SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat komt onze prestaties in de competitie alleen maar ten goede en met deze selectie heeft Ajax niets te zoeken in Europa.quote:Op zondag 29 november 2015 23:41 schreef Rickertman96 het volgende:
Uit Europa met twee vingers in de neusOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zondag 29 november 2015 23:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat komt onze prestaties in de competitie alleen maar ten goede en met deze selectie heeft Ajax niets te zoeken in Europa.![]()
![]()
In de competitie lijden ze er niet echt onder volgens mijquote:Op zondag 29 november 2015 23:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat komt onze prestaties in de competitie alleen maar ten goede en met deze selectie heeft Ajax niets te zoeken in Europa.RED ONS HENNIEGOD![]()
Aldus Cruijff in De Telegraafquote:'Verder ben ik erachter gekomen dat de vorige directeur (inmiddels vertrokken Michael Kinsbergen, red.) al bijna een jaar geleden de opdracht kreeg om Jonk te ontslaan. Hij weigerde dat en is inmiddels uit zijn functie gezet, ondanks het feit dat hij met het binnenhalen van Ziggo het beste sponsorcontract uit de clubgeschiedenis heeft afgesloten. De directeur en hoofd opleidingen zijn nu ontslagen. Twee mensen die Ajax geholpen hebben er financieel weer bovenop te komen. Is het dan vreemd dat ik denk dat ik gepiepeld word?'Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een vreselijk rancuneus mannetje kan het toch zijn.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat hij wil willen we allemaal wel denk ik en dat is Jonk gewoon behouden en van daaruit je organisatie verbeteren, de manier waarop is niet de juiste denk ik maar misschien heeft hij het al meerdere malen op de normale manier geprobeerd.quote:Op maandag 30 november 2015 08:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een vreselijk rancuneus mannetje kan het toch zijn.![]()
Mocht Flappie willen, al zal het wel bijgedragen hebben, dat hebben BNers nu eenmaal mee.quote:Op maandag 30 november 2015 08:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Flappie Ziggo binnengehaald.![]()
Nope. Flap kwam net kijken toen.quote:Op maandag 30 november 2015 08:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Flappie Ziggo binnengehaald.![]()
Ik blijf er bij, 6 punten los de winterstop in.quote:Op maandag 30 november 2015 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, vier wedstrijden nog te gaan en ik zie alleen puntverlies gebeuren tegen FC Utrecht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
is dat uit of thuis?quote:Op maandag 30 november 2015 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, vier wedstrijden nog te gaan en ik zie alleen puntverlies gebeuren tegen FC Utrecht.![]()
Dat is op zich wel goed, dan heb je alle zware uitwedstrijden zo'n beetje gehad in de eerste seizoenshelft en PSV is uit in principe makkelijker dan thuis (dat zegt niet dat je die automatisch wint)quote:![]()
Gelijk: FC Twente, Feyenoordquote:Op maandag 30 november 2015 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is op zich wel goed, dan heb je alle zware uitwedstrijden zo'n beetje gehad in de eerste seizoenshelft en PSV is uit in principe makkelijker dan thuis (dat zegt niet dat je die automatisch wint)
Winst: AZ, NEC, PEC Zwolle, Vitesse, Excelsior, Heracles
Ten opzichte van vorig seizoen hebben we NEC // FC Dordrecht +3, Feyenoord -2, PEC +2, Vitesse +3. Toch een positief saldo van zes.
En dan hebben we nog te gaan..
FC Utrecht, FC Groningen, ADO, SC Heerenveen, De Graafschap, PSV, Willem II, SC Cambuur, Roda JC.
Alleen PSV, FC Utrecht en Groningen zijn écht lastig.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik word doodmoe van Cruyff
Alsof Jonk die opleiding in zijn eentje draagt, volgens mij wordt er al sinds de revolutie meer individueel getraind en dat gaat echt niet veranderen als Jonk weg is.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Yup, hetzelfde geldt voor Cernyquote:Op maandag 30 november 2015 09:14 schreef Monolith het volgende:
Prima speler die v/d Beek in mijn ogen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
opvolger Klaassen over jaar of 2, of gewoon naast Klaassen ipv Gudelj?quote:Op maandag 30 november 2015 09:14 schreef Monolith het volgende:
Prima speler die v/d Beek in mijn ogen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Youness - Milik - Ghazi
-- Klaassen -- vd Beek
---------- Bazoer -------
meningen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En Overmars doet de aankopen niet in z'n eentje, Frank het eerste elftal niet in z'n eentje. Maar het lijkt me niet vreemd om naar de hoofdverantwoordelijke te kijken bij beoordelingen.quote:Op maandag 30 november 2015 09:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik word doodmoe van Cruyff
Alsof Jonk die opleiding in zijn eentje draagt, volgens mij wordt er al sinds de revolutie meer individueel getraind en dat gaat echt niet veranderen als Jonk weg is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: