Jouw eerste argument is onzin, dat heb ik al eerder aangegeven: De politie komt slechts constateren, als je berover je wenst te doden staat de politie aan de zijlijn. Je tweede argument is ronduit, Tristan had geen verlof tot het dragen van een vuurwapen.quote:Op maandag 30 november 2015 08:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk eerder wat timmmmm al schreef dat er een betere samenwerking moet komen tussen de diverse Europese inlichtingen en politie diensten. En een gemakkelijker verlof voor het dragen van wapens daar kennen we de nare gevolgen van in de persoon van de Alphenaar Tristan van der Vlis bijvoorbeeld.
ja, maar hij mocht ze niet dragen. dat mag een vergunninghouder niet. je mag ze vervoeren van huis naar de vereniging, in een afgesloten koffer oid en de munitie moet nog eens gescheiden zijn... de politie heeft bij tristan heel wat steken laten vallen -tot aan het 'kwijtraken' van zijn dossier- waarna er wat symboolpolitiek de wereld in is geholpen.quote:Op maandag 30 november 2015 08:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tristan had gewoon een vergunning.
Ik kon mijn sarcasme er niet nog dikker bovenop leggen, sorry. Natuurlijk wordt de samenleving niet veiliger met meer wapens.quote:Op maandag 30 november 2015 08:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat met meer wapens bij de burgers de misdaad omlaag zal brengen. Eerder omhoog.
ja, als ik een overvaller zou zijn en ik zou weten dat het meisje achter de kassa een vuurwapen zou hebben dan zou ik een doorgeladen vuurwapen meenemen omdat ik het risico niet wil nemen dat ze schiet. dan zou ik ook wat zenuwachtiger zijn en sneller schieten. blegh nee hou de vuurwapens maar mooi uit het straatbeeldquote:Op maandag 30 november 2015 08:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat met meer wapens bij de burgers de misdaad omlaag zal brengen. Eerder omhoog.
Helemaal met je eens.quote:Op maandag 30 november 2015 08:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja, als ik een overvaller zou zijn en ik zou weten dat het meisje achter de kassa een vuurwapen zou hebben dan zou ik een doorgeladen vuurwapen meenemen omdat ik het risico niet wil nemen dat ze schiet. dan zou ik ook wat zenuwachtiger zijn en sneller schieten. blegh nee hou de vuurwapens maar mooi uit het straatbeeld
Nop. Dat is hier nagenoeg onmogelijk. Ik heb het verlof voor dragen aangevraagd en dat is afgewezen, gelijk alle andere aanvragers.quote:Op maandag 30 november 2015 08:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
en neem jij ook vuurwapens mee op kamp?
dat dacht ik alquote:
en dan zeggen mensen dat nederland een kutland isquote:Op maandag 30 november 2015 08:51 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Nop. Dat is hier nagenoeg onmogelijk. Ik heb het verlof voor dragen aangevraagd en dat is afgewezen, gelijk alle andere aanvragers.
Ja geweldig idee...quote:Op maandag 30 november 2015 06:23 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het gaat hier om een psychopaat, die maakt mensen dood omdat het kan. Juist hierom moet er een gemakkelijker verlof komen voor het dragen van een vuurwapen, te beginnen bij de huidige verlofhouders.
Nee idioot, om verkrachting te voorkomen geven wij hen een wapen om zichzelf te kunnen verdedigen!quote:Op maandag 30 november 2015 08:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ja geweldig idee...
En om verkrachtingen van vrouwen op te lossen geven we alle vrouwen een piemel. Dat zal ze leren die verkrachters.
Wel meer ongelukken met wapens/zelfmoorden.quote:Op maandag 30 november 2015 08:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee, en het aantal misdrijven met wapens is ook niet hoog, laat staan dat hier veel moorden zijn, de problemen in Amerika zijn de Amerikanen zelf en niet het aantal wapens.
Hmm iemand die bij de minste kritiek al begint te schelden zou sowieso geen wapen mogen hebbenquote:Op maandag 30 november 2015 08:55 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Nee idioot, om verkrachting te voorkomen geven wij hen een wapen om zichzelf te kunnen verdedigen!
quote:Op maandag 30 november 2015 08:55 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Nee idioot, om verkrachting te voorkomen geven wij hen een wapen om zichzelf te kunnen verdedigen!
Hiermee geef je aan dat je het onwenselijk acht dat mensen zonder strafblad zichzelf en hun omgeving kunnen beschermen met een vuurwapen in de wetenschap dat criminelen daarover vrijelijk kunnen beschikken? En dan over wapens die voor de sportschutter sowieso niet toegankelijk zijn zoals AK´s en TOW´s?quote:Op maandag 30 november 2015 08:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
en dan zeggen mensen dat nederland een kutland is
quote:
ja, dat acht ik onwenselijk zoals ik eerder al uit heb gelegd. mensen die meteen beginnen te schelden als ze worden tegengesproken acht ik al niet eens waardig voor het dragen van een vuurwapen. bij ons op de SV wil ook niemand een vuurwapen dragen, dat is echt lompquote:Op maandag 30 november 2015 08:59 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Hiermee geef je aan dat je het onwenselijk acht dat mensen zonder strafblad zichzelf en hun omgeving kunnen beschermen met een vuurwapen in de wetenschap dat criminelen daarover vrijelijk kunnen beschikken? En dan over wapens die voor de sportschutter sowieso niet toegankelijk zijn zoals AK´s en TOW´s?
Hier?quote:Op maandag 30 november 2015 08:56 schreef tofastTG het volgende:
Wel meer ongelukken met wapens/zelfmoorden.
Meer inbraken, meer overvallen.
Als jij van mening bent dat ik mijzelf niet mag verdedigen wil ik wel graag dat jij verantwoordelijkheid draagt mocht mij iets overkomen; juist omdat ik mijzelf niet kan verdedigen. Ik stel voor 2.500.000 Euro.quote:Op maandag 30 november 2015 09:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja, dat acht ik onwenselijk zoals ik eerder al uit heb gelegd. mensen die meteen beginnen te schelden als ze worden tegengesproken acht ik al niet eens waardig voor het dragen van een vuurwapen. bij ons op de SV wil ook niemand een vuurwapen dragen, dat is echt lomp
NL per 100.000 inwoners.quote:Op maandag 30 november 2015 09:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hier?
Ten opzichte van wat?
En niet vergeten dat bij de gemiddelde Zwitser meer leuk en duur spul in huis is te vinden dan bij de Nederlander.
Jawel. Ik weet dat bronnen jou niet zo veel interesseren, maar misschien kun je het toch eens proberen:quote:Op maandag 30 november 2015 09:03 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Stop eens met liegen. De meeste vrouwen in Zweden worden verkracht door import, dat zal hier niet veel anders zijn.
http://www.volkskrant.nl/(...)-verkracht~a4110522/quote:Wat niet helpt is het heersende beeld van de vreemdeling die jonge vrouwen de bosjes in sleurt, terwijl al herhaaldelijk uit onderzoek is gebleken dat veruit de meeste verkrachtingen worden gepleegd door een bekende. Ook uit deze studie bleek dat het in bijna 90 procent van de gevallen van onvrijwillige seks ging om een vriend, kennis of familielid.
Stop zelf eens met liegen.quote:Op maandag 30 november 2015 09:03 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Stop eens met liegen. De meeste vrouwen in Zweden worden verkracht door import, dat zal hier niet veel anders zijn.
Op maandag 30 november 2015 09:09 schreef Janneke141 het volgende:
De volkskrant bevalt je niet dus dan is het niet waar?quote:Op maandag 30 november 2015 09:10 schreef RolandArthur het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 30 november 2015 09:09 schreef Janneke141 het volgende:
Zoek eerst eens een fatsoenlijke bron.
Och, ik zie het probleem niet in van de combinatie vuurwapens en inbrekers (je moet alleen hopen dat jij hem als eerste hebt)quote:Op maandag 30 november 2015 09:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
NL per 100.000 inwoners.
En dat zal best, maar dan zijn vuurwapens klaarblijkelijk nog steeds geen geschikt middel. Toch?
Sweden has imported huge numbers of Muslim immigrants with catastrophic effect.quote:Op maandag 30 november 2015 09:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De volkskrant bevalt je niet dus dan is het niet waar?
In het artikel wordt gelinkt naar het document van de Rutgerstichting dat Tofast hierboven ook al geeft. Misschien kun je één keer een vent zijn en toegeven dat je er in dit geval gewoon naast zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |