Waarom reageer je dan?quote:Op zondag 29 november 2015 23:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
als je niks van voetbal begrijpt van voetbal moet je er niet over praten
Wat heeft dat met mijn boven gemaakte statement?quote:Op zondag 29 november 2015 23:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tegen wie speelt Feijenoord in Europa?
Dat is het lievelingsprogramma van een bekende user hier die een tijdje met vakantie is, toch?quote:
Vakanties worden niet besproken.quote:Op zondag 29 november 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is het lievelingsprogramma van een bekende user hier die een tijdje met vakantie is, toch?
Volgende week lekker weer balletje trap tegen Heracles.quote:Op zondag 29 november 2015 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
20 antwoorden gegeven, waarvan 18 politiek correct. Klasse Dirk.
GGMM en ik praten er altijd over na ja.quote:Op zondag 29 november 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is het lievelingsprogramma van een bekende user hier die een tijdje met vakantie is, toch?
Dat heb ik gekeken.quote:Op zondag 29 november 2015 23:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je moet Padoem Patsss maar eens terugkijken. Best grappig
Ik zapte daarlangs, tenenkrommend.quote:Op zondag 29 november 2015 23:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je moet Padoem Patsss maar eens terugkijken. Best grappig
Ik was hem bijna vergetenquote:Op zondag 29 november 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker belangrijkquote:Op zondag 29 november 2015 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mijn dochtertje de fles geven en slapen. Ik groet u allen
quote:Op zondag 29 november 2015 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mijn dochtertje de fles geven en slapen. Ik groet u allen
sowquote:Op zondag 29 november 2015 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoewel Cavaliers zijn rol wel perfect overneemt.
Een kwart van de grappen zou ik hier durven posten, de rest was echt te slecht. Ze lezen alles ook voor uit een boekje, dus ze bereiden zich voor. Ik kan dat echt beter denk ik.quote:
Je hebt niet iedere week zo'n icoon aan tafel.quote:Op zondag 29 november 2015 23:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Was dit serieus de slechtste uitzending ooit? Dirk is echt 80 procent van de tijd aan het woord geweest en we hebben 2 onderwerpen besproken. Ging helemaal nergens over.
Racistquote:Op zondag 29 november 2015 23:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vergeef me, maar elke keer als ik het hoofd van Barazite zie word ik ontzettend agressief. Die baard wekt gewoon pure haat op of een of andere manier.
(heb niets tegen Barazite verder)
Wie?quote:Op zondag 29 november 2015 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoewel Cavaliers zijn rol wel perfect overneemt.
Hoezo neem ik een rol over, iedereen basht jou toch? En als meerdere mensen het doen, zal er wel een kern van waarheid inzitten ook.quote:
Dagelijks? wie?quote:Op zondag 29 november 2015 23:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoezo neem ik een rol over, iedereen basht jou toch? En als meerdere mensen het doen, zal er wel een kern van waarheid inzitten ook.
Ik ga duizend maal bidden voor winst van Wolfsburg.quote:Op zondag 6 december 2015 22:22 schreef Rickertman96 het volgende:
ATTACK ATTACK
WE ARE THE ATTACKING TEAM
samequote:Op zondag 6 december 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga duizend maal bidden voor winst van Wolfsburg.
gelijkspel is ook primaquote:Op zondag 6 december 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga duizend maal bidden voor winst van Wolfsburg.
Jandinoquote:Op zondag 6 december 2015 22:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar wie moet dan de presentator worden van Studio Voetbal?
Stijn?quote:Op zondag 6 december 2015 22:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar wie moet dan de presentator worden van Studio Voetbal?
Nu ga ik mijzelf in slaap huilen vanavond.quote:
Die weet ook dat zijn kop hangt. En die kut vd Vegt maar blijven zitten, hij is verantwoordelijk voor deze rotzooi.quote:Op zondag 6 december 2015 22:22 schreef hafcfan het volgende:
Henk was eindelijk een x mad ipv altijd blij
Toch maar een kutbeest.quote:Op zondag 6 december 2015 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja zojuist mijn hond uit het raam gegooid.
Chef voetbal nosquote:Op zondag 6 december 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vreselijke mensen nodigen ze toch steeds uit.
Wie is er verantwoordelijk voor deze rommel?
Arnogodquote:Op zondag 6 december 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arno en Tom.quote:Op zondag 6 december 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu jij nogquote:Op zondag 6 december 2015 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kan je met een kat veilig doen.quote:Op zondag 6 december 2015 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
de wasquote:Op zondag 6 december 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaan jullie doen tijdens de Korte Corner van Jan Beuving?
mijn glas bijvullenquote:Op zondag 6 december 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moederquote:Op zondag 6 december 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Pizza uit de oven halenquote:Op zondag 6 december 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Een reden verzinnen om niet voor de trein te springenquote:Op zondag 6 december 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
verder aan m'n opdrachtquote:Op zondag 6 december 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Trambestuurder misschien??quote:Op zondag 6 december 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
''Van Oostveen is een goed bestuurder''
- Dick Advocaat
Wie?quote:Op zondag 6 december 2015 22:31 schreef Coco98 het volgende:
Waarom niet eens een keer een buitenlandse coach?
Mark de Grijzequote:Op zondag 6 december 2015 22:31 schreef Coco98 het volgende:
Waarom niet eens een keer een buitenlandse coach?
Met Bazoer, Hendrix en van de Beek naar de wereldtopquote:Op zondag 6 december 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland gaat het WK 2018 winnen. Ik voel het.
Dat was leeg.quote:Op zondag 6 december 2015 22:33 schreef Szura het volgende:
Maar er komt dus geen kaartje met wat Bertje goed heeft gedaan
Tete _0_quote:Op zondag 6 december 2015 22:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met Bazoer, Hendrix en van de Beek naar de wereldtop
Hiermee insinueer je dat Van Gaal juiste teksten bezigt.quote:Op zondag 6 december 2015 22:33 schreef Shreyas het volgende:
Voor het eerst dat Arno geen onzin uitkraamt, wat is er gebeurd? Krijgt hij zijn teksten tegenwoordig van Louis van Gaal ofzo?
Heeft de NOS niet gezienquote:Op zondag 6 december 2015 22:34 schreef Pascalus het volgende:
Het schijnt dat er dit weekend ook wedstrijden in de Eredivisie gespeeld zijn, maar dat weet niemand.
Vraag het aan HAFCfan.quote:Op zondag 6 december 2015 22:34 schreef Pascalus het volgende:
Het schijnt dat er dit weekend ook wedstrijden in de Eredivisie gespeeld zijn, maar dat weet niemand.
Als we serieus gaan zijn: Arno zegt meestal nog best wel wat nuttigs. Het is alleen een beetje een wijsneus.quote:Op zondag 6 december 2015 22:33 schreef Shreyas het volgende:
Voor het eerst dat Arno geen onzin uitkraamt, wat is er gebeurd? Krijgt hij zijn teksten tegenwoordig van Louis van Gaal ofzo?
Ja, want van voetbal heeft hij zeer veel verstandquote:Op zondag 6 december 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hiermee insinueer je dat Van Gaal juiste teksten bezigt.
Nee, meestal kraamt hij louter onzin uit, nog erger dan Barbara Barendquote:Op zondag 6 december 2015 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als we serieus gaan zijn: Arno zegt meestal nog best wel wat nuttigs. Het is alleen een beetje een wijsneus.
Arno kan ik af en toe best op nuttige bijdragen betrappen, hij heeft echter heel vaak ook gewoon dingen fout, is extreem gekleurd in zijn commentaar en wil altijd het laatste woord hebben..quote:Op zondag 6 december 2015 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als we serieus gaan zijn: Arno zegt meestal nog best wel wat nuttigs. Het is alleen een beetje een wijsneus.
Teveel advocaat.quote:Op zondag 6 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Advocaat heeft teveel gedronken.
Je bent dus niet van alle markten thuis, je grap is om te huilen.quote:
Leuk dat je hem even uitlegt.quote:
Das waar.quote:Op zondag 6 december 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arno kan ik af en toe best op nuttige bijdragen betrappen, hij heeft echter heel vaak ook gewoon dingen fout, is extreem gekleurd in zijn commentaar en wil altijd het laatste woord hebben..
Mooie omschrijving van een bepaalde user hier.quote:Op zondag 6 december 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arno kan ik af en toe best op nuttige bijdragen betrappen, hij heeft echter heel vaak ook gewoon dingen fout, is extreem gekleurd in zijn commentaar en wil altijd het laatste woord hebben..
Van alle users hier*quote:Op zondag 6 december 2015 22:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mooie omschrijving van een bepaalde user hier.
Dit is wel een belachelijk grove belediging jegens Xavi zeg, teringquote:Op zondag 6 december 2015 22:36 schreef Brammess het volgende:
Dit boeit niemand, dus even een leuk statistiek tussendoor
De nieuwe Xavi loopt bij Ajax rond: Nick Viergever is de eerste Eredivisiespeler dit seizoen met meer dan honderd succesvolle passes in één duel (104). (Via Opta)
VIERGODquote:Op zondag 6 december 2015 22:36 schreef Brammess het volgende:
De nieuwe Xavi loopt bij Ajax rond: Nick Viergever is de eerste Eredivisiespeler dit seizoen met meer dan honderd succesvolle passes in één duel (104). (Via Opta)
Heb er weinig van gezien dit weekend, ook weinig gemist dus.quote:Op zondag 6 december 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooralsnog is deze uitzending nog dramatischer dan deze voetbaldag.
Ik heb wel genoten van DE KRAKER Willem II - Cambuur hoor.quote:Op zondag 6 december 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooralsnog is deze uitzending nog dramatischer dan deze voetbaldag.
Roda-Grunnquote:Op zondag 6 december 2015 22:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb wel genoten van DE KRAKER Willem II - Cambuur hoor.
103 terug naar cillessen.quote:Op zondag 6 december 2015 22:36 schreef Brammess het volgende:
Frank Snoeks over NEC-PEC: ''De klassieker''quote:Op zondag 6 december 2015 22:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb wel genoten van DE KRAKER Willem II - Cambuur hoor.
Haha echt hequote:Op zondag 6 december 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank Snoeks over NEC-PEC: ''De klassieker''
[ afbeelding ]
Wout Holverda.quote:Op zondag 6 december 2015 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
Vanavond eindelijk Berry van Aerle, ik voel het, ik weet het.
Daar gaat was mis.quote:Op zondag 6 december 2015 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
Ondertussen in Chili bij de kampioenswedstrijd van Colo Colo
Veel blaten, weinig wolquote:Op zondag 6 december 2015 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
Als die jongen nog langer wacht gaat zijn fakkel uit. Wat een cliffhanger.quote:Op zondag 6 december 2015 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
Dick is een landverrader.quote:Op zondag 6 december 2015 22:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dick voelt zich niet verbonden met ADO.
Cruijff toch meer lijkt me.quote:Op zondag 6 december 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dick is een landverrader.
Eh? Welke precies?quote:Op zondag 6 december 2015 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je theorie was weer uitgekomen vandaag haags
Al het voetbal in die regio opdoeken.quote:Op zondag 6 december 2015 22:44 schreef Evertjan het volgende:
Afstoten die club en laat ze lekker in de oberliga spelen ofzo
Twente is een grotere club dan Feyenoord.quote:Op zondag 6 december 2015 22:43 schreef hafcfan het volgende:
Ik dacht echt dat Twente een topclub was even.
Shreyas: ''Van Gaal heeft zinnige teksten''quote:Op zondag 6 december 2015 22:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Twente is een grotere club dan Feyenoord.
~ Shreyas
Geen woord aan gelogen.quote:Op zondag 6 december 2015 22:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Twente is een grotere club dan Feyenoord.
~ Shreyas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |