantwoordelijk te houden voor dat onderdeel. Zowel in positieve als in negatieve zin.
![]()
A.s. zaterdag Foppe maar weer laten janken, lijkt me een goed plan.
Al lijkt het er wel op dat Heerenveen weer een beetje fatsoenlijk speelt momenteel, heeft ie knap gedaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kunnen er niks van ik zeg 4-0 voor Ajaxquote:Op maandag 30 november 2015 13:12 schreef Pedroso het volgende:
Al lijkt het er wel op dat Heerenveen weer een beetje fatsoenlijk speelt momenteel, heeft ie knap gedaan.![]()
Wel een tegenstander die Ajax goed zou moeten liggen. Heerenveen uit was misschien wel de beste wedstrijd vorig jaar.quote:Op maandag 30 november 2015 13:12 schreef Pedroso het volgende:
Al lijkt het er wel op dat Heerenveen weer een beetje fatsoenlijk speelt momenteel, heeft ie knap gedaan.![]()
Tegen Roda JC, FC Twente en Cambuur.quote:Op maandag 30 november 2015 13:12 schreef Pedroso het volgende:
Al lijkt het er wel op dat Heerenveen weer een beetje fatsoenlijk speelt momenteel, heeft ie knap gedaan.
WHOOPTIDOO.![]()
quote:Op maandag 30 november 2015 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kunnen er niks van ik zeg 4-0 voor Ajax![]()
![]()
Erwin Mulder.quote:Op maandag 30 november 2015 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie moet er scoren voor Heerenveen dan?![]()
vd Hoorngod in de 90+5 minuut buitenspel met een omhaal en een hakkiequote:Op maandag 30 november 2015 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie moet er scoren voor Heerenveen dan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Doorgaans is dat ook een voetballende ploeg die ruimte weggeeft. Als ze gewoon spelen zoals tegen Zwolle (en dan liefst ook nog iets efficiënter zijnquote:Op maandag 30 november 2015 13:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel een tegenstander die Ajax goed zou moeten liggen. Heerenveen uit was misschien wel de beste wedstrijd vorig jaar.), dan moet dat wel goed komen. Ajax had het de laatste jaren bij Heerenveen niet al te makkelijk, maar dat had voornamelijk te maken met het feit dat ze relatief veel doelpunten tegen kregen. Op het moment is de verdediging juist weer vrij stabiel, dus daar heb ik wel vertrouwen in.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heerenveen-thuis wil meestal wel lukken:
2008-2009 Ajax - SC Heerenveen 0-1
2009-2010 Ajax - SC Heerenveen 5-1
2010-2011 Ajax - SC Heerenveen 3-1
2011-2012 Ajax - SC Heerenveen 5-1
2012-2013 Ajax - SC Heerenveen 1-1
2013-2014 Ajax - SC Heerenveen 3-0
2014-2015 Ajax - SC Heerenveen 4-1![]()
Maar dit Ajax zal dit Ajax niet zijn als ze......quote:Op maandag 30 november 2015 15:37 schreef FritzWepper het volgende:
Heerenveen-thuis wil meestal wel lukken:
2008-2009 Ajax - SC Heerenveen 0-1
2009-2010 Ajax - SC Heerenveen 5-1
2010-2011 Ajax - SC Heerenveen 3-1
2011-2012 Ajax - SC Heerenveen 5-1
2012-2013 Ajax - SC Heerenveen 1-1
2013-2014 Ajax - SC Heerenveen 3-0
2014-2015 Ajax - SC Heerenveen 4-1FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
WZAWZDBquote:Op maandag 30 november 2015 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Maar dit Ajax zal dit Ajax niet zijn als ze......![]()
Dit Ajax is qua resultaten vrij stabiel dit seizoen.quote:Op maandag 30 november 2015 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Maar dit Ajax zal dit Ajax niet zijn als ze......
Bovendien is het ook gewoon statistisch gezien onontkoombaar dat je eens een keer punten verliest tegen een ploeg. Als ze gewoon zo spelen als tegen Zwolle, dan voorzie ik niet heel veel problemen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dreiging omdat er mensen suicidaal van zijn spel wordenquote:Op maandag 30 november 2015 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar heeft wel dreiging!11!!!1!!!!11!!![]()
Dit Ajax verdient qua kansen/goals creeeren en resultaten wel iets meer credits dan dat ze hier tot nu toe krijgen.
Waar ik in andere seizoenen soms al angstig was voor puntverlies als een wedstrijd begon zit er over het algemeen toch een hele solide basis en veerkracht in dit team waardoor ik altijd wel het gevoel heb dat het goed komt. Meest stabiele en gebalanceerde ploeg onder het bewind van De Boer denk ik zelfsOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vooral in Europa.quote:Op maandag 30 november 2015 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Dit Ajax verdient qua kansen/goals creeeren en resultaten wel iets meer credits dan dat ze hier tot nu toe krijgen.
Waar ik in andere seizoenen soms al angstig was voor puntverlies als een wedstrijd begon zit er over het algemeen toch een hele solide basis en veerkracht in dit team waardoor ik altijd wel het gevoel heb dat het goed komt. Meest stabiele en gebalanceerde ploeg onder het bewind van De Boer denk ik zelfsGroot fan van User Wotte![]()
Dit dus, je mag wel wat meer verwachten van een coach die er inmiddels al meer dan vier jaar zit en nog altijd dezelfde domme fouten maakt.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik wel, want Ajax heeft tegen PEC Zwolle open kansen gemist. Normaliter kost je dat punten. Toevallig was PEC aanvallend te onmachtig, maar als Ajax kansen blijft missen tegen Heerenveen en door geblunder achterin komt Heerenveen op voorsprong, dan speel je ineens een lastige wedstrijd. Heerenveen gaat dan natuurlijk met tien man verdedigen en loeren op de counter. Ajax is dit seizoen al vaker onmachtig gebleken tegen verdedigende ploegen en counters kunnen we nou eenmaal niet goed verdedigen.quote:Op maandag 30 november 2015 16:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze gewoon zo spelen als tegen Zwolle, dan voorzie ik niet heel veel problemen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Meid toch.quote:Op maandag 30 november 2015 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik wel, want Ajax heeft tegen PEC Zwolle open kansen gemist. Normaliter kost je dat punten. Toevallig was PEC aanvallend te onmachtig, maar als Ajax kansen blijft missen tegen Heerenveen en door geblunder achterin komt Heerenveen op voorsprong, dan speel je ineens een lastige wedstrijd. Heerenveen gaat dan natuurlijk met tien man verdedigen en loeren op de counter. Ajax is dit seizoen al vaker onmachtig gebleken tegen verdedigende ploegen en counters kunnen we nou eenmaal niet goed verdedigen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jong Ajax tegen de koploper.
Opstelling Jong Ajax:
Onana, Van Rhijn, Lartey Sanniez, Viergever, Dankerlui, Bakker, Clement, Warmerdam, Muric, Hendriks, Acolatse.
Wissels: Groothuizen, Van Bruggen, Vissie, El Mahdioui, Bruijn en El Azzouzi.
Geen geweldige opstelling vandaag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het ging over het creëren van kansen, dat lukt Ajax in Europa ook nog aardig. Je kan veel zeggen over wedstrijden tegen Rapid, Molde en Celtic, maar niet dat er geen kansen werden gecreëerd. Jablonec minder, maar je gaat wel door. Alleen tegen Fenerbahce is op alle fronten gefaald.quote:Op maandag 30 november 2015 19:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit dus, je mag wel wat meer verwachten van een coach die er inmiddels al meer dan vier jaar zit en nog altijd dezelfde domme fouten maakt.![]()
En verantwoordelijk voor wat de 0-2 had moeten zijnquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tegen laagvliegers wil het wel ja.quote:Op maandag 30 november 2015 13:12 schreef Pedroso het volgende:
Al lijkt het er wel op dat Heerenveen weer een beetje fatsoenlijk speelt momenteel, heeft ie knap gedaan.
Tegen AZ (dit seizoen geeneens hoogvlieger) ging het niet goed.![]()
Met je eens dat het spel slecht was daar, maar 0-3 winst is als resultaat uitstekend natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2015 21:08 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Tegen laagvliegers wil het wel ja.
Tegen AZ (dit seizoen geeneens hoogvlieger) ging het niet goed.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Haha schatje toch.quote:Op maandag 30 november 2015 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik wel, want Ajax heeft tegen PEC Zwolle open kansen gemist. Normaliter kost je dat punten. Toevallig was PEC aanvallend te onmachtig, maar als Ajax kansen blijft missen tegen Heerenveen en door geblunder achterin komt Heerenveen op voorsprong, dan speel je ineens een lastige wedstrijd. Heerenveen gaat dan natuurlijk met tien man verdedigen en loeren op de counter. Ajax is dit seizoen al vaker onmachtig gebleken tegen verdedigende ploegen en counters kunnen we nou eenmaal niet goed verdedigen.![]()
Normaliter worden die kansen afgemaakt en sta je in de rust met 4-0 voorquote:Op maandag 30 november 2015 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik wel, want Ajax heeft tegen PEC Zwolle open kansen gemist. Normaliter kost je dat punten.![]()
Tja dat valt tegen ja, maar ik vind de competitie nog altijd veel belangrijker dan Europeesquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Misschien kan hij nog invallen als spits. Dan is hij waarschijnlijk nog de beste optie ook.quote:Op dinsdag 1 december 2015 06:55 schreef Max-Westerman het volgende:
De feyenoord fan Craig Bellamy gaat stage lopen bij Ajax![]()
daar hebben we Hoorngod al voorquote:Op dinsdag 1 december 2015 09:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien kan hij nog invallen als spits. Dan is hij waarschijnlijk nog de beste optie ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mike 'slot achter de deur' van der Hoornspitsgod > Bellamyquote:Op dinsdag 1 december 2015 09:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat Bellamy zelfs met een gebroken been beter is.
gr FrankFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tja, hij houdt zelfs Sanogoal uit de ploeg. Dus daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Mike 'slot achter de deur' van der Hoornspitsgod > Bellamy
gr Frank![]()
Sanogo komt eraan. Klopt aan de deur, is zo goed als wedstrijdfit.quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, hij houdt zelfs Sanogoal uit de ploeg. Dus daar heb je een punt.
gr MarcFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hij is fitter dan ooitquote:Op dinsdag 1 december 2015 09:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sanogo komt eraan. Klopt aan de deur, is zo goed als wedstrijdfit.
gr Marc![]()
Sanago is er eentje van de categorie "buitenkansjes". Daar komen mensen voor naar het stadion. Goed voor verkoop van merchandise.quote:
gr EdwinFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die Wenger lacht zich toch de ballen uit zijn broek.
'Dus ik zei tegen die Overmars, ik heb nog wel een goede spits voor jullie lopen'![]()
![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die is blij dat hij op de trainingen een jaar niet meer geconfronteerd wordt met de spits van het 6e van het lokale bierelftal.quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:59 schreef Caland het volgende:
'Dus ik zei tegen die Overmars, ik heb nog wel een goede spits voor jullie lopen'![]()
![]()
![]()
Grote kans dat we dit weekend uitlopen op zowel Fey en PSV als wel Heracles en VitesseFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PSV en Feyenoord winnen gewoon.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:03 schreef mokkiemok het volgende:
Grote kans dat we dit weekend uitlopen op zowel Fey en PSV als wel Heracles en Vitesse
Volgend onderwerp.![]()
Ik vind het optimisme hier de laatste weken werkelijk hilarisch.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:03 schreef mokkiemok het volgende:
Grote kans dat we dit weekend uitlopen op zowel Fey en PSV als wel Heracles en Vitesse![]()
In de eredivisie gaat het dan ook werkelijk fenomenaalquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het optimisme hier de laatste weken werkelijk hilarisch.
#teletekstFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik sla deze even op voor na het weekendquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord winnen gewoon.
Volgend onderwerp.
Goed zo, dan kan je zien wat voor geweldige Nostradamuskwaliteiten ik heb.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik sla deze even op voor na het weekend![]()
ik hoop dat je ongelijk gaat krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed zo, dan kan je zien wat voor geweldige Nostradamuskwaliteiten ik heb.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Want jij vindt Heracles 'goed'?quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop dat je ongelijk gaat krijgen.![]()
Feit is dat Ajax nu 1 punt meer heeft dan PSV vorig jaar na zoveel wedstrijden. Dat is gewoon knap.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
In de eredivisie gaat het dan ook werkelijk fenomenaal
#teletekst
Neemt niet weg dat de mensen die hier al praten over het kampioenschap volgens mij nog geen wedstrijd hebben gekeken.![]()
Ik vind Vitesse met vlagen heel goed spelen, zie ik zo van PSV winnen als ze een goede dag hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want jij vindt Heracles 'goed'?
Ik vind niet zo zeer Heracles goed (ook niet slecht dit seizoen)
maar Feyenoord ben ik niet van onder de indruk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bij Ajax praten we altijd over het kampioenschap, Ajax moet altijd tot de laatste dag mee doen om alle prijzen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feit is dat Ajax nu 1 punt meer heeft dan PSV vorig jaar na zoveel wedstrijden. Dat is gewoon knap.
Neemt niet weg dat de mensen die hier al praten over het kampioenschap volgens mij nog geen wedstrijd hebben gekeken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bram van der Ploeg @BvdPloegg 1 u1 uur geleden
KNVB even gebeld. De vijf gele kaarten van Riedewald zijn een optelsom van 4 dit seizoen en 1 in de laatste 2 wedstrijden van vorig seizoen.
nemen ze dat mee van vorig seizoen??FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bwehehe, Vitesse speelt de laatste wedstrijden juist helemaal niet zo goed. PSV weet daarentegen dat je tegen Vitesse niet weg kunt komen met een paar procentjes minder. Die gaan gewoon naar hun vermogen voetballen en daar met 1-2 of 1-3 winnen. Teveel kwaliteit om de countermogelijkheden niet te kunnen benutten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik vind Vitesse met vlagen heel goed spelen, zie ik zo van PSV winnen als ze een goede dag hebben.
Ik vind niet zo zeer Heracles goed (ook niet slecht dit seizoen)
maar Feyenoord ben ik niet van onder de indruk.
Dat je gelooft in een stunt van Heracles vind ik al helemaal lachwekkend. Die zijn echt niet zo bijzonder als menig mens denkt. Ze winnen gewoon van ploegen waar het gewoon logisch van is dat je daarvan wint, behalve PSV dan. Met 4-2 verliezen van 10 man van Utrecht, lol.![]()
Gaat inderdaad niet lekker de laatste weken, excuus ik volg Vitesse al een paar weken niet zo meer.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bwehehe, Vitesse speelt de laatste wedstrijden juist helemaal niet zo goed. PSV weet daarentegen dat je tegen Vitesse niet weg kunt komen met een paar procentjes minder. Die gaan gewoon naar hun vermogen voetballen en daar met 1-2 of 1-3 winnen. Teveel kwaliteit om de countermogelijkheden niet te kunnen benutten.
Dat je gelooft in een stunt van Heracles vind ik al helemaal lachwekkend. Die zijn echt niet zo bijzonder als menig mens denkt. Ze winnen gewoon van ploegen waar het gewoon logisch van is dat je daarvan wint, behalve PSV dan. Met 4-2 verliezen van 10 man van Utrecht, lol.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:19 schreef mokkiemok het volgende:
excuus ik volg Vitesse al een paar weken niet zo meer.![]()
![]()
ik vond ze de eerste weken goed spelen, en Vitesse vind ik altijd wel een ploeg die de ene week verliest tegen Willem ll en dan met 4-0 wint van Ajax bijvoorbeeld. En PSV kan erg slordig zijn.quote:
Maar ik houdt hoop dat we gewoon met 6 punten los de winterstop in gaan.
Feyenoord is juist niet zo goed als ieder doet geloven. spelen echt drama met een paar individuele uitschieters naar boven tijdens een wedstrijd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toch heeft Ajax twee keer niet van een dramatisch Feyenoord kunnen winnen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik vond ze de eerste weken goed spelen, en Vitesse vind ik altijd wel een ploeg die de ene week verliest tegen Willem ll en dan met 4-0 wint van Ajax bijvoorbeeld. En PSV kan erg slordig zijn.
Maar ik houdt hoop dat we gewoon met 6 punten los de winterstop in gaan.
Feyenoord is juist niet zo goed als ieder doet geloven. spelen echt drama met een paar individuele uitschieters naar boven tijdens een wedstrijd.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja goh he dat is natuurlijk geen Cambuur of Roda of NEC of ADO!11!!!1!!!quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch heeft Ajax twee keer niet van een dramatisch Feyenoord kunnen winnen.![]()
Ach, als de eredivisie de laatste seizoenen één ding laat zien is het wel dat uitslagen echt totaal niet te voorspellen zijn, hoewel dit seizoen de traditionele top drie weer eens relatief stabiele resultaten laat zien.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bwehehe, Vitesse speelt de laatste wedstrijden juist helemaal niet zo goed. PSV weet daarentegen dat je tegen Vitesse niet weg kunt komen met een paar procentjes minder. Die gaan gewoon naar hun vermogen voetballen en daar met 1-2 of 1-3 winnen. Teveel kwaliteit om de countermogelijkheden niet te kunnen benutten.
Dat je gelooft in een stunt van Heracles vind ik al helemaal lachwekkend. Die zijn echt niet zo bijzonder als menig mens denkt. Ze winnen gewoon van ploegen waar het gewoon logisch van is dat je daarvan wint, behalve PSV dan. Met 4-2 verliezen van 10 man van Utrecht, lol.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat zegt dan ook meer over Ajax dan over Feyenoord.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch heeft Ajax twee keer niet van een dramatisch Feyenoord kunnen winnen.
Feyenoord verdiende geen overwinning in de beker
Ajax heeft wel verdiend verloren.
#cruijfmodus off
en gelijkspel is al helemaal geen pijl op te trekken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:De Wolfsburger Allgemeine Zeitung pakte dinsdag uit met het nieuws dat VfL Wolfsburg belangstelling zou hebben voor Riechedly Bazoer, maar vooralsnog is dat niet meer dan een vaag gerucht. Irchandly Bazoer, de zaakwaarnemer en broer van de middenvelder van Ajax, heeft in ieder geval nog niets gehoord uit Duitsland, zo laat hij weten in een reactie aan FOX Sports.
Op het moment speelt er dus niets. “Wolfsburg is een prachtige club, maar niemand heeft zich bij mij gemeld. Riechedly heeft eerder dit jaar zijn contract verlengd bij Ajax en daarmee is een duidelijk signaal afgegeven”, zegt Irchandly Bazoer. “Riechedly is nu negentien jaar en voor zijn ontwikkeling is het goed dat hij nog twee, drie jaar in Amsterdam blijft. Weinig clubs kunnen ons van dat idee afbrengen. Wolfsburg is momenteel niet aan de orde.”
Riechedly Bazoer brak dit kalenderjaar door in het eerste elftal van Ajax en speelde tot dusver 28 competitiewedstrijden voor de Amsterdammers in de Eredivisie. De laatste wedstrijden moest hij aan zich voorbij laten gaan, vanwege een knieblessure. Het contract van Bazoer in de Amsterdam ArenA loopt nog tot de zomer van 2020 door![]()
nog drie jaarquote:
Dat klinkt als een zeer verstandige zaakwaarnemer. Nu nog de woorden waar maken.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Frankie lag zich de week daarvoor al af te trekken op deze grote neger met de kwaliteiten van een Sigthorsson. Nostalgische geilheidquote:Op dinsdag 1 december 2015 09:59 schreef Caland het volgende:
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Over twee jaar middenveld met Van de Beek, Nouri en Bazoer
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
inddquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:42 schreef Dven het volgende:
Van de Beek = Klaassen 2.0FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:42 schreef Dven het volgende:
Over twee jaar middenveld met Van de Beek, Nouri en Bazoer![]()
![]()
Beetje vroeg hequote:Op dinsdag 1 december 2015 14:42 schreef Dven het volgende:
![]()
?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
vroeg (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 1tijdig, niet laat: het is nog vroeg; vroeg of laat op de een of andere tijdquote:![]()
Hey, je snapt hoe Google werkt. Heel knap.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
vroeg (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 1tijdig, niet laat: het is nog vroeg; vroeg of laat op de een of andere tijd"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:42 schreef Dven het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Beter jammer dat jij de meeste simpele woorden blijkbaar niet kent danquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey, je snapt hoe Google werkt. Heel knap.![]()
![]()
Begrijpend lezen is een kunst, zeggen we dan maar.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Beter jammer dat jij de meeste simpele woorden blijkbaar niet kent dan"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er valt dan ook bijzonder veel 'begrijpen te lezen' aan enkel een vraagteken inderdaadquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een kunst, zeggen we dan maar.![]()
![]()
Best aardig voor Willem II. Maar waarom zou Bazoer daar heen gaan?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:42 schreef Dven het volgende:
Des te schrijnender dat het je blijkbaar niet lukt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Er valt dan ook bijzonder veel 'begrijpen te lezen' aan enkel een vraagteken inderdaad"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Verder wel gezellig hier."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg zijn weer goed merkbaar in dit topic.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je moederquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Best aardig voor Willem II. Maar waarom zou Bazoer daar heen gaan?![]()
Zo speelde ze het kwalificatie toernooi van Oranje onder 19 eind maart ook al. Werkte prima.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:42 schreef Dven het volgende:
Met twee jaartjes zijn ze allemaal 20/21. Gezien hun kwaliteiten moeten ze het dan kunnen redden.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo speelde ze het kwalificatie toernooi van Oranje onder 19 eind maart ook al. Werkte prima.
Over twee jaar
Onana
Tete - Veltman - Riedewald - Dijks
Bazoer - Nouri - Van de Beek
Cerny ............."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Onana ben ik niet van onder de indruk. Volgens mij hebben zie die ook alleen maar gehaald op basis van een goede wedstrijd tegen Ajax A1quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Met twee jaartjes zijn ze allemaal 20/21. Gezien hun kwaliteiten moeten ze het dan kunnen redden.
Over twee jaar
Onana
Cerny .............![]()
Dijks mag ook wel weg.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Met twee jaartjes zijn ze allemaal 20/21. Gezien hun kwaliteiten moeten ze het dan kunnen redden.
Over twee jaar
Onana
Cerny .............
Geweldige voorzettenRED ONS HENNIEGOD![]()
Goede voorzetten heeft ie zeker, alleen jammer dat er geen kopsterke spits staat. Scheelt toch een zooitje doelpunten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dijks mag ook wel weg.
Geweldige voorzettenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar waarom schiet die ze dan steeds over de achterlijn ?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Goede voorzetten heeft ie zeker, alleen jammer dat er geen kopsterke spits staat. Scheelt toch een zooitje doelpunten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zondag de wedstrijd niet gezien (enige dit seizoen), mss dat ie daar een mindere dag had wat dat betreft. Maar zie hem toch geregeld prima voorzetten geven.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar waarom schiet die ze dan steeds over de achterlijn ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit soort verhalen zijn er al jaren met iedere keer weer andere spelers die compleet door de mand vallenquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Over twee jaar
Onana
Cerny .............![]()
![]()
Ik raad je aan om iets meer moeite in je posts te stoppenquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Des te schrijnender dat het je blijkbaar niet lukt.![]()
![]()
Oke, bedankt coor je advies.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik raad je aan om iets meer moeite in je posts te stoppen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gewoon weer een messcherpe assist zondag, Younes hoefde 'em alleen binnen te lopen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar waarom schiet die ze dan steeds over de achterlijn ?![]()
Nog wat onrustig maar goed gegroeid. Denk omdat de communicatie wat beter verloopt. Speelt prima mee en is op de lijn erg sterk. Als hij z'n huidige ontwikkeling doorzet dan zie ik in hem de enige opvolger van De Cil.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Onana ben ik niet van onder de indruk. Volgens mij hebben zie die ook alleen maar gehaald op basis van een goede wedstrijd tegen Ajax A1"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Misschien zit er inderdaad eentje tussen die het uiteindelijk niet redt. Kan gebeuren. Voor nu ziet het er op papier prima uit.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dit soort verhalen zijn er al jaren met iedere keer weer andere spelers die compleet door de mand vallen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zelfs de keeper moet nog bekomen van de schrikquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gewoon weer een messcherpe assist zondag, Younes hoefde 'em alleen binnen te lopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Suarez - Ibrahimovicquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dit soort verhalen zijn er al jaren met iedere keer weer andere spelers die compleet door de mand vallen
Van der Vaart - Eriksen - Nigel de Jong - Sneijder
Vertonghen - Vermaelen - Alderweireld - Van der Wiel
Cillessen
Inderdaad![]()
![]()
Zonder Vermaelen en Van der Vaart heb je best een behoorlijk elftal staan. Europees voetbal moet in principe haalbaar zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Suarez - Ibrahimovic
Cillessen
Inderdaad"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je wordt wel meteen uitgeschakeld door een team met een aardige linksbuiten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Zonder Vermaelen en Van der Vaart heb je best een behoorlijk elftal staan. Europees voetbal moet in principe haalbaar zijn.![]()
Gelukkig is Boerrigter meestal geblesseerd.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je wordt wel meteen uitgeschakeld door een team met een aardige linksbuiten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Waarvan het merendeel geen of nauwelijks eigen jeugd is en de rest inmiddels al weer minimaal 10 jaar geleden is doorgebroken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Suarez - Ibrahimovic
Cillessen
Inderdaad
Geef nou maar gewoon toe dat al jullie megasupertegekkefantastische talenten van de laatste (minimaal) 10 jaar, gewoon gefaald hebben.![]()
wij hebben geen eigen jeugd volgens julliequote:Op dinsdag 1 december 2015 19:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarvan het merendeel geen of nauwelijks eigen jeugd is en de rest inmiddels al weer minimaal 10 jaar geleden is doorgebroken.
Geef nou maar gewoon toe dat al jullie megasupertegekkefantastische talenten van de laatste (minimaal) 10 jaar, gewoon gefaald hebben.
dus hoe kunnen die dan falen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Jullie? Ik heb dat nooit beweerd. Ik weet dat iedereen een andere definitie hanteert, maar dat heen ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij hebben geen eigen jeugd volgens jullie
dus hoe kunnen die dan falen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarvan het merendeel geen of nauwelijks eigen jeugd is en de rest inmiddels al weer minimaal 10 jaar geleden is doorgebroken.
Geef nou maar gewoon toe dat al jullie megasupertegekkefantastische talenten van de laatste (minimaal) 10 jaar, gewoon gefaald hebben.Op welke spelers doel je dan precies? En welke spelers hebben volgens jou dan gefaald?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jullie? Ik heb dat nooit beweerd. Ik weet dat iedereen een andere definitie hanteert, maar dat heen ik nooit gezegd.Groot fan van User Wotte![]()
Gokje: Eriksen en Vertonghenquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Op welke spelers doel je dan precies? En welke spelers hebben volgens jou dan gefaald?![]()
Op al die helden door steeds indoor omhoog worden geschreven.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Op welke spelers doel je dan precies? En welke spelers hebben volgens jou dan gefaald?
De Mads Ritsen, Brutil Hosees en al die andere supertalenten.
Elk jaar horen we weer de verhalen over de toppers in de B en A die eigenlijk al zo naar Real en Barca kunnen. Houd je niet zo van de domme man.
En geen eigen jeugd uit dat lijstje? Dat weet je toch wel hoop ik?Suarez, Ibra en Cillessen zijn geen sowieso geen eigen jeugd. Over een aantal andere kun je discussiëren.
![]()
Gelukkig nu weer vijf jaar lang in orde gemaakt dus de volgende lichting met CL-winnende potentie staat in de post van Dvenquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat al jullie megasupertegekkefantastische talenten van de laatste (minimaal) 10 jaar, gewoon gefaald hebben.![]()
![]()
Ga weg.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op al die helden door steeds indoor omhoog worden geschreven.
Elk jaar horen we weer de verhalen over de toppers in de B en A die eigenlijk al zo naar Real en Barca kunnen. Houd je niet zo van de domme man.
En geen eigen jeugd uit dat lijstje? Dat weet je toch wel hoop ik?Suarez, Ibra en Cillessen zijn geen sowieso geen eigen jeugd. Over een aantal andere kun je discussiëren.
![]()
Ajax kan er niets van.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En geen eigen jeugd uit dat lijstje? Dat weet je toch wel hoop ik?
Ajax heeft geen talenten.
Alle Ajax supporters zijn kut.
Amsterdam is minder leuk dan de rest van Nederland.
Ajax wordt de komende vijf jaar geen kampioen.
Mijn objectieve kijk op Ajax als supporter van Ajax zijnde.![]()
Ach Mads Rits en Brutil Hosé is totaal iets anders dan de talenten die er nu aan komen toch? Dat vind ik niet echt fantastische voorbeelden maar goed. Blijf lekker met je one liners strooien. En ja, ik denk dat je Zlatan en Suarez bedoelt. Maar ik vroeg het voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En geen eigen jeugd uit dat lijstje? Dat weet je toch wel hoop ik?
Och, als jij spelers als Pereiro een toekomstig wereldtopper gaat noemen dan is het nog bescheiden wat de meesten hier beweren over de Ajax spelers.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sterk inhoudelijk argument. Ga door voor een mooie sticker.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Iemand als Fischer is niet het wereldtalent wat sommige hier hadden verwacht inderdaad. Over de andere lichting is nog helemaal niets te zeggen.Groot fan van User Wotte![]()
Ik vind dat er momenteel het talentvolste Ajax staat van de laatste pakweg 8 a 10 jaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vorig jaar nog weer eentje naar Real Madrid getransfereerd, dus dat klopt wel.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
![]()
Hose werd de nieuw Kluivert genoemd, werd net zo omhoog geschreven als o.a. Nouri nu. Rits werd één van de grootste talenten van zijn generatie genoemd. Binnen Ajax wel te verstaan.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach Mads Rits en Brutil Hosé is totaal iets anders dan de talenten die er nu aan komen toch? Dat vind ik niet echt fantastische voorbeelden maar goed. Blijf lekker met je one liners strooien. En ja, ik denk dat je Zlatan en Suarez bedoelt. Maar ik vroeg het voor de zekerheid.
Jij zegt nu dat het wat anders is, omdat ze het niet gehaald hebben. Maar zij hadden echt geen andere status in de jeugd als Nouri nu heeft. En zo zijn er nog veel en veel meer.
Dat gelul over Nouri is echt zo'n ongelooflijke napraterij. Zelfs binnen Ajax zijn de verwachtingen over hem al lang bijgesteld, maar de supporters denken allemaal nog steeds dat hij de nieuwe Messi is.![]()
Je overdrijft, maar dat weet je zelf ook wel he.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hose werd de nieuw Kluivert genoemd, werd net zo omhoog geschreven als o.a. Nouri nu. Rits werd één van de grootste talenten van zijn generatie genoemd. Binnen Ajax wel te verstaan.
Jij zegt nu dat het wat anders is, omdat ze het niet gehaald hebben. Maar zij hadden echt geen andere status in de jeugd als Nouri nu heeft. En zo zijn er nog veel en veel meer.
Dat gelul over Nouri is echt zo'n ongelooflijke napraterij. Zelfs binnen Ajax zijn de verwachtingen over hem al lang bijgesteld, maar de supporters denken allemaal nog steeds dat hij de nieuwe Messi is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Potentiële wereldtopper. Als je me quote, doe het dan goed.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, als jij spelers als Pereiro een toekomstig wereldtopper gaat noemen dan is het nog bescheiden wat de meesten hier beweren over de Ajax spelers.![]()
Eindelijk iemand die het snapt en wel realistisch kan denken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hose werd de nieuw Kluivert genoemd, werd net zo omhoog geschreven als o.a. Nouri nu. Rits werd één van de grootste talenten van zijn generatie genoemd. Binnen Ajax wel te verstaan.
Dat gelul over Nouri is echt zo'n ongelooflijke napraterij. Zelfs binnen Ajax zijn de verwachtingen over hem al lang bijgesteld, maar de supporters denken allemaal nog steeds dat hij de nieuwe Messi is.![]()
Dat je met Hosé aan blijft zitten is echt achterlijk, omdat je dan een hele groep nieuwe supporters generaliseer. Dat was in de fucking jaren 90 man.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat gelul over Nouri is echt zo'n ongelooflijke napraterij. Zelfs binnen Ajax zijn de verwachtingen over hem al lang bijgesteld, maar de supporters denken allemaal nog steeds dat hij de nieuwe Messi is.
Over Mats Rits en Nouri zie ik graag een bron.
Nee. Geen idee op welk punt ik zou overdrijven. Goed, misschien denken jullie niet dat hij de nieuwe Messi is... Maar denken dat hij een dragende speler bij Ajax wordt is op dit moment al (heel) erg you de richting.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je overdrijft, maar dat weet je zelf ook wel he.![]()
Dat zijn trouwens twee talenten over de laatste tien jaar.
DIE AJAXSUPPORTERS OVERDRIJVEN ALTIJD WEL HÉ.Groot fan van User Wotte![]()
Ik zie het er niet aan af, leuke speler maar te lui om de echte top te halen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Potentiële wereldtopper. Als je me quote, doe het dan goed.
Maar vanuit een PSV bril zal dat vast wel anders zijn.
Prima verder, er zijn weinig objectieve supporters.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Romario was ook lui. Dat alleen is geen argument.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie het er niet aan af, leuke speler maar te lui om de echte top te halen.
Maar vanuit een PSV bril zal dat vast wel anders zijn.
Prima verder, er zijn weinig objectieve supporters.![]()
Yep. En was 4 klassen beter. Dat is wel een argument.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Romario was ook lui. Dat alleen is geen argument.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waarom doe je dit?quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:04 schreef BadderHaring het volgende:
Maar goed, het was weer leuk jongens, groetjes!
Volgens mij ben jij verstandig genoeg om hier niet eens aandacht aan te besteden.![]()
ipv bijv Younes ?quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had Pereiro er graag bij gehad.
Geweldige speler.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoopte op een inhoudelijke discussie met wat zelfreflectie van de Ajax-supporters. Stom van me, inderdaad. Ik had beter moeten weten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:07 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Waarom doe je dit?
Volgens mij ben jij verstandig genoeg om hier niet eens aandacht aan te besteden.![]()
Moet je niet hier zijn. Het is meer hoop dan realiteit. We hopen dat Bazoer, Riedewald, Nouri, VD Beek, Tete en Cerny grote spelers worden. Maar datzelfde dachten we ook bij van Rhijn, Boilesen, Denswil, Fischer en Andersen. Laatste twee zouden nog wel ergens kunnen komen, maar niet naar het niveau wat we 2 jaar geleden dachten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoopte op een inhoudelijke discussie met wat zelfreflectie van de Ajax-supporters. Stom van me, inderdaad. Ik had beter moeten weten.
Het kan ook anders lopen. Daley Blind is dan weer boven zichzelf uitgestegen.![]()
Er werd gewoon gesproken over een mogelijk Ajax 1, niets over potentiële wereldtoppers zoals sommige mensen over een Pereiro zeggen. Je komt hier gewoon om te trollen, dus ik ben benieuwd naar die zelfreflectie waar je zo prat op gaat.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoopte op een inhoudelijke discussie met wat zelfreflectie van de Ajax-supporters. Stom van me, inderdaad. Ik had beter moeten weten.![]()
Younes is de nieuwe Sana[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Tsja, als je al begint met een stropopredenering, dan help je dat idee vrij effectief om zeep.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoopte op een inhoudelijke discussie met wat zelfreflectie van de Ajax-supporters. Stom van me, inderdaad. Ik had beter moeten weten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En hij is te creatief.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer hij is niet Deens of blondOh.![]()
Jammer ik ben geen mod/adminquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:40 schreef hafcfan het volgende:
PL hou die dorpsgek van een Brammes is in toon.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mensen die serieus worden genomen staan zelden aan de top helaas.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Dan komt Powerloungen dus nog in aanmerkingquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mensen die serieus worden genomen staan zelden aan de top helaas.![]()
Ik vind Younes nog wel een lekker spelertje hoorquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Younes en Pereiro zijn allebei niks.![]()
HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Younes en Pereiro zijn allebei niks.
Pereiro niks vinden.
Goede start van deze woensdag, bwahahaha.![]()
Ik zal dit onthoudenquote:Op woensdag 2 december 2015 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA.
Pereiro niks vinden.
Goede start van deze woensdag, bwahahaha.![]()
quote:Ajax en Wim Jonk proberen alsnog een oplossing te vinden voor de problemen rondom het hoofd opleidingen. De advocaten van de club en de Volendammer voerden gisteren in de ArenA uitgebreid overleg, waardoor het nog maar de vraag is of de arbitragezaak op 16 december doorgaat.
Hoewel beide partijen dus weer met elkaar in gesprek zijn, lijkt het uitgesloten dat Jonk voor Ajax behouden blijft. In zijn column in Telesport pleitte Johan Cruijff daar wel voor. ’De goede wisselwerking tussen wat Jonk levert en hoe Frank de Boer dat oppakt, heeft Ajax de afgelopen vier jaar meer dan 80 miljoen euro’s aan transfers opgeleverd. (…) Als nu blijkt dat de hele financiële gezondmaking van Ajax grotendeels te danken is aan de samenwerking tussen Jonk en De Boer, hoe kan je vijftig procent van zo’n succesformule dan buiten de deur zetten?’
Toch draait het daar zo goed als zeker op uit, omdat er in het Technisch Hart, met enerzijds de niet aanschuivende Jonk en anderzijds Dennis Bergkamp en Marc Overmars, te grote scheuren zijn ontstaan. Het uitgangspunt van de onderhandelingen is tot een zo chic mogelijk(e) vertrek(regeling) te komen. Jonk lijkt zich inmiddels te realiseren dat hij voor de arbitragecommissie een zwakke zaak heeft, omdat de verstoorde arbeidsrelatie door Ajax eenvoudig moet zijn aan te tonen. De oud-speler bevestigde die zelfs min of meer.
Tussen alle bedrijven door bracht Jonk eergisteren samen met Tscheu La Ling en Ruben Jongkind een bliksembezoek aan Cruijff. In Barcelona stak hij de zieke clubicoon een hart onder de riem en praatte hij bij met Cruijff, die door de manier waarop Ajax met Jonk omgaat een punt achter zijn adviseurschap zette. Nog dezelfde avond keerde het drietal terug in Amsterdam.
Ajax is inmiddels druk bezig met de opvolging van de vertrekkende rvc-voorzitter Hans Wijers en de tot algemeen directeur gepromoveerde commissaris Dolf Collee. In het geheim wordt met Peter Mensing van PricewaterhouseCoopers (PWC) gesproken.![]()
Goedemorgen, het was weer gezellig hier gisteren avond.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Ricardo van Rhijn lijkt in de winterstop bij Ajax te willen vertrekken. Met de spectaculaire ontwikkeling van Kenny Tete heeft Van Rhijn nauwelijks uitzicht op speeltijd bij Ajax. In een artikel in het Algemeen Dagblad over de situatie van Van Rhijn geeft diens zaakwaarnemer daar de voorzet voor. 'We gaan ermee aan de slag. In januari moeten we een oplossing vinden. Van Rhijn heeft nog een contract tot 2018 bij Ajax.'FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eigenlijk wel bijzonder. Je ziet zelden dat iemand die zo lang basisspeler is geweest er in één keer volledig uitgespeeld wordt door een jeugdspeler. En dat terwijl de Boer doorgaans toch lang vertrouwen houdt in zijn vaste kliek.quote:
100% terecht natuurlijk, Tete is gewoon veel beter. Maar opvallend vind ik het wel. Niet de gebruikelijke manier van werken van Frank. Zou van Rhijn achter zijn dochter aanzitten ofzo?![]()
Misschien is Frank toch redelijker dan wij dachten.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eigenlijk wel bijzonder. Je ziet zelden dat iemand die zo lang basisspeler is geweest er in één keer volledig uitgespeeld wordt door een jeugdspeler. En dat terwijl de Boer doorgaans toch lang vertrouwen houdt in zijn vaste kliek.
100% terecht natuurlijk, Tete is gewoon veel beter. Maar opvallend vind ik het wel. Niet de gebruikelijke manier van werken van Frank. Zou van Rhijn achter zijn dochter aanzitten ofzo?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou ja, het is in ieder geval helder dat iedereen hier die vorig jaar riep dat Zivkovic bij de selectie moest ten koste van Siggy, er geen kijk op heeft.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Misschien is Frank toch redelijker dan wij dachten.
Misschien heeft de Boer er wel meer kijk op inderdaad. Lijkt me ook logisch, gelet oo het feit dat hij die jongens dagelijks ziet. Al is het verschil tussen van Rhijn en Tete zo groot dat iedere debiel dat zou zien.![]()
Zivko is inderdaad een miskoop in wording (nog even afwachten voor zekerheid natuurlijk) Maar dat daar meer potentie in zit dan siggy is wel duidelijk. Als ik zou moeten kiezen tussen Siggy of Zivko, kies ik Zivko elke keer.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, het is in ieder geval helder dat iedereen hier die vorig jaar riep dat Zivkovic bij de selectie moest ten koste van Siggy, er geen kijk op heeft.
Misschien heeft de Boer er wel meer kijk op inderdaad. Lijkt me ook logisch, gelet oo het feit dat hij die jongens dagelijks ziet. Al is het verschil tussen van Rhijn en Tete zo groot dat iedere debiel dat zou zien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Geen idee wat er als jeugd op die positie zit eigenlijkquote:Op woensdag 2 december 2015 12:22 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wie moet dan back-up van Tete worden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sanniez lijkt me de eerstvolgende in lijn?quote:Op woensdag 2 december 2015 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Geen idee wat er als jeugd op die positie zit eigenlijk![]()
Waarschijnlijk. Ligeon lijkt me een gelopen zaak.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sanniez lijkt me de eerstvolgende in lijn?![]()
Wat?quote:Op woensdag 2 december 2015 12:38 schreef Smoofie het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)ison/2015/plus/1#IT1![]()
2 goals en 3 assists in 750 minuten voetbal als buitenspeler.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:38 schreef Smoofie het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)ison/2015/plus/1#IT1
Die missen jullie dus niet.![]()
moet zeggen dat ik dat ook echt niet doet.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
2 goals en 3 assists in 750 minuten voetbal als buitenspeler.
Die missen jullie dus niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je hebt toch wel bij sommige spelers dat je terugdenkt aan de tijd dat ze er nog wel bij waren. Ik denk nog graag terug aan bijvoorbeeld Suarez of Vertongen.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:43 schreef FritzWepper het volgende:
Spelers missen is sowieso een onbegonnen taak, ben ik lang geleden mee gestopt.
Maar aan Kishna heb ik geen moment meer gedacht sinds het seizoen weer gestart is.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 02-12-2015 13:53:19 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kishna had dan ook niet bepaald de status van een Vertonghen of Suarezquote:Op woensdag 2 december 2015 13:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Je hebt toch wel bij sommige spelers dat je terugdenkt aan de tijd dat ze er nog wel bij waren. Ik denk nog graag terug aan bijvoorbeeld Suarez of Vertongen.
Maar aan Kishna heb ik geen moment meer gedacht sinds het seizoen weer gestart is.![]()
Zag net een interview met die Vaclav Cerny. Wat spreekt die jongen belachelijk goed Nederlands zeg, echt heel knap.![]()
Bouy zegt: doen!quote:Op woensdag 2 december 2015 14:21 schreef hafcfan het volgende:
Nouri heeft aanbiedingen van topclubs. Als hij slim is pakt hij die trein![]()
Ook mooi dat Gudelj zich over hem ontfermt. Aan de begeleiding van jonge spelers schort het nog wel eens bij Ajax, dus goed als dit uit de selectie zelf komt.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Zag net een interview met die Vaclav Cerny. Wat spreekt die jongen belachelijk goed Nederlands zeg, echt heel knap.![]()
Fysieke begeleiding is daarentegen wel verbeterd. Eerst stroomden alleen jochies door, nu zie je ook in de jeugd spelers stappen maken.![]()
Lijkt me verstandig. Kan hij zich even financieel onafhankelijk spelen voor hij naar Willem II gaat.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:21 schreef hafcfan het volgende:
Nouri heeft aanbiedingen van topclubs. Als hij slim is pakt hij die trein
Toch grappig dat er nog steeds clubs hun talenten scoren op basis van lijstjes van 3 jaar terug. Geen één scout met enig verstand in zijn kop zou Nouri aanraden op basis van zijn spel van het laatste jaar.![]()
Lijkt me ook niet nee. Sowieso blijft zijn fysiek een groot vraagteken.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Kan hij zich even financieel onafhankelijk spelen voor hij naar Willem II gaat.
Toch grappig dat er nog steeds clubs hun talenten scoren op basis van lijstjes van 3 jaar terug. Geen één scout met enig verstand in zijn kop zou Nouri aanraden op basis van zijn spel van het laatste jaar.
Maar misschien gebruiken journalisten lijstjes van drie jaar geleden, niet de scouts![]()
![]()
Komt omdat ie voor Ajax speelt.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Kan hij zich even financieel onafhankelijk spelen voor hij naar Willem II gaat.
Toch grappig dat er nog steeds clubs hun talenten scoren op basis van lijstjes van 3 jaar terug. Geen één scout met enig verstand in zijn kop zou Nouri aanraden op basis van zijn spel van het laatste jaar.
Had ie voor PSV gespeeld hadden ze waarschijnlijk een rechtsback van hem willen maken en waren de opperscouts sowieso niet gekomen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Hoeveel volledige wedstrijden heb jij hem zien spelen dan?quote:Op woensdag 2 december 2015 15:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch grappig dat er nog steeds clubs hun talenten scoren op basis van lijstjes van 3 jaar terug. Geen één scout met enig verstand in zijn kop zou Nouri aanraden op basis van zijn spel van het laatste jaar.![]()
Dom bedoel je. Als hij inderdaad dom was geweest dan speelde hij vanaf zijn 16e bij Real Madrid.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:21 schreef hafcfan het volgende:
Nouri heeft aanbiedingen van topclubs. Als hij slim is pakt hij die trein
Gelukkig zit hij bij Muy Manero. Die laten al hun talenten in Nederland tekenen en verlengen ook bijna allemaal voor 5 jaar. Alleen al die Engelstalige websites voor de spelers zijn een beetje raar.![]()
Frank heeft altijd de voorkeur gehad voor sterkere/bonkerige spelers die verdedigend meer solide zijn. Vooral op verdedigend vlak is Tete veel beter dan Van Rhijn.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eigenlijk wel bijzonder. Je ziet zelden dat iemand die zo lang basisspeler is geweest er in één keer volledig uitgespeeld wordt door een jeugdspeler. En dat terwijl de Boer doorgaans toch lang vertrouwen houdt in zijn vaste kliek.
100% terecht natuurlijk, Tete is gewoon veel beter. Maar opvallend vind ik het wel. Niet de gebruikelijke manier van werken van Frank. Zou van Rhijn achter zijn dochter aanzitten ofzo?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Je vraagt iets waarop je het antwoord toch niet geloofd als het meer dan 2 is. Waarom zou je het dan vragen?quote:Op woensdag 2 december 2015 16:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoeveel volledige wedstrijden heb jij hem zien spelen dan?![]()
Nee als hij slim was geweest was hij naar Real vertrokken. Dan had hij nu al meer geld verdiend dan hij uiteindelijk in zijn hele carrière zal gaan verdienen. Uiteindelijk komt hij bij een club als NAC of Utrecht terecht omdat zijn fysiek niet in orde is. Hij weegt 56 kilo en is 1.70 lang. Als je een vliegertouwtje om zijn nekkie knoopt en je blaast een keer flink dan kun je lekker met Appie gaan vliegeren.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dom bedoel je. Als hij inderdaad dom was geweest dan speelde hij vanaf zijn 16e bij Real Madrid.
Gelukkig zit hij bij Muy Manero. Die laten al hun talenten in Nederland tekenen en verlengen ook bijna allemaal voor 5 jaar. Alleen al die Engelstalige websites voor de spelers zijn een beetje raar.![]()
Jammer voor jou denkt hij niet in geld.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee als hij slim was geweest was hij naar Real vertrokken.![]()
Daar zit ik niet mee. Het is eerder jammer voor hemzelf. Nu moet hij na zijn carriere bij NAC nog in een kippenslachterij aan het werk om aan zijn centjes te komen en zijn pensioen veilig te stellen.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer voor jou denkt hij niet in geld.![]()
Waarom geef je niet normaal antwoord?quote:Op woensdag 2 december 2015 16:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je vraagt iets waarop je het antwoord toch niet geloofd als het meer dan 2 is. Waarom zou je het dan vragen?![]()
En als hij uiteindelijk voor het grote geld was gegaan, had je weer geklaagd dat hij nooit naar het buitenland had moeten gaan. Ik heb je wel door, ouwe vrek.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar zit ik niet mee. Het is eerder jammer voor hemzelf. Nu moet hij na zijn carriere bij NAC nog in een kippenslachterij aan het werk om aan zijn centjes te komen en zijn pensioen veilig te stellen.![]()
Appie is nu al te groot voor Ajax. Appie is al uitgeleerd in de NL competitie.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als hij uiteindelijk voor het grote geld was gegaan, had je weer geklaagd dat hij nooit naar het buitenland had moeten gaan. Ik heb je wel door, ouwe vrek.![]()
Okey. Sowieso alles van Oranje O19, al waren dat deels samenvattingen. Van Jong Ajax krijg ik momenteel alleen mee wat er op Fox te zien is, normaal wil mijn werkgever dat ik die wedstrijden zo veel als mogelijk live ga kijken. Voor het voetbal, maar vooral om te netwerken rondom de wedstrijden.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom geef je niet normaal antwoord?
Al met al durf ik te stellen dat ik de jeugd van Ajax (Jong Ajax in elk geval) vaker zie spelen dan het gros van de mensen in dit topic. Er is een heel, heel groot verschil tussen Nouri tussen leeftijdsgenoten en Nouri tussen de grote jongens. Dat is ergens wel logisch natuurlijk, maar hij toont geen enkel teken dat hij stappen maakt in zijn fysiek of het compenseren voor zijn gebrek aan fysiek. Dat heb ik hier al vaker neergezet, maar kennelijk blijft men hier liever in de sprookjes van 3 jaar terug geloven, toen ze hem van het niveau Messi vonden. Technisch is hij ook nog steeds van een zeer hoog niveau, maar wel zo goed als uitgeleerd, fysiek is hij van het niveau Andersen. Qua strijdlust is hij nog minder.
Zo tevreden?![]()
Eindelijk eens een user die net als ik wel realistisch kan denken en niet constant loopt te dromen.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Okey. Sowieso alles van Oranje O19, al waren dat deels samenvattingen. Van Jong Ajax krijg ik momenteel alleen mee wat er op Fox te zien is, normaal wil mijn werkgever dat ik die wedstrijden zo veel als mogelijk live ga kijken. Voor het voetbal, maar vooral om te netwerken rondom de wedstrijden.
Al met al durf ik te stellen dat ik de jeugd van Ajax (Jong Ajax in elk geval) vaker zie spelen dan het gros van de mensen in dit topic. Er is een heel, heel groot verschil tussen Nouri tussen leeftijdsgenoten en Nouri tussen de grote jongens. Dat is ergens wel logisch natuurlijk, maar hij toont geen enkel teken dat hij stappen maakt in zijn fysiek of het compenseren voor zijn gebrek aan fysiek. Dat heb ik hier al vaker neergezet, maar kennelijk blijft men hier liever in de sprookjes van 3 jaar terug geloven, toen ze hem van het niveau Messi vonden. Technisch is hij ook nog steeds van een zeer hoog niveau, maar wel zo goed als uitgeleerd, fysiek is hij van het niveau Andersen. Qua strijdlust is hij nog minder.
Zo tevreden?![]()
Godver, misschien moet ik mijn standpunten dan toch maar herzien.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Eindelijk eens een user die net als ik wel realistisch kan denken en niet constant loopt te dromen.![]()
Je bent diep gezakt..quote:Op woensdag 2 december 2015 17:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Godver, misschien moet ik mijn standpunten dan toch maar herzien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
We zijn allemaal tevreden.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Okey. Sowieso alles van Oranje O19, al waren dat deels samenvattingen. Van Jong Ajax krijg ik momenteel alleen mee wat er op Fox te zien is, normaal wil mijn werkgever dat ik die wedstrijden zo veel als mogelijk live ga kijken. Voor het voetbal, maar vooral om te netwerken rondom de wedstrijden.
Zo tevreden?![]()
Ik vind je heus niet een enorme kutuser dus geef me gratie als je me opwacht bij de hemelpoort na de dood.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat doet me een groot plezier.![]()
Op zich heb je gelijk maar ook bij de vervroegde overgang van de B1 naar de A1 had ie het vnl. het eerste half jaar moeilijk. Hij moet vooral fysiek stappen gaan maken anders red ie het sowieso niet.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo tevreden?
Denk dat ie over een jaar of 2 naar een club van het niveau Groningen of Heerenveen gaat en uiteindelijk nog wel een leuke carriere kan hebben. Niet in de top maar dat is niet voor iedereen weggelegd.
Wat doe je trouwens voor werk ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik jouw ook niet, sterker nog, doorgaans ben je 1 van de weinig realisten hier die ook over de clubkleuren heen kan kijken. Dat is hier al heel wat.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind je heus niet een enorme kutuser dus geef me gratie als je me opwacht bij de hemelpoort na de dood.![]()
*jouquote:Op woensdag 2 december 2015 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik jouw ook niet, sterker nog, doorgaans ben je 1 van de weinig realisten hier die ook over de clubkleuren heen kan kijken. Dat is hier al heel wat.![]()
Ik werk deels voor een sportmarketingbedrijf en doe daarnaast als ZZP-er nog wat werk voor een topsportcentrum en soms voor een BVO. Ik treed verder niet in details omdat ik liever internet en mijn werk niet meng, ik moet in mijn werk namelijk ietsje genuanceerder te werk gaan dan hier.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk maar ook bij de vervroegde overgang van de B1 naar de A1 had ie het vnl. het eerste half jaar moeilijk. Hij moet vooral fysiek stappen gaan maken anders red ie het sowieso niet.
Denk dat ie over een jaar of 2 naar een club van het niveau Groningen of Heerenveen gaat en uiteindelijk nog wel een leuke carriere kan hebben. Niet in de top maar dat is niet voor iedereen weggelegd.
Wat doe je trouwens voor werk ?![]()
![]()
Gelijk heb jequote:Op woensdag 2 december 2015 19:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik werk deels voor een sportmarketingbedrijf en doe daarnaast als ZZP-er nog wat werk voor een topsportcentrum en soms voor een BVO. Ik treed verder niet in details omdat ik liever internet en mijn werk niet meng, ik moet in mijn werk namelijk ietsje genuanceerder te werk gaan dan hier.![]()
Anders krijg je al die Ajacieden op je dak, moet je ook niet willen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach, de mensen die wel kunnen lezen zien dat ik ook vaak genoeg positief ben over Ajax en bepaalde spelers. Het is alleen veel supporters eigen dat ze alleen reageren op de negatieve dingen die over hun club worden gezegd.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelijk heb je![]()
Anders krijg je al die Ajacieden op je dak, moet je ook niet willen.
Ik heb begin vorig jaar (en begin dit seizoen) al een aantal aangegeven dat Ajax en PSV vooral van elkaar heel veel kunnen leren. Maar elke keer als ik dat uitleg is de conclusie hier dat de hele wereld van Ajax moet leren en dat andere clubs echt niets beter doen.
Terwijl, als je hier regelmatig leest, steeds dezelfde kritiek voorbij komt. Io snap het wel, maar het is wel een beetje jammer. Gevolg is dat ik daar vervolgens behoorlijk ongenuanceerd van wordt en dat moet ik natuurlijk ook niet doen.![]()
Zo bedoel ik het dan ook niet hoor. Heb er verder ook geen moeite mee en soms ben ik het eens, soms niet. Net real life.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, de mensen die wel kunnen lezen zien dat ik ook vaak genoeg positief ben over Ajax en bepaalde spelers. Het is alleen veel supporters eigen dat ze alleen reageren op de negatieve dingen die over hun club worden gezegd.
Ik heb begin vorig jaar (en begin dit seizoen) al een aantal aangegeven dat Ajax en PSV vooral van elkaar heel veel kunnen leren. Maar elke keer als ik dat uitleg is de conclusie hier dat de hele wereld van Ajax moet leren en dat andere clubs echt niets beter doen.
Terwijl, als je hier regelmatig leest, steeds dezelfde kritiek voorbij komt. Io snap het wel, maar het is wel een beetje jammer. Gevolg is dat ik daar vervolgens behoorlijk ongenuanceerd van wordt en dat moet ik natuurlijk ook niet doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is het vreemd dat een Ajax-topic Ajax-supporters trekt, welke positief posten over Ajax?quote:Op woensdag 2 december 2015 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik jouw ook niet, sterker nog, doorgaans ben je 1 van de weinig realisten hier die ook over de clubkleuren heen kan kijken. Dat is hier al heel wat.![]()
![]()
Op zich ben ik het wel met je eens. Al ben ik wel benieuwd wat je onder strijdlust verstaat? Werken, met je man mee? Daar moet ie zeker nog in verbeteren ... het is wel een winnaarstype.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo tevreden?
Ik zou Nouri graag al eens zijn minuten zien maken in het eerste. Zeker nu Ajax met een tien speelt moet dat best kunnen. Qua tempo en techniek zal het geen probleem zijn en zeker voor de Eredivisie loopt er wel voldoende fysiek om hem heen. Het klopt dat hij bij Jong Ajax niet uitblinkt, maar dat is een onsamenhangend elftal ook niet makkelijk. Zeker niet voor een type speler als Nouri. Ik denk dat hij in het eerste beter uit de voeten komt dan bij Jong Ajax. Zeker tegen de mindere tegenstanders heeft Ajax constant de bal en voetbalt het over de middenlijn.![]()
Zie in dit verband ook Bazoer, die viel mij ook niet mee bij Jong. Kijk waar hij nu staatquote:Op woensdag 2 december 2015 22:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op zich ben ik het wel met je eens. Al ben ik wel benieuwd wat je onder strijdlust verstaat? Werken, met je man mee? Daar moet ie zeker nog in verbeteren ... het is wel een winnaarstype.
Ik zou Nouri graag al eens zijn minuten zien maken in het eerste. Zeker nu Ajax met een tien speelt moet dat best kunnen. Qua tempo en techniek zal het geen probleem zijn en zeker voor de Eredivisie loopt er wel voldoende fysiek om hem heen. Het klopt dat hij bij Jong Ajax niet uitblinkt, maar dat is een onsamenhangend elftal ook niet makkelijk. Zeker niet voor een type speler als Nouri. Ik denk dat hij in het eerste beter uit de voeten komt dan bij Jong Ajax. Zeker tegen de mindere tegenstanders heeft Ajax constant de bal en voetbalt het over de middenlijn.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tsjah, zet onder die noemer dan elke speler die verzaakt bij jong Ajax in Ajax 1. Hopen dat ze het daar allemaal beter doen.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zie in dit verband ook Bazoer, die viel mij ook niet mee bij Jong. Kijk waar hij nu staat
Uiteindelijk is er voor alles een tijd toch? Als je net van de Beek bij de selectie hebt gehaald, waarom zou je dan nu al Nouri ook erbij halen? Ander type speler, i know, maar wel een extra middenvelder.
Daarnaast is er geen reden tot wisselen, het staat gewoon prima. Europees verneuken jullie structureel alles wat los en vast zit maar in de Eredivisie gaat het gewoon prima.![]()
Ik wil ook niet zeggen dat Nouri nu direct in de basis van Ajax 1 moet staan (of structureel bij de selectie moet), ik wil slechts zeggen dat het feit dat hij in Jong niet uitblinkt niet wil zeggen dat we hem direct af moeten schrijven. Zoals Dale_Cooper zegt, is het een onsamenhangend geheel, iedere wedstrijd een andere samenstelling. Daarnaast is het zijn eerste jaar dat hij geregeld JL speelt. Natuurlijk is het geen goed teken dat hij daar niet uitblinkt, maar ik wil hem slechts op basis daarvan nog niet afschrijven.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, zet onder die noemer dan elke speler die verzaakt bij jong Ajax in Ajax 1. Hopen dat ze het daar allemaal beter doen.
Uiteindelijk is er voor alles een tijd toch? Als je net van de Beek bij de selectie hebt gehaald, waarom zou je dan nu al Nouri ook erbij halen? Ander type speler, i know, maar wel een extra middenvelder.
Daarnaast is er geen reden tot wisselen, het staat gewoon prima. Europees verneuken jullie structureel alles wat los en vast zit maar in de Eredivisie gaat het gewoon prima.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op woensdag 2 december 2015 15:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[ Bericht 8% gewijzigd door DonRaja op 03-12-2015 08:15:57 (Idioot) ]![]()
Gelukkig dat PSV het wel zo geweldig deed de laatste jaren in de EL.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daarnaast is er geen reden tot wisselen, het staat gewoon prima. Europees verneuken jullie structureel alles wat los en vast zit maar in de Eredivisie gaat het gewoon prima.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
''Elke Europese subtopper heeft een type Bazoer maar dan beter''quote:Op woensdag 2 december 2015 20:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, de mensen die wel kunnen lezen zien dat ik ook vaak genoeg positief ben over Ajax en bepaalde spelers.![]()
![]()
![]()
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
''Elke Europese subtopper heeft een type Bazoer maar dan beter''
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dat magquote:Op woensdag 2 december 2015 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.![]()
Niet dat Bazoer niet naar dat niveau kan toegroeien, maar dat is pas te beoordelen als hij uit deze gehandicaptencompetitie weg is.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wel apart dat Barcelona, Bayern en Man City allemaal gelinkt worden aan Bazoerquote:Op woensdag 2 december 2015 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet dat Bazoer niet naar dat niveau kan toegroeien, maar dat is pas te beoordelen als hij uit deze gehandicaptencompetitie weg is.![]()
Wat is daar precies apart aan? In de subtop van Europa spelen gewoon genoeg spelers die beter zijn dan een Bazoer. Maar dat Bazoer de potentie heeft om ook dat niveau te bereiken lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wel apart dat Barcelona, Bayern en Man City allemaal gelinkt worden aan BazoerVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kom op man, als elke subtopper een type Bazoer had rondlopen dan was er echt niet zoveel interesse in hemquote:Op woensdag 2 december 2015 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is daar precies apart aan? In de subtop van Europa spelen gewoon genoeg spelers die beter zijn dan een Bazoer. Maar dat Bazoer de potentie heeft om ook dat niveau te bereiken lijkt me duidelijk.![]()
![]()
Samen met 100 anderen.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wel apart dat Barcelona, Bayern en Man City allemaal gelinkt worden aan Bazoer![]()
Gelinkt worden aan? Hebben ze al een bod uitgebracht? Of hebben ze gewoon een keertje een scout gestuurd en houden ze hem in de gaten? Over Clasie en Eriksen verschenen ook twee jaar lang de interessantste verhalen in de media, maar die vertrokken uiteindelijk ook niet naar die categorie clubs. Toegeven, Eriksen doet het behoorlijk en kan nog een stap maken, maar alle hoempapa over hem sloeg achteraf ook nergens op.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wel apart dat Barcelona, Bayern en Man City allemaal gelinkt worden aan Bazoer
Nederland is een opleidingsland. Er zal altijd een bepaalde internationale interesse zijn in de 5 beste spelers van onze competitie. En ja, daar hoort Bazoer bij.
Aan Depay en Wijnaldum werden ook topclubs gelinkt, zijn dat ook absolute toppers dan? Van dat niveau lopen er toch ook tientallen (honderden?) rond? Of geldt dat alleen als het spelers van andere clubs betreft dan Ajax?![]()
Bazoer is nog lang niet het niveau Europese subtop natuurlijk. Dat kan ook niet in de eredivisie, helaas zijn de verschillen te groot geworden![]()
En blind positivisme is wel het laatste dat je Ajacieden kunt verwijtenquote:Op woensdag 2 december 2015 21:47 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Is het vreemd dat een Ajax-topic Ajax-supporters trekt, welke positief posten over Ajax?![]()
.
Alleen, toegegeven, verwachtingen van jeugdspelers zijn vaak (te) hooggespannen.![]()
De laatste die de stap van de Eredivisie naar de Europese subtop in één keer (en overtuigend) heeft gemaakt was Suarez. Afellay had het waarschijnlijk gekund, als hij niet meteen naar Barca was gegaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bazoer is nog lang niet het niveau Europese subtop natuurlijk. Dat kan ook niet in de eredivisie, helaas zijn de verschillen te groot geworden
En misschien mag je het van Blind ook wel zeggen inmiddels, want hij speelt toch vrijwel alles. Ook al vind 50% van de volgers hem United-onwaardig en een flapdrol.
Voor Depay vind ik het nog te vroeg on te oordelen.
Je hebt gewoon gelijk, de stap van de Eredivisie naar Europa wordt steeds groter, een speler moet er wel heel ver bovenuit steken om doe in één keer te maken en dat weten de topclubs ook wel.![]()
Blind is een twijfelgeval indd, is wat mij betreft pas echt geslaagd als hij onder een andere coach dan LvG ook blijft spelen. Eriksen vind ik persoonlijk ook geslaagd.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De laatste die de stap van de Eredivisie naar de Europese subtop in één keer (en overtuigend) heeft gemaakt was Suarez. Afellay had het waarschijnlijk gekund, als hij niet meteen naar Barca was gegaan.
En misschien mag je het van Blind ook wel zeggen inmiddels, want hij speelt toch vrijwel alles. Ook al vind 50% van de volgers hem United-onwaardig en een flapdrol.
Je hebt gewoon gelijk, de stap van de Eredivisie naar Europa wordt steeds groter, een speler moet er wel heel ver bovenuit steken om doe in één keer te maken en dat weten de topclubs ook wel.
Het is wel te hopen dat Depay slaagt. Nog niet zo lang geleden ging de absolute top van de Eredivisie naar de Europese top (Ibrahimovic, Sneijder, Afellay), dat werd al Europese subtop (Suarez, Eriksen, Depay). Als ze daar al gaan mislukken, dan is het wel erg triest gesteld.![]()
Eriksen noemde ik niet omdat ik Tottenham niet echt Europese subtop vindt, maar dat is ook omdat ik de Premier League niet zo hoog heb zitten. Eigenlijk vind ik de absolute topclubs van Engeland maar net de Europese subtop overstijgen.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blind is een twijfelgeval indd, is wat mij betreft pas echt geslaagd als hij onder een andere coach dan LvG ook blijft spelen. Eriksen vind ik persoonlijk ook geslaagd.
Het is wel te hopen dat Depay slaagt. Nog niet zo lang geleden ging de absolute top van de Eredivisie naar de Europese top (Ibrahimovic, Sneijder, Afellay), dat werd al Europese subtop (Suarez, Eriksen, Depay). Als ze daar al gaan mislukken, dan is het wel erg triest gesteld.
Maar goed, hij is daar zeker geslaagd.![]()
Nee hoor. Die kopen 100 bazoertjes en gooien er 97 weg.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wel apart dat Barcelona, Bayern en Man City allemaal gelinkt worden aan Bazoer![]()
Weer een gesprek tussen de supportersvereniging en het bestuur + Overmars + Bergkamp online. Bergkamp en Overmars zeggen rare dingen. Zo is Bergkamp tegen performance trainers (waar een Tete zijn ontwikkeling aan zegt te danken), zoals hij ook al tegen scouting is. Het afbakenen van taken zou volgens hem de samenwerking in het TH kunnen tegengaan. Nou, dat zou kunnen, maar het niet afbakenen werkt sowieso niet is wel gebleken.
Verder verdedigt Overmars zich matig door te stellen dat het nooit de bedoeling was breedte aankopen te doen, dit waren gerichte aankopen voor het eerste. Daarmee verpest hij het voor zichzelf imo; als hij gewoon gezegd had dat het idee was om de bankrekening te spekken, oké. Maar nu dacht hij bij zijn aankopen blijkbaar dat het versterkingen voor het eerste elftal waren, terwijl letterlijk al jaren duidelijk is dat ze op een verkeerde manier inkochten. Helaas niet meer serieus te nemen dus, die man.![]()
Dat slaat natuurlijk ook nergens op. Als je een beetje weet hoe het werkt, dan kraam je niet zo'n onzin uit.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor. Die kopen 100 bazoertjes en gooien er 97 weg.
Ze volgen dat soort spelers om ze in kaart te brengen, zodat wanneer zo'n gast een stap omhoog zet, ze ook weten hoe hij zich ten opzichte van zijn Ajax-tijd ontwikkelt. Daarom werd Strootman ook gevolgd door scouts van alle topclubs.
En heel af en toe ontwikkelt zo'n speler zich ineens zo spectaculair dat een topclub de gok aan durft, zoals destijds met Afellay (ook omdat die natuurlijk door zijn korte contract heel goedkoop was).
De echte topclubs betalen geen 15-25 miljoen voor een speler uit de Eredivisie waar ze nog veel werk in moeten steken. Die betalen liever 90 miljoen voor iemand die er meteen staat.![]()
Als je die bagger inderdaad ziet als gerichte aankopen voor het eerste, en je durft dat als hoofdverantwoordelijke hardop te zeggen, dan schiet je jezelf natuurlijk gewoon in je voet.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weer een gesprek tussen de supportersvereniging en het bestuur + Overmars + Bergkamp online. Bergkamp en Overmars zeggen rare dingen. Zo is Bergkamp tegen performance trainers (waar een Tete zijn ontwikkeling aan zegt te danken), zoals hij ook al tegen scouting is. Het afbakenen van taken zou volgens hem de samenwerking in het TH kunnen tegengaan. Nou, dat zou kunnen, maar het niet afbakenen werkt sowieso niet is wel gebleken.
Verder verdedigt Overmars zich matig door te stellen dat het nooit de bedoeling was breedte aankopen te doen, dit waren gerichte aankopen voor het eerste. Daarmee verpest hij het voor zichzelf imo; als hij gewoon gezegd had dat het idee was om de bankrekening te spekken, oké. Maar nu dacht hij bij zijn aankopen blijkbaar dat het versterkingen voor het eerste elftal waren, terwijl letterlijk al jaren duidelijk is dat ze op een verkeerde manier inkochten. Helaas niet meer serieus te nemen dus, die man.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Volgende week zondag
Utrecht - Ajax
Wedstrijd v.h jaar
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:24 schreef Paul het volgende:
Volgende week zondag
Utrecht - Ajax
Wedstrijd v.h jaar![]()
![]()
Uit de Telegraaf:Ik was eens benieuwd en een lijstje gaan maken. Laten we de discussie over wie nu eigen jeugd is of niet even buiten beschouwing laten, om tot de 26 van de Telegraaf te komen moest ik wel alle twijfelgevallen meenemen.quote:Ajax heeft oog voor de toekomst
De talentenfabriek Ajax draait op volle toeren. Na Vaclav Cerny (destijds 17) en Sam Hendriks (20) was Donny van de Beek (18) zondag bij PEC Zwolle (0-2) alweer de derde jeugdspeler die dit seizoen zijn debuut maakte.
Frank de Boer is zijn – door vaste bonussen inmiddels riante – salaris bij Ajax dan ook dubbel en dwars waard. De trainer loodste zijn ploeg naar vier landstitels, staat vanaf het begin van het huidige seizoen bovenaan, maar legt bovenal een stevige basis voor de toekomst. In de vijf jaar dat hij aan het roer staat, liet hij al 26 spelers uit de eigen jeugd debuteren.
Bij een vertrek van De Boer, na dit seizoen of anders in 2017, zou in de profielschets voor de nieuwe trainer met hoofdletters moeten staan, dat de nieuwe man ook oog heeft voor de talenten van de Amsterdamse jeugdopleiding. Door de inspanningen van Wim Jonk (opleiden), Marc Overmars (langdurig vastleggen van de opgeleide talenten) en De Boer (het inpassen van jeugd) staat er een toekomstbestendig elftal.
2015
1. van de Beek
2. Hendriks
3. Cerny
4. Tete
2014
5. Bazoer
6. Menig
7. El Ghazi
8. Kishna
2013
9. Riedewald
10. van der Hart
2012
11. Andersen
12. Denswil
13. Fischer
14. de Sa
15. Sporkslede
16. Boccara
17. Veltman
18. Dijks
2011
19. van Rhijn
20. Klaassen
21. Koppers
22. Ligeon
23. Boilesen
24. Castillion
25. Lukoki
2010
26. Ebecilio
- 50% is nog actief bij Ajax (27% is momenteel basisklant)
- 35% staat niet meer onder contract.
- 15% is verhuurd.![]()
Even los van de spelers is het verhaal wel weer tamelijk schaamteloze propaganda.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:31 schreef FritzWepper het volgende:
Uit de Telegraaf:
[..]
Ik was eens benieuwd en een lijstje gaan maken. Laten we de discussie over wie nu eigen jeugd is of niet even buiten beschouwing laten, om tot de 26 van de Telegraaf te komen moest ik wel alle twijfelgevallen meenemen.
2015
1. van de Beek
2. Hendriks
3. Cerny
4. Tete
2014
5. Bazoer
6. Menig
7. El Ghazi
8. Kishna
2013
9. Riedewald
10. van der Hart
2012
11. Andersen
12. Denswil
13. Fischer
14. de Sa
15. Sporkslede
16. Boccara
17. Veltman
18. Dijks
2011
19. van Rhijn
20. Klaassen
21. Koppers
22. Ligeon
23. Boilesen
24. Castillion
25. Lukoki
2010
26. Ebecilio
- 15% is verhuurd.![]()
Wanneer heeft Hendriks zijn debuut dan gemaakt?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ingevallen Vitesse-uit dit seizoen. Assist nog zelfs.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:56 schreef Seam het volgende:
Wanneer heeft Hendriks zijn debuut dan gemaakt?![]()
Aardige lijst, waarbij je over tijd een stijging qua niveau op het moment van instromen kan waarnemen.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:31 schreef FritzWepper het volgende:
Uit de Telegraaf:
[..]
Ik was eens benieuwd en een lijstje gaan maken. Laten we de discussie over wie nu eigen jeugd is of niet even buiten beschouwing laten, om tot de 26 van de Telegraaf te komen moest ik wel alle twijfelgevallen meenemen.
2015
1. van de Beek
2. Hendriks
3. Cerny
4. Tete
2014
5. Bazoer
6. Menig
7. El Ghazi
8. Kishna
2013
9. Riedewald
10. van der Hart
2012
11. Andersen
12. Denswil
13. Fischer
14. de Sa
15. Sporkslede
16. Boccara
17. Veltman
18. Dijks
2011
19. van Rhijn
20. Klaassen
21. Koppers
22. Ligeon
23. Boilesen
24. Castillion
25. Lukoki
2010
26. Ebecilio
- 15% is verhuurd.
Gelukkig slaan we onder leiding van de visionair Bergkamp een andere weg in.![]()
Er zijn sowieso maar weinig spelers die het redden in de top. In de subtop doen de Eredivisiespelers het toch gewoon goed. Tottenham en Southampton zijn veredelde eredivisieteams.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De laatste die de stap van de Eredivisie naar de Europese subtop in één keer (en overtuigend) heeft gemaakt was Suarez. Afellay had het waarschijnlijk gekund, als hij niet meteen naar Barca was gegaan.
Je hebt gewoon gelijk, de stap van de Eredivisie naar Europa wordt steeds groter, een speler moet er wel heel ver bovenuit steken om doe in één keer te maken en dat weten de topclubs ook wel.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Als het verdeelde Eredivisieteams zijn, dan vind ik niet dat je ze tot de Europese subtop kunt rekenen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:50 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Er zijn sowieso maar weinig spelers die het redden in de top. In de subtop doen de Eredivisiespelers het toch gewoon goed. Tottenham en Southampton zijn veredelde eredivisieteams.
De beste spelers van de Eredivisie vertrekken momenteel over het algemeen naar ploegen die pure middelmaat zijn in Europa.
Vroeger gingen er elk jaar minimaal 1 naar de absolute top.![]()
Ajax-clubleiding solidair met supporters
De clubleiding van Ajax heeft besloten om de wedstrijd FC Utrecht - Ajax van zondag 13 december aanstaande niet te bezoeken. Ook andere afvaardigingen van de club, zoals familie en vrouwen van de spelers, de kidsclub en geblesseerde of geschorste spelers zullen niet naar Utrecht afreizen. Hiermee is Ajax solidair met de eigen supporters, die zoals bekend niet welkom zijn bij de wedstrijd. Tevens wil de club hiermee een signaal afgeven naar FC Utrecht, de gemeente Utrecht en de KNVB.
Ajax liet reeds weten zwaar teleurgesteld te zijn in het besluit van burgemeester Van Zanen van Utrecht, aangezien de opgelegde afwezigheid van de fans een gevolg is van een straf die niet Ajax, maar FC Utrecht kreeg. Dit vanwege het bij herhaling uiten van antisemitische spreekkoren bij de laatste FC Utrecht - Ajax, door supporters van FC Utrecht.
Ajax heeft er veel aan gedaan om te voorkomen dat deze maatregel genomen zou worden. Ook daarover is reeds bericht in een artikel op Ajax.nl. Ajax heeft nooit begrepen waarom de aan FC Utrecht opgelegde sanctie gekoppeld moest worden aan de eerstvolgende onderlinge ontmoeting tussen Ajax en FC Utrecht, in plaats van het eerstvolgende duel dat FC Utrecht thuis moest spelen.
Gesprek
Edwin van der Sar heeft op 24 november namens de directie van Ajax een brief naar de burgemeester van Utrecht gestuurd, met de vraag om in gesprek te gaan over de ontstane situatie. Dit gesprek heeft vanochtend plaatsgevonden. Bij monde van Edwin van der Sar en Jeroen Slop is geprobeerd de burgemeester, maar ook de andere aanwezigen (van de politie en de gemeente Utrecht) te overtuigen van het feit dat het met gezamenlijke inspanningen wel degelijk mogelijk is om de wedstrijd te laten plaatsvinden, met supporters van beide clubs in het stadion. Helaas stonden ze niet open voor de verschillende voorstellen die Ajax heeft gedaan en bleef de burgemeester bij zijn standpunt. Hierop besloot de directie Ajax solidair te zijn met de eigen fans en de wedstrijd FC Utrecht - Ajax dus ook niet te bezoeken. De directie van Ajax heeft veel begrip voor de teleurstelling bij de supporters maar vraagt of zij zich bij het eventueel uiten van hun onvrede, fatsoenlijk willen gedragen.
Tekst en foto: Ajax.nl![]()
Lekker doorkachelen op FYSIEK LENGTE ENERGIE POWERquote:Op donderdag 3 december 2015 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajax is weer Ajax . Van een jaar of 15 terug.
I hurt myself today, to see if i still feel.![]()
Lekker weer z,on Brutil Hosé opleidenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker doorkachelen op FYSIEK LENGTE ENERGIE POWER.
I hurt myself today, to see if i still feel.
JAAAAAAAAAAAAAARED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: